Rose grinnikte even. Ze kon wel van Floyd’s gezicht aflezen dat hij een bug-type Pokémon echt niet zag zitten. ‘Ik had juist gedacht dat jij die types echt helemaal fantastisch zou vinden,’ sprak ze plagerig. Ze glimlachte toen hij beaamde dat Blastoise gaaf was. Ze nam nog een voorzichtige slok van haar warme chocolademelk, maar gelukkig was deze al heel wat afgekoeld en was hij ook veel beter te drinken. ‘Ik zal ook wel blij zijn als Zippo evolueert in een Charizard, hoewel ik daar nog wel even voor zal moeten trainen. Ik denk dat Blizzard, mijn Horsea, ook cool gaat zijn als ze evolueert. Voor Storm heb ik nog niet echt besloten welke steen ik voor hem wil gaan kopen.’ Ze keek hem bedenkelijk aan. ‘Ik denk dat Vaporeon en Flareon al afvallen omdat ik al een fire- en een water-type heb. Ik heb gehoord dat Eevee’s ook nog op andere manieren kunnen evolueren dan met stenen alleen.’ Ze glimlachte. Ze had eigenlijk nog zoveel om over na te denken. Zo moest ze toch eens gaan nadenken wie ze nog in haar team wilde hebben. En welke steen ze voor Eevee wilde kopen of dat ze hem gewoon trainde en er iets anders van zou maken. Een Espeon of een Umbreon bijvoorbeeld, evolueerden zij niet zonder stenen? En wat had je verder nog? Ze wist het niet. Ze wist wel dat Storm enorm veel verschillende evoluties kon hebben en dat die evoluties allemaal hun eigen speciale krachten hadden wat hun zo bijzonder maakte, maar dat hadden alle Pokémon wel. Ze wierp een blik op zijn koffie. ‘En?’ vroeg ze. ‘Is je koffie lekker of gaan we de volgende keer toch maar naar een ander cafeetje?’ Ze had hem immers gezegd dat ze hier lekkere warme dranken hadden, maar smaken konden uiteraard verschillen per persoon. Ze nam nog een slok van haar warme chocolademelk en besloot om er nog een zakje suiker bij te doen. Altijd lekker, niet?