Nieuwe moderator gezocht!
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Icon : Mudkip

Nieuwe moderator gezocht! Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwe moderator gezocht!   Nieuwe moderator gezocht! Emptyvr mei 08, 2015 11:03 pm

NIEUWE MODERATOR GEZOCHT

Pokémon Journey is weer op zoek naar een nieuwe helpende hand om ons team te vergezellen, zodat we de site zo leuk en actief mogelijk kunnen houden. Denk je dat jij het aankan? We zoeken iemand die gemotiveerd is en tijd genoeg heeft of vrij wil maken voor de site. Iedereen krijgt de mogelijkheid in dit topic auditie te doen zodat wij het perfecte nieuwe teamlid kunnen uitkiezen!

De taken van een moderator zijn als volgt:

x Opletten of de regels worden nageleefd
x Vangtopics beoordelen
x Gymgevechten beoordelen
x Pokémon levelen
x Pokémon op het profiel zetten
x Sales, Trades en Achievements behandelen
x Nieuwe karakters accepteren
x Helpen met ideeën voor events en dergelijke
x Gewoon super leuk zijn

De nieuwe hulp wordt enorm gewaardeerd en zal zeker mede verantwoordelijk zijn voor de toekomstige activiteit van Pokémon Journey!

Mvg,
het team.

Laatst aangepast door Allison Lenier op zo mei 10, 2015 8:40 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe moderator gezocht!   Nieuwe moderator gezocht! Emptyvr mei 08, 2015 11:41 pm

Ach, laat ik maar gewoon een poging wagen, niet geschoten is altijd mis, nietwaar?
Nou, mijn naam is Denise en ben onderhand 14 jaar oud. Aankomende zomer, in Juli word ik al 15 jaar, op het moment woon ik in zuid-Holland, Rotterdam. Enkel kan dit wel eens 'veranderen', voornamelijk door gescheiden ouders. Ik zit in de derde klas van het middelbaar, doe een VMBO opleiding en wil later laborant worden. Mijn schooltijden zijn over het algemeen hetzelfde, wat inhoud dat ik negen van de tien keer tot half vier op school zit. Ik schrijf nu al iets van 5 jaar, waarvan ik ongeveer maar 3 jaar daarvan in de RGP wereld heb besteed. Al vanaf het begin dat PJ er echt was, vond ik het al een geweldige site en het leek me super leuk om er flink mee bezig te zijn, zoals onderhand wel te merken is in de RGP. Ik heb op meerdere fora gezeten, welke onder andere Warrior Cats en nog wat andere, kleinere sites waren.
Maar goed, over mijn ervaring. Op een van die kleinere sites ben ik een admin geweest, al is deze site jammer genoeg inactief geraakt. Nu op dit moment ben ik ook nog een admin van een RGP site die op dit moment in bouw is, maar op dit na heb ik wel vrij veel ervaring met moderator stuff. Door mijn random mind kan ik op het ene moment wel vrij veel dingen bedenken, waardoor er dus heel veel dingen word bedacht dat ik ooit kan gaan doen, met iets in de RGP of dergelijke. Door mijn bakken met tijd, heb ik over het algemeen wel bijna altijd tijd om dingen te onderhouden of dergelijke, rekenen kan wel soms wat beter, maar over het algemeen is dat vrij goed.

Verder heb ik hier eigenlijk weinig aan toe te voegen, op na dat ik p het moment enkel Nathan en Blake als enige actieve accounts heb. Op de planning na van 1 enkel karakter, ben ik niet echt van plan om daar al te veel verandering in te brengen, of eigenlijk, helemaal niet.

Dit was nu wel echt alles. x Denise
Lionell Aguna
Member
Lionell Aguna
Punten : 426
Type : Breeder
Regions : Kalos
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1208-lionell-ryu-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t1210-lionells-pokedex

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe moderator gezocht!   Nieuwe moderator gezocht! Emptyza mei 09, 2015 12:21 am

Hell yeah, lezdodis! ;D
Hi! Ik ben Evelynn c: Chris mag je ook zeggen, ik luister inmiddels naar allebei zelfs op school *oeps* Ik ben 14 jaar oud, en wordt 15 op 28 januari. Ik woon in Amsterdam in Nederland en doe Atheneum+ op het Hyperion lyceum. Ik zit nu in de derde klas, en ga op dit moment zeker over naar de vierde (:DD), waar ik Cultuur&Maatschappij ga doen. Ik heb zo'n school die kinderen lesgeeft op dagen na een feestdag (zoals Hemelvaart wat op een donderdag valt... Vrijdag natuurlijk gewoon les), maar toch heb ik best veel vrije tijd. Op maandag en vrijdag zit ik tot vier uur op school, maar op dinsdag en donderdag slechts to kwart over twee en woensdag kwart over drie. Tijd heb ik dus zat. Ik zal maar eerlijk zeggen dat ik PJ vaak voor huiswerk laat gaan, niet één van mijn beste eigenschappen. Maar ondanks dat slaag ik nu voor alles, en dus laat ik het lekker zo. I'm a creature of habit. Ik schrijf al sinds ik negen ben ofzo, maar ik RPG pas twee jaar (vorige maand twee jaar ^-^) Begonnen op quizlet.nl in de forumsectie. Op die site ben ik ook bètareader geweest. Vanaf daar kwam ik op Warrior cats terecht, waar ik een jaar lang heb geRPG'd. Toen PJ werd geopend meldde ik me best snel aan (Fria Glateri). Echter viel zij na een maandje inactief omdat ze me niet zo aansprak, en pas vier maanden later keerde ik terug (dankzij Bo2, die me dwong om Lionell Aguna aan te maken, ghehe). Dus ik zit hier alweer vijf maanden actief te wezen met inmiddels vier actieve accounts. Alyss Timer, Isaac Xury, Lionell Aguna en Dawn Griffin.
Ik heb geen ervaring met mod of admin zijn. Ik ben een tijdje admin geweest van een RPG siteje, maar die werd na een maand verwijderd door een andere admin. Mod zijn is een hele nieuwe ervaring voor mij, maar wel iets wat ik echt graag wil. It'd be so awesome ^-^ Waarom ik een goede mod zou zijn? Well, ik ben actief, ik ken de regels, ik kan al die dingen die je als moderator zou moeten kunnen. Vooral het gewoon super leuk zijn natuurlijk *hairflip* Nee kidding xD Het lijkt me ontzettend gaaf om die dingen zelf te mogen doen, en gewoon bij te dragen aan het nog actiever maken van PJ c:
Misschien hebben jullie het ook al opgemerkt, maar ik ben echt een grammar nazi/betweter etc. Ik ben altijd die ene persoon die de fout eruit pikt, en dan zit iedereen te zuchten van komt-zij-weer. Ik ben dan ook erg irritant als het daarom gaat... Gezien ik me er dan ook vreselijk aan erger... Maar het kan ook van pas komen ;) Die foutjes in de Hoenn dex en spelfouten in de evolutionairy items die ik toen bij errors had gezet hoeven jullie dan ook niet meer allemaal te fixen omdat ik die toevallig had opgemerkt :DD (slechte reden laat mij maar).

Het zal dus allemaal even uitgelegd moeten worden, maar daarna zal ik de taken serieus nemen, en altijd als ik tijd heb uitvoeren - dus bijna altijd x'D -

Xxx, Evelynn
Austin Dreams
Member
Austin Dreams
Punten : 533

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe moderator gezocht!   Nieuwe moderator gezocht! Emptyza mei 09, 2015 8:10 am

Ach, waarom ook niet? (:

