{Open} Trade of wonders
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 {Open} Trade of wonders

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

{Open} Trade of wonders Empty
BerichtOnderwerp: {Open} Trade of wonders   {Open} Trade of wonders Emptyza okt 11, 2014 3:26 pm

wake me up when it's all over
Het was ondertussen een gewoonte geworden sinds de de Paras terug had gekregen, wekelijks op zaterdag een nieuwe wonder trade aangaan. Als je niet gehecht was aan de Pokémon, of deze helemaal niet in je team vond passen, maakte het niet zo heel erg veel uit.. En er was dan ook al een lange rits aan Pokémon voorbij gegaan. Het begon allemaal met de Paras, waarna er een Ponyta, een Deerling, een Sandshrew en een Lickitung voorbij waren gekomen. Sommige Pokémon waren hartstikke welkom geweest, als ze er eerder waren gekomen. Want nu had ze al Fire types en een Deerling. Dus de Pokémon konden een nieuwe eigenaar gaan krijgen.. Aangezien deze types toch niet vaak voorkwamen in Kalos, kwam dat vast en zeker wel goed.
Nu was het de beurt aan Lickitung om te verdwijnen en ze drukte de Pokémon dan ook voorzichtig in de machine. Na op de knop gedrukt te hebben, keek wachtte ze gespannen af. Al vlug verscheen er een nieuwe Pokéball en Lilium glimlachte voorzichtig toen ze het koude, metalen ding uit de Wonder Trade machine pakte. Voorzichtig rolde ze de Pokéball tussen haar vingers. Ze was eigenlijk wel benieuwd wat er in zat... Ze zette een paar passen achteruit, bij de machine vandaan, zodat haar nieuwe Pokémon de ruimte had als deze eruit kwam. Want wie weet, misschien was het wel een Onyx of iets dergelijks. Lilium had alleen geen rekening gehouden met het feit dat er meer mensen in het Pokémon center konden zijn en botste zachtjes tegen iemand op. Meteen keek ze geschrokken om. "Oh sorry!" Begon ze meteen.


notes notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
West Austin
Member
West Austin
Punten : 465
Gender : Male ♂
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t719-west-austin https://pokemon-journey.actieforum.com/t720-west-s-pokedex

{Open} Trade of wonders Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Trade of wonders   {Open} Trade of wonders Emptyza okt 11, 2014 7:52 pm


Wanneer dat West het pokémon center binnen wandelde viel het hem op dat het er niet meteen druk was. 'We gaan in ieder geval niet lang moeten wachten.' sprak hij rustig tegen de pokémon die dat naast hem zweefde. Het was een vrij duistere pokémon alleen al door het uiterlijk. Skull was ten eerste al een Ghost type, had een schedel als gezicht en hij zag er uit als een Grimm reaper. Veel mensen leken hem liever te ontwijken maar West had hem graag aan zijn zijde, daarom ook dat hij haast nooit zijn bal in ging. Dat en omdat West vond dat pokémon niet thuishoorden in een kleine bal. Hij was van mening dat ze veel liever buiten rond liepen, vlogen, zweven, zwemmen of wat ze ook deden. Ergens leek hij wel gelijk te hebben want Skull zag er in ieder geval gelukkig uit. 'Maar dat is goed, dat ik heel goed. Je zal enkel wel even terug in je bal moeten gaan.' zei West terwijl dat hij de enige pokébal die een pokémon bevatten erbij nam en de Duskull weer liet terug keren. Vervolgens liep hij naar de balie en gaf hij zijn pokémon af. 'Gewoon even voor controle.' het was een gewoonten van de jongen om zijn pokémon om de zoveel tijd te laten controleren zelfs al hadden ze niks gevochten.
Terwijl dat West nog aan de balie stond en aan het wachten was tot hij zijn pokémon weer terug kreeg hoorde hij achter zich de deuren open gaan. Even wierp hij wel een blik op het meisje dat binnen wandelde en vervolgens richting het trade gedeelten ging. Het zag er wel naar uit dat ze hem niet had gezien. Zodra dat hij Skull weer terug kreeg liet hij de pokémon uit zijn bal om nadien naar het meisje te gaan. Hij zweeg gewoon en ook zijn voetstappen waren aardig stil. Het meisje stond aan één van de computers en was bezig aan een wonder trade. Rustig liep West dichter bij en ging iets achter het meisje staan om mee te kunnen zien. Wanneer dat de trade een succes was zetten het meisje echter enkele passen naar achter en vervolgens liep ze zacht tegen hem aan om zich meteen te verontschuldigen. 'Maakt niet uit joh, zo'n zaken kunnen gebeuren.' sprak hij glimlachend, zijn blik wel gericht op de pokébal die ze in haar handen had. 'Net een pokémon getrade?' vroeg hij al leek het antwoord hem wel duidelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

{Open} Trade of wonders Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Trade of wonders   {Open} Trade of wonders Emptyza okt 11, 2014 8:36 pm

wake me up when it's all over
Ietwat schuchter keek Lilium over haar schouder heen, waarna ze zich besefte dat ze nog steeds best wel dicht op de jongen stond. Vervolgens deinsde ze dan ook wat weg van de jongen en glimlachte verontschuldigend naar hem. Ze pakte de Pokéball die ze uit de machine gekregen had weer wat steviger beet, aangezien ze moeilijk de Pokémon nu ineens eruit kon laten. Zoals ze al zei, wie weet liet ze een Onix los vlak voor de jongen. En die massieve Pokémon op je tenen krijgen... Dat moest flink zeer doen. "Gelukkig maar," reageerde ze met een glimlach toen de jongen ontspannen reageerde op haar woorden. Dat scheelde weer een hoop. Ze had geen zin om problemen te krijgen met iemand, niet alweer. Het gebeurde de laatste tijd iets te vaak eigenlijk. Je kon immers ineens vreemde gasten met rood of groen haar met hoeden tegen komen.* Misschien lag het wel gewoon aan de hoed, dat deed iets met je brein. Ze keek eventjes wat verrast op toen de jongen vroeg naar haar trade en haar blik ging weer naar de Pokéball in haar vingers. Ze was zo afgeleid geraakt door haar speculaties over hoeden en de connectie met vreemde mensen, was ze haar Wonder Trade even vergeten. "Ah ja!" Reageerde ze met een glimlach, "Net een Wonder Trade gedaan.. Ik had nog een Lickitung in mijn box en ik deed er niks mee.. Dus ik dacht dat ik net zo goed m'n geluk kon uitproberen," legde ze uit. "Ik heb alleen nog niet gekeken wat ik eruit heb," gaf ze vervolgens toe.


*Regret nothing :'D
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
West Austin
Member
West Austin
Punten : 465
Gender : Male ♂
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t719-west-austin https://pokemon-journey.actieforum.com/t720-west-s-pokedex

{Open} Trade of wonders Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Trade of wonders   {Open} Trade of wonders Emptyza okt 11, 2014 8:46 pm


Het meisje leek even te zijn vergeten dat ze net een trade had gedaan. Bij haar reactie moest West dan ook even zacht grinniken. Ze moest wel heel diep in gedachten zijn geweest. Het meisje vertelde meteen welke pokémon dat de de trade had in gezonden en het bleek een Lickitung te zijn. West kon wel begrijpen dat ze die pokémon in de trade zou steken. Het was niet meteen een pokémon die een trainer echt in zijn team wou hebben. Zeker niet wanneer je echt een sterk team wou krijgen. 'Als je nog niet hebt gekeken waarom kijk je dan niet? Wie weet wat voor geweldige pokémon je gekregen hebt.' zei de zwartharige jongen met een glimlach. Hij had zelf nog nooit aan een wonder trade gedaan, maar hij vond het niet erg. Skull was zijn enige pokémon en die zou hij echt niet in de wonder trade gooien, ook zou hij geen pokémon vangen gewoon om die dan in een wonder trade te gooien. Daar zag hij het nut niet van in. 'Heb je al vaker gedaan aan zo'n wonder trade?' voor West was heel de wonder trade best iets nieuw. Naar zijn weten hadden ze dat niet in Sinnoh maar er waren zoveel zaken die ze wel hadden in Kalos maar niet in Sinnoh. Daarom ook dat hij naar andere regio's wou gaan om te zien wat hij daar allemaal zou kunnen ontdekken.



----
Haha, het heeft allemaal te maken met de hoeden! x'DDDDd
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

{Open} Trade of wonders Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Trade of wonders   {Open} Trade of wonders Emptyza okt 11, 2014 8:55 pm

wake me up when it's all over
Lilium liet haar blik weer op de rood met witte Pokéball vallen en glimlachte voorzichtig. "Ja, ik wilde zo gaan kijken," vertelde het blonde meisje, waarna ze de Pokéball weer vergrootte tot het formaat van een appel, "ik weet alleen niet wat er in zit, dus als ik hem er nu uit zou laten, kon het zijn dat je een Onix op je tenen had zitten." Ze grinnikte eventjes zachtjes bij de gedachte. Ze zou zich het leplazerus schrikken op het moment dat ze ineens een Onix eruit zou krijgen eigenlijk. Die dingen waren zo enorm groot. Ze zette een paar passen naar achter, dit keer wel nadrukkelijk over haar schouders kijkend of er niemand achter haar stond. Maar vlak voordat ze de nog onbekende Pokémon uit haar Pokéball wilde laten, kreeg ze nog een vraag. Ze keek omhoog naar de jongen en glimlachte wat verlegen. "Het is een beetje een gewoonte geworden, aangezien ik één Pokémon heb die ik niet gebruik," vertelde ze, waarna ze onschuldig grijnsde, "de verleiding van 'gokken' is altijd al een beetje groot geweest." Maar hierna liet ze de Pokéball vallen en open springen op de tegens van het Pokémon center. En eruit kwam.. een Sylveon. Wat verwonderd keek ze naar de Pokémon. "Oh hallo daar," begroette ze de roze Pokémon, iets door haar knieën gaand. Hiervoor had ze telkens Pokémon gehad die ze niet wilde.. Maar.. deze wilde ze eigenlijk best wel heel graag.


notes notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
West Austin
Member
West Austin
Punten : 465
Gender : Male ♂
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t719-west-austin https://pokemon-journey.actieforum.com/t720-west-s-pokedex

{Open} Trade of wonders Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Trade of wonders   {Open} Trade of wonders Emptyza okt 11, 2014 9:39 pm


'Auwsh.' zei hij. Hij kon het beeld van een Onix die op zijn tenen zou liggen zo voor zich halen. Met wat moeiten kon hij zich zelfs voorstellen hoeveel pijn het zou doen. Die pokémon wogen niet bepaald weinig en hadden ook nog eens een steen achtige textuur. 'Dat is niet iets dat ik graag zou uit testen.' vervolgde hij nog. 'Ik kan de pijn zo al voelen.' mompelde hij er zacht achter aan, maar dat was meer tegen Skull bedoelt die naast hem zweefde. Aangezien dat hij meer dan de helft van de tijd alleen rond zwierf en enkel Skull had om tegen te praten was het een gewoonten geworden van hem om alles maar ook bijna alles tegen de pokémon te zeggen. Eigenlijk was hij heel de tijd door aan het praten tegen zijn pokémon. Misschien moest hij maar eens op zoek naar een pokémon die ook terug kon antwoorden. Skull zou het ook zeker niet erg vinden. Zo te horen deed het meisje wel vaker aan wonder trade. Het leek de jongen wel leuk. Je kon een pokémon opsturen maar wat je terug kreeg bleef een verassing. Misschien was het wel een super goede pokémon of misschien was het juist een super slechte. Het leuke leek hem gewoon dat het bijna alles kon zijn. 'De verleiding is te groot, moest ik de kans hebben zou ik het vast ook wel eens doen.' zei West.
Uiteindelijk liet het meisje de pokémon die in de bal zat eruit en het roze wezentje verscheen enkele seconden voor hem. Het was een evolutie van Eevee, maar één die je enkel kon vinden in Kalos voor zover hij wist. In ieder geval had hij nog nooit een Sylveon gezien. Het meisje was naar de pokémon toe gewandeld en West had haar wat gevolgd zodat hij de pokémon beter kon bekijken. 'Wauw, dat is echt een meisjes pokémon.' was zijn eerste reactie, maar het was totaal niet gemeen bedoel. West kon zich gewoon niet inbeelden dat een volwassen mannelijke persoon zou rondwandelen met iemand dat er zo meisjes-achtig uit zag. 'Ga je die ook weer de trade in sturen?' vroeg hij toch.

Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

{Open} Trade of wonders Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Trade of wonders   {Open} Trade of wonders Emptyza okt 11, 2014 9:53 pm

wake me up when it's all over
Lilium grinnikte zachtjes toen de jongen een pijnlijk geluid maakte. Dat beeld was dan in ieder geval goed aangekomen. Ze zag het op zich ook nog best wel gebeuren. Ze was niet degene met het meeste geluk qua wonder trades qua types. Met haar eerste twee Wonder Trades had ze sowieso al twee stenen gekregen en ze had ook al ontiegelijk veel normal types gekregen die ze nooit aan haar team toe zou willen voegen. "Dat dacht ik al," zei Lilium vervolgens, zachtjes lachend. Op zich mocht ze deze jongen wel, voor nu oogde hij in ieder geval aardig. Ze liet eventjes haar blik naar de Duskull glijden die de jongen bij zich had, spook types gaven haar altijd al een beetje de rillingen, maar voor nu leek het alsof de Pokémon bij zijn trainer zou blijven, dus dat was.. goed, geloofde ze.
Haar blik ging omhoog naar van de Sylveon toen de jongen opmerkte dat het echt een meisjes Pokémon was. Ze wist eigenlijk niet zeker of ze er beledigd over moest zijn of niet. Ze besloot het dan ook maar te laten rusten met een lichte 'Pfuh' en keek weer omhoog naar de jongen. "Ik weet het nog niet, ik heb namelijk al een vol team, maar ze is wel een schatje," bracht het meisje met een glimlach uit. Voor nu had ze Oz in de Box gedaan zodat ze deze Pokémon kon traden.. Maar nu ze een Pokémon die ze wilde houden uit de trade had gekregen, had ze eigenlijk wel een probleem. Je kon maar zes Pokémon in je team houden immers.. "Ik denk dat ze sowieso bij me blijft, team of box, maar traden ga ik haar niet." Besloot Lilium met een glimlach, waarna ze haar blik weer liet afdwalen naar de Duskull. "Is die Duskull van jou eigenlijk?" vroeg ze nieuwsgierig, al hield ze wel behoedzaam afstand van de Pokémon.


notes notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
West Austin
Member
West Austin
Punten : 465
Gender : Male ♂
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t719-west-austin https://pokemon-journey.actieforum.com/t720-west-s-pokedex

{Open} Trade of wonders Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Trade of wonders   {Open} Trade of wonders Emptyza okt 11, 2014 10:09 pm


Met een glimlach op zijn gelaat keek hij het meisje aan nadat hij had gezegd dat het een meisjes pokémon was. Met zijn arm duwde hij zachtjes tegen haar aan terwijl hij ondertussen sprak. 'Hee, je nu niet beledigd gaan voelen hé, je bent toch een meisje niet waar? Dus het past perfect.' bleef hij even vriendelijk zeggen. Vanuit zijn ooghoeken had hij naar haar gekeken, maar uiteindelijk vonden zijn ogen de andere pokémon weer terug. De pokémon zag er echt helemaal anders uit dan de andere Eevee evoluties en als je het hem vroeg leek die totaal niet op haar voorgangers. Je zou niet eens merken dat het een evolutie is van Eevee. Het meisje legde ondertussen uit dat haar team eigenlijk al vol zat maar dat ze die niet terug de wonder trade in zou gooien. 'Ze is in ieder geval de moeiten waard om bij te houden. Het lijkt erop dat je deze keer geluk hebt gehad met je trade.' ondertussen liep hij langs het meisje heen zodat hij naast haar stond. Daar zakte hij door zijn knieën zodat hij soort van op gelijke hoogten kwam te zitten. 'Dus als je haar houd, ga je haar dan een naam geven?' West keek van de pokémon naar het meisje. Als ze haar een naam zou geven was hij benieuwd welke het zou worden.
Toen ze echter over de Duskull begon keek hij omhoog naar de pokémon die daar zweefde. 'Nee, die volgt mij gewoon al een hele tijd. Geen idee waarom.' zei hij dood serieus terwijl dat hij naar de Ghost pokémon keek. Eens zien of ze het zou geloven. 

Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

{Open} Trade of wonders Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Trade of wonders   {Open} Trade of wonders Emptyza okt 11, 2014 10:32 pm

wake me up when it's all over
Lilium keek op toen ze een duwtje van de arm van de jongen kreeg van de jongen. Ze begon toch licht te grijnzen bij zijn woorden en sloeg vervolgens een nep-verontwaardigde toon aan. "Wie zegt dat ik een meisje ben?" Bracht ze uit alsof ze beledigd was, maar hierna begon ze weer zachtjes te lachen, "Nee, ik ben een meisje. Al zou ik het wel stoer vinden om een jongen te zien met een Sylveon," zei ze, nog steeds wat na grinnikend. Hierna richtte ze zich weer op de Sylveon en stak voorzichtig haar hand uit om de Pokémon over haar kopje te aaien. Gelukkig accepteerde de Pokémon de aai wel en drukte haar kopje tegen haar handpalm. Lilium glimlachte zachtjes. Dat was mooi om te zien. Pokémon hadden zulke diverse karakters immers. Ze keek opzij toen de jongen plotseling naast haar zat. "Ja, elk van mijn Pokémon heeft een naam.. Ik moet alleen nog eventjes nadenken hoe ik haar ga noemen." Ze liet haar blik wat afdwalen terwijl ze nadacht, "ik vind Lacie wel een mooie.." sprak ze vervolgens, hardop nadenkend.
Het verhaal over de Duskull was haar vreemd en het meisje fronste dan ook diep. Om eerlijk te zijn geloofde ze hem ook nog wel, aangezien de Ghost types sowieso maar vreemde wezens vond. "Echt waar? Wat vreemd. Heb je dan wel andere Pokémon?" Vroeg ze vervolgens. Ze had eigenlijk aangenomen dat hij een trainer of iets dergelijks was. Het kwam niet bij haar op dat de persoon naast haar misschien wel een grapje maakte, misschien was ze wel een beetje te naïef.


notes notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
West Austin
Member
West Austin
Punten : 465
Gender : Male ♂
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t719-west-austin https://pokemon-journey.actieforum.com/t720-west-s-pokedex

{Open} Trade of wonders Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Trade of wonders   {Open} Trade of wonders Emptyza okt 11, 2014 10:45 pm

Het meisje reageerde gelukkig goed op het kleine duwtje dat ze had gekregen. Het was ook weer niet dat hij haar omver had geduwd. Sommige mensen zouden het echter niet meteen accepteren. 'Jij geen meisje?' sprak hij bedachtzaam. 'Kan je dat bewijzen?' vervolgde hij nadien met een plagende grijns op zijn gezicht. 'Als een jongen daarmee zou rond lopen wilt dat zeggen dat die mans genoeg is om een roze pokémon te hebben.' besloot West, toch zou hij nooit met zo'n roze pokémon willen rond lopen. Dat zou niet goed zijn voor zijn imago dat hij toch al niet had.
West was vroeger nooit een persoon geweest die een pokémon een naam zou geven, maar toch had hij Skull een naam gegeven en hij moest toegeven dat het makkelijk was. Zo kon je ten minste je pokémon persoonlijk aanspreken. Anders kon je elke pokémon van dezelfde soort bedoelen. Het meisje was in ieder geval wel van plan om haar pokémon een naam te geven. 'Lacie...dat zou haar wel passen.' zei hij.
Er werd gevraagd of hij dan wel een andere pokémon had maar hij moest de act blijven doorzetten. Ze geloofde het en dat was geweldig al zou het niet lang duren voordat ze door zou hebben dat het allemaal maar een grapje van hem was. 'Mja, ik vind het ook vreemd. Was naar hier gekomen om misschien eens te vragen waarom de pokémon het zou doen maar ze wisten het ook niet.' ging hij nog wel verder met uitleggen. Zijn blik was nog steeds gericht op Skull. Moest de pokémon emoties kunnen tonen was keek die vast verontwaardigd, of zo klonk in ieder geval toch het geluidje dat hij maakten. 'Maar ja, ik heb een zeer sterke Caterpi. Heb met die pokémon alle gyms van Sinnoh kunnen verslaan maar het lukt me niet om met haar de Duskull weg te jagen.' zei West op dezelfde serieuze toon. 


Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

{Open} Trade of wonders Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Trade of wonders   {Open} Trade of wonders Emptyza okt 11, 2014 11:23 pm

wake me up when it's all over
Lilium fronste eventjes diep toen de jongen aan haar vroeg of ze het kon bewijzen. Eventjes weifelde ze of ze de opmerking die in haar hoofd zat wel kon maken, maar uiteindelijk waagde ze het wel. "Bewijzen? Ja. Maar ik zal het jou en mij allebei wel besparen." Sprak ze droogjes, waarna ze lichtjes grijnsde. Nee, ze kon het wel bewijzen, het tegengestelde dan, maar... nee bedankt. "Mannelijk roze," bevestigde het blonde meisje vervolgens met een brede glimlach. Ze kwam uit haar gehurkte positie en plofte nu gewoon zittend neer op de grond. Met haar benen in een kleermakerszit gekruist, besloot ze dat ze nu toch wel in een veel comfortabeler houding zat.
"Ben jij ook blij met 'Lacie'?" Vroeg ze aan de Sylveon, nadat ze de jongen zijn bevestiging had gekregen dat het een prima naam was. De Pokémon keek haar even vragend aan, maar maakte vervolgens een tevreden geluid. Nou dat was dan besloten. Lilium glimlachte breed en keek daarna weer naar de jongen en vervolgens wat verward naar de Duskull. In eerste instantie was zijn verhaal nog wel geloofwaardig, maar daarna werd het toch vreemder en vreemder. "Je neemt me in de maling, of niet?" Vroeg het meisje met een frons en een bedenkelijke uitdrukking op haar gezicht.


notes notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
West Austin
Member
West Austin
Punten : 465
Gender : Male ♂
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t719-west-austin https://pokemon-journey.actieforum.com/t720-west-s-pokedex

{Open} Trade of wonders Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Trade of wonders   {Open} Trade of wonders Emptyza okt 11, 2014 11:40 pm

Met een klein pruillipje keek hij haar aan wanneer dat ze geen bewijs wou laten zien maar uiteindelijk haalde hij maar zijn schouders op. 'Jammer.' besloot hij te zeggen met een kleine zucht. Een zucht die misschien zwaar overdreven was. 'Misschien maar goed ook dan ben ik zeker dat ik s'avonds nog kan slapen.' vervolgde hij. Het was een opmerking die wel eens verkeerd kon worden opgevat maar daar kwam hij ook pas achter nadat hij het had gezegd. Dat overkwam West wel vaker maar hij leerde er nooit van. Soms was het beter om even na te denken voor je wat zei maar dat deed hij dus nooit. Dat was het nadeel van een flapuit zijn.
'Hmm, jammer genoeg dat ik niet mans genoeg ben om rond te wandelen met en roze pokémon.' mompelde hij verder. Uit gewoonten stak hij zijn handen in zijn jaszakken, iets wat niet handig was als je gehurkt op de grond zat. Het meisje of een pokémon zou nu maar zacht tegen hem moeten duwen en hij kon al omver vallen. De Sylveon werd ondertussen omgedoopt tot Lacie en ook de pokémon leek de naam goed te keuren. Het verhaal dat West aan het vertellen was werd in het begin geloofd maar lang duurde het niet voor dat ze hem door had. 'Je in de maling nemen? Nee, hoe kom je daar nu bij?' zei hij lachend terwijl hij in zijn haar krapte. 'De Duskull is inderdaad van mij. Hij noemt Skull en oja, ik ben trouwens West.' het was nog niet tot hem doorgedrongen dat hij zichzelf nog niet had voorgesteld.


Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

{Open} Trade of wonders Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Trade of wonders   {Open} Trade of wonders Emptyza okt 11, 2014 11:50 pm

