My return~ - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel

My return~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto
Punten : 376
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1778-caroline-s-pokedex#32091

My return~  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: My return~    My return~  - Pagina 2 Emptyzo maa 29, 2015 9:59 pm

user posted image
toxic
wait 'till you've seen this
"Ze is niet mijn 'vriendin' zoals je denkt." De woorden waren dan wel goed bedoeld, maar de zucht die volgde deed haar irritatie niveau weer oplopen. Oh, dus nu was het ook nog een last om tegen haar te praten? "Al is ze waarschijnlijk niet eens een vriendin meer." En .. hij liet zijn blik op de grond vallen. Goed, voor deze keer gunde ze hem een clean sheet. "Wat is er .. gebeurd?"
TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF

Terug naar boven Ga naar beneden
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280

BerichtOnderwerp: Re: My return~    My return~  - Pagina 2 Emptyzo maa 29, 2015 10:25 pm

Jason Moore
With Caroline

My return~

"Wat is er .. gebeurd?" hoorde hij haar vragen. Jason schudde zijn hoofd. "Ze was dronken." mompelde hij, terwijl hij zijn handen in zijn zakken deed. "Ze zei dat ik schattig was en dat we daarom een relatie zouden moeten hebben. Ze heeft een vriendje en daarna zoende ze me. Ik ben meteen weg gegaan en had haar bij een vriend achter gelaten." Ugh, die zoen was ... niet het beste wat hij ooit had mogen ontvangen om maar zo te zeggen. "Ze had me daarnet voordat jij kwam opgebeld, en zei dat haar nummer binnenkort niet meer in gebruik was en gaf me ook geen nieuw nummer, dus ik denk dat ze geen vriendin meer is." zei hij mompelend waarna hij Caroline aankeek. "Best jammer, ze was aardig. Al zou ik haar niet eens daten." zei hij met een schouderophaal. Niet zijn type en daarbij, hij had soortvan iemand anders al op het oog. Hij glimlachte naar Caroline, waarna hij voor zich uit keek. Genoeg verhalen van hem. "Heb jij nog iets bijzonders meegemaakt in de tijd dat we niet gesproken hebben?"
ty lexy
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto

BerichtOnderwerp: Re: My return~    My return~  - Pagina 2 Emptyzo maa 29, 2015 10:36 pm

user posted image
toxic
"Ze zei dat ik schattig was en dat we daarom een relatie zouden moeten hebben. Ze heeft een vriendje en daarna zoende ze me. Ik ben meteen weg gegaan en had haar bij een vriend achter gelaten." Oh wow. Ze voelde zich gelijk een beetje schuldig dat ze zo had gereageerd, maar Caroline was niet zo'n meisje dat haar woorden zomaar zou terugnemen. Dat zou haar haar eer kosten! "Ze had me daarnet voordat jij kwam opgebeld, en zei dat haar nummer binnenkort niet meer in gebruik was en gaf me ook geen nieuw nummer, dus ik denk dat ze geen vriendin meer is." Vreemd. Vreemde mensen daar in kalos. Gelukkig was ze nog altijd in haar thuisregio. Maar goed, dat meisje was echt geen dreiging, niet zijn type. Wacht.. waarom was het een dreiging? Argh! "Heb jij nog iets bijzonders meegemaakt in de tijd dat we niet gesproken hebben?" Door eigen frustraties had ze de vraag bijna gemist. "Oh het spijt me voor je Jason.." Murmelde ze nog snel en keek wat naar de grond. "Niet al te veel leuke dingen. De vriendin waarmee ik zou gaan reizen is zomaar naar huis gegaan en heeft me zo'n beetje gedropt." Ze fronste. Nee, ze was niet echt boos op Aria, maar haar vriendin had het wel een beetje beter kunnen vermelden. "Maar!" Toch goed nieuws en een trotse grijns verscheen op haar gelaat. "Ik heb in de tussen tijd wel mijn eerste badge gehaald en raad eens waar ik een kamer in het pokemon center heb?" Dew-arceus-ford!

Jason Moore
Member
Jason Moore

BerichtOnderwerp: Re: My return~    My return~  - Pagina 2 Emptywo apr 08, 2015 2:39 pm

