|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Troy MercerPunten : 386
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di jul 29, 2014 11:25 pm | |
| Als jij hem zou willen maken? Ik ben eventjes nostalgisch bezig :3: Ik ga de komende periode sowieso de films terugkijken gheghe. |
|
| |
Member Lisanna SoleilPunten : 386
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di jul 29, 2014 11:42 pm | |
| Atlas de Ditto! Ik wil nu eigenlijk al mijn volgende Pokémon vangen >.< Ik weet voor Lis al helemaal welke Pokémon ik voor d'r wil hebben :'D |
|
| |
Member Lilium FlorbellePunten : 700
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di jul 29, 2014 11:43 pm | |
| Great gozzle Kuroshitsuji Book of Circus gaat veel te hard. Ben alweer bij de laatste epi die uit is. ;x;
Omg I love Joker
|
|
| |
Member Elisia FrostPunten : 455
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di jul 29, 2014 11:43 pm | |
| Het spijt me, maar vandaag ga ik niet meer posten (; Er is een storing in dit dorpje waardoor de internet amper werkt en hier op deze pagina komen duurde al een kwartier ongeveer xD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di jul 29, 2014 11:46 pm | |
| - Lisanna Soleil schreef:
Atlas de Ditto! Ik wil nu eigenlijk al mijn volgende Pokémon vangen >.< Ik weet voor Lis al helemaal welke Pokémon ik voor d'r wil hebben :'D Ik ook hoor. Therin moet 'n Shiny Eevee & daarna of een normale, of een starterpkm door een of andere breeder of weet ik 't. :3: Oke. De nostalgie.. Het is te groot. De inspiratie voor een account wiens Pokémon niet luistert is te groot. Maar dat kan ik altijd nog doen natuurlijk, dus dat lukt wel :3: |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di jul 29, 2014 11:49 pm | |
| I love Book of Circus <3 Ik ga binnenkort die arc weer lezen! Ahh, een van mijn favoriete Kuroshitsuji arcs c:
Also, weet iemand of een Ditto van level 9 die in een Ponyta van level 14 transformeert de aanvallen van een level 14 Ponyta of een level 9 Ponyta krijgt? Want ik weet 't niet helemaal zeker D: - Therin Mercer schreef:
- Ik ook hoor. Therin moet 'n Shiny Eevee & daarna of een normale, of een starterpkm door een of andere breeder of weet ik 't. :3:
Ooh, fancy! Ik wil voor Lis een Onix, Mime Jr. en een Lotad die de plantjes thuis water geeft. & Dan een eevee om mee te fokken, want ik heb besloten dat Lis Eevee's gaat fokken :'D |
|
| |
Member Lilium FlorbellePunten : 700
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di jul 29, 2014 11:53 pm | |
| Fluff@ Die van de LV 14 c:
En ik heb Book of Circus nooit gelezen.. Moet ik wel gaan doen though. Loving it <3 |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di jul 29, 2014 11:56 pm | |
| - Lilium Florbelle schreef:
- Fluff@ Die van de LV 14 c:
En ik heb Book of Circus nooit gelezen.. Moet ik wel gaan doen though. Loving it <3 Omg awesome ~
& Ahh, moet je doen! In de manga zit het gewoon in het verhaal, tho, en is het niet een apart iets (dus eigenlijk moet je de hele manga dan lezen :>) |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo jul 30, 2014 12:08 am | |
| Oh god, wat was Pokémon slècht! K lach me dood.Fietsend op een geflambeerde fiets waardoor een lampje aanschiet die elektriciteit geleid naar je pikachu. Helemaal top.
Edit: HAHA, dat nieuwe TVD-filmpje. "#SAVEBAMON #IANMARRYME #BONNYISMYQUEEN" |
|
| |
Member Aisha LeevesPunten : 430
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo jul 30, 2014 7:31 am | |
| |
|
| |
Member Elisia FrostPunten : 455
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo jul 30, 2014 9:52 am | |
| Goedemorgen c: Posten ga ik denk ik tot vrijdag niet, even kijken of er wifi is voor mijn laptop xD Want via me telefoon kan ik sowieso wel.op internet ~ |
|
| |
Member Cecil WalkerPunten : 402
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo jul 30, 2014 9:53 am | |
| Goedemorgen~! En ik weet niet wat ik qua juryleden ga doen, vooral niet bij deze contest, waarschijnlijk vraag ik mensen die niet meedoen om me te helpen met kiezen C: |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo jul 30, 2014 10:38 am | |
| Goedemorgen =u=
Je kan toch altijd doen dat het gebruikelijk is bij contests hier dat ze een amateur coördinator in de jury vragen? (: Kdenk dat toch niet altijd iedereen meedoet ;) |
|
| |
Member Cecil WalkerPunten : 402
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo jul 30, 2014 10:44 am | |
| Anita: Eigenlijk gaan we meer voor npc juryleden en niet echt bespeelbare karakters :3 |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo jul 30, 2014 10:54 am | |
| Ah, dat kan natuurlijk ook =u=' Bwuh. Ik moet gewoon voor dat 1e contest 100 punten bij elkaar krijgen anders heb ik geen idee voor mn eerste ronde Edit: Well, ffs. Mn ouders komen straks naar huis dus nu moet ik het hele huis op orde krijgen in 3 uur. .__. |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|