Mijn naam is dus Freedje (Frederique volledig) en ik ben bijna negentien jaar. Ik zit op een buitengewoon onderwijs omdat ik autisme heb - maar dat wisten jullie natuurlijk al - en doe daar de kantoorrichting waarbij ik in principe 17 examens moet afleggen (nu nog maar acht, yay!). Ik RPG al sinds eind 2010 en ben hier actief als Austin Dreams, Athan Destroy, Kaito Stone, Rose Aberdeen, Connor Jacob, Caitlynn Riot & North Summer. Verder heb ik op WC, SSA en WS (een zeer korte periode) gezeten en ben ik momenteel nog lid van KE waar ik voor een tijdje moderator was (maar helaas moest stoppen wegens de drukte van school en omdat ik hier zo veel acc's had, haha).
Zoals jullie dus al weten heb ik nauwelijks ervaring met het moderator zijn. Waarom jullie mij dan wel zouden kunnen gebruiken? Wel, ik ben zeer perfectionistisch aangelegd. Dat houdt dus ook in dat als er iets gedaan moet worden en ik zie dat dat nog niet in orde is dat ik dat per se gedaan wil hebben. Ik ben ook zeer behulpzaam ingesteld. Als jullie bv even geen tijd hebben om iets na te kijken of iets in orde te brengen voor een lid, zal ik daar graag mijn tijd insteken. Ik ben bekend met de regels, maar met een beetje hulp zal het systeem van het modereren me best liggen (: Voor de rest ben ik best sociaal ingesteld en verlies mijn geduld, als het om een RPG gaat, niet echt snel.
Qua activiteit kan ik wel zeggen dat het vrij goed gaat. Ik heb het weekend, zoals jullie weten, apart genomen om voor SSA te posten, maar ik zie het wel zitten om dat weekendje ook te besteden aan PJ. Ik ben bereid om ver te gaan voor deze site. Ik ben zowat elke avonden vrij en probeer dan ook zo veel mogelijk te posten. Soms zien jullie 's morgens een postje van me verschijnen, maar dat komt omdat ik dan 's morgens nog even gauw post voor ik naar school ga, haha.
Over dat autisme... Ik ga open kaart spelen. Ik denk niet dat het zo'n probleem gaat zijn i.v.m modereren. Op KE heb ik kunnen bewijzen dat ik deze taak best wel op me kan nemen en heb een goede band met iedereen gekregen. De enige 'beperkingen' van het autisme hebben is dat sommige taken miss wat duidelijker uitgelegd moeten worden. Voor de rest ga ik er niet te veel over zeggen, want de rest van het autisme hebben vormt niet echt zo'n probleem voor de RPG, denk ik. Maar ik wil daar toch wel eerlijk over zijn, hoewel jullie natuurlijk al wel wisten wat de voor- en nadelen waren omdat ik mezelf ooit heb voorgesteld, uiteraard! (:

Ik geloof dat het dit wel zo'n beetje was. Succes met jullie keuze! xx Freedje
August Norwood
Member
August Norwood
Punten : 212
Type : Trainer
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1611-august-norwood https://pokemon-journey.actieforum.com/t1613-august-s-pokedex#28037

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe moderator gezocht!   Nieuwe moderator gezocht! Emptyza mei 09, 2015 9:11 am

Nooit geschoten is altijd mis, niet?
Mijn naam is Daniëlle, maar op de fora sta ik vooral bekend als Daan om veel verwarring te voorkomen. Ik ben 15 jaar oud, geboren op 21 maart. Ik woon in Zuid-Holland, Rotterdam. Op dit moment zit ik in de derde klas van havo, en ben van plan om het profiel economie&maatschappij te gaan kiezen omdat ik nog geen idee heb wat ik later wil gaan worden. Mijn actieve accounts zijn Dominique Lane en August Norwood, maar ik ben ermee bezig om Gabriel Oswald daar binnenkort aan toe te mogen voegen. PJ is werkelijk waar de enige andere rpg, naast de rpg waar ik een paar jaar terug voor het eerst op kwam als noob, die ik langer dan een paar maanden vol heb gehouden. Ik heb veel andere rpg's gespeeld, maar ik bleef er nooit langer dan een maand, vaak had het zelfs maar een weekje nodig. Ik viel altijd terug op de site waar ik ala beginnende rpger op kwam. PJ is een site waar ik me thuis voel, wat natuurlijk komt door de niks anders dan de gezellige sfeer die er hangt. Ik had eerst niet verwacht dat ik het lang vol zou houden, mijzelf kennende, maar nu zit ik hier alweer een aantal maandjes. Misschien is het handig als ik nog wat meer vertel over mij als persoon buiten de rpg om. Ik ben een wat verlegen meisje, maar dat heeft alles te maken met het feit dat ik op de basisschool gepest ben. Op de één of andere manier heeft dat zo op mij ingewerkt als jonger kind dat ik amper iemand aan durf te kijken op school, en dat ik mijn vrienden daar op één hand kan tellen. Rond deze periode ben ik in de rpg werel gestapt, en dit heeft mij laten zien dat ik niet de enige was, dat mensen mij weldegelijk aardig vonden en me mochten om wie ik echt was. Nog altijd ben ik in RL een teruggetrokken persoon, die moeilijk vrienden maakt, maar als ik iemand eenmaal ken verander ik in een open persoon die graag praat over van alles en nog wat.
Of ik ervaring heb met het zijn van een moderator? Nee, jammer genoeg niet. Maar ooit zal de eerste keer moeten zijn :‘) Ik ben er zeer enthousiast over en ik ben elke dag online, dus wil ik best wat tijd besteden aan deze taakjes, gewoon omdat het me super leuk lijkt om te doen en ik er toch tijd zat voor heb. Enkel in de zomer zal ik soms een weekendje afwezig zijn omdat ik dan vaar op onze boot, maar dat zal zeker niet elk weekend zijn en de rest van de week ben ik ook elke dag wel online. Een beetje uitleg over jet systeem zal ik waarderen, maar ik leer snel dus dat zou wel goed komen.

Veel succes met kiezen!
-Daan
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Type : Team Rocket
Rang : Capo

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe moderator gezocht!   Nieuwe moderator gezocht! Emptyza mei 09, 2015 9:39 am

Hmm, eerst bedacht om toch maar niet 'auditie' te doen, omdat er waarschijnlijk veel meer mensen zijn die het meer verdienen dan ik, maar ik ga toch maar een poging wagen. Mijn naam is Chanel, ik ben 20 jaar en ik woon in Sprang-Capelle, Noord-Brabant. Op dit moment ben ik mijn opleiding Diermanagement MBO Niveau 4 aan het afronden en ga ik eind dit jaar waarschijnlijk naar IJsland om te werken. Op het moment zijn mijn actieve accounts Riddle, Shanon en Layla en wil ik dit ook graag zo houden natuurlijk. Na ja jullie hebben mij gemeet op de meeting dus jullie weten nu onderhand wel wat mijn karakter is vooral Anita. Ik heb helaas nog geen moderator ervaringen, maar ik heb niet het idee dat dat een belemmering zou zijn. Met een uitleg heb ik het waarschijnlijk zo onder de knie. Ik zit nu toch best wel lang in de RPG wereld, oke met een grote tussenpoos, maar door PJ ben ik weer actief geraakt en ik kan alleen maar zeggen dat ik het een hartstikke leuke RPG site vind en er hier vooral super veel aardige mensen zijn en dankzij Anita ben ik nu hier, hihi. Ik heb alleen geen idee meer op welke RPG sites ik vroeger allemaal heb gezeten, de enige die ik kan herinneren is WS, maar daar was ik niet echt bepaald actief. Ik was vooral actief op anime RPG sites. Wat betreft mijn aanwezigheid, ik ben bijna altijd elke avond online, maar na nog 3 weken stage heb ik vakantie en dan die paar keer dat ik op vakantie ga, maar 9 van de 10 keer heb ik daar ook wifi en kan ik ook aanwezig zijn. De enige keer dat dat niet kan dit jaar is van 3 t/m 9 augustus, want dan ga ik naar het WK IJslandse paarden in Denemarken en ben ik overdag heel de dag selecties en finales kijken. Het is wel dan weer zo dat ik waarschijnlijk 's avonds online kan zijn als er wifi is natuurlijk. Verder veel succes met kiezen en kan ik alleen maar duimen :P

