Oh oh... [FLOYD DUNCAN] - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Oh oh... [FLOYD DUNCAN]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

Oh oh... [FLOYD DUNCAN] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh oh... [FLOYD DUNCAN]   Oh oh... [FLOYD DUNCAN] - Pagina 2 Emptydi feb 17, 2015 1:55 pm

Floyd Duncan
I ONLY SET THE STAGE. YOU PULL YOUR OWN STRINGS.
‘Iedereen moet ergens beginnen. Ik had ook niet wat ik nu heb toen ik pas begon.’ Floyd was zijn reis ooit begonnen met één Yamask, en toen kwam er een squirtle bij. Wanneer dat het meisje begon over een beedrill, en ze zei dat ze er één wilde keek hij haar voor enkele seconden zwijgend aan. Ergens verwachten hij dat ze een grapje maakten, en dat er nog achter ging zeggen. Dat ze in de lach zou schieten of wist hij veel wat, maar ze leek echt serieus. Nee, ze was serieus. Hoe kon je zo een ding - monster, hoe je het ook wilde noemen - ook in je team willen hebben? ‘Jij liever dan ik.’ zei Floyd. Arceus, hij kon het nog altijd niet vatten. Om het wat te laten bezinken nam hij dan ook een slok van zijn koffie, die toen wel te drinken was. ‘Zo’n ding komt nooit in mijn team.’ geen enkele Bug Type maakten een kans om in zijn team te komen. Die wezens waren precies waarom hij een fire type wilde hebben.
‘De enige pokémon waarvan ik zeker ben dat ik nog wil hebben in een Charizard. Het zijn steker pokémon en het kan altijd van pas komen om een pokémon te hebben die ook in de lucht kan voortbewegen. Al heb ik daar uiteindelijk ook mijn Deino voor.’ dat was namelijk altijd het lastige als je tegen een pokémon moest vechten die kon vliegen en je eigen pokémon het niet kon. ‘Maar een Blastoise is inderdaad wel gaaf ja.’ sprak hij eerlijk. Het was goed voor zijn ego om complimenten te krijgen.

EFFY
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Oh oh... [FLOYD DUNCAN] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh oh... [FLOYD DUNCAN]   Oh oh... [FLOYD DUNCAN] - Pagina 2 Emptydi feb 17, 2015 4:11 pm

Rose grinnikte even. Ze kon wel van Floyd’s gezicht aflezen dat hij een bug-type Pokémon echt niet zag zitten. ‘Ik had juist gedacht dat jij die types echt helemaal fantastisch zou vinden,’ sprak ze plagerig. Ze glimlachte toen hij beaamde dat Blastoise gaaf was. Ze nam nog een voorzichtige slok van haar warme chocolademelk, maar gelukkig was deze al heel wat afgekoeld en was hij ook veel beter te drinken. ‘Ik zal ook wel blij zijn als Zippo evolueert in een Charizard, hoewel ik daar nog wel even voor zal moeten trainen. Ik denk dat Blizzard, mijn Horsea, ook cool gaat zijn als ze evolueert. Voor Storm heb ik nog niet echt besloten welke steen ik voor hem wil gaan kopen.’ Ze keek hem bedenkelijk aan. ‘Ik denk dat Vaporeon en Flareon al afvallen omdat ik al een fire- en een water-type heb. Ik heb gehoord dat Eevee’s ook nog op andere manieren kunnen evolueren dan met stenen alleen.’ Ze glimlachte. Ze had eigenlijk nog zoveel om over na te denken. Zo moest ze toch eens gaan nadenken wie ze nog in haar team wilde hebben. En welke steen ze voor Eevee wilde kopen of dat ze hem gewoon trainde en er iets anders van zou maken. Een Espeon of een Umbreon bijvoorbeeld, evolueerden zij niet zonder stenen? En wat had je verder nog? Ze wist het niet. Ze wist wel dat Storm enorm veel verschillende evoluties kon hebben en dat die evoluties allemaal hun eigen speciale krachten hadden wat hun zo bijzonder maakte, maar dat hadden alle Pokémon wel. Ze wierp een blik op zijn koffie. ‘En?’ vroeg ze. ‘Is je koffie lekker of gaan we de volgende keer toch maar naar een ander cafeetje?’ Ze had hem immers gezegd dat ze hier lekkere warme dranken hadden, maar smaken konden uiteraard verschillen per persoon. Ze nam nog een slok van haar warme chocolademelk en besloot om er nog een zakje suiker bij te doen. Altijd lekker, niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oh oh... [FLOYD DUNCAN]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Get out alive +Floyd
» Doomsday (Floyd)
» Working it out { Floyd
» Well... hello there~ (Floyd Duncan)
» Floyd Duncan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Santalune City :: Santalune Forest-
Ga naar: