Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Blurred Limes[+Jeanne Lézard] wo mei 27, 2015 8:17 pm
>Die andere Ciro
Spelen met een gasbrander? Nee bedankt, ik hou mijn vingers liever. En ja, Tyrantrum had veren! Alle oude theorieën kloppen niet! :D Ze zijn ook meer vogelachtig dan de meesten denken.
Member
Ciro Raedmund
Punten : 224
Type : Team Rocket
Rang : Elite Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Blurred Limes[+Jeanne Lézard] wo mei 27, 2015 11:18 pm
10:42
Blurred Limes
Awh, is echt leuk hoor! Je had de gezichten van mijn klasgenoten moeten zien!
Echt, dat reptiel? Ze hebben toch helemaal geen snavel verder?
Maar dat heb je met elke Pokémon zowat, zelfs mensen leunen naar voren, wanneer ze rennen. Zijn we dan ook zelfs verwant aan een dino? Zou leuk zijn, hadden we vlijmscherpe tanden.
Haar ouders, hun douchter. Dat verhaal ken ik ook.
Onderwerp: Re: Blurred Limes[+Jeanne Lézard] ma jun 01, 2015 7:55 am
>Die andere Ciro
Nee joh, wij zijn zoogdieren!
Tja, als je door twee paleontologen wordt opgevoed is dat allemaal erg vanzelfsprekend.
Member
Ciro Raedmund
Icon :
Onderwerp: Re: Blurred Limes[+Jeanne Lézard] ma jun 01, 2015 2:10 pm
Blurred Limes
Jammer, was liever een reptiel. Begrijpelijk, bij mij ook zo ongeveer. Ik ben dezelfde kant als mijn vader gegaan, maar hij is een zeer slecht persoon om tegenop te kijken.
Onderwerp: Re: Blurred Limes[+Jeanne Lézard] ma jun 01, 2015 5:20 pm
>Die andere Ciro
Oh? Waarom, als ik vragen mag?
Member
Ciro Raedmund
Icon :
Onderwerp: Re: Blurred Limes[+Jeanne Lézard] ma jun 01, 2015 9:10 pm
Blurred Limes
Nou... Allereerst, dreigde hij te trouwen met een vrouw die hij pas kort kende, voor een week, geloof ik. Waarschijnlijk ook amper om het geld, niet haar karakter. Oja, voor de duidelijkheid; mijn ouders zijn al vrij lang gescheiden en mijn vader was al die tijd uit mijn leven verdienen. Dan wordt het logisch dat hij niet de beste"vader" is.
Onderwerp: Re: Blurred Limes[+Jeanne Lézard] do jun 04, 2015 4:33 pm
>Die andere Ciro
Oh, jee... Nu snap ik waarom je hem zo'n slecht voorbeeld vindt. Maar als ik het goed begrijp heb je al die tijd bij je moeder gewoond? Was zij wel een persoon waar je naar kon opkijken?