Xxx Chanel~
Jade Noble
Member
Jade Noble
Punten : 478

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe moderator gezocht!   Nieuwe moderator gezocht! Emptyza mei 09, 2015 11:07 am

Ik ga toch ook maar een gokje wagen, aangezien het me superleuk lijkt! c:
Ik ben Kiki, 19 jaar en eind dit jaar ga ik aan mijn aftakeling beginnen als ik 20 wordt :"D Ik zit nu al sinds mijn 13e in de RPG wereld dus dat is omgerekend al +/- 5/6 jaar. Mijn actiefste account was Jade, daarna heb ik even op Luna gezeten en nu rol ik weer terug naar Jade!

Ik heb op Wolf Story een jaartje als moderator gefunctioneerd en heb eigen RPG's gehad en gemaakt! Kennis van codes heb ik wel, maar dat mag ook wel als ik de opleiding Webdevelopment wil halen :') Ik weet dus wel wat mijn verantwoordelijkheden als moderator inhouden. Qua actief zijn kan ik opzich op bijna elk moment van de dag bij het internet. Zelfs op school kan ik makkelijk dingen doen. Ook ben ik een vrolijk en creatief kind en probeer ik altijd gezellig te doen met iedereen! Ik ben een natuurtalent photobomben en ik hou van muziek, RPG, dingetjes bewerken en eten!
Ik heb op zoveel RPG's gezeten vroeger dat ik de tel niet meer bij kan houden, maar de belangrijkste waar ik actief ben/was zijn toch wel Wolf Story, Warrior Cats en Serigala (die overigens van mezelf was c: ).

Waarom mij als moderator kiezen? Ik denk dat ik prima geschikt ben voor alle taken die me te wachten staan. Niet alleen dat, maar ik denk dat ik ook nog  een prima aanvulling ben in de zin van het bedenken van activiteiten en leuke dingen voor op het forum! Ik leer snel en ik ben een groot fan van opbouwende kritiek die ik ook altijd goed kan waarderen! Veel meer heb ik eigenlijk niet te vertellen over mezelf.
Succes met het kiezen! c:

Xx Kiki
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Type : Trainer
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe moderator gezocht!   Nieuwe moderator gezocht! Emptyza mei 09, 2015 3:54 pm

Nou, zoals iedereen al een beetje gezegd heeft; niet geschoten is altijd mis en een keertje een poging wagen kan geen kwaad c:

Ik ben Robin, maar iedereen kent mij hier waarschijnlijk als Rolo, dus laten we het maar op die naam houden. Kan ik alvast zeggen dat ik negentien ben, terwijl ik nog een weekje moet? (a) Anyhow, ik volg de opleiding Game Design in Eindhoven en zit nu in mijn derde jaar. Momenteel loop ik stage however, dus naar school ga ik pas weer na de zomervakantie (minus een terugkomdagje vlak voor diezelfde vakantie.) Ik kan echter op zowel mijn stage als op school altijd een kijkje nemen op PJ en posten als ik dat wil.

