|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Cevella GreendayPunten : 631
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 02, 2015 4:09 pm | |
| *joins the highfive* ik ook een Breeder voor Hoenn
Gecondoleerd denk ik dan, sorry als het nie hoort ofzo Linn |
|
| |
Member Alyss TimerPunten : 353
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 02, 2015 4:11 pm | |
| - Alexander Archer schreef:
- Evelynn: -high five- ik maak ook een breeder aan zodra Hoenn komt ;3; <3
Ik ben vanmorgen gewekt door een huilend zusje omdat ze mijn opa gingen inslapen vandaag en sinds dat moment is mijn dat een beetje chaotisch geworden. -highfives back- Een jongen of een meisje? & Gecondoleerd :C De Helioptile heet Saffron, en die Gible of Quartz, of Sapphire. Maar da weet ik nog niet c; |
|
| |
Administrator Alexander ArcherPunten : 507
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 02, 2015 4:29 pm | |
| Jep gecondoleerd, inslapen is zeg maar in slaap brengen met morfine. Hij is nog niet dood, maar uiteindelijk ga je daar aan dood na 1-2 weken. Naja, zo wou hij het liefst sterven, gewoon rustig in zijn slaap. Het is maar beter zo though, hij had heel veel pijn de laatste paar dagen.
Evelynn: Een meisje, maar ze begint maar met één pokémon op dat moment en dat is een Larvitar<3 Het meisje zal met de voornaam Annie heten (mijn oma's naam) en de Larvitar Lei (mijn opa's naam). :'D |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 02, 2015 4:40 pm | |
- Jep gecondoleerd, inslapen is zeg maar in slaap brengen met morfine. Hij is nog niet dood, maar uiteindelijk ga je daar aan dood na 1-2 weken. Naja, zo wou hij het liefst sterven, gewoon rustig in zijn slaap. Het is maar beter zo though, hij had heel veel pijn de laatste paar dagen.
Evelynn: Een meisje, maar ze begint maar met één pokémon op dat moment en dat is een Larvitar<3 Het meisje zal met de voornaam Annie heten (mijn oma's naam) en de Larvitar Lei (mijn opa's naam). :'D Zo leuk c: Hoe oud? Die van mij heet Liv, en ze heeft een zwaar leven gehad ghehe ;3 |
|
| |
Member Nola SkylarPunten : 296
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 02, 2015 4:55 pm | |
| Browsing through google when suddenly .. Ze eten Vanilite en Vanillish :0 |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 02, 2015 4:56 pm | |
| - Alyss Timer schreef:
- Alexander Archer schreef:
- Jep gecondoleerd, inslapen is zeg maar in slaap brengen met morfine. Hij is nog niet dood, maar uiteindelijk ga je daar aan dood na 1-2 weken. Naja, zo wou hij het liefst sterven, gewoon rustig in zijn slaap. Het is maar beter zo though, hij had heel veel pijn de laatste paar dagen.
Evelynn: Een meisje, maar ze begint maar met één pokémon op dat moment en dat is een Larvitar<3 Het meisje zal met de voornaam Annie heten (mijn oma's naam) en de Larvitar Lei (mijn opa's naam). :'D Zo leuk c: Hoe oud? Die van mij heet Liv, en ze heeft een zwaar leven gehad ghehe ;3 ik weet eigenlijk niet hoe oud, ik wou eerst gewoon doen dat ze een beginnende trainer was dus like.. 10 jaar ;') maar dat wou ik best versneld doen dus dat ze redelijk snel ouder wordt en dan ergens bij zestien ofzo gewoon even blijft haken~ |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 02, 2015 4:58 pm | |
- Alyss Timer schreef:
- Alexander Archer schreef:
Evelynn: Een meisje, maar ze begint maar met één pokémon op dat moment en dat is een Larvitar<3 Het meisje zal met de voornaam Annie heten (mijn oma's naam) en de Larvitar Lei (mijn opa's naam). :'D Zo leuk c: Hoe oud? Die van mij heet Liv, en ze heeft een zwaar leven gehad ghehe ;3 ik weet eigenlijk niet hoe oud, ik wou eerst gewoon doen dat ze een beginnende trainer was dus like.. 10 jaar ;') maar dat wou ik best versneld doen dus dat ze redelijk snel ouder wordt en dan ergens bij zestien ofzo gewoon even blijft haken~ Whahaha oké :') |
|
| |
Member Celestia SayakaPunten : 336
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 02, 2015 5:02 pm | |
| Haha nu genieten van mijn weekend :P Donderdag begint mijn stage pas, maar heb er zin in! ^^ |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 02, 2015 5:02 pm | |
| How cool would it be if we could code a real pokédex ;3; -drool- |
|
| |
Member Floyd DuncanPunten : 228
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 02, 2015 5:10 pm | |
| Ugh...ik heb school echt echt echt echt echt niet gemist --' deze dag leek eeuwen te duren. Geef mij maar stage |
|
| |
Member Celestia SayakaPunten : 336
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 02, 2015 5:11 pm | |
| That would be sooooo awesome >3<
haha ik heb nu alleen nog maandags school en donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag stage, dus dinsdag en woensdag is weekend :P |
|
| |
Member Dominique LanePunten : 300
Type : Breeder
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 02, 2015 5:14 pm | |
| Well, het moment dat je voor het eerst weer op school komt na ziek te zijn geweest en dat het blijkt dat je morgen een grote engels toets hebt ;-; *vriendinnen zeiden steeds dat we geen hw hadden, dus had er niet op gerekend..* Dat wordt even leren dan~
-- Zo veel ideetjes voor leuke karakters.. zo veel mooie plaatjes.. zo weinig tijd D: |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 02, 2015 5:16 pm | |
- How cool would it be if we could code a real pokédex ;3; -drool-
Linn, je bent zojuist met een geniaal idee gekomen. Ik kan voor geen meter coden, maar dit is zo'n perfect idee om te proberen wjw ;3 Als ik t idee mstellenen ghehe :3 |
|
| |
Member Cevella GreendayPunten : 631
Type : Coördinator
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 02, 2015 5:25 pm | |
| - Dominique Lane schreef:
- Well, het moment dat je voor het eerst weer op school komt na ziek te zijn geweest en dat het blijkt dat je morgen een grote engels toets hebt ;-; *vriendinnen zeiden steeds dat we geen hw hadden, dus had er niet op gerekend..* Dat wordt even leren dan~
-- Zo veel ideetjes voor leuke karakters.. zo veel mooie plaatjes.. zo weinig tijd D: WELKOME TO MY LIFE~ Okay geen huiswerk dus ga ik proberen overal eens bij te posten ^^ |
|
| |
Member Dominique LanePunten : 300
Type : Breeder
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 02, 2015 5:26 pm | |
| - Cevella Greenday schreef:
- Dominique Lane schreef:
- Well, het moment dat je voor het eerst weer op school komt na ziek te zijn geweest en dat het blijkt dat je morgen een grote engels toets hebt ;-; *vriendinnen zeiden steeds dat we geen hw hadden, dus had er niet op gerekend..* Dat wordt even leren dan~
-- Zo veel ideetjes voor leuke karakters.. zo veel mooie plaatjes.. zo weinig tijd D: WELKOME TO MY LIFE~
Okay geen huiswerk dus ga ik proberen overal eens bij te posten ^^ Hahaha x'3 Heb echt zoveel awesome ideetjes + leuke faceclaim overvloed x3 Na Engels mag ik van mezelf ava's gaan maken en dan plaats ik ze hier >:3 |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|