Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Pidgey's chatter II & Lynn vr feb 20, 2015 12:47 pm
MESSAGE TO: MABEL
Vaniville, huh? Daar begon ik m'n reis in Kalos. ^-^ Het is wel een beetje saai ja, al kan je ook zeggen dat het.. Rustig is, of vredig. Maar dat kan ook weer over-de-top-beschrijving zijn van mijn kant, haha.
Member
Mabel Greene
Punten : 268
Type : Breeder
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Pidgey's chatter II & Lynn vr feb 20, 2015 12:52 pm
12:52
Friday, February 20
› slide to unlock
Lynn
Ja, zo zou je het ook wel kunnen zeggen... Ik ben nu alweer in Santalune, ik ben nu ongeveer twee dagen op weg.
Onderwerp: Re: Pidgey's chatter II & Lynn vr feb 20, 2015 10:56 pm
Als dat is wat je wilt, moet je het zeker eens uitproberen, denk ik. Zelf denk ik dat ik voor nu nog in Kalos blijf, in ieder geval totdat ik alle badges heb gehaald. Daarna zie ik wel weer. 'w' Leuke dingen.. Nou, sinds niet al te lang heb ik m'n derde badge binnen, dat is wel iets, haha. Verder gaat alles z'n gangetje wel.
Member
Mabel Greene
Icon :
Onderwerp: Re: Pidgey's chatter II & Lynn za feb 21, 2015 4:48 pm
16:48
Saturday, February 21
› slide to unlock
Lynn
Derde? Dat is die met vechtpokémon, toch? Naja, ik doe geen gyms, dus mij maakt het allemaal niet zo veel uit. Maar misschien ga ik ze wel in de toekomst proberen c:
Onderwerp: Re: Pidgey's chatter II & Lynn za feb 21, 2015 9:09 pm
Dat is de Fighting-type-gym, ja. 'v' Je kan het altijd proberen, dan weet je ook meteen of je de volgende ook wilt doen, of dat je het gewoon bij de eerste houdt. In ieder geval kan je er iets aan verdienen, en zo'n badge is ook wel gaaf, haha.
Member
Mabel Greene
Icon :
Onderwerp: Re: Pidgey's chatter II & Lynn za feb 21, 2015 9:12 pm
21:12
Saturday, February 21
› slide to unlock
Lynn
Het is gewoon dat ik er niet van hou Silver voor mij te laten vechten. Het is gewoon pijnlijk om hem gewond te laten raken voor geen goede reden... Silvester is gewoon mijn maatje :P
Onderwerp: Re: Pidgey's chatter II & Lynn zo feb 22, 2015 10:26 pm
Als ik ook een Pokémon zou vangen die niet wilde vechten, zou ik die daar niet toe dwingen. Ik heb tot nu toe dan wel het geluk gehad dat al mijn teamleden er wel wat voor voelen, net als ik, haha. Al moet ik zeggen dat het eerst meer.. uit noodzaak was. Maar ik kan wel begrijpen dat je zoiets liever niet hebt, daar heb je vast je redenen voor. 'v'
Member
Mabel Greene
Icon :
Onderwerp: Re: Pidgey's chatter II & Lynn ma feb 23, 2015 9:18 am