Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
IK WIL EEN DONATIE OPHALEN Wie heeft gedoneerd: Yuuki Tsukino Caela Walsh James Collingwood Robyn Ironskin Valyn Bailey Chester Brown Victoria Lykk Darian Ramsey Tessa Smith Taimi Delaqua Cobra Winters Roshia Tyrell Wie wil een donatie ontvangen: Echo Wolf
IK WIL EEN DONATIE OPHALEN Wie heeft gedoneerd: Anna McSheen Emma King Johnny Thorn Noire Ivy Athena Stark Olivia Underwood Alex Leonhardt Darren O' Cain Janique Thorns Katheryn Aita Dylan Mullins Alysha Rose Wie wil een donatie ontvangen: Claudia Leblanc
IK WIL EEN DONATIE OPHALEN Wie heeft gedoneerd: Esmeralda Frost Ian Daniels Lucian Evans Rin Itami Lucy Sato Lyonesse Hayek Connor Hale Kimura Moto Azalea Auron Axel Vyzarji Matthew Cheshire Dwyer O'Connor
Wie wil een donatie ontvangen: Vince Newman
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Trubbish Market wo sep 26, 2018 2:57 pm
Quinn Aurelio ontvangt de volgende items: 41× 1×
Lillie Ishizuka ontvangt de volgende items: 51× 1×
Sora Yamada ontvangt de volgende items: 51×
Maximilian Sweets ontvangt de volgende items: 31×
Kiyoko Amari ontvangt de volgende items: 16×
Echo Wolf ontvangt de volgende items: 67×
Claudia Leblanc ontvangt de volgende items: 58×
Vince Newman ontvangt de volgende items: 66× 1×
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Trubbish Market di dec 18, 2018 9:38 am
Mededeling! De Trubbish Market is open voor donaties tot en met 31-01-2019!