Ik RPG nu al zo’n vijf jaar en besef me nu pas dat ik inderdaad al zo lang RPG, damn. Maar back to business. Sommigen kennen me van PokéRPG/Inciala en dat was ook mijn eerste RPG. Ik heb daarna op een flink aantal andere sites rondgezworven, waaronder Kanto Expierience en Promise Me Magic; daar heb ik (uiteindelijk) ook allebei de rand mede-admin gekregen. PMS is helaas inactief geraakt en Kanto-Experience ben ik van mijn rang afgestapt wegens redenen die ik niet aan jullie neus ga hangen :’) (Overigens heb ik zelf ook een aantal RPG’s beheerd, maar ik ben een noob met codes en shit, dus laat ik het daar maar niet over hebben)

Waarom ik een poging waag? Nou, ik ben redelijk actief hier en ik kan lekker vaak op de site kijken, dus ik kan ook een hele hoop in de gaten houden. Daarbij ken ik de verantwoordingen van het moderatorschap en kan ik me ook zeer volwassen opstellen wanneer dat nodig is. Als het op codes aankomt, dan heb je weer niks aan mij, maar qua activiteit zou ik de rol zeker kunnen naleven c:

Dat was het wel zo’n beetje, denk ik. In elk geval wens ik jullie succes met het kiezen! c:
Florian Ace
Member
Florian Ace
Punten : 408

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe moderator gezocht!   Nieuwe moderator gezocht! Emptyza mei 09, 2015 4:19 pm

Waarom ik het nog wil proberen? Zie de reacties hierboven; niet geschoten is altijd mis.

De naam is Olga en ik ben momenteel 19 jaar en studeer Bio-Informatica op Hogeschool Leiden. Ik heb (afgerond) 7 jaar RPG-ervaring en mijn eerste forumRPG was PokéRPG, nu ook bekend als Inciala. Hierna zat ik op meerdere fora, waarvan een boel verschenen en weer verdwenen, maar enkele bleven daadwerkelijk actief, zoals de welbekende Wolf Story en de iets minder bekende AnimeWolves. Ik kreeg na een tijdje een moderatorrang en wist uiteindelijk zelfs een administrator op de laatst genoemde forumRPG te worden. Diep wil ik er niet op in gaan, maar het was een nogal.... hectische Team en het werkte niet uit en het nemen van beslissingen verging moeilijk, waardoor uiteindelijk het forum afstierf. Vele dingen die ik toen slecht gedaan had probeer ik zeker mee te nemen in de toekomst, want ik was gewoon overduidelijk, al af ik het toen niet toe, 'machtsgeil' en zwaar koppig te noemen. Tegenwoordig merk ik dat op bijvoorbeeld Kanto-Experience, waar ik een moderator ben geworden daar amper last van heb gehad. Ook was ik de administrator op een ander forum, Fanterria die ik samen met een ander had opgezet dat de samenwerking prima verging en eveneens de samenwerking met Roos bij het opstellen van Kansai die helaas inactief geworden is.

Dus, waarom zou je mij van alle andere mensen kiezen? Ik heb zeker wat ervaring en ben bereidt mijn fouten uit de tijd van AnimeWolves recht te gaan zetten. Verder zal ik altijd wel actief zijn en makkelijk te bereiken zijn voor indien er iets gedaan moet worden. Ook heb ik enige kennis op basis van HTML. Daar werk ik momenteel eigenlijk vooral aan. Het kan weleens voorkomen dat ik minder actief ben, maar dit ligt vooral aan school, wegens deadlines etc. Ook is het wel gesteld met mijn creativiteit, zoals sommige bij de meeting al gemerkt hebben en verder ben ik een vrij enthousiast persoon van nature. Bij teken van activiteit op het forum zal ik juist nog meer van mezelf laten zien en probeer ik de leden en mijn collega's weer aan het werk te krijgen met bijvoorbeeld het bedenken van nieuwe evenementen.

Dat was het wel, en ik wens de teamleden veel succes met het kiezen van de nieuwe moderator!

Groet,
Olga
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe moderator gezocht!   Nieuwe moderator gezocht! Empty

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwe moderator gezocht!
» Nieuwe moderator gezocht!
» Nieuwe moderator?
» Nieuwe moderator!
» Nieuwe moderator

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum