|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Riddle ChaikaPunten : 293
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do feb 19, 2015 6:25 pm | |
| - August Norwood schreef:
- Kay, nu een postronde op Domi en dan wat topics bijmaken voor August :'D
Haha waarschijnlijk zit Riddle heel het gevecht al toe te kijken :'D |
|
| |
Member Aria LavonPunten : 220
Type : Breeder
Regions : Hoenn
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do feb 19, 2015 6:27 pm | |
| AHW TAIGA IS SCHATTIG! - Ezekiel Deimos schreef:
Maar als je gewoon een Pokémon wilt maakt het toch niet uit of 'ie overused it of niet? Als iemand van een Pokémon blij van wordt lijkt mij dat genoeg :') Precies dit ^^ Okay de sheet is af nu nog alle info er in proppen... |
|
| |
Member Ayako HasegawaPunten : 201
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do feb 19, 2015 6:28 pm | |
| - Sara Sweets schreef:
- Ezekiel Deimos schreef:
Maar als je gewoon een Pokémon wilt maakt het toch niet uit of 'ie overused it of niet? Als iemand van een Pokémon blij van wordt lijkt mij dat genoeg :') ^ Bless this.
Ik vang zelf gewoon de Pokémon die ik het beste bij het karakter vind passen, of ze nou al vaker gebruikt zijn op de site of niet. c': Same here. Idc of Riolu/Lucario vet vaak voorkomt. Cecille is een fangirl en het past gewoon bij haar xD |
|
| |
Member Roxy HellerPunten : 446
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do feb 19, 2015 6:29 pm | |
| - Ezekiel Deimos schreef:
Maar als je gewoon een Pokémon wilt maakt het toch niet uit of 'ie overused it of niet? Als iemand van een Pokémon blij van wordt lijkt mij dat genoeg :') Ik zei ook niet dat t erg was? Immers heb ik zelf n Lucario en Charizard, neemt niet weg dat ze OU zijn. :') |
|
| |
Member Alyss TimerPunten : 353
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do feb 19, 2015 6:30 pm | |
| Eevee ook, maar dat ding is gewoon geweldig =w= |
|
| |
Member Dominique LanePunten : 300
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do feb 19, 2015 6:30 pm | |
| Shawn krijgt een shiny Vespiquen in de toekomst <'3 En August krijgt over een tijdje een shiny Axew hehe. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do feb 19, 2015 6:31 pm | |
| - Alyss Timer schreef:
- Eevee ook, maar dat ding is gewoon geweldig =w=
Liefde voor Eevee en Eeveelutions ja~ vooral Celes wat dat betreft :P Riddle heeft best wel random pokémon~ |
|
| |
Member Alana BouvierPunten : 310
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do feb 19, 2015 6:32 pm | |
| - Taiga Dunnett schreef:
- Hmm.. Ik denk dat ik Taiga naar Hoenn keil als ik m'n tentamen gehad heb. Dan moet ik wel een tweede Pokémon vangen want Barnaby is te hoog geleveld voor de eerste twee gyms -mopper-
xD OMFG TAIGA WEJKGEWKNGKWJGKEKJGWKE TORADORA. |
|
| |
Member Alyss TimerPunten : 353
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do feb 19, 2015 6:34 pm | |
| - Riddle Chaika schreef:
- Alyss Timer schreef:
Liefde voor Eevee en Eeveelutions ja~ vooral Celes wat dat betreft :P Riddle heeft best wel random pokémon~ Yepp ~ Als ik een karakter actief wil houden moet hij of zij een leuke starter hebben. Dat is er mis gegaan met Lionell. Ik haat Raticates xD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do feb 19, 2015 6:36 pm | |
| - Alyss Timer schreef:
- Riddle Chaika schreef:
- Alyss Timer schreef:
Liefde voor Eevee en Eeveelutions ja~ vooral Celes wat dat betreft :P Riddle heeft best wel random pokémon~ Yepp ~ Als ik een karakter actief wil houden moet hij of zij een leuke starter hebben. Dat is er mis gegaan met Lionell. Ik haat Raticates xD Haha ik hou ook niet van Raticates, maar als ik een pokemon niet mag komt dat door wat er in de serie gebeurt :'D |
|
| |
Member Aria LavonPunten : 220
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do feb 19, 2015 6:39 pm | |
| Ik vind Raticates gewoon lelijk X"D Ik kies de pokémon van mijn accounts ook op uiterlijk vooral... |
|
| |
Member Aiden StarkPunten : 635
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do feb 19, 2015 6:42 pm | |
| - Ayako Hasegawa schreef:
- Sara Sweets schreef:
Maar als je gewoon een Pokémon wilt maakt het toch niet uit of 'ie overused it of niet? Als iemand van een Pokémon blij van wordt lijkt mij dat genoeg :') ^ Bless this.
Ik vang zelf gewoon de Pokémon die ik het beste bij het karakter vind passen, of ze nou al vaker gebruikt zijn op de site of niet. c': Same here. Idc of Riolu/Lucario vet vaak voorkomt. Cecille is een fangirl en het past gewoon bij haar xD Dit is waar. -leest deze pagina nu pas. Ik heb zelf ook 2 Charizards en een Lucario. Het is gewoon grappig dat er Pokémon zo overused zijn in de RPG. Ik had dit meer bij Pikachu e.d. verwacht in eerste instantie xD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do feb 19, 2015 6:42 pm | |
| Ik kies ook altijd schattige pokémon :P |
|
| |
Member Ayako HasegawaPunten : 201
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do feb 19, 2015 6:45 pm | |
| - Aiden Stark schreef:
- Ayako Hasegawa schreef:
- Sara Sweets schreef:
Ik vang zelf gewoon de Pokémon die ik het beste bij het karakter vind passen, of ze nou al vaker gebruikt zijn op de site of niet. c': Same here. Idc of Riolu/Lucario vet vaak voorkomt. Cecille is een fangirl en het past gewoon bij haar xD Dit is waar. -leest deze pagina nu pas. Ik heb zelf ook 2 Charizards en een Lucario. Het is gewoon grappig dat er Pokémon zo overused zijn in de RPG. Ik had dit meer bij Pikachu e.d. verwacht in eerste instantie xD Pikachu wordt sowieso overal al overused tbh. Hoewel Nintendo ook best een Lucario en Charizard fanboy/girl is :') (I mean, twee mega stones voor Charizard maar de rest niet? They've got their priorities straight) |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do feb 19, 2015 6:47 pm | |
| Ja, maar Pikachu was de aller eerste pokémon die Ash kreeg :'D like wie Pikachu niet kent is super dom :'D |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|