I am Seaking Employment[+Irvin Stanwick]
Auteur Bericht Member
Irvin Stanwick Punten : 414
Icon :
Onderwerp: Re: I am Seaking Employment[+Irvin Stanwick] ma jun 01, 2015 5:14 pm “Zal ik doen.” “Aangenaam. Het is trouwens Irvin, niet Irvan. En ik moet je teleurstellen, want ik ben niet van plan om iets te doen in de voedselindustrie. Vanwaar de vraag?”
Member
Ciro Raedmund Punten : 224
Type : Team Rocket
Rang : Elite Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Onderwerp: Re: I am Seaking Employment[+Irvin Stanwick] ma jun 01, 2015 9:06 pm
10:42
"Sorry, typo. Hé, bah. Dan had ik gratis voedsel of kon ik wat eten aan hen doneren. Zoals een kip" *verbaast getok van Combusken*
10:36
I am Seaking Employment
1 nieuw bericht slide to unlock
Member
Icon :
Onderwerp: Re: I am Seaking Employment[+Irvin Stanwick] di jun 02, 2015 7:25 pm “Is dat het getok van een Torchic of zo?”
Member
Icon : Onderwerp: Re: I am Seaking Employment[+Irvin Stanwick] vr jun 05, 2015 7:44 pm
"Nee, een grotere kip, met kleinere hersenen en die karate trappen kan uitdelen."
I am Seaking Employment
Member
Icon :
Onderwerp: Re: I am Seaking Employment[+Irvin Stanwick] za jun 06, 2015 6:50 pm “Dus een niet zo snuggere Combusken, zeker?”
Member
Icon : Onderwerp: Re: I am Seaking Employment[+Irvin Stanwick] za jun 06, 2015 7:20 pm
"Jep, een kip met spieren. Het is dat ik nog een spook heb die een brein heeft, anders hield ik het niet vol."
I am Seaking Employment
Member
Icon :
Onderwerp: Re: I am Seaking Employment[+Irvin Stanwick] za jun 06, 2015 7:37 pm “Kan ik hem even lenen? Het is moeilijk om het uit te houden met een koppige hond en een knuffelende vis.”
Member
Icon : Onderwerp: Re: I am Seaking Employment[+Irvin Stanwick] za jun 06, 2015 11:12 pm
"Ik weet niet zeker of je die knuffelige vis levend terugkrijgt....."
I am Seaking Employment
Member
Icon :
Onderwerp: Re: I am Seaking Employment[+Irvin Stanwick] wo jun 10, 2015 6:38 pm “...Laat maar, ik wil mijn vis liever houden. Levend.”
Member
Icon : Onderwerp: Re: I am Seaking Employment[+Irvin Stanwick] wo jun 10, 2015 9:58 pm
"Jammer, ze zijn écht lekker. Eet je dan ooit vis of...?"
I am Seaking Employment
Member
Icon :
Onderwerp: Re: I am Seaking Employment[+Irvin Stanwick] do jun 11, 2015 6:41 pm “Jawel, maar in dit geval zou het maar zonde zijn. Ik bedoel maar, die vis evolueert ooit in een Milotic.”
Member
Icon : Onderwerp: Re: I am Seaking Employment[+Irvin Stanwick] do jun 11, 2015 6:49 pm
I am Seaking Employment
Member
Icon :
Onderwerp: Re: I am Seaking Employment[+Irvin Stanwick] do jun 11, 2015 6:52 pm “En je bedoelt deze specifieke vis...?”
Member
Icon : Onderwerp: Re: I am Seaking Employment[+Irvin Stanwick] do jun 11, 2015 6:54 pm
"Ja, het is een Feebas, uit je woorden te horen. Die dingen kunnen bijna niets."
I am Seaking Employment
Member
Icon :
Onderwerp: Re: I am Seaking Employment[+Irvin Stanwick] do jun 11, 2015 6:57 pm “Waarom denk je dan dat ik geld aan het sparen ben om hem te laten evolueren?”
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: I am Seaking Employment[+Irvin Stanwick]