wake me up when it's all over
Lilium trok eventjes één wenkbrauw op toen de jongen zuchtte en vervolgens een opmerking maakte die weer als heel beledigend kon worden opgevat. Maar ja, wie kaatste kon de bal terug verwachten en ze snoof dan ook eventjes en trok een pruillip, al had ze moeite haar gezicht in de plooi te houden. "Dat is geheel wederzijds," reageerde ze kalmpjes, al krulden haar mondhoeken alweer iets omhoog. Haar wraak zou nog wel komen. En het moment was precies daar toen de jongen zijn handen in zijn zakken stak en daardoor nog erger uit balans raakte. Ze prikte hem in zijn zij en wachtte af, wie weet zou hij omvallen. "Dat was nog voor net," reageerde ze onschuldig.
Ze begon zachtjes mee te lachen toen de jongen begon te lachen om haar vraag, al werden haar wangen toch wel lichtjes rood van de schaamte dat ze zo makkelijk gefopt was door de jongen. Ze stak dan ook eventjes haar tong uit, maar begon toen weer te spreken. "Aangenaam," zei ze met een glimlach, "mijn naam is Lilium en die van Lacie ken je al." Ze had ook nog wel andere Pokémon, maar om de hele beestenboel hier binnen eruit te laten..


notes notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
West Austin
Member
West Austin
Punten : 465
Gender : Male ♂
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t719-west-austin https://pokemon-journey.actieforum.com/t720-west-s-pokedex

{Open} Trade of wonders Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Trade of wonders   {Open} Trade of wonders Emptyzo okt 12, 2014 12:04 am

Hij had het kunnen weten. Eigenlijk had hij het moeten weten dat ze het zou proberen maar toch kwam het aan als een volledige verassing. West kreeg van het nog onbekende meisje een por. Het was geen harde por maar toch genoeg om hem op de grond te krijgen. De jongen probeerde nog wel om zijn handen op tijd uit zijn zakken te halen maar het was al te laat. Hij viel opzij en landen op zijn schouder om dan door te rollen op zijn rug. Natuurlijk had hij zijn handen pas goed uit zijn zakken gekregen toen dat hij al op de grond lag. 'Touché.' zei hij met een glimlach op zijn gezicht terwijl dat hij nog heel even bleef liggen. 'Maar die had ik wel verdient.' Duskull wist zelf even niet goed wat er gebeurde toen dat zijn trainer ineens om viel. De pokémon ging dan ook meteen boven West zweven en keek de jongen aan.
De zwartharige jongen plaatste zijn twee ellebogen naast hem op de grond om zo zijn bovenlichaam wat op te tillen zodat hij het meisje aan kon zien. Wanneer dat deze haar tong uit stak, deed hij gewoon hetzelfde terug. 'Hm, dat klinkt wel zeer veel als een meisjes naam.' zei hij onschuldig om weer even terug te komen op het onderwerp van daarnet. 'En aangenaam.' ging hij nog verder. 'Als ik mij niet vergis heb je toch ook nog andere pokémon niet?'


Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

{Open} Trade of wonders Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Trade of wonders   {Open} Trade of wonders Emptyzo okt 12, 2014 12:14 am

wake me up when it's all over
Voor een moment keek Lilium toch echt licht nerveus naar beneden toen de jongen gevallen was. Als hij zich pijn had gedaan, zou het grapje immers niet meer leuk zijn. Maar toen de jongen begon te glimlachen was het al weer goed. Ze begon dan weer lichtjes te grinniken. "Die had je verdient ja," sprak Lilium, waarna ze haar ellebogen op haar knieën zette, zodat ze op haar handen kon leuken met haar kin.
Lilium keek eventjes heel verbaasd toen de jongen aangaf dat Lilium wel heel erg als een meisjesnaam klonk. "Oh echt waar?" Reageerde ze, alsof het een hoogst verrassend nieuws was. Ze liet een opmerking over dat West als een windrichting klonk maar achterwege. Haar aandacht werd ook al snel genoeg afgeleid toen hij over de rest van haar team begon. "Ja, dat klopt, ik weet alleen niet of het verstandig is om de hele beestenboel er hier uit te laten, maar ik heb verder een Vivillon, Samurott, Ninetales, Charizard, Flygon en Deerling," vertelde het meisje met een trotse twinkeling in haar ogen, "en jij? Heb jij nog andere Pokémon op de Duskull en Caterpie na?" Vroeg Lilium, want ja, ze nam gewoon aan dat hij wel een Caterpie had.


notes notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

{Open} Trade of wonders Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Trade of wonders   {Open} Trade of wonders Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Open} Trade of wonders
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Halloween] You'll Trade Too
» [Halloween] Trade Your Fortune
» [open] switching moods [ganzenopdracht] [open]
» [open] A new team member [open]
» Open lucht muziek [Open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Coumarine City-
Ga naar: