|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Isaac XuryPunten : 430
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 09, 2015 7:43 pm | |
| - Aria Lavon schreef:
- Ty, ik wilde eerst edelstenen gebruiken maar vond dat niet origineel genoeg X"D
Ik gebruik ook kruiden en edelstenen voor Liv! C: |
|
| |
Member Vivienne WilliamsPunten : 269
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 09, 2015 7:43 pm | |
| - Liv Xury schreef:
- Aria Lavon schreef:
- Ty, ik wilde eerst edelstenen gebruiken maar vond dat niet origineel genoeg X"D
Ik gebruik ook kruiden en edelstenen voor Liv! C: Dan moet je wel een Meowth of andere katlike pokémon hebben en die Pyriet noemen :') Omdat Pyriet het kattengoud is xD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 09, 2015 7:45 pm | |
| - Vivienne Williams schreef:
- Liv Xury schreef:
- Aria Lavon schreef:
Ik gebruik ook kruiden en edelstenen voor Liv! C: Dan moet je wel een Meowth of andere katlike pokémon hebben en die Pyriet noemen :') Omdat Pyriet het kattengoud is xD Hahaha, slim xD Nou, ik heb eindelijk een idee voor een belsheet ;3 |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 09, 2015 7:46 pm | |
| - Liv Xury schreef:
- Vivienne Williams schreef:
- Liv Xury schreef:
- Aria Lavon schreef:
Ik gebruik ook kruiden en edelstenen voor Liv! C: Dan moet je wel een Meowth of andere katlike pokémon hebben en die Pyriet noemen :') Omdat Pyriet het kattengoud is xD Hahaha, slim xD
Nou, ik heb eindelijk een idee voor een belsheet ;3 Ik ben een minerale freak :') heb een hele lading hier liggen, ben gek op die dingen verzamelen en alles xD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 09, 2015 7:49 pm | |
- Liv Xury schreef:
- Liv Xury schreef:
- Aria Lavon schreef:
Ik gebruik ook kruiden en edelstenen voor Liv! C: Dan moet je wel een Meowth of andere katlike pokémon hebben en die Pyriet noemen :') Omdat Pyriet het kattengoud is xD Hahaha, slim xD
Nou, ik heb eindelijk een idee voor een belsheet ;3 Ik ben een minerale freak :') heb een hele lading hier liggen, ben gek op die dingen verzamelen en alles xD Ah xD Ik heb wel een lijstje met een aantal namen liggen ~ Ik ga zeg maar de male naar kruiden noemen (zoals Saffron de Helioptile) en de female naar edelstenen (zoals de Gible en de Zorua dus) ;3 Zelf heb ik niet heel veel edelstenen, maar iets van twaalf kleintjes ofzo hahaha :') |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 09, 2015 7:50 pm | |
| - Liv Xury schreef:
- Liv Xury schreef:
- Liv Xury schreef:
- Aria Lavon schreef:
Nou, ik heb eindelijk een idee voor een belsheet ;3 Ik ben een minerale freak :') heb een hele lading hier liggen, ben gek op die dingen verzamelen en alles xD Ah xD Ik heb wel een lijstje met een aantal namen liggen ~ Ik ga zeg maar de male naar kruiden noemen (zoals Saffron de Helioptile) en de female naar edelstenen (zoals de Gible en de Zorua dus) ;3 Zelf heb ik niet heel veel edelstenen, maar iets van twaalf kleintjes ofzo hahaha :') Heb een kast vol liggen hier :') Ook verschillende boeken erover inclusief helende werking en alles xd-- Mhm, zal ik Alice nu al naar level 30 gooien, of gewoon doorgaan voor de 298 punten en dan naar 50? ;w; |
|
| |
Moderator Cecille SkarsgårdPunten : 84
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 09, 2015 7:50 pm | |
| - Aiden Stark schreef:
- Arceus, ik wil weer gewoon van half 9 tot half 2 les. Stage tot zes is me te lang en ik moet nog tot april. -Dies
Ik voel je pijn. Maar als je erover klaagt tegen mensen, dan is meestal de reactie 'Tja, dat is hoe het in het echte leven eraan toe gaat' .__. - Riddle Chaika schreef:
- Ik vind het ook altijd vreemd als ik van mijn Macbook opeens op een normale laptop zoals een Asus ofzo moet typen xD
Ja, precies daar moet ik tussen switchen xd Het fijne aan Mac is wel dat ik geen last van blauwe schermen heb /kucht luid |
|
| |
Member Aiden StarkPunten : 635
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 09, 2015 7:53 pm | |
| - Cecille Skarsgård schreef:
- Aiden Stark schreef:
- Arceus, ik wil weer gewoon van half 9 tot half 2 les. Stage tot zes is me te lang en ik moet nog tot april. -Dies
Ik voel je pijn. Maar als je erover klaagt tegen mensen, dan is meestal de reactie 'Tja, dat is hoe het in het echte leven eraan toe gaat' .__. Mijn vorige blokstage kon ik beter hebben omdat dat is wat ik later wilde gaan doen. Toen ging ik vrijwillig een week extra. ^^" Nu is t gwn meer vermoeiend. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 09, 2015 7:53 pm | |
- Liv Xury schreef:
- Liv Xury schreef:
- Liv Xury schreef:
- Aria Lavon schreef:
Nou, ik heb eindelijk een idee voor een belsheet ;3 Ik ben een minerale freak :') heb een hele lading hier liggen, ben gek op die dingen verzamelen en alles xD Ah xD Ik heb wel een lijstje met een aantal namen liggen ~ Ik ga zeg maar de male naar kruiden noemen (zoals Saffron de Helioptile) en de female naar edelstenen (zoals de Gible en de Zorua dus) ;3 Zelf heb ik niet heel veel edelstenen, maar iets van twaalf kleintjes ofzo hahaha :') Heb een kast vol liggen hier :') Ook verschillende boeken erover inclusief helende werking en alles xd
--
Mhm, zal ik Alice nu al naar level 30 gooien, of gewoon doorgaan voor de 298 punten en dan naar 50? ;w; Oh dat heb ik ook! En de chakra's die d'rbij horen, en de sterrenbeelden etc c; Een 1k post of gewoon bijposten. Hmm... ;3 |
|
| |
Member Riddle ChaikaPunten : 293
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 09, 2015 7:55 pm | |
| - Luna Moore schreef:
- Hallo daar gekkie's c:
Jonge Kiki faceclaims Danganronpaaaaa <3 |
|
| |
Member Seven FarronPunten : 458
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 09, 2015 8:04 pm | |
| Eehh hou op over stenen, da practicum ligt achter me D: |
|
| |
Member Brandy BrooksPunten : 431
Type : Breeder
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 09, 2015 8:15 pm | |
| Buuh zo irritant de cisco router codes. D: |
|
| |
Member Cevella GreendayPunten : 631
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 09, 2015 8:21 pm | |
| Dadum posten met Cev op mobiel~ |
|
| |
Member Aela EnoshimaPunten : 409
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 09, 2015 8:28 pm | |
| Met Hoenn er nu ben ik zo geneigd Aela op te pakken, ze is mijn aller eerste account tenslotte :c |
|
| |
Member Axel VyzarjiPunten : 161
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 09, 2015 8:33 pm | |
| Miss dat ik Axel ook maar es naar Hoenn ga sturen, terug naar huis, kan die daar ruzie gaan schoppen xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|