|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Connor JacobPunten : 436
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo feb 18, 2015 4:12 pm | |
| - Aria Lavon schreef:
- Hahaha nee de mijne is 11 en een echt k't kind en ook nog eens een lichtelijk probleemkind dus dat is niet heel geweldig...
Ik las dus echt 'lichamelijk probleemkind' en wilde al m'n mond opentrekken... Sorry xD |
|
| |
Moderator Cecille SkarsgårdPunten : 84
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo feb 18, 2015 4:21 pm | |
| Een klein broertje of zusje lijkt me juist wel leuk. Iemand die naar je opkijkt, waar je advies aan kan geven en gewoon een band mee op kan bouwen ;-; Maar goed, ik ben enig kind, dus voor mij lijkt alles behalve enig kind zijn geweldig xD |
|
| |
Member Aiden StarkPunten : 635
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo feb 18, 2015 4:22 pm | |
| - Cecille Skarsgård schreef:
- Een klein broertje of zusje lijkt me juist wel leuk. Iemand die naar je opkijkt, waar je advies aan kan geven en gewoon een band mee op kan bouwen ;-; Maar goed, ik ben enig kind, dus voor mij lijkt alles behalve enig kind zijn geweldig xD
Tot ze gaan puberen. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo feb 18, 2015 4:23 pm | |
| Ik heb 400 (als ik het al goed heb uitgerekend) punten nodig om al m'n Pokémon naar level 37 te helpen en heb nu 255 punten... Ach, moet lukken, toch? Lol xD |
|
| |
Member Alana BouvierPunten : 310
Regions : Hoenn
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo feb 18, 2015 4:24 pm | |
| Ik heb 62 punten nodig voor lvl 34 Deerling en dan gaat Alana de gym alweer doen lol xD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo feb 18, 2015 4:25 pm | |
| - Aiden Stark schreef:
- Cecille Skarsgård schreef:
- Een klein broertje of zusje lijkt me juist wel leuk. Iemand die naar je opkijkt, waar je advies aan kan geven en gewoon een band mee op kan bouwen ;-; Maar goed, ik ben enig kind, dus voor mij lijkt alles behalve enig kind zijn geweldig xD
Tot ze gaan puberen. Daar moet ik je gelijk in geven, haha. Maar dat ligt ook aan de manier hoe je ermee omgaat though xd |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo feb 18, 2015 4:26 pm | |
| - Cecille Skarsgård schreef:
- Aiden Stark schreef:
Tot ze gaan puberen. Daar moet ik je gelijk in geven, haha. Maar dat ligt ook aan de manier hoe je ermee omgaat though xd Tweeling broertje en zusje van 12 hier. Puberen samen. Hele dag ruzie. Geloof me, Kzou ze je met liefde geven. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo feb 18, 2015 4:26 pm | |
| - Aiden Stark schreef:
- Aiden Stark schreef:
Tot ze gaan puberen. Daar moet ik je gelijk in geven, haha. Maar dat ligt ook aan de manier hoe je ermee omgaat though xd Tweeling broertje en zusje van 12 hier. Puberen samen. Hele dag ruzie. Geloof me, Kzou ze je met liefde geven. Wacht wat Tutu ik wist niet dat je een tweeling broertje had? O_O |
|
| |
Administrator Alexander ArcherPunten : 507
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo feb 18, 2015 4:27 pm | |
| Bo: Ik denk dat ze bedoelde dat haar zusje en broertje tweeling zijn ;3
Yes, mijn samenvatting is eindelijk klaar voor scheikunde <3 Let the fun begin! |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo feb 18, 2015 4:28 pm | |
| Oh. Ik kom nu uit op 468 punten. 'n Beetje misrekend... xD |
|
| |
| |
|
| |
| - Aiden Stark schreef:
- Aiden Stark schreef:
Tot ze gaan puberen. Daar moet ik je gelijk in geven, haha. Maar dat ligt ook aan de manier hoe je ermee omgaat though xd Tweeling broertje en zusje van 12 hier. Puberen samen. Hele dag ruzie. Geloof me, Kzou ze je met liefde geven. Yeah, dat kan ik me wel voorstellen. Well, als je even rust nodig heb pas ik met liefde op ze hoor xD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo feb 18, 2015 4:29 pm | |
| |
|
| |
Administrator Lynn XavierPunten : 482
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo feb 18, 2015 4:30 pm | |
| Ach ja, het is ook wel weer zo dat je altijd wilt wat je niet hebt. Ik bedoel, een broer of zus zou natuurlijk wel weer heel fijn zijn als je ergens bent waar je niemand kent, dan heb je in ieder geval iemand die je goed kent en waar je tegen kan praten. Maar toch ben ik nog best blij met mijn enig kind-zijnde. c: |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo feb 18, 2015 4:32 pm | |
| Ik ben eerlijk gezegd ook wel blij dat ik hier niemand anders heb rondlopen, hoor. Ik zou daar niet mee om kunnen gaan, met een kleiner broertje of zusje. Die moeten elke minuut van de dag aandacht hebben als ze zich nergens anders mee bezig kunnen houden xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|