the one that try's to catch a Shinx ~vangpost~
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 the one that try's to catch a Shinx ~vangpost~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Leah Day
Member
Leah Day
Punten : 373
Gender : Female ♀
Age : 19
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2116-leah-day#41254 https://pokemon-journey.actieforum.com/t2117-leah-s-pokedex#41278

the one that try's to catch a Shinx ~vangpost~ Empty
BerichtOnderwerp: the one that try's to catch a Shinx ~vangpost~   the one that try's to catch a Shinx ~vangpost~ Emptyzo maa 08, 2015 12:27 pm


Gamers don't die they respawn

Het was een zondag ochtend en Leah had wel zin om eens te gaan trainen. Het leek haar een slim idee om verder te reizen naar Mauville City. Omdat ze wist dat haar pokémon zal tegen komen die ze misschien wel wauw vangen. Het lieft wauw ze een Shinx vangen. Ze ging recht overeind zitten in haar bed en keek hoelaat het was. Het was 8 uur in de ochtend, tijd zat om daar heen te gaan en opzoek te gaan naar een Shinx. Hopelijk had ze geluk vandaag en zal ze de pokémon snel kunnen vinden. Op het geluk van vangen betwijfelde ze nog even, aangezien dit de eerste keer werd dat ze er een ging vangen. Ze keek even naar haar Skitty die nog in haar mandje lag te slapen. Leah stapte uit haar bed en begon zich om te kleden. Daarna liep ze naar de keuken en maakte wat voer voor haar Skitty klaar en voor haar zelf. Ze zette het bakje op de grond en merkte dat Lolly door had wat haar trainer deed. Lolly kwam er slapend uit en rekte zich zelf uit en liep rustig naar de voederbak. Leah gaf haar even een aai over haar bol, terwijl ze wat pokébrokken naar binnen werkte. En terwijl de roze harige aan het eten was. Pakte ze haar tas in om genoeg spullen te hebben voor de trainings dag van vandaag. Toen Leah merkte dat haar Skitty klaar was, doormiddel dat ze kopjes begon te geven aan haar been. Moest ze even lachen en zei “Heb je zin om vandaag te trainen? En een nieuwe team genoot te vinden?”vroeg ze. Dat ze gingen trainen vandaag, had Lolly waarschijnlijk al door. Maar dat Leah een nieuwe teamgenoot wauw, had haar Skitty misschien nog niet verwacht. Gelukkig was Lolly er sportief over en maakte een vrolijk geluidje. En weg was ze richting de deur naar buiten. “Rustig aan meisje, we gaan al,” reageerde ze lachend terug.

Eenmaal buiten aangekomen te zijn keek ze even op de kaart naar welke kant ze op zou moeten lopen om bij Mauville City aan te komen, aangezien ze vanuit Putelburg moest komen. Maar gelukkig was het mooi weer en ging de reis nogal voorspoedig. Eenmaal in de juiste route gekomen te zijn naar Mauville City vond ze het een goed idee om even een pauze te nemen. Ze ging op een boomstam zitten die daar op de grond lag. Lolly sprong op haar schoot en ging even liggen, ze deed haar ogen dicht. Zodat ze even wat rust bij kon nemen, voor het geval dat ze zo echt gingen trainen. De roze harige pakte de tas van haar rug en pakte een boterham voor haar en wat pokébrokken voor Lolly. Terwijl ze net een hap wou nemen uit haar brood, zag ze in de verte iets blauws bewegen. De blauwe kleur van de pokémon deed haar erg denken aan de Shinx. Toen de pokémon steeds langzamer in de buurt kwam. Zag Leah het beter en het was een Shinx. Een Shinx die achter een vlinder aan zat. De roze harig kon er wel om lachen en propte gauw haar brood in haar mond. En pokte onder tussen in Lolly om te haar te laten weten dat hun nieuwe team genoot daar was. De lolly keek op en zag de pokémon ook ze sprong elegant van haar schoot af en begon al klaar te staan voor het de commando’s die Leah haar zal geven. De roze harige stond ook gauw op en deed haar tas weer gauw op haar rug.

Ze dacht even na welke aanval ze als beste het eerst kon gebruiken. Om de aandacht van de Shinx te krijgen. “Oke Lolly, ben je er klaar voor? Doe Tackle op Shinx,” vertelde Leah. En haar Skitty rende op de Shinx af en gaf hem een Tackle, terwijl hij in de lucht was. Waardoor de effect van de Tackle groter was en de Shinx ook harer op de grond terecht kwam. De Shinx zag er nogal boos uit en kwam terug op de Skitty afgerend. “Probeer het te ontwijken,” riep Leah vlug, in de hoop dat haar Skitty het gauw door zal hebben. En gelukkig deed ze het, het scheelde weinig maar ze kon hem net ontwijken. Maar de Shinx kwam al weer richting de Skitty op gerent “Oke Skitty, doe Growl,”riep ze weer vlug. Gelukkig doet de Growl geluid haar niet zoveel pijn in haar oren. Terwijl het wel effect had met Shinx, hij werd afgeleid en stopte met het rennen richting Lolly toe. “Oke en nu vlug Tackle,” vervolgde ze verder. Haar Skitty rende vlug naar de Shinx toe, voordat hij weer bij kwam van de Growl. Maar een volle hit werd het niet, aangezien de Shinx een stap op zij zette. Leah liet haar blikken vallen op de Skitty en Shinx. En merkte op dat de Shinx haar ook aan keek, ze vroeg zich af wat de pokémon naar keek. Ze ging op haar knieeen ziten op de gras, om te kijken wat de Shinx zal doen. Lolly begreep niet helemaal wat haar trainster deed, maar wist dat ze er een goede reden voor zal hebben. Daarlangs wist haar Skitty ook ergens dat haar trainster niet graag een nieuwe team lid te veel pijn wauw doen.

Maar voor dat Leah het wist gaf de Shinx haar een Tackle, waardoor ze achter over viel. En ze een Shinx op haar lichaam had staan, met een boze blik op zijn gezicht. Haar Skitty wauw de Shinx weer gaan aanvallen, maar zolang ze geen commando kreeg van de roze harige. Kon ze vrij weinig doen dan toe kijken. “Het spijt me dat ik je speel tijd verpeste, maar ik wil je gewoon graag in de team hebben,” vertelde Leah rustig. Terwijl de pokémon nog steeds boos naar haar keek. “Sorry dat ik je pijn deed. Ik beloof het goed te maken,” vervolgde ze even verder. Daarna liet ze een stilte vallen en bleef ze afwachte wat de Shinx zal doen. Echt een grote concentratie had Shinx na een tijdje niet meer, aangezien er een vogel voorbij gevlogen kwam. Wat hij blijkbaar nogal intresant vond, want hij haalde zijn ogen van het meisje af. Leah glimlachte zagjes, maar de Shinx had het door. Want hij keek weer boos terug naar het meisje. Hij maakte een geluidje en begon toen het gezicht te likken van het meisje. “Haha oke je bent niet meer boos dus,” reageerde het meisje. Terwijl Lolly richting hun kant kwam opgelopen. De Shinx liep naar de benen van het meisje, zodat ze overeind kon gaan zitten. Maar liet een scheet, om het meisje nog even te kwellen.

Adem inhoudend kwam ze overeind te zitten en pakte ze een pokéball. “Oke dus wil je met mij Leah, en met mijn Skitty Lolly. Een team vormen?” vroeg ze terwijl ze de bal liet zien aan de pokémon. Het duurde even voordat rustig ging zitten. Echt een ja of nee liet hij niet merken, dus moest Leah maar afwachten of de bal dicht bleef of weer open ging. Ze drukte de bal zachtjes tegen het hoofdje van de Shinx en keek, hoe de Pokémon in de bal verdween. En op haar schoot aan het schudden was.

Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

the one that try's to catch a Shinx ~vangpost~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: the one that try's to catch a Shinx ~vangpost~   the one that try's to catch a Shinx ~vangpost~ Emptyzo maa 08, 2015 2:09 pm





GEFELICITEERD! SHINX LV.3 IS GEVANGEN!
Shinx is toegevoegd aan je team slot
Geef Shinx een nicknaam? Ja/Nee

Terug naar boven Ga naar beneden
Leah Day
Member
Leah Day
Punten : 373
Gender : Female ♀
Age : 19
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2116-leah-day#41254 https://pokemon-journey.actieforum.com/t2117-leah-s-pokedex#41278

the one that try's to catch a Shinx ~vangpost~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: the one that try's to catch a Shinx ~vangpost~   the one that try's to catch a Shinx ~vangpost~ Emptyzo maa 08, 2015 8:02 pm


Gamers don't die they respawn

Geluk was aan haar kant vandaag blijkbaar. Aangezien de pokémon rustig in de bal bleef, Leah keek trots naar haar Skitty. Die ook vrolijk terug knikte, natuurlijk had Lolly graag de pokémon verder verzwakt. Maar ze respecteerde de keuzes van haar trainster. Leah liet de pal weer op de grond vallen. En zag een blije Shinx er uit komen. “Hallo maatje, dankje dat je in me team wilt blijven,” zei de roze harige. “Ik beloof het dat ik je speeltijd gauw goed zal maken. Nu wil ik je een naam geven,” vervolgde ze verder. En de blauwe pokémon knikte instemmend mee. “Hmm laat me denken,” zei ze, terwijl ze naar de pokémon keek. In de hoop dat ze ook bij deze pokémon ook een naam uit Animal Crossing New Leaf kon geven. Ze zag de ster die de pokémon droeg en dacht meteen aan geluk. Waardoor ze aan de naam Lucky kwam, wat een hond was in ACNL. “Lucky?” zei ze vragend, terwijl ze de Shinx aan keek. De Shinx sprong vrolijk in de lucht en maakte ook een vrolijk geluidje er bij. Wat een opluchting was dat voor Yara. Haar Skitty kwam er aangelopen en ging nu over naar de vriendelijke kennis making met Lucky. Leah bleef rustig zitten en liet hun even de tijd nemen, terwijl ze op haar holocaster ging kijken hoe laat het was. Het was nu inmiddels 4 uur in de middag, als ze slim waren gingen ze terug naar het hotel. Zodat ze kunnen eten en de rest van de avond konden rusten. “Kom laten we gaan, ik laat jullie uit jullie bal. Zodat jullie onderweg elkaar verder kunnen leren kennen. En het leek me leuk voor jou om de rest van de wereld te zien Lucky,” vertelde Leah. Haar pokémon stemde in en zo volgde ze hun route weer terug naar het hotel.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

the one that try's to catch a Shinx ~vangpost~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: the one that try's to catch a Shinx ~vangpost~   the one that try's to catch a Shinx ~vangpost~ Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
the one that try's to catch a Shinx ~vangpost~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The first catch
» is it a Catch?
» Catch me if you can
» Kye's Big Catch
» Go catch Elektrike!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Hoenn :: Mauville City-
Ga naar: