| Here We Go Again [+ Averill Stanwick] | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Moderator Cecille SkarsgårdPunten : 84
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Here We Go Again [+ Averill Stanwick] ma jul 06, 2015 2:54 pm | |
| tarzan (averill) yea ! mooi doel om naar te streven ;) vind k helemaal niet erg hoor :P |
|
| |
Member Averill StanwickPunten : 302
Type : Ranger
Rang : Grand Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Here We Go Again [+ Averill Stanwick] ma jul 06, 2015 7:21 pm | |
| Texting with Girlette(Cecille) Het is niet jouw schuld.
Bedankt voor de inspiratie I guess.. ?
Des te beter
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Here We Go Again [+ Averill Stanwick] di jul 07, 2015 11:19 am | |
| tarzan (averill) kan k wel nog spijt hebben :( |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Here We Go Again [+ Averill Stanwick] di jul 07, 2015 1:23 pm | |
| Texting with Girlette(Cecille) Sure..?
Vraagje, waarom dragen jullie schoenen? Het is haast rubber, maar dan om je voet heen, terwijl je op blote voeten beter kan lopen en/of rennen.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Here We Go Again [+ Averill Stanwick] do jul 09, 2015 10:31 am | |
| tarzan (averill) eh voor bescherming zeggen ze maar de meeste kopen alleen maar fancy dure schoentjes maar t lijkt me ook nie fijn om in glas te staan met je blote voetjes :P |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Here We Go Again [+ Averill Stanwick] do jul 09, 2015 6:47 pm | |
| Texting with Girlette(Cecille) Bescherming voor je voeten? Kijk, daar heb je huid en je voetzool voor. Als je een beetje oplet waar je loopt dan heb je geen schoenen nodig, lijkt mij. Al heb ik zo het idee dat gezien iedereen continu naar een scherm kijkt dat al een uitdaging is geworden. En.. 'fancy' om koud te zijn?
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Here We Go Again [+ Averill Stanwick] za jul 11, 2015 6:41 pm | |
| tarzan (averill) in de stad kom je veel dingen dingen tegen die je niet in je voeten wilt trust me hahahahaha ja daar ga ik niet tegen in :P cool is gewoon een uitdrukking om yk hip te zijn |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Here We Go Again [+ Averill Stanwick] ma jul 20, 2015 8:22 pm | |
| Texting with Girlette(Cecille) Dan kan je altijd nog hinkelen? Maar hoezo ligt er op straat voorwerpen, waar je met blote voeten kan rondlopen? Waarom bestaat er zoiets als een 'voetpad' dan? ... 'Hip'? Bedoel je niet 'hik'?
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Here We Go Again [+ Averill Stanwick] wo jul 22, 2015 1:16 am | |
| tarzan (averill) voor je t weet loop je zo t glas in :P |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Here We Go Again [+ Averill Stanwick] wo jul 22, 2015 10:49 am | |
| Texting with Girlette(Cecille) Dat is de beste verklaring, waarmee je kan komen? M'oké dan.
En dat is?
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Here We Go Again [+ Averill Stanwick] wo jul 22, 2015 2:59 pm | |
| tarzan (averill) t is geen verklaring tis een feit in de stad ligt overal glas en viezigheid door dronkelappen :P idk als je cool bent ben je hip ??? als je populair bent ben je cool ??? doe me dit niet aan :(( < /3 |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Here We Go Again [+ Averill Stanwick] wo jul 22, 2015 7:46 pm | |
| Texting with Girlette(Cecille) Aah, die figuren die zich vol zuipen met alcohol, bedoel je? Ik snap echt niet waarom men ervan houd om zich te vergiftigen...
Als je populair bent ben je 'koud'? Meer uitleg?
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Here We Go Again [+ Averill Stanwick] wo jul 22, 2015 10:58 pm | |
| tarzan (averill) het is gwn een uitdrukking kheb t niet zelf verzonnen ok D: |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Here We Go Again [+ Averill Stanwick] wo jul 22, 2015 11:04 pm | |
| Texting with Girlette(Cecille) Nee, omdat ik vergif vermijd. Klinkt dat zo vreemd in de oren?
Aah, weer de hedendaagse logica. Geweldig, toch.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Here We Go Again [+ Averill Stanwick] wo jul 29, 2015 2:44 am | |
| tarzan (averill) kga t je eens laten proeven ooit ;) |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Here We Go Again [+ Averill Stanwick] | |
| |
|
| |
|