|
| |
Auteur | Bericht |
---|
Member Connor HalePunten : 162
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 02, 2015 5:27 pm | |
| - Alexander Archer schreef:
- Jep gecondoleerd, inslapen is zeg maar in slaap brengen met morfine. Hij is nog niet dood, maar uiteindelijk ga je daar aan dood na 1-2 weken. Naja, zo wou hij het liefst sterven, gewoon rustig in zijn slaap. Het is maar beter zo though, hij had heel veel pijn de laatste paar dagen.
I know this, hebben ze met mijn opa ook gedaan. Alleen was hij na enkele uren al weg ... Still, gecondoleerd *huggle* <3 |
| | | Member Dominique LanePunten : 300
Type : Breeder
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 02, 2015 5:28 pm | |
| Gecondoleerd Linn :[ <'3 Mijn oma is zo ook aan haar einde gekomen, die was na een dag of twee weg~ In elk geval, super veel sterkte! |
| | | Member Cevella GreendayPunten : 631
Type : Coördinator
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 02, 2015 5:29 pm | |
| - Dominique Lane schreef:
- Cevella Greenday schreef:
- Dominique Lane schreef:
- Well, het moment dat je voor het eerst weer op school komt na ziek te zijn geweest en dat het blijkt dat je morgen een grote engels toets hebt ;-; *vriendinnen zeiden steeds dat we geen hw hadden, dus had er niet op gerekend..* Dat wordt even leren dan~
-- Zo veel ideetjes voor leuke karakters.. zo veel mooie plaatjes.. zo weinig tijd D: WELKOME TO MY LIFE~
Okay geen huiswerk dus ga ik proberen overal eens bij te posten ^^ Hahaha x'3 Heb echt zoveel awesome ideetjes + leuke faceclaim overvloed x3 Na Engels mag ik van mezelf ava's gaan maken en dan plaats ik ze hier >:3 Deed ik ook, werd er niet veel duidelijker op X"D |
| | | Administrator Alexander ArcherPunten : 507
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 02, 2015 5:30 pm | |
| - Alyss Timer schreef:
- Alexander Archer schreef:
- How cool would it be if we could code a real pokédex ;3; -drool-
Linn, je bent zojuist met een geniaal idee gekomen. Ik kan voor geen meter coden, maar dit is zo'n perfect idee om te proberen wjw ;3 Als ik t idee mstellenen ghehe :3 Hehe ik ga zelf iets proberen, je mag van mijn part gewoon ook iets proberen want naja, ik ben zelf ook geen ster in coderen :'D Maar iets wat er op lijkt is best cool. Gewoon een pokédex die je kan bijwerken zodra je een pokémon gevangen hebt, kost veel werk maar dat is wel super leuk om te doen natuurlijk <3! Zoals de echte pokédex in de games ook werkt :') Lijkt me vet cool. Quinty: Ja het ligt er ook echt aan hoelang het duurt, soms duurt het een paar uur en soms kan het zelfs weken duren. Thanks darling <3 Ik blijf maar gewoon zeggen dat het beter zo is, want hij ligt nu alweer bijna een maand op 'sterven' in zijn gedachten nadat hij dus te horen heeft gekregen dat hij kanker heeft in zijn hersenen. Al had hij meer pijn bij zijn buik though. |
| | | Member Nola SkylarPunten : 296
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 02, 2015 5:30 pm | |
| Hierboven: Gecondoleerd Linn en heel veel sterkte :) |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 02, 2015 5:32 pm | |
| Thanks ^-^ Ik probeer de pijn wat te verzachten met het coderen van een sheet. Dan kan ik me daar lekker op ergeren :'D #irritante actieforum die alles omschrijft wat te moeilijk is >_> |
| | | Member Alyss TimerPunten : 353
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 02, 2015 5:40 pm | |
- Alyss Timer schreef:
Linn, je bent zojuist met een geniaal idee gekomen. Ik kan voor geen meter coden, maar dit is zo'n perfect idee om te proberen wjw ;3 Als ik t idee mstellenen ghehe :3 Hehe ik ga zelf iets proberen, je mag van mijn part gewoon ook iets proberen want naja, ik ben zelf ook geen ster in coderen :'D Maar iets wat er op lijkt is best cool. Gewoon een pokédex die je kan bijwerken zodra je een pokémon gevangen hebt, kost veel werk maar dat is wel super leuk om te doen natuurlijk <3!
Zoals de echte pokédex in de games ook werkt :') Lijkt me vet cool.
Quinty: Ja het ligt er ook echt aan hoelang het duurt, soms duurt het een paar uur en soms kan het zelfs weken duren. Thanks darling <3 Ik blijf maar gewoon zeggen dat het beter zo is, want hij ligt nu alweer bijna een maand op 'sterven' in zijn gedachten nadat hij dus te horen heeft gekregen dat hij kanker heeft in zijn hersenen. Al had hij meer pijn bij zijn buik though. Ik dacht meer aan een gekleurd klapding met twee schermen, en op de bovenste staat dan een plaatje en de onderste de info #keepitsimplehaha |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 02, 2015 5:44 pm | |
| M'n concentratie is ook wel weer zo geweldig hea X"D |
| | | Member Liam KaepernickPunten : 469
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 02, 2015 6:06 pm | |
| Als ik naar faceclaims ga kijken, ben ik al reddeloos verloren, dan moet ik die gewoon aanmaken, dus ik ga dat best maar niet doen :'D |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 02, 2015 6:22 pm | |
| - Alyss Timer schreef:
- Alyss Timer schreef:
Linn, je bent zojuist met een geniaal idee gekomen. Ik kan voor geen meter coden, maar dit is zo'n perfect idee om te proberen wjw ;3 Als ik t idee mstellenen ghehe :3 Hehe ik ga zelf iets proberen, je mag van mijn part gewoon ook iets proberen want naja, ik ben zelf ook geen ster in coderen :'D Maar iets wat er op lijkt is best cool. Gewoon een pokédex die je kan bijwerken zodra je een pokémon gevangen hebt, kost veel werk maar dat is wel super leuk om te doen natuurlijk <3!
Quinty: Ja het ligt er ook echt aan hoelang het duurt, soms duurt het een paar uur en soms kan het zelfs weken duren. Thanks darling <3 Ik blijf maar gewoon zeggen dat het beter zo is, want hij ligt nu alweer bijna een maand op 'sterven' in zijn gedachten nadat hij dus te horen heeft gekregen dat hij kanker heeft in zijn hersenen. Al had hij meer pijn bij zijn buik though. Ik dacht meer aan een gekleurd klapding met twee schermen, en op de bovenste staat dan een plaatje en de onderste de info #keepitsimplehaha Ja dat kan ook, maar ik dacht ook aan zoiets, maar dan meer dat je daarnaast nog een rijtje hebt met alle pokédex nummers/pokémon waar je op kan klikken en dat er dan daarnaast iets verschijnt met alle info erin. |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 02, 2015 6:30 pm | |
- Alyss Timer schreef:
- Alyss Timer schreef:
Quinty: Ja het ligt er ook echt aan hoelang het duurt, soms duurt het een paar uur en soms kan het zelfs weken duren. Thanks darling <3 Ik blijf maar gewoon zeggen dat het beter zo is, want hij ligt nu alweer bijna een maand op 'sterven' in zijn gedachten nadat hij dus te horen heeft gekregen dat hij kanker heeft in zijn hersenen. Al had hij meer pijn bij zijn buik though. Ik dacht meer aan een gekleurd klapding met twee schermen, en op de bovenste staat dan een plaatje en de onderste de info #keepitsimplehaha Ja dat kan ook, maar ik dacht ook aan zoiets, maar dan meer dat je daarnaast nog een rijtje hebt met alle pokédex nummers/pokémon waar je op kan klikken en dat er dan daarnaast iets verschijnt met alle info erin. Dat is dan wel damn ingewikkeld, respect als je dat voor elkaar krijgt! |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 02, 2015 6:55 pm | |
| - Cevella Greenday schreef:
- Alyss Timer schreef:
- Alyss Timer schreef:
Quinty: Ja het ligt er ook echt aan hoelang het duurt, soms duurt het een paar uur en soms kan het zelfs weken duren. Thanks darling <3 Ik blijf maar gewoon zeggen dat het beter zo is, want hij ligt nu alweer bijna een maand op 'sterven' in zijn gedachten nadat hij dus te horen heeft gekregen dat hij kanker heeft in zijn hersenen. Al had hij meer pijn bij zijn buik though. Ik dacht meer aan een gekleurd klapding met twee schermen, en op de bovenste staat dan een plaatje en de onderste de info #keepitsimplehaha Ja dat kan ook, maar ik dacht ook aan zoiets, maar dan meer dat je daarnaast nog een rijtje hebt met alle pokédex nummers/pokémon waar je op kan klikken en dat er dan daarnaast iets verschijnt met alle info erin. Dat is dan wel damn ingewikkeld, respect als je dat voor elkaar krijgt! Waarschijnlijk niet. Als je een superieure code voor elkaar wilt krijgen, dan moet je bij maaike zijn xD Zij is het brein achter alle codes ;3; hehe. |
| | | Member Connor HalePunten : 162
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 02, 2015 7:01 pm | |
| Arceus, als dit mag, ga ik zo veel tijd terug krijgen <3 *Hoopt* |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 02, 2015 7:10 pm | |
| |
| | | Member Funfun KiniunPunten : 430
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 02, 2015 7:18 pm | |
| Oh ja, ik was bijna vergeten da tik hier ook een account had :') Wie is wie ook al weer? (a) (Bunny hier) |
| | | Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
| | | |
Soortgelijke onderwerpen | |
|
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |