|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Fuyuka HikaruPunten : 161
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di aug 05, 2014 5:01 pm | |
| Ik moet nog 6 keer posten maar kan niet medr op pc en via mobiel gaat het mij te sloom... |
|
| |
Member Keith GrimPunten : 388
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di aug 05, 2014 5:02 pm | |
| Mijn recordpost is van 3333 woorden, hehe. Ik wil ook ooit een 10.000 post schrijven, dat lijkt me echt awesome En reten irritant voor diegene die hem dan moet lezen xD |
|
| |
Member Kitty OlivePunten : 433
Type : Coördinator
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di aug 05, 2014 5:03 pm | |
| I have no idea why, but I made a new account xD
PORTAL OwO
Falende achternaam omdat ik er geen kon bedenken |
|
| |
Member Aiden StarkPunten : 635
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di aug 05, 2014 5:04 pm | |
| Je kan het inderdaad beter in meerdere keren doen. Ik deed er ook een aantal dagen over toen, volgens mij. Volgens mij typte ik elke avond 1000 tot 2000 woorden ervoor en dan vond ik 't wel weer genoeg :3: Ik zou alleen niet weten hoe ik het moet doen hier. Misschien dat ik het ooit in een Gym doe of zo. Ik denk dat ik da Aerodactyl ga vangen met minstens 1000 woorden. Dat zou wel moeten lukken. - Citaat :
- It's sad to see a 12 year old acting like a little ho
Takin' naked pictures while she's livin' in her parents' home Post 'em up on twitter It'd make u reconsider Every time you go online to find a babysitter Laat me even zachtjes mijn respect tonen aan de schrijvers van dit nummer. |
|
| |
Member Keith GrimPunten : 388
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di aug 05, 2014 5:07 pm | |
| Mehh, ik wil mijn Mudkip, Growlithe & Lunatone namen geven ;A; Maar ik weet er geen... |
|
| |
Member Fuyuka HikaruPunten : 161
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di aug 05, 2014 5:08 pm | |
| Mijn record is iets van 1600 en daar ben ik dan iets van 3 uur mee bezig. Dus dat zou me dan 36 uur duren wat gelijk staat aan 24 dagen computer tijd... Do no thanks X'D |
|
| |
Member Kitty OlivePunten : 433
Type : Coördinator
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di aug 05, 2014 5:10 pm | |
| Ik heb nog nooit de 1000 woorden gehaald met een post, het meeste was iets in de 700 (wat al heel veel is voor mij) xD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di aug 05, 2014 5:13 pm | |
| Ik heb besloten dat de Aerodactyl Altaïr gaat heten. Jup. Altaïr. Of misschien Cole, maar dan komt een andere Pokémon wel Altaïr te heten. >D
Alle namen van de Pokémon van Aiden (en zijn eigen voor- en achternaam) komen uit games en series waar ik verliefd op ben :3: |
|
| |
Member Milianna HightowerPunten : 312
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di aug 05, 2014 5:16 pm | |
| ik weet al hoe ik Houndour ga noemen >3 ik heb hier echt lang over nagedacht xD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di aug 05, 2014 6:00 pm | |
| Cool. Ik ben uit verveling vast begonnen aan de Aerodactyl-post want ik heb totaal geen zin in Therin dus die komt strakjes wel >< |
|
| |
Member Cecil WalkerPunten : 402
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di aug 05, 2014 6:03 pm | |
| WAT THE FACK IS DIT, Ik heb de hik en helemaal heel snel achter elkaar en meh dat doet pijn aan mijn keel enzo xD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di aug 05, 2014 6:18 pm | |
| 990 woorden en hij is pas net in de safari. Ik denk dat ik de 2000 met deze post sowieso wel ga halen, al denk ik dat ik hem pas ga plaatsen nadat Aiden zijn eerste badge heeft. Dat weet ik echter nog niet zeker. Sowieso moet Charmander eerst minimaal lv25 zijn en/of een TM hebben, daarna kan het eigenlijk wel xD.
*Moet nu dus echt hard gaan doorposten als ze het deze/aankomende week wil halen* Dus, iemand een topic met Aiden om en rond Aquacorde? :3:
&& Moet je hard nadenken, Linn. Wat heb je gisteren gegeten? De dag ervoor? De dag daarvoor? De dag daarvoor? Wanneer is je pa/ma jarig? Wat is hun lievelingskleur? Dan is de hik zo weg. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di aug 05, 2014 6:20 pm | |
| Anita: Hij is al weer weg, maar bedankt, daar denk ik de volgende keer wel aan zodra ik weer zo'n aanval heb haha xD
Ik moet echt eens rpgen met Lillian.. xD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di aug 05, 2014 6:27 pm | |
| Gheghe. Ik vind Lillian best leuk met 'r exverloofde. :3:
Oke. Maar eens posten op Therin, dan. Even wat topicjes met r afsluiten. Ik denk dat ik ga proberen die post van Aiden 5000 woorden te maken. Heb er nu al 1200 en kan eigenlijk nog héél veel ervoor zetten en ook nog een flink stuk erna, voor hij die Aerodactyl ook maar tegenkomt. En het gevecht daarmee kan ook wel snel 1000 woorden worden, dus dat moet lukken. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di aug 05, 2014 6:30 pm | |
| Dan moet ik hem eerst vinden hehe >'D En ik kijk er zelf ook wel naar uit om daar topics mee te hebben <3
|
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|