|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Judah KanaPunten : 527
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do apr 16, 2015 9:10 pm | |
| - Rose Aberdeen schreef:
- #Tutu: Oei, dan was ons topic niet heel interessant geloof ik :P Als mijn pogingen om actie in het topic te brengen mislukken, probeer ik het topic altijd zo snel mogelijk te beëindigen xD
#Emolga: Het spijt me, maar ik denk dat Rose' reactie op het topic van Rose x Jayce iets voor later gaat zijn. Maar dan ben jij geloof ik wel zowat de eerste, want jouw topic zal dan ongeveer wel de enige zijn waarop ik, wegens gebrek aan tijd, net niet op kon antwoorden. Moet morgen weer werken, dus vandaar c: Niet dat ik je extra druk wil opleggen, maar het topic van Juud en Rose is er ook nog :'D |
|
| |
Member Noire IvyPunten : 160
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do apr 16, 2015 9:12 pm | |
| Ik kan niet wachten totdat deze hel week voorbij is en ik alles kan posten :'D
Ik haat het wel dat ik geen tijd heb voor de contest met Azalea T^T had me erop verheugd |
|
| |
Member Rose AberdeenPunten : 303
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do apr 16, 2015 9:15 pm | |
| #Femke: Daar heb ik dus net op gereageerd. Daarom dat ik tegen Olga zei dat haar topic met mij wss de eerste zou zijn waarop ik zou moeten reageren als ik weer online kom met Rose volgende week ;)
#Tutu: Awww... Nja, zoveel haast heeft het nu ook weer niet, hoor. Hoewel 'n topic met Kaito x Allison altijd welkom is. Of met één van m'n andere chars, ofc ^^ We zien wel! (:
Edit: Ik ga van PJ. Tot morgen iedereen c: Morgen is Athan aan de beurt ^^ |
|
| |
Member Aiden StarkPunten : 635
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do apr 16, 2015 10:08 pm | |
| - Citaat :
- Maar de roedelmethode zoals hij 'm hanteert is wel echt achterhaald. Ik weet niet of je op de hoogte bent van de feiten hierachter?
Omdat een voorsteltopic er niet echt voor bedoeld is: de roedelmethode van CM achterhaald, ja? Ik heb een roedel van +50 honden onder me gehad. Van herders, cane corso's e.d.. Luisterden thuis voor geen meter, maar wij hadden ze allen in de hand en we volgden precies zijn manieren. Geen honden in elkaar timmeren, maar een simpele tik tegen 't achterste en ze duidelijk maken wie de baas was. Natuurlijk moet ik ook zeggen: dit was een pension. Daar heb je geen tijd om elke individuele hond op te voeden. Ik denk persoonlijk ook dat het ligt aan hond en eigenaar. Ik heb zelf zoveel honden onder me gehad dat ik niet kan zeggen wat beter is: klikker of CM. Ik zou voor mijn Mastino nooit een klikker hebben gebruikt, maar de CM manier is ook voor veel honden weer absoluut niet nodig (neem mijn Thai). cc:
Laatst aangepast door Aiden Stark op do apr 16, 2015 10:11 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Member Alyss TimerPunten : 353
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do apr 16, 2015 10:10 pm | |
| Het wordt een meisje jongens xD Bo wilde me eerst nog overhalen om een tweeling te doen maar NOPE haahahaha |
|
| |
Member Jayce FaiPunten : 417
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do apr 16, 2015 10:11 pm | |
| Oeh, wie zal het kind spelen? :D |
|
| |
Member Alyss TimerPunten : 353
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do apr 16, 2015 10:12 pm | |
| - Jayce Fai schreef:
- Oeh, wie zal het kind spelen? :D
Bo ;p |
|
| |
Member Vivienne WilliamsPunten : 269
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do apr 16, 2015 10:12 pm | |
| Whoop, whoop, een deel van mn jquery werkt <3 Nu alleen nog een zelf weten te schrijven ;w; |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do apr 16, 2015 10:14 pm | |
| Nice x'D
@Q.: Annoying script is annoying? |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do apr 16, 2015 10:16 pm | |
| Severly @ Olga x'D
Ik ga echt een nacht door moeten trekken om dit op tijd af te krijgen :')
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do apr 16, 2015 10:19 pm | |
| @Q; Been there, done that. Mag hetzelfde op komende woensdag beleven + vaak zijn het net die kleine dingen, zoals een icoontje of teller, waardoor de script niet werkt en ik rage, bewerend dat de code moet werken en pas achteraf erachter komt wat ik moest aanpassen. Joy...... |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do apr 16, 2015 10:24 pm | |
| Hahah xD Yep :') Ik heb atm ruzie met Dreamweaver vanwege syntax fouten en ik kan ze gewoon niet vinden T^T |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do apr 16, 2015 10:34 pm | |
| Heb je geen speciale omgeving waarin aan de zijlijn de plaats van de Syntax Error wordt weergegeven? Heb je Stackoverflow(site waarin mensjes vragen stellen over programmeertalen) gebruikt? Anders moet je proberen, ben niet heel bekend met je codetool, maar print statements plaatsen en kijken waar wat mis gaat? |
|
| |
Member Riddle ChaikaPunten : 293
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do apr 16, 2015 11:09 pm | |
| |
|
| |
Member Dario ArgentumPunten : 469
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr apr 17, 2015 7:08 am | |