Jason Moore
With Caroline

My Return~

"Oh het spijt me voor je Jason.." klonk er snel. Ach tja, mensen die kwamen en gingen. Veel anders kende hij toch niet. De enige die wel bij je bleven waren de vriendschappen met je pokémon. "Niet al te veel leuke dingen. De vriendin waarmee ik zou gaan reizen is zomaar naar huis gegaan en heeft me zo'n beetje gedropt." Ah, ook niet fijn dus. "Oh.. Jammer." zei hij op een medelevende toon. "Maar!" klonk er vervolgens, oh oh. Moest hij nu gaan rennen? Niet handig om te gaan rennen... hmm... Lastig keuzes maken. "Ik heb in de tussen tijd wel mijn eerste badge gehaald en raad eens waar ik een kamer in het pokemon center heb?" Eerste badge wat?? Hij moest er binnenkort zo snel mogelijk naar toe! "Eh..." Jason legde even zijn vingertoppen op zijn voorhoofd terwijl hij nadenkend zijn ogen sloot. "Lilycove?" gokte hij uiteindelijk, ja hoe moest hij het weten? "En damn, ik moet dan maar snel even met George langsgaan bij de gym!" zei hij met een plagende glimlach.
ty lexy
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto

BerichtOnderwerp: Re: My return~    My return~  - Pagina 2 Emptywo apr 08, 2015 3:17 pm

user posted image
toxic
De jonge had niet veel woorden om te vermelden, maar schrok wel een beetje, misschien een klein beetje veel, van het nieuws dat ze had voor hem. Ja, die badge verstofte nu zelfs een klein beetje, zo erg, dat er snel weer een nieuwe in moest! "En damn, ik moet dan maar snel even met George langsgaan bij de gym!" Ze grijnsde. "Geen Lilycove, nee," Glimlachte ze trots en tikte zijn neus aan. "Wel een beetje warmer hè? Wat dacht je van .. hm, dewford?" De makuhita achter haar benen glimlachte eventjes kort bij het horen van zijn geboorteplek.

Jason Moore
Member
Jason Moore

BerichtOnderwerp: Re: My return~    My return~  - Pagina 2 Emptywo apr 08, 2015 3:30 pm

Jason Moore
With Caroline

My return~

"Geen Lilycove, nee," Jason keek even wat verbaasd op van het tikje op zijn neus. Ehh..? Jason moest moeite doen om niet te gaan blozen. Stop wangen. Stop. "Wel een beetje warmer hè? Wat dacht je van .. hm, dewford?" DEWFORD? Freaking Dewford?? "Hoe?!" bracht hij er enthousiast uit. Hoe dat ze dat nou weer geflikt?! Tja, hij ging steeds maar in de pokécenter slapen waar hij uitkwam die dag. Om in 1 stad te zitten eh... lag hem niet zo. Maar alsnog, als zij het fijn vond om in één stad te zitten weet je dan had hij er ook geen probleem mee.
ty lexy
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto

BerichtOnderwerp: Re: My return~    My return~  - Pagina 2 Emptywo apr 08, 2015 3:38 pm

user posted image
toxic
Ja ja, die badge kwam steeds dichterbij. Ze kon hem basicly al proeven. "Die weddenschap wil ik winnen en ik zal er alles aan doen om hem ook te winnen." Knipoogde ze naar hem. "Maar maak je maar geen zorgen, vandaag kan je ondertussen wel nadenken hoe je die wailmer gaat lokken." Glimlachte ze heel onschuldig/ "Maar eh, wat gaan we nu doen?"

Jason Moore
Member
Jason Moore

BerichtOnderwerp: Re: My return~    My return~  - Pagina 2 Emptyza apr 11, 2015 3:16 pm

Jason Moore
With Caroline

My return~

"Die weddenschap wil ik winnen en ik zal er alles aan doen om hem ook te winnen." zei het meisje met een knipoog naar hem. "Maar maak je maar geen zorgen, vandaag kan je ondertussen wel nadenken hoe je die wailmer gaat lokken." Glimlachte ze oh zo onschuldig. Pff. "Maar eh, wat gaan we nu doen?" Jason wou net iets zeggen toen iemand hem bij zijn arm pakte en hij geschrokken achter zich keek. What the.. Achter hem stonden iets van vijf meisjes? "Ik zei toch dat hij schattig was?!" Jason fronste even terwijl hij zijn arm losmaakte. "Eh.. Wat moeten jullie van me?" vroeg hij ietwat twijfelend terwijl hij naar Caroline keek. Damn, dit ging totaal niet volgens plan. De meisjes gingen nu aan beide armen hangen, tot Jasons ergenis. "Jij gaat vandaag met ons chillen!" zei een blond meisje. Jason zuchtte even, dat werd zonder hem beslist blijkbaar? "Ik ben al bezet." mompelde hij met een frons. "Aawwww kom op!" spraken de meisjes letterlijk in koor. Jason zuchtte diep. Zagen ze niet dat hij niet wou? Voordat hij nog iets kon antwoorden pakten de vijf meisjes hem aan zijn armen en begonnen hem mee te slepen. "Whaa-!" bracht hij geschrokken uit terwijl hij omkeek naar Caroline, Muk.
ty lexy
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: My return~    My return~  - Pagina 2 Empty

My return~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Disappearance And Return