Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Ravenna Dreyar
Member
Ravenna Dreyar
Punten : 602
Gender : Female ♀
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2146-ravenna-dreyar https://pokemon-journey.actieforum.com/t2148-ravenna-s-pokedex#41788

Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole Empty
BerichtOnderwerp: Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole   Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole Emptywo apr 22, 2015 4:28 pm


Met de classic rock op haar oren en een beker cappuccino in haar handen was deze dag nog nieteens zo slecht te noemen. Sterker nog als het zo door ging kon ze deze dag wellicht tot een van haar betere dagen rekenen. Het mooie weer bracht een zelverzekerde glimlach op haar lippen. Jep dag werd beter en beter en al helemaal toen ze een peuk uit haar pakje pakte en die opstak. Dagen zoals deze waren er zelde dus iedereen die haar ook maar aan zou kijken was gewaarschuwt. Zwaar.. Zwaar gewaarschuwt. Met een grijns leunde ze tegen een railing en keek uit over het landschap. even weg van al het gedoe en gezeik. Gewoon even tot rust komen. Zo veel gevraagd was dat toch niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy Stump
Member
Roxy Stump
Punten : 366
Age : -
Icon : Mudkip

Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole Empty
BerichtOnderwerp: Re: Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole   Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole Emptyza jul 11, 2015 10:24 am

.

Het was een lekkere zomerdag en dus besloot Roxy om naar haar favoriet plekje te gaan. Ze liep naar de railing toe om daar van het mooie uitzicht te gaan nieten. Maar al gauw zag ze daar een rood harige staan met een koptelefoon op haar hoofd. En ook nog eens en sigaret in haar handen, iets wat de zwart harige wel een goed idee vond. Want zij had nu ook best wel zin in een peuk. Ze ging op de railing zitten en pakte ook haar pakje peuken er bij. Ze stak de peuk in haar mond en ging daarna op zoek naar haar aansteker. “He verdomme,” zei ze, met een peuk in haar mond. Was ze weer die rot ding van een aansteker kwijt. Ze schoof dichter naar de rood harige toe, zodat ze haar net aan kon tikken. Ze tikte haar aan in de hoop op een reactie.
starship ranger becky , @ atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenna Dreyar
Member
Ravenna Dreyar
Punten : 602
Gender : Female ♀
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2146-ravenna-dreyar https://pokemon-journey.actieforum.com/t2148-ravenna-s-pokedex#41788

Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole Empty
BerichtOnderwerp: Re: Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole   Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole Emptyza jul 11, 2015 8:44 pm

Ze had het meisje naast haar al opgemerkt maar probeerde met alles wat ze kno om deze gewoon te negeren. Rave had geen zin in aanspraak en zeker niet met een kind dat scheinbaar niet kon beslissen wat voor kleur haar bij haar zou passen en dus maar een regenboog er van had gemaakt. Toen het regenbooggeval echter ook nog eens haar aantikte wist Rave maar net een geirriteerde zucht naar binnen te drukken en tilde haar koptelefoon over haar ene oor nog altijd de andere veilig binnen de muziek houdend. "Eh?" Mompelde ze alleen vragend nog een trekje nemend van haar koffie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy Stump
Member
Roxy Stump
Punten : 366
Age : -
Icon : Mudkip

Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole Empty
BerichtOnderwerp: Re: Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole   Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole Emptyzo jul 12, 2015 9:01 am

.

Roxy zag hoe de rood harige de koptelefoon van een oor verwijderde en vragend reageerde. “Heb je een aansteker dat ik kan lenen?” vroeg de zwart harige dan ook aan haar. Je probeerde het zo kort mogelijk te houden voor haar. Aangezien ze het idee kreeg dat ze geen zin had in praten, wat zij zelf eigenlijk ook niet echt had. Want ze wou zelf ook gewoon even van de uitzicht genieten, terwijl ze een sigaret op rookte.
starship ranger becky , @ atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenna Dreyar
Member
Ravenna Dreyar
Punten : 602
Gender : Female ♀
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2146-ravenna-dreyar https://pokemon-journey.actieforum.com/t2148-ravenna-s-pokedex#41788

Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole Empty
BerichtOnderwerp: Re: Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole   Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole Emptyma jul 27, 2015 9:03 pm


ravenna dreyar

Somebody shine a light
I'm frozen by the fear in me


Even vernauwde ze haar ogen en keek de my little pony aan voor ze zonder veel woorden haar aansteker ophielt voor haar en haar ogen wegdraaide. Ze zou zowaar ziek worden van die kleurtjes maar ja. Sommige mensen hielden daar nou eenmaal van leek het wel? Toch gleden haar ogen even terug naar het meisje en ze glimlachte zachtjes. Ze gaapte heel even voor ze weer wegkeek wachtend tot ze haar aansteker terug zou krijgen.

Somebody make me feel alive and shatter me

Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy Stump
Member
Roxy Stump
Punten : 366
Age : -
Icon : Mudkip

Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole Empty
BerichtOnderwerp: Re: Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole   Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole Emptyza aug 08, 2015 11:26 am

Roxy Stump schreef:
.

Gelukkig mocht ze haar aansteker lenen, iets waar ze nogal blij mee was. Want ze had geen zin om twee stenen tegen elkaar te slaan voor een vuurtje. Of erger nog met een tak lopen draaien tussen droge blaatjes. Ze stak haar sigaret op en nam een heisje. Het moment dat ze de aansteker terug wou geven, verloor ze haar evenwicht en viel ze op de grond. Ze hoorde iets onder haar kraken en keek nogal verrast op. Gelukkig brande haar sigaret nog wel, maar wat was er dan gebroken. Want zelf had ze nergens last van, snel stond ze op en zag dat de aansteker van de rood harige was gebroken. Ze kon zich eigen wel voor haar kop slaan, snel voelde ze rond haar lichaam of ze nog een aansteker voelde, dat ze die misschien over het hoofd had gezien. Maar nee hoor non-chalant ging ze weer terug op het hek zitten. In de hoop dat de eigenaar er niks van had gemerkt.
starship ranger becky , @ atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenna Dreyar
Member
Ravenna Dreyar
Punten : 602
Gender : Female ♀
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2146-ravenna-dreyar https://pokemon-journey.actieforum.com/t2148-ravenna-s-pokedex#41788

Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole Empty
BerichtOnderwerp: Re: Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole   Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole Emptyza aug 22, 2015 7:53 pm


ravenna dreyar

Somebody shine a light
I'm frozen by the fear in me

In stilte keek ze voor zich uit tot ze de krak hoorde. Even draaide ze haar hoofd naar de grond om de vloeistof tussen de stenen te zien verdwijnen en zuchtte even. Juist. Dat was de rede waarom ze haar spullen nooit uitleende. "Goed gedaan." Mompelde ze droogjes een trekje nemend van haar peuk. "Die had ik dus al twee jaar." Ze rolde met haar ogen en draaide zich naar haar om. "Dus wanneer krijg ik een nieuwe?" Mompelde ze met een droge glimlach.

Somebody make me feel alive and shatter me

Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy Stump
Member
Roxy Stump
Punten : 366
Age : -
Icon : Mudkip

Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole Empty
BerichtOnderwerp: Re: Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole   Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole Emptyma aug 24, 2015 4:37 pm

.

De rode harige had het al door ze had niks hoeven zeggen “Shit” zei ze ook zachtjes tegen haar zelf. Hopend dat ze het niet gehoord had, haar mond viel ook open toen ze vertelde dat ze dat ding al twee jaar had. “Twee jaar!? Hoe dan?” vroeg ze verward. Natuurlijk had ze de vraag verwacht wanneer ze een nieuwe kreeg, alleen het probleem was dat ze nu geen nieuwe kon kopen voor haar. Met geluk lag er een in een prullenbak of desnoods moest ze proberen er een te stelen bij een winkel. “Erh ligt er aan, je hebt een keuze of stelen of uit een vuilnisbak,” vertelde ze eerlijk aan de gene waar ze de aansteker van kapot had gemaakt.
starship ranger becky , @ atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenna Dreyar
Member
Ravenna Dreyar
Punten : 602
Gender : Female ♀
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2146-ravenna-dreyar https://pokemon-journey.actieforum.com/t2148-ravenna-s-pokedex#41788

Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole Empty
BerichtOnderwerp: Re: Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole   Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole Emptydi aug 25, 2015 2:57 pm


ravenna dreyar

Somebody shine a light
I'm frozen by the fear in me

"Arceus wat dacht je van zuinig zijn met je troep." Beet ze haar toe even haar geduld verliezend. Wat boeide het my little pony dat ze die aansteker al twee jaar bezat. Wat boeide was dat dat ding morsdood was en Rave niet zonder kon. "Het boeit me niet hoe je er aan komt." Mompelde ze koeltjes en staarde haar strak aan een zekere woede in haar groene ogen maar de glimlach bleef op haar lippen hangen. "Zorg er nou maar gewoon voor dat ik er een krijg."

Somebody make me feel alive and shatter me

Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy Stump
Member
Roxy Stump
Punten : 366
Age : -
Icon : Mudkip

Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole Empty
BerichtOnderwerp: Re: Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole   Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole Emptydo aug 27, 2015 12:57 pm

.

De rood harige reageerde geïrriteerd dat ze gewoon zuinig was met haar troep. Ze kon misschien beter zegen dat een nep rooker was. Want hoe wil je twee jaar doen met een aansteker als je een rooker bent, met geluk gaan ze 3 maanden mee misschien een half jaar, maar geen twee jaar. Roxy had moeite om dit binnen te houden, maar werk waardig genoeg lukte het haar gelukkig. Ze vertelde dat het haar niet uitmaakte hoe ze aan een aansteker kwam, zolang ze er maar een kreeg. “Oke heb even dan ben ik zo terug,” reageerde ze geïrriteerd terug naar haar. Ze keek even rond en zag een winkeltje waar ze vast en zeker een aansteker kon stelen. Ze liep richting de winkel en stapte naar binnen.

Het was nogal rustig in de winkel, iets wat minder was. Maar wat helemaal goed uit kwam was dat er geen medewerker te zien was. Iets wat mooi was voor Roxy, want dan kon ze makkelijk richting de aanstekers lopen. Ze ging voor de meest lelijkste aansteker ooit te gaan. Gelukkig zag ze die al gauw en pakte hem uit de schap en liet hem in een zakje van haar rok vallen. En liep daarna weer de winkel uit, ze maakte een sprintje naar de rood harige. Terwijl ze dat deed pakte ze weer een sigaret en stak die op. “Hier heb je je nieuwe aansteker,” zei ze met een grijns op haar gezicht, terwijl ze weer een hijs nam van haar sigaret.
starship ranger becky , @ atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenna Dreyar
Member
Ravenna Dreyar
Punten : 602
Gender : Female ♀
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2146-ravenna-dreyar https://pokemon-journey.actieforum.com/t2148-ravenna-s-pokedex#41788

Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole Empty
BerichtOnderwerp: Re: Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole   Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole Emptyzo aug 30, 2015 11:28 pm


ravenna dreyar

Somebody shine a light
I'm frozen by the fear in me

Even snoof ze, er niet bij vertellend dat die aansteker van dr broer was geweest die m twee jaar geleden had gesmeerd en dat het laatste aandenken was geweest dat ze had. Maaar goed dat maakte ook weer niet uit. Ze keek gewoon rustig naar my little pony die voor haar een nieuwe aansteker zou fixen. Little did she know.. Het ding dat ze in haar handen kreeg kon je moeilijk een aansteker noemen. Het was het meest belachelijk lelijke ding dat ze ooit had gezien in haar leven. Even keek ze het kind aan dat haar dit zojuist gegeven had en zuchtte diep. "Well.. Ik respecteer je artistieke vrijheid en keuzes. Maar dit is toch echt een onvoldoende." Mompelde ze. Shit was haar vaders teaching skillz nou ook nog aan het opkomen in haar? Ging lekker zo vandaag. "Kon je niet wat beters vinden?" Mompelde ze de aansteker tussen haar duim en wijsvinger vasthoudend.

Spoiler:

Somebody make me feel alive and shatter me

Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy Stump
Member
Roxy Stump
Punten : 366
Age : -
Icon : Mudkip

Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole Empty
BerichtOnderwerp: Re: Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole   Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole Emptyvr sep 04, 2015 2:46 pm

.

Aan de zucht van de rood harige kon ze al goed merken dat ze het niet leuk vond. Iets wat haar vrij weinig kon uit maken, want dit maakte het nog leuke voor de zwart harige. “Hoe kan je me een onvoldoende geven als ik het niet gemaakt heb,” reageerde ze terug met een brede grijns op haar gezicht. Ze vond het wel amusant nu liep de rood harige weer twee lang met een dolfijnen aansteker. De vraag of ze iets beters kon vinden, had ze al gauw genoeg een antwoord op terug. “Als ik een mooie voor je had gejat, zaten ze zeker achter me aan voor diefstal,” reageerde ze terug. “Geloof me ik zat te denken aan een mooi clippo, maar ja dan had je mij en de clippo niet meer gezien,” vervolgde ze verder.
starship ranger becky , @ atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenna Dreyar
Member
Ravenna Dreyar
Punten : 602
Gender : Female ♀
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2146-ravenna-dreyar https://pokemon-journey.actieforum.com/t2148-ravenna-s-pokedex#41788

Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole Empty
BerichtOnderwerp: Re: Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole   Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole Emptyma sep 14, 2015 11:37 am

Nou iemand vond zichzelf grappig hoor. Woeptiedoe. Haar blik bleef strak terwijl ze naar de meid keek en snoof even haar armen over elkaar laten rusten. "Je hebt toch iets gedaan daar kijg je een mooi cijfer voor maar goed." Mompelde ze droog terwijl ze met het rare ding nog een peuk aanstak en even voor zich uit keek. " Clippo?" Ze schoot in de lach. " Kindje toch kan je het woord Zippo niet eens meer uitspreken?" Haar toon was nog steeds even koud maar even glinsterde haar ogen van het plezier. Oh dit was leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy Stump
Member
Roxy Stump
Punten : 366
Age : -
Icon : Mudkip

Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole Empty
BerichtOnderwerp: Re: Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole   Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole Emptyma sep 14, 2015 7:54 pm

.

De rood harige vertelde dat ze het goed had gedaan, omdat ze er een cijfer voor kreeg. Maar als ze voor alle goede dingen een cijfer voor kreeg in het echte wereld had ze er nog niet veel aan. Van cijfers krijg je geen geld over erkenning, het is mis een leuk kleinig dingetje om je ego mee te strelen. Maar veel meer had je er dan ook niet aan. Nadat ze begon over het feit dat ze Zippo gezegd had, schaamde ze zich ergens. Erkennen dat ze het echt fout zei wou ze niet, dus besloot ze maar het volgende te zeggen “ Ik was je aan het testen, of je wel echt aan het opletten was. En sowieso wel ervaring had voor aanstekers,”  zei ze met een spelende grijns op haar gezicht.
starship ranger becky , @ atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenna Dreyar
Member
Ravenna Dreyar
Punten : 602
Gender : Female ♀
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2146-ravenna-dreyar https://pokemon-journey.actieforum.com/t2148-ravenna-s-pokedex#41788

Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole Empty
BerichtOnderwerp: Re: Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole   Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole Emptyma sep 21, 2015 11:19 am

Met een lach rolde ze haar groene ogen. Gawd, natuurlijk was dat zo. Hopeloos kind dat zich nog probeerde te verdedigen, schattig. Ze keek haar met een grijns aan. "Natuurlijk schatje, natuurlijk." Mompelde ze grinnikend en leunde achterover haar aankijkend. "Daarnaast als je een Zippo gejat had had je ook nog eens de wasbenzine moeten jatten hmm." Mompelde ze grinnikend en rekte zich gapend uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole Empty
BerichtOnderwerp: Re: Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole   Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Driver picks the music, Shotgun shuts his cakehole
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Couriway Town-
Ga naar: