A strange coincidence [TR PATROL]
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 A strange coincidence [TR PATROL]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Luuk Scatter
Member
Luuk Scatter
Punten : 70
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Houndoom
https://pokemon-journey.actieforum.com/t7254-luuk-scatter#141352 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7253-luuks-pokedex#141351 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7255-luuks-worklog#141362

A strange coincidence [TR PATROL] Empty
BerichtOnderwerp: A strange coincidence [TR PATROL]   A strange coincidence [TR PATROL] Emptyza apr 14, 2018 7:17 pm

Hij had de opdracht gekregen om te patrouilleren in Lumiose City. Hij moest op een plaats in de buurt van de secret base wachten. Hij zou namelijk een kompaan krijgen. Juist wat hij nodig had, aangenaam gezelschap... Hij zuchtte. Hij kon dit best wel alleen. Wie weet welke onbeschofterik hebben ze hem mee gekoppeld. Hij had erg zin in zo'n patrouille, maar zag er nu tegenop. Hij had echt geen zin om het met iemand anders te doen. Hij was veel liever alleen. Eindelijk kwam hij aan bij het adres en vond het donkere steegje best wel intimiderend. En dat wil al wat zeggen, hij had er al erg veel gezien in zijn leven en dit waren de soort steegjes die je liever vermeed. Waarschijnlijk was hij nu de oorzaak waarom het niet gezond is om in deze straatjes binnen te wandelen, dus hoefde hij zich hopelijk geen zorgen te maken. Hij twijfelde of hij Nero erbij zou halen, maar bedacht zich toen. Hij wou zeker geen onnodige aandacht trekken. Er was hem gezegd om 18 uur, als die andere persoon hetzelfde uur had gekregen was hij nu al meer dan vijf minuten te laat.
[+EERSTE POST VOOR JULIAN SNOW]


Laatst aangepast door Luuk Scatter op za apr 14, 2018 7:52 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian Snow
Member
Julian Snow
Punten : 332
Gender : Male ♂
Age : 22 y/o
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Lycanroc

A strange coincidence [TR PATROL] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A strange coincidence [TR PATROL]   A strange coincidence [TR PATROL] Emptyza apr 14, 2018 7:33 pm

Julian richtte zijn blik naar buiten en zuchtte zachtjes. Zijn patrouille zou om zes uur beginnen, dus hopelijk waren ze voor twaalf uur klaar en zouden ze de echte ellende over kunnen laten aan diegenen die de volgende shift hadden. Hoewel… een patrouille die ’s avonds begon liep meestal tot diep in de nacht verder. En liet hij daar nu net geen zin in hebben. En dan waren ze ook nog ingepland op een vrijdagavond; het tijdstip dat mensen ervoor kozen om hun lange werk- of schooldag te vergeten door alcohol te gaan zuipen. Hij kon zich al helemaal voorstellen hoe veel schaars geklede meisjes er wel niet over straat liepen. Als hij opgescheept zat met één of andere kerel die van dit soort aandacht hield, ging het nog een lange avond worden. Julian had de naam van ene Luuk gehoord, maar dacht niet dat hij de persoon kende. Zijn humeur was er ook niet bepaald beter op geworden omdat zijn vader had geprobeerd contact met hem te zoeken, liegend dat hij hun belogen en bedrogen had door met een andere vrouw te gaan en dat hij een kind bij haar had verwekt. Alsof hij die onzin echt zou geloven. Zijn vader probeerde gewoon weer controle te hebben over hem en de manier waarop hij dat probeerde, was gewoon ziek. Zijn blik werd getrokken door de klok en hij besefte dat als hij niet te laat wilde komen, dat hij nu moest vertrekken. Hij stond op, trok zijn handschoenen met afgeknipte vingertoppen over zijn handen aan en deed zijn ooglapje goed waarna hij naar beneden wandelde, zijn sleutels in zijn zakken proppend. Hij liet Ustrina thuis voor het geval dat ze uit haar bal wilde gaan zonder zijn toestemming, wat eigenlijk bijna altijd was. Howl zou hij voor nu ook nog even in zijn bal laten. Hij liep naar het afgesproken punt toe en stak zijn handen in zijn zakken. Hij keek op toen hij een man zag naderen en herkende algauw de persoon die hij op de foto bij de mail had gezien. “Luuk?” vroeg hij toch even voor de zekerheid. “Ik ben dus Julian.” Hij onderdrukte een zucht. “Zullen we dan maar beginnen?” Hij was benieuwd wat voor rare figuren ze nu weer tegen zouden komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luuk Scatter
Member
Luuk Scatter
Punten : 70
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Houndoom
https://pokemon-journey.actieforum.com/t7254-luuk-scatter#141352 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7253-luuks-pokedex#141351 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7255-luuks-worklog#141362

A strange coincidence [TR PATROL] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A strange coincidence [TR PATROL]   A strange coincidence [TR PATROL] Emptyza apr 14, 2018 8:28 pm

Hij zag de man die hoogstwaarschijnlijk zijn partner zou zijn. Hij moest zijn best doen om zijn mond niet open te laten vallen van verbazing. Het was die man met het ooglapje waarover hij al eerder had gehoord. Het waren vooral roddels, want hij geloofde niet dat hetgeen die personen vertelden waargebeurd waren of dat ze ze uit betrouwbare bron hadden. Het enige wat wel klopte was zijn intimiderend uiterlijk. De handschoenen, het ooglapje... en dan dat gouden oog. Hij besefte dat de kerel aan zijn kant stond en hij had al afschrikwekkendere personen gezien die het niet zo goed met hem voorhadden. De persoon noemde twee namen, zijn eigen naam, en zijn naam. Zijn eigen naam was Julian, en Luuk vroeg zich af hoe hij zijn naam kende. Kende hij gewoon zowat iedereen in Team Rocket, of had hij hem toevallig voorbij zien komen? Ofwel stond het in die mail die hij maar vluchtig gelezen had. Hij hoopte van niet want wie weet had hij nog allemaal gemist dan. "Ja, het is mijn eerste patrouille, bij jou?" Hij wou dat toch wel even laten weten voor het geval hij hier tegenover een expert stond. De man leek hem nogal rustig en kalm, waar hij dankbaar voor was. Dit was duidelijk niet de eerste de beste grunt. Misschien zou dit best nog een leuke avond kunnen worden, als ze een soort klik zouden hebben. Hij heeft nooit echt vrienden gehad. Buiten Lucas en Tommy, maar dat is een heel ander verhaal. "Dan zullen we maar vertrekken. Ga jij maar voor."
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian Snow
Member
Julian Snow
Punten : 332
Gender : Male ♂
Age : 22 y/o
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Lycanroc

A strange coincidence [TR PATROL] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A strange coincidence [TR PATROL]   A strange coincidence [TR PATROL] Emptyza apr 14, 2018 8:57 pm

Julian onderdrukte een zucht toen Luuk hem die vraag stelde. Niet omdat hij geen zin had om de vraag te beantwoorden, maar eerder omdat het weer herinneringen opbracht van zijn patrouille met Terry en omdat hij die jongen voor even uit zijn gedachten wilde duwen. Het was al erg genoeg dat hij de jongen laatst had moeten helpen met iets, hoewel hij ook wel weer eerlijk moest toegeven dat hij nog redelijk meeviel tegenover de anderen. Niet dat hij dat ooit in Terry’s gezicht ging zeggen of zo. “Al twee keer,” zei hij dus maar. “Een keer met Terry en één keer met Ciro. Ik raad je aan om met die eerste niet te veel ingepland proberen te worden. Je weet echt niet wat je ziet. Zijn Litten heet Señor Mister, ik bedoel maar.” Hij rolde met zijn gouden oog en knikte toen Luuk aangaf dat ze konden gaan. Hij ging de jongen voor en begeleidde hem het steegje uit dat naar de gym zou leiden. Daarna koos hij de kant naar het westen omdat daar de meeste pubs waren en daar de ellende ook vaak begon. Hij wist trouwens niet eens waarom ze om zes uur moesten beginnen met patrouilleren; de avondklok zou pas over vier uur ingaan en tegen dan zou het pas echt belangrijk zijn voor hun om op straat te komen. Maar de voornaamste reden dat ze vroeg op pad waren gestuurd, was omdat ter oren was gevallen dat één of andere motorbende de naam van Team Rocket door het slijk haalde. Het kon Julian niet echt schelen dat één of andere groep vies praatte over Team Rocket; als ze alle mensen moesten gaan elimineren die een slecht woord hadden over hun organisatie konden ze net zo goed de hele buurt gaan uitkammen. Maar goed, ze moesten ook de stad patrouilleren om te zien of er geen Rangers in de buurt waren, niet dat Julian daar ook iets om gaf. “De eerste vier uur gaan we het nog rustig hebben, daarna gaat het al iets vervelender worden. Zeker als er mensen zijn die zich niet aan de avondklok willen houden.” Hij keek Luuk inschattend aan. “Ben je iemand die alles met bruut geweld oplost of ga je liever voor de subtielere aanpak?” Zijn gouden oog keek Luuk strak aan terwijl hij wachtte op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luuk Scatter
Member
Luuk Scatter
Punten : 70
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Houndoom
https://pokemon-journey.actieforum.com/t7254-luuk-scatter#141352 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7253-luuks-pokedex#141351 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7255-luuks-worklog#141362

A strange coincidence [TR PATROL] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A strange coincidence [TR PATROL]   A strange coincidence [TR PATROL] Emptyza apr 14, 2018 10:07 pm

Hij was er erg dankbaar voor dat de andere jongen wat spraakzamer was dan hemzelf, anders zou deze avond erg akward worden. "Ok, je hebt dus al wat ervaring." Nog iets waarvoor hij dankbaar was. Moest hij hier alleen staan zou hij niet echt weten wat te doen. "Met Ciro... hij moet je dan toch erg hoog inschatten?" hij hoopte dat dat niet beledigend zou overkomen. In de toon waarom Julian alles zei begreep hij dat ze een specifieke opdracht gekregen hadden. Hij moest zich erg concentreren om zich weer wat te herinneren. Juist ja, iets van een motorbende die under the radar in opstand probeerde te komen ofzo. "Hangt ervan af. Meestal blijf ik gewoon zo kalm dat de ander woest wordt en dat ik niet anders kan dan tot geweld over te gaan." beseft dat hij het ietsje mooier voorgesteld had dan de werkelijkheid. Trots dat hij de opdracht in de mail terug wist zei hij: "Die motorbende zal met geweld worden vrees ik. Maar geloof me, ik doe het liever zonder. Geweld is enkel ter zelfverdediging of als ik de controle over mezelf verlies. Dat laatste is haast nooit. Subtiel is altijd mijn eerste voorkeur. Hoe zit het met jou?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian Snow
Member
Julian Snow
Punten : 332
Gender : Male ♂
Age : 22 y/o
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Lycanroc

A strange coincidence [TR PATROL] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A strange coincidence [TR PATROL]   A strange coincidence [TR PATROL] Emptyza apr 14, 2018 10:18 pm

Julian grinnikte zachtjes toen hij de vraag ontving over Ciro. Hij vertelde daar niet veel over omdat hij niet de persoon was die over dat soort dingen opschepte, maar hij wilde gewoon eerlijk de vragen beantwoorden van de duidelijk nog onervaren grunt en bovendien zou het niet slecht zijn als hij minstens één van zijn collega’s beter leerde kennen. Het feit dat Luuk zo rustig overkwam in zijn vragen en in zijn houding was voor Julian al wel een pluspunt; hij was tenminste niet zo irritant als Terry. But then again, hij dacht niet dat iemand ook maar irritanter dan Terry kon zijn. Terry was het soort persoon dat onder kon gaan voor je irritante jongere broertje zonder dat hij familie van je hoefde te zijn, het neefje waar je het tijdens familiefeesten nooit over wilde hebben. “Ciro had mij en een paar anderen een mail met een paar specifieke codes in gestuurd die we moesten ontcijferen. Ik ben er wel even aan bezig geweest, maar uiteindelijk achterhaalde ik een adres in Lumiose City waar ik tegen een paar Rangers vocht.” Hij snoof toen hij daar aan terugdacht. “Ik dacht dat Rangers alles in harmonie oplosten, maar zij vochten grof. Je zou bijna denken dat ze van Team Rocket waren.” Geïrriteerd schudde hij zijn hoofd alsof hij een mug weg probeerde te krijgen toen hij terugdacht aan die ervaring. Hij concentreerde zich op Luuk toen deze een beschrijving gaf van hoe hij de zaken aan zou pakken en knikte goedkeurend. “Ik geloof dat je precies mijn karakter hebt omschreven daarnet,” zei hij. “Ik ben ook meer van jouw aanpak. Ik gebruik enkel geweld als het echt moet, maar geef de voorkeur aan het rustig oplossen.” Hij besloot om wat over zijn Quest te vertellen. “Ik moest laatst informatie achterhalen over een mogelijke basis in Mossdeep City die we over konden nemen en moest daarvoor naar de haven van Coumarine City reizen zodat ik met de mannen op het schip kon praten. Ik heb ze zonder er zelf iets aan te doen dronken gevoerd en daarna de informatie met een paar simpele vragen uit hun weten te krijgen. Er zijn ook dwazen die binnengevallen zouden zijn en gedreigd zouden hebben met hun Pokémon.” Hij rolde met zijn ogen. “Helaas zitten er veel van dat soort dwazen in Team Rocket. Als ik hoger zou stijgen in rank en het uiteindelijk voor het zeggen zou hebben, zou dat drastisch veranderen.” Hij grinnikte. “Uiteraard spreken we hier enkel over theorieën. Het duurt nog wel even eer dat ze me waardig genoeg achten om zelfs maar Agent te worden, hoewel ik er dicht in de buurt bij kom.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Luuk Scatter
Member
Luuk Scatter
Punten : 70
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Houndoom
https://pokemon-journey.actieforum.com/t7254-luuk-scatter#141352 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7253-luuks-pokedex#141351 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7255-luuks-worklog#141362

A strange coincidence [TR PATROL] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A strange coincidence [TR PATROL]   A strange coincidence [TR PATROL] Emptyza apr 14, 2018 10:51 pm

"Je bent dus inderdaad niet zomaar iemand..." Hij moest onwillekeurig denken aan de ranger die hij een tijdje geleden ontmoet had. Hij zei er niets over, maar eigenlijk vond hij de Rangers nog niet zo verkeerd. Of toch die ene niet... Hij was erg blij te horen dat ze in bepaalde opzichten gelijk waren. "Ik vind ook dat er erg veel idioten zijn in Team Rocket. Ik was al bang toen ik las dat het een patrouille voor twee was. Ik vreesde dat ik met zo'n dwaas zou opgescheept zitten voor een hele avond." Geboeid luisterde hij naar zijn verhaal. Hij vond dat hij dat geniaal had opgelost. Listen waren toch niet helemaal zijn ding. Maar met low-profile kwam je ook erg ver. "Verstandig om een list te gebruiken. Ik probeer meestal gewoon om niet te veel op te vallen in de hoop dat mensen me vertrouwen." Hij moest eerlijk toegeven dat hij wat begon te genieten van de avond. "Tot nu toe heb ik als enige missie een Geodude gevangen. Ik mocht kiezen: vangen of stelen. Ik heb besloten om naar Terminus Cave te gaan en hem zelf te vangen...Ik steel liever niet als het niet moet. Ik stel me dan voor hoe ik me zou voelen als mijn partner gestolen zou worden..."


