Destruction {Andy - Ganzenopdracht} - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Destruction {Andy - Ganzenopdracht}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Destruction {Andy - Ganzenopdracht} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destruction {Andy - Ganzenopdracht}   Destruction {Andy - Ganzenopdracht} - Pagina 2 Emptyzo jan 25, 2015 11:05 am

why?
Nou in een steegje werd misschien wel een beetje eng, want Jem's ogen waren niet de allerliefste kleur. "Leo denkt dat altijd dat hij een schoot Lillipup is," Ah, dat liet de grote charizard ook wel zien ja. "Dan hoop ik voor je dat hij nog niet geprobeerd heeft om op je schoot te zitten." Grinnikte hij, terwijl Scout wat verveeld op zijn hoofd hopte en haar witte vleugeltjes om zich heen legde. "Maar was hij wel een schoot charmander?"
tag lilium // notes swablu appeared!
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

Destruction {Andy - Ganzenopdracht} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destruction {Andy - Ganzenopdracht}   Destruction {Andy - Ganzenopdracht} - Pagina 2 Emptyzo jan 25, 2015 11:34 am

Lilium grinnikte eventjes zachtjes. "Hij heeft het geprobeerd hoor," merkte het meisje op, terwijl ze glimlachend terugdacht aan de herinnering. Dat was niet altijd even praktisch geweest. De Charizard was immers groter dan zij was. "Daarna heeft hij het niet meer geprobeerd, hij had door dat het niet al te praktisch was," zei Lilium met een lichte grijns. Gelukkig maar dat de Pokémon het niet meer had geprobeerd eigenlijk. Ze volgde de Swablu met haar ogen en schudde haar hoofd lichtjes. "Het lijkt nu net alsof je een hele charmante hoed hebt hoor," merkte het meisje vervolgens op. Leo keek wat nieuwsgierig mee, die wattenbol was wel een hele vreemde Pokémon hoor. Maar toen de jongen over Leo's Charmander vorm begon, verstarde Lilium lichtjes. Maar alsnog gaf ze wel normaal antwoord. "Ja.. dat kun je wel zeggen ja," mompelde het meisje zachtjes, alsof ze nadacht. Ze had Leo niet goed behandeld als Charmander..
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Destruction {Andy - Ganzenopdracht} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destruction {Andy - Ganzenopdracht}   Destruction {Andy - Ganzenopdracht} - Pagina 2 Emptyzo jan 25, 2015 11:54 am

why?
Nou zeg, de charizard was dan wel echt een knuffelbeer. Andy wist wel dat een Altaria en Musharna niet twee keer zou groot zouden worden, maar de twee waren niet echt van die knuffeltjes. Maar goed, hij zou tenminste niet geplet worden door de twee als ze zouden evolueren. "Het lijkt nu net alsof je een hele charmante hoed hebt hoor," Hij hief zijn wenkbrauwen wat op. Oh. "Hey die heb ik al eens eerder gehoord." Grijnsde hij. "Ja.. dat kun je wel zeggen ja," De toon van het gesprek leek wat minder te worden. Ander onderwerp, snel! "Nou.." Begon hij, nog half nadenkend. "Vertel maar eens hoe je aan al deze pokemon bent gekomen, want ik zie ze hier niet echt zomaar rondlopen." Glimlachte hij toen.
tag lilium // notes swablu hat!
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

Destruction {Andy - Ganzenopdracht} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destruction {Andy - Ganzenopdracht}   Destruction {Andy - Ganzenopdracht} - Pagina 2 Emptydi jan 27, 2015 4:39 pm


Lilium keek eventjes waarschuwend om naar Cheshire toen hij ook maar één poot uitstak naar Leo, die alweer waarschuwend begon te grommen. "Pas d'r op," waarschuwde ze haar Pokémon, die eventjes lichtjes snoof. Ze keek daarna weer naar Andy met z'n Swablu. "Zie dat dan maar als bevestiging dat het een mooie, levende hoed is," knipoogde ze. Nee, als het een dode hoed was, dan was het niet leuk meer. Ze keek daarna op toen Andy vroeg hoe ze aan haar Pokémon kwam en ze grijnsde eventjes onschuldig. "Uhm.. Leo, Cheshire en Snowflake heb ik.. gekregen van iemand," Arceus, ze had teveel Pokémon gekregen, "Elliot heb ik gevangen en Duchess heb ik gekocht." Ze wreef eventjes over haar achterhoofd, "Toen waren ze wel allemaal nog lage levels. En in mijn Box heb ik nog een Vivillon, Pumpkaboo en een Ninetales, die ik zelf gevangen heb, en een Samurott die ik uit de Wonder Trade heb."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Destruction {Andy - Ganzenopdracht} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destruction {Andy - Ganzenopdracht}   Destruction {Andy - Ganzenopdracht} - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Destruction {Andy - Ganzenopdracht}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Filmavond | Diancie and the Cocoon of Destruction
» I am WHAT? [GANZENOPDRACHT + OPEN]
» [Ganzenopdracht] Ultimate Exam
» Andy's Pokedex
» Andy Wyatt

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose Badlands-
Ga naar: