| If you never try you'll never know | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Kayin WinfreyPunten : 271
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : | Onderwerp: Re: If you never try you'll never know do mei 21, 2015 11:21 pm | |
| Ja zeker hihihi Dat is ook leuk is een broer hebben leuk? Natuurlijk!!!!! |
|
| |
Member Alex BeaumontPunten : 52
Type : Breeder
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: If you never try you'll never know zo mei 24, 2015 5:10 pm | |
| Kayin Gelukkig maar Grote broers beschermen de kleinere broertjes en zusjes, maar ik weet zeker dat jouw zussen dat ook bij jou doen, of niet?
Ik verwachtte ook niet anders |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: If you never try you'll never know do mei 28, 2015 1:50 pm | |
| Jaaa dat doen ze Ik vind het heel leuk om familie te hebben zelfs al ben ik geadopteert |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: If you never try you'll never know zo mei 31, 2015 11:42 am | |
| Kayin Gelukkig maar, want familie is heel belangrijk! Die zorgen voor je als niemand anders dat voor je wilt doen.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: If you never try you'll never know ma jun 01, 2015 10:32 am | |
| Is echte familie ook belangijk? Want ik weet eigelijk niet eens hoe mijn echte mama en papa heten... |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: If you never try you'll never know za jul 04, 2015 1:18 pm | |
| Kayin Dat hoeft niet hoor. Als jij ze niet belangrijk vindt, dan zijn ze dat ook niet Het gaat erom hoe jij je voelt bij anderen |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: If you never try you'll never know ma jul 06, 2015 1:10 pm | |
| Ik weet niet wat ik van ze vind ik ken ze niet en niemand wil me er over vertellen tot ik ouder ben.... Maar mijn adopsiefamilie is heel fijn en ik ben heel blij met ze dus ik heof niet echt naar mijn echte familie op zoek |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: If you never try you'll never know ma jul 06, 2015 4:09 pm | |
| Kayin Hm, dat is een beetje vervelend...
Maar zolang je niet wilt zoeken, dan hoeft het ook niet hoor |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: If you never try you'll never know ma jul 06, 2015 4:18 pm | |
| Ja en wie weet komen ze wle naar mij zoeken op een dag dat is ook niet erg |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: If you never try you'll never know di jul 07, 2015 11:34 am | |
| Kayin Precies! Niks om je zorgen over te maken dus Oh, maar ik moet helaas mijn Holocaster weer neerleggen. Mijn pokémon hebben mijn aandacht nodig, ben ik bang... |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: If you never try you'll never know wo jul 15, 2015 11:17 pm | |
| Oh dat is oke!!! Veel succes en dankjewel voor het gesprek!!!!!!! |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: If you never try you'll never know zo jul 26, 2015 1:24 am | |
| Kayin En graag gedaan hoor. Anytime |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: If you never try you'll never know | |
| |
|
| |
|