Blurred Limes[+Jeanne Lézard]
Auteur Bericht Member
Jeanne Lézard Punten : 726
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Hoenn
Icon : Onderwerp: Re: Blurred Limes[+Jeanne Lézard] vr jun 19, 2015 6:08 pm Text with die andere Ciro
... Natuurlijk weet ik dat. Het verbaast me alleen dat jij dat ook weet... Al zie ik niet in wat je probeert te zeggen. Je weet dat archeologische en paleontologische vonsten worden opgegraven en in musea worden bewaard, toch?
Member
Ciro Raedmund Punten : 224
Type : Team Rocket
Rang : Elite Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Onderwerp: Re: Blurred Limes[+Jeanne Lézard] vr jun 19, 2015 6:15 pm new text from:Jeanne
Ik heb ooit weleens opgelet tijdens Aardrijkskunde. En jep, maar... Er zit genoeg geschiedenis onder onze voeten begraven. Dus dat een museum hier en daar "verdwijnt" moet geen probleem zijn.
© fleur
Member
Icon : Onderwerp: Re: Blurred Limes[+Jeanne Lézard] vr jun 19, 2015 6:18 pm Text with die andere Ciro
Dat is wel een probleem. Elk fossiel laat weer een ander stukje van de geschiedenis zien, maar ik heb de indruk dat het jou niets kan schelen.
Member
Icon : Onderwerp: Re: Blurred Limes[+Jeanne Lézard] vr jun 19, 2015 7:57 pm
Member
Icon : Onderwerp: Re: Blurred Limes[+Jeanne Lézard] vr jun 19, 2015 7:58 pm Text with die andere Ciro
Ik begin je zowaar te kennen.
Member
Icon : Onderwerp: Re: Blurred Limes[+Jeanne Lézard] vr jun 19, 2015 8:38 pm new text from:Jeanne
Nu pas? Dat duurde lang voor een nerd.
© fleur
Member
Icon : Onderwerp: Re: Blurred Limes[+Jeanne Lézard] zo jun 21, 2015 1:22 pm Text with die andere Ciro
Mijn innerlijke paleontologe wilde het niet geloven.
Member
Icon : Onderwerp: Re: Blurred Limes[+Jeanne Lézard] zo jun 21, 2015 3:35 pm new text from:Jeanne
Verklaard een boel. Maar goed, de andere gym's zijn gelukkig geen musea. Is dat een fijne gedachte voor je?
© fleur
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Blurred Limes[+Jeanne Lézard]