|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Renier LarochePunten : 468
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo jan 21, 2015 2:37 pm | |
| |
|
| |
Member Aiden StarkPunten : 635
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo jan 21, 2015 2:42 pm | |
| - Alexander Archer schreef:
- Anita: Ik wil wel een Piplup voor je breeden? ;3;
Weet je wat 't is. Er zitten ruim 300 punten in Kratos. Als ik die ervoor zou geven, dan is 't zon gigantisch verlies. En als je er punten voor wil is het levelen van 1 naar 60 ook al hell ;^; Meheheheh. Piplup ;^; |
|
| |
Administrator Alexander ArcherPunten : 507
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo jan 21, 2015 2:44 pm | |
| - Aiden Stark schreef:
- Alexander Archer schreef:
Weet je wat 't is. Er zitten ruim 300 punten in Kratos. Als ik die ervoor zou geven, dan is 't zon gigantisch verlies. En als je er punten voor wil is het levelen van 1 naar 60 ook al hell ;^; Meheheheh. Piplup ;^; Lol, ik snap je ;3; Al zouden we de kosten samen kunnen delen van het fokken en dan breed jij Arya met mijn Hydro en kan ik misschien een steel pokémon bij mijn team toevoegen hahaha. |
|
| |
Member Aife ReganPunten : 443
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo jan 21, 2015 2:49 pm | |
| I couldn't leave it... just couldn't :') |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo jan 21, 2015 2:51 pm | |
| Hello there! Hehe, leuk idee voor een account? :') |
|
| |
Member Brandy BrooksPunten : 431
Type : Breeder
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo jan 21, 2015 2:54 pm | |
| Whiieeee, heb een Vulpix gekocht. n.n |
|
| |
Member Aife ReganPunten : 443
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo jan 21, 2015 2:57 pm | |
- Hello there!
Hehe, leuk idee voor een account? :') Jaa, ik wou een jong meisje gaan spelen, 14 jaar, schattig uiterlijk, maar juist een beetje arrogant omdat ze vroeger mishandeld werd door haar vader, en haar moeder tot haar 8ste heeft moeten missen. Nu heeft ze wel contact met haar moeder, krijgt daar geld van om te leven, maar verder heeft ze geen contact met haar ouders c: |
|
| |
Member Lilium FlorbellePunten : 700
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo jan 21, 2015 2:58 pm | |
| ;_;
We hebben muizen en mijn huisgenoten zijn er panisch voor. Dus ik ben noodgedwongen maar vallen aan het zetten, maar ik vind het ook zo zielig. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo jan 21, 2015 2:59 pm | |
| - Aife Regan schreef:
- Hello there!
Hehe, leuk idee voor een account? :') Jaa, ik wou een jong meisje gaan spelen, 14 jaar, schattig uiterlijk, maar juist een beetje arrogant omdat ze vroeger mishandeld werd door haar vader, en haar moeder tot haar 8ste heeft moeten missen. Nu heeft ze wel contact met haar moeder, krijgt daar geld van om te leven, maar verder heeft ze geen contact met haar ouders c: Sounds interesting! Good luck! ;3 Mijn nieuwe karakter komt pas als Hoenn er is <3 Althans, dat heb ik mezelf belooft. Ik wil haar zo jong maken dat ze een gloednieuwe trainer is maar ik wil haar wel gewoon snel ouder laten worden omdat iedereen het awkward vindt met een 10 jarige te spreken ;p -staart vooral naar anita en aidenBabs: Awhh :c Good luck! |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo jan 21, 2015 3:01 pm | |
- Aiden Stark schreef:
Weet je wat 't is. Er zitten ruim 300 punten in Kratos. Als ik die ervoor zou geven, dan is 't zon gigantisch verlies. En als je er punten voor wil is het levelen van 1 naar 60 ook al hell ;^; Meheheheh. Piplup ;^; Lol, ik snap je ;3; Al zouden we de kosten samen kunnen delen van het fokken en dan breed jij Arya met mijn Hydro en kan ik misschien een steel pokémon bij mijn team toevoegen hahaha. Ik kijk nog heel eventjes. Want als ik een vrouwtje kan breeden met Ronan kent 't al meteen Hydro Pump en da's mooi ^^" Al is 't idee van breeden met Arya ook weer mooi, want ik wilde 't juist close laten zijn met Arya. Meheheheh. :C |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo jan 21, 2015 3:03 pm | |
| - Aiden Stark schreef:
- Aiden Stark schreef:
Weet je wat 't is. Er zitten ruim 300 punten in Kratos. Als ik die ervoor zou geven, dan is 't zon gigantisch verlies. En als je er punten voor wil is het levelen van 1 naar 60 ook al hell ;^; Meheheheh. Piplup ;^; Lol, ik snap je ;3; Al zouden we de kosten samen kunnen delen van het fokken en dan breed jij Arya met mijn Hydro en kan ik misschien een steel pokémon bij mijn team toevoegen hahaha. Ik kijk nog heel eventjes. Want als ik een vrouwtje kan breeden met Ronan kent 't al meteen Hydro Pump en da's mooi ^^" Al is 't idee van breeden met Arya ook weer mooi, want ik wilde 't juist close laten zijn met Arya. Meheheheh. :C Haha kijk maar, hydro pump is ook super cool hoor bij een piplup ;3; <3 Ik hoef niet perse te fokken, maar als je niemand kan vinden en je wilt toch nog heel graag een piplup hebben dan ben ik hier :'D |
|
| |
Member Alyss TimerPunten : 353
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo jan 21, 2015 3:07 pm | |
| De eerste en de laatste keer dat Alyss zo random is x'D |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo jan 21, 2015 3:09 pm | |
| Al mijn karakters zijn het beste als ze random zijn, anders ben ik best saai ;3; hahaha |
|
| |
Member Alyss TimerPunten : 353
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo jan 21, 2015 3:10 pm | |
- Al mijn karakters zijn het beste als ze random zijn, anders ben ik best saai ;3; hahaha
Maar die lopen niet gillend de straat op voor een kussengevecht :'D |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo jan 21, 2015 3:17 pm | |
Haha kijk maar, hydro pump is ook super cool hoor bij een piplup ;3; <3 Ik hoef niet perse te fokken, maar als je niemand kan vinden en je wilt toch nog heel graag een piplup hebben dan ben ik hier :'D Weet je wat? We doen 't gewoon. Zet 'm maar bij breeds. C: Vind 't veel te mooi als 't een kind is van Arya, aangezien Arya echt een plekje heeft bij Aiden. ;3; |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|