|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Seven FarronPunten : 458
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 17, 2015 12:47 pm | |
| Voor vreemde topics hoef je echt geen stel te zijn xD |
|
| |
Member Aiden StarkPunten : 635
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 17, 2015 12:48 pm | |
| Nee idd. Kheb genoeg vreemde topics gehad. En Linn, zou jij er een willen openen? (A)
|
|
| |
Member Ezekiel DeimosPunten : 388
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 17, 2015 12:52 pm | |
| Een karakter die dat heel erg nodig heeft? Hoe krijg je dat voor elkaar?
Persoonlijk vind ik liefde een bij-iets. Extratje. Het is altijd zo'n gedoe :') Ik vind het hele 'verander het hele karakter zodat de relatie werkt' gedoe ook altijd zo naar. Ik heb echt geen behoefte aan een relatie met een van mijn karakters ahah~ |
|
| |
Member Vivienne WilliamsPunten : 269
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 17, 2015 12:55 pm | |
| 4u thuis, 5u in slaap gevallen, half 12 weer op. Eens zien hoelang ik dit vol ga houden *geeuw*
Vandaag maar bij posten, Viev dr contetst post maken en een unknown number post maken, omdat ik zin heb om te typen xD |
|
| |
Member Rose AberdeenPunten : 303
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 17, 2015 12:59 pm | |
| - Ezekiel Deimos schreef:
Een karakter die dat heel erg nodig heeft? Hoe krijg je dat voor elkaar?
Persoonlijk vind ik liefde een bij-iets. Extratje. Het is altijd zo'n gedoe :') Ik vind het hele 'verander het hele karakter zodat de relatie werkt' gedoe ook altijd zo naar. Ik heb echt geen behoefte aan een relatie met een van mijn karakters ahah~ Connor's karakter is de reden waarom zijn relatie begint... én stukloopt. Dus op dat vlak ben ik het niet zo met je eens. Je kunt ook gewoon een 'ze-accepteert-me-wel-zoals-ik-ben'-houding hebben en je karakter gewoon hetzelfde houden. Voor zover ik weet is Connor nog redelijk dezelfde, behalve dat hij dan niet in die rare situaties gesleurd werd toen hij nog single was XD Maar ik begrijp wel wat je bedoelt (: |
|
| |
Administrator Alexander ArcherPunten : 507
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 17, 2015 1:01 pm | |
| Selma: Well, er zijn mensen die wanhopig zijn naar liefde, dus .. dan krijg je zo'n karakter die er naar snakt en iedere mogelijkheid die hij/zij krijgt om een relatie te beginnen aanneemt :P Nou ja, ik weet ons eerste rpg topic nog xD hehehe
Anita: Sure! Ik maak hem zo. |
|
| |
Member Floyd DuncanPunten : 228
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 17, 2015 1:02 pm | |
| Mijn chars en liefde is ook altijd een ramp. Floyd zou ik bijvoorbeeld al hard moeten veranderd voordat die eer relatie krijgt want hij beschouwd mensen zeer snel als vervelend, er zijn er maar enkele die daar niet onder vallen so yeah xD & ik denk dat zijn Love tekstje ook genoeg zegt~
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 17, 2015 1:04 pm | |
| Rose gaat sws al niet snel 'n relatie beginnen vanwege wat er met haar gebeurd is. Elk klein lichaamscontact dat ze heeft met 'n ander kan al voor serieuze herinneringen en nachtmerries zorgen. Dus dat zou heel onrealistisch zijn als zij opeens 'n vriendje zou krijgen (: |
|
| |
Administrator Alexander ArcherPunten : 507
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 17, 2015 1:05 pm | |
| Alexander is random, daar kan ik alles mee doen :P Alleen hij faalt nogal in flirten, maar hij kan best een romanticus zijn qua dingetjes regelen enzo. |
|
| |
Member Roxy HellerPunten : 446
Regions : Hoenn
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 17, 2015 1:08 pm | |
| - Ezekiel Deimos schreef:
- Persoonlijk vind ik liefde een bij-iets. Extratje. Het is altijd zo'n gedoe :') Ik vind het hele 'verander het hele karakter zodat de relatie werkt' gedoe ook altijd zo naar. Ik heb echt geen behoefte aan een relatie met een van mijn karakters ahah~
This. Ik vind het echt heel leuk als iets schijnt te werken, maar ik pas mn chars (vooral als ik ze leuk vind) echt niet aan om een relatie te nemen xD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 17, 2015 1:14 pm | |
| eens even zien hoe ik snel aan 20 punten kan komen :')
en Viev is tot nu toe ook de enige die een relatie heeft, al staan er nog wel wat dingen op de planning (A) |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 17, 2015 1:15 pm | |
| #Linn: Connor kan wel lieve opmerkingen maken, maar verpest ze altijd zelf door iets bots of iets droogs te laten volgen wat totààl niet romantisch is.. dus ja xD
#Quinty: Als ik moet helpen met die twintig punten, moet je het maar zeggen :P Misschien kun je gwn 'n 1000 words post schrijven? Da's alvast tien xD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 17, 2015 1:17 pm | |
| @Freedje; hahah, misschien ja, jij hebt sws nog een topic van me te goed :P Voor Connor, right? xD |
|
| |
Moderator Cecille SkarsgårdPunten : 84
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 17, 2015 1:19 pm | |
| - Vivienne Williams schreef:
- 4u thuis, 5u in slaap gevallen, half 12 weer op. Eens zien hoelang ik dit vol ga houden *geeuw*
Vandaag maar bij posten, Viev dr contetst post maken en een unknown number post maken, omdat ik zin heb om te typen xD Uitbundig Carnaval aan het vieren? :') |
|
| |
Member Aiden StarkPunten : 635
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 17, 2015 1:19 pm | |
| Oke. Eigenlijk moet Aiden ook weer eens de Seedot bij iemand uithangen. Iemand puf in 'n topic met 'm? Wel Kalos. c: |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|