Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Dad? Oh Arceus nevermind~ {&August Norwood} wo feb 18, 2015 7:24 pm
Coconut goddess
Het is nog geen Wailord hoor! Gewoon een kleine, schattige, donzige Wailmer (A) Hmm.. Ik heb nu wel opvallend veel trek in cocos, maar heb geen geld atm.
Onderwerp: Re: Dad? Oh Arceus nevermind~ {&August Norwood} wo feb 18, 2015 8:59 pm
Coconut goddess
Goh, wat attent van je zeg ^_^ Anyway, ik kan er ook voor zorgen dat ik een flying type bemachtig en dat ik naar je toe kom vliegen! Zit er namelijk over na te denken om een Pidgey te vangen, die kunnen ook mega evolutie en dat lijkt me geweldig.
Onderwerp: Re: Dad? Oh Arceus nevermind~ {&August Norwood} do feb 19, 2015 11:23 pm
August Norwood is online
Mega cocos gaat overheersen! Ik kan natuurlijk altijd een foto sturen als één van mijn pokémon mega evolueert. Eerst maar eens aan een keystone komen dan, maar nu nog niet, ik wil liever wachten tot zowel ik als mijn pokémon er honderd procent klaar voor zijn!
Ik stuur wel eens een foto van Mega Blaziken dan, dat gaat alleen nog best een tijdhe duren waarschijnlijk X"D Hey welke pokémon heb jij dan eigenlijk?
Onderwerp: Re: Dad? Oh Arceus nevermind~ {&August Norwood} za feb 21, 2015 11:24 pm
August Norwood is online
Op dit moment heb ik er vijf in mijn team zitten. Dewott, Rapidash, Lucario, Pidgeotto en sinds kort ook een Aron. Er zitten ook nog wat pokémon in mijn box, waaronder dus de Wailmer. Welke pokémon heb jij allemaal?
Onderwerp: Re: Dad? Oh Arceus nevermind~ {&August Norwood} zo feb 22, 2015 1:50 pm
12:53
First
Oh dat is echt een goed team! Ik heb alleen een Torchic die al lang geëvolueerd zou moeten zijn en een Sentret. Zodra ik in de buurt van water kom ga ik een Magikarp vangen en later ook nog een Aron als ik ze tegen kom, Aggron zijn echt geweldig.