Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: I don't care~! za feb 21, 2015 1:58 pm
13:56
Alana
Sorry voor de late reactie, ik moet in slaap gevallen zijn en zag je sms'je pas net. Ik vind dat het er nogal aan ligt hoeveel Pokémon van dezelfde types je in je team hebt zitten. Je hebt ook Pokémon die deels een ander type zijn en dan kan dat toch voordelig uitdraaien. Maar een beetje diversiteit in je team is ook wel handig.
Onderwerp: Re: I don't care~! za feb 21, 2015 5:09 pm
17:08
Alana
Zoals je kunt zien ben ik niet echt iemand die snel antwoordt. En misschien was je vriendje dan nog niet zo verkeerd. Soms kunnen tips van een ander best handig zijn, weet je.
Onderwerp: Re: I don't care~! do feb 26, 2015 9:37 pm
Alana
online.
▼
typing...
Hmm oke. Ik vind het altijd leuk om me voor te stellen hoe de persoon eruit ziet als ik met ze praat via Holocaster haha. Daar kan ik dan goed overna denken (: Maar nu heb ik wel een idee ^-^
Onderwerp: Re: I don't care~! za feb 28, 2015 5:26 pm
11:43
Alana
Ah, oké... Dat heb ik zelf niet echt, maar het kan wel dat jij dat belangrijk vindt. Ieder zijn eigen ding, toch? Ik vind zoiets enkel belangrijk als ik je in het echt ga ontmoeten.
Onderwerp: Re: I don't care~! zo maa 15, 2015 1:34 pm
11:45
Alana
Oh, zo bedoel je... Misschien is het voor mij ook wel een goede oefening. Ik ben nogal vrij verlegen, dus sorry als je dat gaat merken. Even het juiste knopje zoeken dan, hoor.