Afwezigheid stage
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel

Afwezigheid stage

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

Afwezigheid stage Empty
BerichtOnderwerp: Afwezigheid stage   Afwezigheid stage Emptyzo feb 08, 2015 5:29 pm

Yo!

Jullie hebben vast wel gemerkt dat ik de afgelopen periode sowieso al mijn buien heb wegens... Gebeurtenissen hier thuis, waardoor ondanks het feit dat ik het vaak nog zo goed denk te verbergen, mijn humeur soms alles behalve te genieten is. Naast dat zal mijn stage, net als die van Lianne dus, aankomende week beginnen. Dit zal zijn van tien tot zes, wat betekent dat ik inderdaad kan uitslapen, maar dat ik wel veel en veel later klaar ben. Ik heb nog geen idee hoe dit in zijn werking gaat. Ga ik te moe zijn om te posten 's avonds of zal ik enkel overdag afwezig zijn? Immers is er geen huiswerk.

Voor nu zal deze melding dus voor de dagen zelf zijn. Elke maandag t/m donderdag ben ik op Stage - dit tot april. Ik zal dan ook minder op mijn telefoon kijken om toch nog even iets te doen. Als ik thuis ben zal ik misschien in een pestbui enkel doen waar ik zin in heb, in ieder geval tot ik wat gewend ben aan dit ritme.

Naast dit heb ik natuurlijk elke zaterdag al werk en zitten de zondagen stiekem vrij vol gepland. Ik heb dus geen idee hoe het met mijn activiteit zal gaan staan. Natuurlijk sta ik nog altijd open voor PB's en berichten op Skype.

Aiden
& Roxy, Allison, Delsin.
Terug naar boven Ga naar beneden

Afwezigheid stage
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stage
» Stage
» Stage
» Stage