|
|
Auteur | Bericht |
---|
Administrator Lynn XavierPunten : 482
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di maa 17, 2015 8:46 pm | |
| - Dominique Lane schreef:
- @Luca, topic lijkt me leuk :'D
Ga zo een hele reeks open topics maken dus dan kan je er in eentje posten huehue :'3 Goed, dan zoek ik er eentje uit zodra ik weer tijd heb om te posten. :D |
|
| |
Member Aiden StarkPunten : 635
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di maa 17, 2015 8:46 pm | |
| - Athan Destroy schreef:
- En ik weet dus totaal niet meer welke char ik daarvoor zou gebruiken ;_;
Rose en Austin zijn in Hoenn, dus dat wordt 'm niet. Dan houd ik Athan, Connor & North over. North is al vrij actief, Athan zou beter kunnen en Connor eigenlijk ook. Maar ik vind North zo leuk om mee te posten.. Nee, jij moet kiezen! xD Lees de post en kijk met wie je er het beste op kan reageren. Daar komen we beiden 't verst mee, denk ik. Hahaha. |
|
| |
Member Athan DestroyPunten : 534
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di maa 17, 2015 8:51 pm | |
| - Aiden Stark schreef:
- Athan Destroy schreef:
Rose en Austin zijn in Hoenn, dus dat wordt 'm niet. Dan houd ik Athan, Connor & North over. North is al vrij actief, Athan zou beter kunnen en Connor eigenlijk ook. Maar ik vind North zo leuk om mee te posten.. Nee, jij moet kiezen! xD Lees de post en kijk met wie je er het beste op kan reageren. Daar komen we beiden 't verst mee, denk ik. Hahaha. Maar Zoey is vrij hyperactief, hè? Athan is een norse kerel, North zegt vrij gauw zijn directe mening, maar is wel sympathiek en Connor is 'n rustige gast en best aardig (: |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di maa 17, 2015 8:55 pm | |
| - Athan Destroy schreef:
- Aiden Stark schreef:
- Athan Destroy schreef:
Rose en Austin zijn in Hoenn, dus dat wordt 'm niet. Dan houd ik Athan, Connor & North over. North is al vrij actief, Athan zou beter kunnen en Connor eigenlijk ook. Maar ik vind North zo leuk om mee te posten.. Nee, jij moet kiezen! xD Lees de post en kijk met wie je er het beste op kan reageren. Daar komen we beiden 't verst mee, denk ik. Hahaha. Maar Zoey is vrij hyperactief, hè? Athan is een norse kerel, North zegt vrij gauw zijn directe mening, maar is wel sympathiek en Connor is 'n rustige gast en best aardig (: Yep, Zoey is.. Well.. Ze heeft tot nu toe Lil & Alex al gekust. En ze drinkt, danst en doet. Dus ik denk dat actief wel een goede beschrijving is. Ben toch ergens wel benieuwd hoe lang Athan t vol zou houden met 'r. |
|
| |
Member Athan DestroyPunten : 534
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di maa 17, 2015 9:02 pm | |
| - Aiden Stark schreef:
- Athan Destroy schreef:
- Aiden Stark schreef:
- Athan Destroy schreef:
Rose en Austin zijn in Hoenn, dus dat wordt 'm niet. Dan houd ik Athan, Connor & North over. North is al vrij actief, Athan zou beter kunnen en Connor eigenlijk ook. Maar ik vind North zo leuk om mee te posten.. Nee, jij moet kiezen! xD Lees de post en kijk met wie je er het beste op kan reageren. Daar komen we beiden 't verst mee, denk ik. Hahaha. Maar Zoey is vrij hyperactief, hè? Athan is een norse kerel, North zegt vrij gauw zijn directe mening, maar is wel sympathiek en Connor is 'n rustige gast en best aardig (: Yep, Zoey is.. Well.. Ze heeft tot nu toe Lil & Alex al gekust. En ze drinkt, danst en doet. Dus ik denk dat actief wel een goede beschrijving is. Ben toch ergens wel benieuwd hoe lang Athan t vol zou houden met 'r. Oké, het wordt Athan xD Hij is echt wel super nors.. Dus eh... Je bent gewaarschuwd XD Je kunt z'n geschiedenis lezen als je meer info over 'm wilt weten. Ik zou geen idee hebben hoe hij zou reageren als hij gekust zou worden eig.. xD |
|
| |
Member Alyss TimerPunten : 353
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di maa 17, 2015 10:52 pm | |
| Het is nog knap lastig om een plaatje van een shiny mega Mawile te vinden die ook maar een beetje mannelijk lijkt ;p |
|
| |
Member Lyonesse HayekPunten : 160
Regions : Hoenn
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di maa 17, 2015 11:01 pm | |
| Yush :'D Lyon is in ieder geval setje klaar :'D
No clue of ik de rest ook nog ga doen, ergens wil ik gaan gamen .. xD
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di maa 17, 2015 11:20 pm | |
| - Alyss Timer schreef:
- Het is nog knap lastig om een plaatje van een shiny mega Mawile te vinden die ook maar een beetje mannelijk lijkt ;p
Waarom een shiny Male dan. xD Edit: mukmuk. Clannad-scenes herkijken. The Feels. ;^; |
|
| |
Member Austin DreamsPunten : 533
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo maa 18, 2015 7:14 am | |
| Goedemorgen PJ c: Nog minstens een postje proberen te typen en dan pas vanavond weer. Moet bijna heel mijn vrije woensdagmiddag leren -.- |
|
| |
Administrator Alexander ArcherPunten : 507
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo maa 18, 2015 8:28 am | |
| Woop woop, latijn gaat lukken, latijn gaat lukken~ Het moet wel lukken~ |
|
| |
Member Riddle ChaikaPunten : 293
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo maa 18, 2015 8:34 am | |
| |
|
| |
Member Alyss TimerPunten : 353
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo maa 18, 2015 9:00 am | |
| - Aiden Stark schreef:
- Alyss Timer schreef:
- Het is nog knap lastig om een plaatje van een shiny mega Mawile te vinden die ook maar een beetje mannelijk lijkt ;p
Waarom een shiny Male dan. xD
Edit: mukmuk. Clannad-scenes herkijken. The Feels. ;^; I need more males... xD En nu kan ik 'm breeden met die Braixen enzo, dat is gewoon leuk, hehe ;3 |
|
| |
Administrator Alexander ArcherPunten : 507
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo maa 18, 2015 9:12 am | |
| Ik denk dat ik na school 1 à 2 uur de tijd heb om Killian uit te werken, yay :'D |
|
| |
Member Lyonesse HayekPunten : 160
Regions : Hoenn
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo maa 18, 2015 1:14 pm | |
| Yeah, 2,5u gaan werken aan mn onderzoeksraport. Ondertussen is iedereen in overleg op wie ze gaan stemmen ;w; |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo maa 18, 2015 1:18 pm | |
| Ik wilde gaan posten, maar mijn stiekeme zenuwen voor vanmiddag zijn weer wat te groot. Hopelijk verprutsen die chirurgen t deze keer niet :'D |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|