|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Vivienne WilliamsPunten : 269
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di dec 30, 2014 12:32 am | |
| @Paimi; Zeg maar Quinty hoor :'D En nee, gelukkig niet x'D Of nou ja, bijna. Viev en Jace zijn levend verbrand door Marcus *kuch* |
|
| |
Member Lana RiveraPunten : 539
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di dec 30, 2014 12:35 am | |
| - Vivienne Williams schreef:
- Also, Lana, ik heb bij gepost. Kon het niet laten xD
Whoew, great, ik ga kijken of ik er al kan reageren, anders wordt het morgen. ;v; En Henk, let's share the pain, de hoofdpijn blijft hier ook hangen. Maar hopen dat het weggaat na een goeie nacht slapen. En zoveel sadisten altijd als het gaat om karakters. You guys are horrible xD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di dec 30, 2014 12:36 am | |
| @Lana; Doe rustig aan, ik ga pitten n_n of nou ja, pokémon spelen in bed met Zeldathon op mn iPod #hetgoedeleven |
|
| |
Member Leroy JenkinsPunten : 391
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di dec 30, 2014 12:50 am | |
| FFF- ... Leroy stop picking fights please, you aren't strong en Annie is zielig :[
@ Lemon; Nou ik weet niet of ik wel gemeen voor hem wil zijn hier. Tuurlijk, ik streef altijd naar character development - maar dat hoeft niet perse drama te includeren. Leroy heeft gewoon nog een lange rit voor zich naar manhood :'D En ik heb al wat pilletjes ingenomen, maar het is weer hoofdpijn die meer ontstaat door hoe ik kijk... Teveel fronsen of zo, I dunno ;w;
@ Lana; /huggles It's called bonding ;w;... Painfully. Nee, lol. Maar beterschap of zo? |
|
| |
Member Aiden StarkPunten : 635
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di dec 30, 2014 12:51 am | |
| Raven brought this upon himself. |
|
| |
Member Lana RiveraPunten : 539
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di dec 30, 2014 1:24 am | |
| I can already feel a strong connection. Soon, we shall be one. Beterschap indeed! *strooit met paracetamol*
Thihi, met een zeurende Lana schrijven is nog best leuk. Voor zover ligt ze me wel. M'n posts zijn niet erg lang, maar ze ligt me.~ |
|
| |
Member Danique LanePunten : 356
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di dec 30, 2014 1:33 am | |
| Blegh. Ik ben nu al een half uur naar gepast post muziek aan het zoeken, maar dan zie ik weer een liedje die ik toch horen wil, al zink m'n inspi nog meer. Dit vind ik niet zo leuk :') Nja, kga toch maar proberen te posten. Iemand een topic? ^^ |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di dec 30, 2014 1:37 am | |
| Omg ik kom niet meer bij. Ergens wil ik nu juist dat Ace gay shit bij Leroy gaat doen, puur zodat hij kan flippen - hetero die hij is :'D En hij is een pussy, maar wel mijn pussy <'3
@ Lana; We are one. Waar is dat ook al weer van, Lion King? /baadt ondertussen in de paracetamol. |
|
| |
Member Piami NesbittPunten : 432
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di dec 30, 2014 1:37 am | |
| Quinty: O-oh... OK! Quinty it is. En levend verbrand? Dat klinkt anders niet echt super positief ofzo. >_<' O, je mag mij 'gewoon' Lemon of Sparkle noemen, of iets anders. Slaap lekker by the way !! Leroy: OE manhood. Het ultieme doel. ;D En ik ben benieuwd naar een character development zonder veel drama. Yes I am. :] Ooh.. Klinkt pijnlijk. ;v; Vroeg naar bed jij! xD Ik ga ook slapen. Ben do-doood. ;'D Tot morgen~ |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di dec 30, 2014 1:43 am | |
| - Piami Nesbitt schreef:
- Quinty: O-oh... OK! Quinty it is. En levend verbrand?
Dat klinkt anders niet echt super positief ofzo. >_<' O, je mag mij 'gewoon' Lemon of Sparkle noemen, of iets anders. Slaap lekker by the way !! Well, Marcus heeft Viev aangevallen met zn Houndoom en wilde d'r levend verbranden, maar Jace sprong tussenbeide :') Nu heeft Viev littekens op d'r armen en Jace een blind oog xD |
|
| |
Member Ace WhannelPunten : 349
Type : Breeder
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di dec 30, 2014 1:52 am | |
| - Leroy Jenkins schreef:
- Omg ik kom niet meer bij. Ergens wil ik nu juist dat Ace gay shit bij Leroy gaat doen, puur zodat hij kan flippen - hetero die hij is :'D
En hij is een pussy, maar wel mijn pussy <'3 Ow Arceus, staph xD ik denk ik beelden en zie het nu helemaal voor mij. Ik wist wel dat ze een speciale band hadden <3
But deze hier kruipt in bed & ondertussen nadenken of ik mijn nieuw uitgewerkte char ga maken. Heb een char nodig die echt doelen heeft .-. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di dec 30, 2014 2:04 am | |
| Haha, high five. Is je eigen schuld, want door jou woorden zag ik het gewoon voor me tahaha.
En wat zeg je nu: Ace heeft nu toch een doel? Leroy irriteren en met hem sjansen ~
Maar een late welterusten dan :'D Ik denk dat ik nog eventjes een postje maak en dan ook mijn bedje induik n.n |
|
| |
Member Merurulince ArlsPunten : 433
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di dec 30, 2014 2:12 am | |
| Yay~ Klaaaar~! Nu ben ik k.o. en heb ik hoofdpijn, maar hey~ XDD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di dec 30, 2014 2:19 am | |
| Ik zei dat ik naar bed ging, toch? Denk dat ik nu maar echt mn bed in duik, mn handen vriezen eraf x'D |
|
| |
Member Danique LanePunten : 356
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di dec 30, 2014 2:20 am | |
| Hmn. Ik wilde Danique eerst aardig maken. Maar 't is me alweer niet gelukt. Waarom worden al mijn karakters altijd gemener dan gehoopt (nja, Danique valt nog mee. Meestal zijn ze nog erger/psychopaat hihi). :c - GN Q (: |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|