Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Misschien komen we elkaar dan wel tegen, wie weet. Als je naar een plaats genaamd 'Lumiose City' gaat, moet je wel goed opletten waar je precies loopt. Loop geen onbekende steegjes in, want dan is de kans dat je in elkaar wordt geslagen erg groot. Ik heb het zelf meegemaakt. Ook uitkijken voor een persoon genaamd Zeke. Hij is nogal een chagrijn ;D
Member
Jason Moore
Punten : 280
Icon :
Onderwerp: Re: Eh, oops? do maa 12, 2015 2:49 pm
◄
Dankje voor de tips! ;D En voor de waarschuwingen... Ik zal die 'Zeke' dan maar ontwijken haha xD
xoxo kaka
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Icon :
Onderwerp: Re: Eh, oops? za maa 14, 2015 9:32 pm
Jason
Ach, hij valt wel mee als je hem beter leert kennen. Ik ga binnenkort zijn fokkerij bezoeken (hij is een breeder). Wordt dus weer een denderend bezoek, dat weet ik nu al... xD Ken jij trouwens ook iemand die 'n breeder is? (: