|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Alyss TimerPunten : 353
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 5:21 pm | |
| - Aiden Stark schreef:
- Alyss Timer schreef:
- Lilium Florbelle schreef:
- Tyler Dixon schreef:
- Dawn Griffin schreef:
- DE TOP 20 POSTERS VAN VANDAAG THO O.O *Lilium en Aiden*
We besloten even 60 rpg posts per persoon te maken. Om onze activiteit te bewijzen. We kunnen heel snel kposts schrijven
-KUCH- *cries in corner* Volgens mij doe ik even lang over 1 post als jullie over vijf posts :'D
EDIT;; Of hadden jullie ze van tevoren gemaakt? Stiekem maken we echt 60 posts in 10 minuten. Stiiiil hahahah xD |
|
| |
Member Layla AkiyoPunten : 406
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 6:12 pm | |
| Linn waarom heb jij allemaal van die coole faceclaims? XD |
|
| |
Member Julius VanitasPunten : 412
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 6:35 pm | |
| Chanel: Nou ja, ik kijk geen enkele anime en ik weet nergens vanaf, maar ik ben gewoon heel picky als het gaat om een faceclaim en ik heb bijna een heel weekend besteed aan het zoeken van eentje~ Uiteindelijk is het de medespeler geworden van de faceclaim van Killian. Couldn't help using him too.
En gosh ik hou van mijn Romeinse team. I just love it. Ik ga mijn fokkerij Roma noemen. Hehe. |
|
| |
Member Dawn GriffinPunten : 426
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 6:42 pm | |
| - Julius Vanitas schreef:
- Chanel: Nou ja, ik kijk geen enkele anime en ik weet nergens vanaf, maar ik ben gewoon heel picky als het gaat om een faceclaim en ik heb bijna een heel weekend besteed aan het zoeken van eentje~ Uiteindelijk is het de medespeler geworden van de faceclaim van Killian. Couldn't help using him too.
En gosh ik hou van mijn Romeinse team. I just love it. Ik ga mijn fokkerij Roma noemen. Hehe. Same :'D |
|
| |
Member Layla AkiyoPunten : 406
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 6:58 pm | |
| Wauw, echt? dat had ik niet verwacht :P
ik heb er al 88 gezien, oeps~ |
|
| |
Member Caitlynn RiotPunten : 408
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 7:31 pm | |
| #Lynn: Hij heeft wel iets gemeen met Kaito. Diens ouders zijn ook van 'm weggenomen door 'n ongeluk :c |
|
| |
Member Ciro RaedmundPunten : 224
Type : Team Rocket
Rang : Elite Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 7:36 pm | |
- Chanel: Nou ja, ik kijk geen enkele anime en ik weet nergens vanaf, maar ik ben gewoon heel picky als het gaat om een faceclaim en ik heb bijna een heel weekend besteed aan het zoeken van eentje~ Uiteindelijk is het de medespeler geworden van de faceclaim van Killian. Couldn't help using him too.
En gosh ik hou van mijn Romeinse team. I just love it. Ik ga mijn fokkerij Roma noemen. Hehe. Ik kijk juist animé en ben eveneens nogal picky, zoals jij het noemt en zodoende zat ik ook te zwoegen voor Ciro's fc, maar na 6000 jaar voel ik mij eindelijk met eentje tevreden, al leidt dat tot wat aanpassingen in zijn kk op basis van uiterlijk. Herkenbaar, Butterfree? |
|
| |
Member August NorwoodPunten : 212
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 7:43 pm | |
| |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 7:45 pm | |
| Hi Daanz ~ *denkt direct aan Forest x Struggle, gaat posten*
Ik moet nog vijf plekken in Kalos voor die vijftig punten >D Als iemand een topic (spt?) wil, roep dan maar ;3 |
|
| |
Member Tawnee AgunaPunten : 294
Rang : Agent
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 7:46 pm | |
| - Alyss Timer schreef:
- Hi Daanz ~ *denkt direct aan Forest x Struggle, gaat posten*
Ik moet nog vijf plekken in Kalos voor die vijftig punten >D Als iemand een topic (spt?) wil, roep dan maar ;3 Anders ronden we deze spt af en openen we een nieuwe ergens anders, wat denk je? c: |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 7:51 pm | |
| #Eve: Weet niet of ik 'm doorgestuurd had - ben op dat vlak schijnbaar nogal vergeetachtig en dan spreek ik uit ervaring - maar de mijne voor Li was ook al af XD
#Emolga: En waarom word ik hier opeens aangesproken? Alsof ik zo kieskeurig ben en het lang duurt tot ik tevreden ben xD |
|
| |
Member Ciro RaedmundPunten : 224
Rang : Elite Agent
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 7:54 pm | |
| - Caitlynn Riot schreef:
#Emolga: En waarom word ik hier opeens aangesproken? Alsof ik zo kieskeurig ben en het lang duurt tot ik tevreden ben xD Eerder dat ook jij het uiterlijk van je TR grunt had aangepast, dat enkel hoor. ^^" Sws ben je snel tevreden met hot looking guys~ |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 7:54 pm | |
| - Tawnee Aguna schreef:
- Alyss Timer schreef:
- Hi Daanz ~ *denkt direct aan Forest x Struggle, gaat posten*
Ik moet nog vijf plekken in Kalos voor die vijftig punten >D Als iemand een topic (spt?) wil, roep dan maar ;3 Anders ronden we deze spt af en openen we een nieuwe ergens anders, wat denk je? c: Jah, is goed. Ik ga nu eten tho, straks c: @Freedje;; Had je gedaan, ik reageer na 't eten ~ |
|
| |
Moderator Cecille SkarsgårdPunten : 84
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 7:55 pm | |
- En gosh ik hou van mijn Romeinse team. I just love it. Ik ga mijn fokkerij Roma noemen. Hehe.
Ik moest lachen want Vita is Zweeds voor, tja, Cloyster. Iedereen begrijpt die betekenis van de pokémon onderhand wel denk ik. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 7:58 pm | |
| #Eve: Oh, excuse me :3 Doe maar rustig aan ^^ |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|