Laatst aangepast door Luuk Scatter op wo apr 25, 2018 2:45 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian Snow
Member
Julian Snow
Punten : 332
Gender : Male ♂
Age : 22 y/o
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Lycanroc

A strange coincidence [TR PATROL] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A strange coincidence [TR PATROL]   A strange coincidence [TR PATROL] Emptywo apr 25, 2018 2:39 pm

“Of dat probeer ik althans toch niet te zijn,” zei Julian op een rustige manier, maar zijn mondhoeken dwongen zich iets omhoog toen hij besefte dat hij niet met een dwaas opgescheept zat voor de rest van de avond. Terry was ook wel een dwaas, maar hij had geen dwaze ideeën. Of nou ja… je begreep wat hij bedoelde, toch? Terry was niet zo iemand die geweld zou gebruiken voor geen reden, maar voor de rest was hij redelijk ongeschikt om in Team Rocket te zitten. Als ze hem op een serieuze missie zouden plaatsen, zou je kunnen verwachten dat het aardig zou mislukken. Of misschien zou de jongen hem verbazen en hem bepaalde technieken laten zien die hem versteld zouden doen staan. Hmm.. nee, toch niet. “Het blijft natuurlijk in elk opzicht verkeerd wat je doet, of je nu iemand met veel geweld besteelt of dat met een list doet. Maar het blijft nu eenmaal een feit dat we in een organisatie zitten waar we soms een oogje dicht moeten knijpen voor de dingen die we doen, hoewel ik nog altijd van mening ben dat het beter is om het rustig en onopvallend te doen dan dat je heel veel commotie gaat veroorzaken voor geen reden.” Hij gaf een goedkeurend knikje toen Luuk vertelde over hoe hij de opdracht met de Geodude had aangepakt. “Ik probeer het zelf ook te vermijden. Mocht ik het ooit echt moeten doen, dan zou ik het weer met een list proberen, maar nooit met geweld. Soms heb je nu eenmaal geen keuze en dan moet je de dingen wel doen die juist tegen je principes ingaan. Het feit blijft wel dat ze geïnteresseerd zijn in je eindresultaat, niet hoe je het gedaan hebt. Op dat vlak voel ik me wel iets relaxter als ik een patrouille moet doen of een opdracht uit moet voeren.” Hij draaide zijn hoofd toen hij meende de geluiden te horen van motors die tot leven kwamen en hij keek Luuk veelbetekenend aan. “Ik geloof dat we onze doelwitten van vanavond gevonden hebben."
Terug naar boven Ga naar beneden
Luuk Scatter
Member
Luuk Scatter
Punten : 70
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Houndoom
https://pokemon-journey.actieforum.com/t7254-luuk-scatter#141352 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7253-luuks-pokedex#141351 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7255-luuks-worklog#141362

A strange coincidence [TR PATROL] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A strange coincidence [TR PATROL]   A strange coincidence [TR PATROL] Emptywo apr 25, 2018 3:09 pm

Hij knikte instemmend bij wat de andere persoon zei. Hij hoorde de geluiden van motoren die startten. Julian wees hem er ook nog eens op. "Inderdaad" Hij strekte zich uit om te tonen dat hij er helemaal klaar voor was. Hij had hier best zin in. Stiekem hoopte hij dat het toch op een gevecht zou uitdraaien, maar hij wist dat het beter was om dat te vermijden. Hij hield ontzettend veel van gevechten, of het nu met pokémon was of gewoon op de vuist. Hij wist wel beter, de subtiele aanpak was altijd de beste. Hij kon het niet laten om steeds te wensen dat het op een gevecht uitdraaide. Hij zou toch nooit de eerste zet doen, zo was hij eigenlijk in de verdediging en dat volstond om zijn geweten te sussen voor wat hij ook zou uithalen. Hij haalde Nero's pokéball uit zijn zak, voor moesten ze direct agressief reageren. Het duurde niet lang voordat ze de oorsprong van het lawaai gevonden hadden. Ze stonden oog in oog met een klassiek geklede motorbende. Precies zoals in de films op tv. De vraag was of het gewoon wannabe's waren, ofdat ze het echt meenden. Dat zou vast snel duidelijk worden... Hij had vroeger al meerdere keren te maken gehad met dit soort gespuis. Hij kende hun soort en voelde zich hier bijna thuis... als een déjà vu. Niet de slimste, erg aanvallend. Alhoewel, dit was nu een veel grotere stad en een andere regio dan vroeger, maar zoveel kon het toch niet verschillen? "Ik hoorde dat jullie iets kennen van Team Rocket, is dat correct? We hebben namelijk nog een eitje te pellen met hen, snap je." Hij wachtte hun reactie af en keek veelbetekenend naar zijn partner voor de avond. Hij probeerde hem duidelijk te maken het spelletje mee te spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ciro Raedmund
Member
Ciro Raedmund
Punten : 224
Gender : Male ♂
Age : 20 Jaar
Type : Team Rocket
Rang : Elite Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Blaziken
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2579-ciro-raedmund https://pokemon-journey.actieforum.com/t2578-ciro-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t7335-ciro-s-work-log

A strange coincidence [TR PATROL] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A strange coincidence [TR PATROL]   A strange coincidence [TR PATROL] Emptywo jul 04, 2018 10:11 pm


De keuze was gemaakt, eerst de BBQ en toen zijn hele avontuur met de blondie. Nou wist hij wel zeker over zijn beslissing en met die gedachte slnterde hij wellicht voor de allerlaatste keer veilig door de straten van Lumiose City. Na vandaag was de kans groot dat hij zich door menigtes moest worstelen met onzinnige uitkramen van de omstanders. Ach, hij had er wel wat voor over. Geamuseerd door de gedachte nam hij diep adem, de zomerse zwoele lucht al in aantocht. Was het niet een lentedag geweest dat hij voor het eerst zijn voeten hier gezet had? Dat was pas lang geleden. Nog geamuseerd liep hij kalm rond door de verlaten stad, degelijk met een boodschap in zijn hoofd. Het was niet geheel vrijwillig zijn laatste patrouille en eenmaal bij het persoon in kwestie aangekomen en.. Oh.. Kende hij dat fig-Oooh, de nieuweling en.. Dat soort mensjes.

Hmm. Kalm met zijn handen verstopt in zijn broekzakken wisselde hij een blik met Julian, de dreigende wannabe TR figure negerend. ”Ze hebben in het hoofdkwartier een Quest voor je klaar liggen, ik zou maar gaan,” Dat was het moment dat hij in zijn ooghoek een figuur op hem af zag springen en geamuseerd sprong hij opzij, zodat de man bijna op de grond viel. Geamuseerde grinnikte hij om de stompzinnigheid van de man. ”Zielig hoor! Heel mager,” Na zijn woorden haalde hij zijn trouwe viervoeter tevoorschijn, een shiny Houndoom, en daarna Katana. Met een kleine vingerbeweging sprong Katana hun kant op met een water bol boven haar,”Kook hetmet Ember!” Een kleine steekvlam warmde de waterbol op en zorgde voor lichte rook, waarop Katana met een uithaal het verhitte Water Pulse afvuurde. De kracht duwde hen een flink eind naar achteren met pijnlijke wonden. Maar… wegrennen lukten hen wel. Ze compleet uitschakelen was veel te saai, beetje trauma of dreiging in gooien was beter. Met zij handen trots tegen elkaar klappend en zijn Pokémon bedankend, keek hij om naar de newbie. ”Zo doe je dat… Als ze zo opgefokt zijn, is het leuker ze verder te zien koken,” begon hij, ”Ik neem de patrouille trouwens wel van die Julian over,” Voor de laatste keer, huh?
Terug naar boven Ga naar beneden
Luuk Scatter
Member
Luuk Scatter
Punten : 70
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Houndoom
https://pokemon-journey.actieforum.com/t7254-luuk-scatter#141352 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7253-luuks-pokedex#141351 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7255-luuks-worklog#141362

A strange coincidence [TR PATROL] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A strange coincidence [TR PATROL]   A strange coincidence [TR PATROL] Emptyza jul 07, 2018 10:46 pm

Hij had een plan, echt waar, maar blijkbaar had Team Rocket andere plannen. De elite kwam hier uit het niets zomaar tevoorschijn. Julian werd weggestuurd voor een quest en voor Luuk tijd had om te buigen of dergelijke dingen, stonden daar een shiny Houndoom en Dewott. Die eerste herkende hij nog van de bbq. Het was erg indrukwekkend hoe snel Ciro afrekende met de bende. En tegelijk ook Luuks plan in het water liet vallen, maar dat was nu de moeite waard. Eén combinatie-aanval had hij nodig, om de bikers met brandwonden te laten vluchten. Hij had het duidelijk moeten verdienen om elite te worden, dat was niet voor iedereen weggelegd. Hij moest zich inhouden om niet te knielen. Hij zette dat idee maar uit zijn hoofd. Dat was… indrukwekkend, boss… Maar er blijft er nog ééntje over. Nero!” Het was waarschijnlijk de leider. Hij gooide zijn pokéball in de lucht en daar stond zijn Houndoom.

De situatie was snel ingeschat. Hij herkende twee personen, dus de derde was de vijand. Hij liet grommend zijn tanden zien. Dat was veel effectiever, merkte hij, sinds zijn evolutie. Toen pas bemerkte hij een bekende geur. Daar was de andere, vreemd gekleurde Houndoom weer! Hij draaide zich van de man weg. Nero zakte door zijn voorpoten en liet zijn achterwerk, gevolgd door zijn staart heen en weer schudden. Het was speeltijd, zo leuk.

Luuk kon wel door de grond zakken. Als er één pokémon in zijn team was waar hij wel op kon vertrouwen, was het Nero. Zie hem nu eens. Dat waar Ciro bijstond. Daar ging zijn reputatie onder nul. Luuk sloot zijn ogen en ademde diep in. Toch was het enthousiasme van de Houndoom aanstekelijk genoeg om hem dat pleziertje te gunnen. Hij negeerde de nu waardeloze pokémon en haalde een nieuwe uit. Iemand die tenminste nooit enkele emotie zou vertonen. “Mars” Luuk hoefde enkel maar een teken te doen naar de man, of de Pawniard zat al rond zijn nek, zijn hand… ehh, mes, tegen de keel. De man sloeg nog net niet aan het gillen. “Ok, ok, a-als je d-dat m-messend-ding v-van me w-weghaalt, k-kan ik je n-nuttige informatie v-verschaffen.” Luuk dacht enkele seconden na en gaf dan een klein knikje naar Mars. De Pawniard sprong met een snelle beweging weer op de grond, maar bleef met een ijzige blik naar de biker staren. “Er is een dief die opereert hier in Lumiose City. Hij steelt al een tijdje van ons, maar we kunnen zijn identiteit niet achterhalen.” Luuk knikte gespeeld instemmend en keek naar Ciro. Hij had er zelf wel zin in om die dief achterna te gaan, maar het was niet zo’n nuttige informatie. “Ik denk dat je toch beter piraat zou worden.” Hij kreeg enkel een vreemde blik terug van de biker, die Luuk beantwoordde met een brede grijns. “Je zult op zijn minst een ooglapje nodig hebben binnenkort. Mars, gebruik Scratch zodat hij perfect weet waar dat ooglapje hoort te komen.” Een gil weerklonk en de man liep huilend weg, met het oog waarmee hij dat nog kon tenminste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ciro Raedmund
Member
Ciro Raedmund
Punten : 224
Gender : Male ♂
Age : 20 Jaar
Type : Team Rocket
Rang : Elite Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Blaziken
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2579-ciro-raedmund https://pokemon-journey.actieforum.com/t2578-ciro-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t7335-ciro-s-work-log

A strange coincidence [TR PATROL] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A strange coincidence [TR PATROL]   A strange coincidence [TR PATROL] Emptydi jul 10, 2018 4:58 pm


Schijnbaar was er nog een smerig figuur over gebleven maar dat was geen enkel probleem gezien Luuk erachterna ging. Een stap opzij zettend en Maxtricht en Katana aan zijn zij wachte hij af wat de jongen zou doen om de man als een gillend meisje weg te laten rennen. Het bleek het erbij brengen van zijn eigen Houndoom te zijn, een jong exemplaar mar eentje die hij vaag meende te herkennen en ‘Hou..Wraf!’ Maxtricht ook. De shiny Houndom begon opgewonden te kwispelen en had naar de Pokémon willen toelopen maar hield zich in toen Ciro hem een blik wierp. Ze konden alles doen wat ze wilden nadat het laatste figuur uit de weg was geruimd. Echter.. Hoewel hij zelf Maxtricht had weten af te richten met de nodige moeite en geduld bleek dat niet te gelden voor Nero, de Houndoom van Luuk die van het ene moment wisselde van houding. Van agressief en dreigend naar voor Maxtricht staan, gereed om met hem te spelen. De shiny Houndoom kwispelde al met zijn staart en hield zich in – was duidelijk te zien bij zijn trillende, vol kwijl zittende bek – dat hij zich écht probeerde in te houden.

Ugh. Dit was jammer. Luuk had het schijnbaar door en haalde nog een Pokémon tevoorschijn; een Pawniard. Waarom had hij die erbij gehaald als hij de Houndoom ook…? ”Is dat niet kwetsend naar je Houndoom toe? Wat als je geen andere Pokémon had en deze man niet rustig was staan wachten tot je jouw tweede Pokémon erbij haalde?” zei hij ietwat geamuseerd, pas nadat de Pawniard met zijn vlijmscherpe messen voor de keel van de man stond. Ietwat gemakkelijk gaf hij hun informatie prijs over een dief die hier rond zwierf na enkele tellen en het had maar een miuut of 2 geduurd, voordat er een nieuwe piraat in Lumiose City rond zwierf. Maar dus, een dief, huh… ”Netjes gedaan, maar misschien handiger om juist met je minder gehoorzame Pokémon te werken, niet waar? Daarbij… Waarom geen ultieme piraat? Dat zou leuker zijn geweest, compleet blind,” begon hij, de man nakijkend, ”Had je minder gehuil,” Dat was eenmaal zo. Inmiddels blafte Maxtricht opgewonden en leek ook met de Houndoom te willen spelen maar hij was Ciro’s teken nog niet vergeten. Die had daarbij ook nog een taak voor beide Pokémon. ”Ruik even aan de plek waar ze net stonden en spoor ze op,” Ze hadden te maken met een groep die belaagd as door een dief, dus was t toch meer dan eenvoudig hun groep op te sporen en de omgeving af te gaan? Zat niets moeilijks aan. ”Tenzij je een beter idee hebt?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Luuk Scatter
Member
Luuk Scatter
Punten : 70
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Houndoom
https://pokemon-journey.actieforum.com/t7254-luuk-scatter#141352 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7253-luuks-pokedex#141351 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7255-luuks-worklog#141362

A strange coincidence [TR PATROL] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A strange coincidence [TR PATROL]   A strange coincidence [TR PATROL] Emptywo jul 11, 2018 1:45 pm

Mars had zijn werk gedaan, dus die keerde terug naar waar hij vandaan kwam. Luuk moest zijn best doen om beleefd te blijven en niet met zijn ogen te rollen. “Ik hoop dat het kwetsend is. Sinds zijn evolutie heeft hij iets meer moeite om te gehoorzamen.” Hij dacht dat het niet nodig was om zijn systeem van trainen uit te leggen. “Speeltijd” werkte altijd. Wie niet goed was of niet gehoorzaamde, wordt niet gekozen. Hoe groter zijn team wordt, hoe effectiever. De beloning van hard werken en blindelings gehoorzamen, is klusjes mogen opknappen. Maar nu zelfs zijn trouwste pokémon, Nero, hem in de steek liet, moest hij de harde aanpak gebruiken. Hij had hem voor schut gezet bij een Elite, dat kon hij onmogelijk goedkeuren. “Daarbij, ik heb gekozen voor de snelste manier. Sneller dan de andere terug te laten focussen. Als ik geen andere pokémon had, zou ik hem misschien wel zelf te lijf gaan. Of ik zou zorgen dat Nero gehoorz…” Hij besefte dat hij zichzelf tegensprak nu. Hij kon er niet omheen dat Ciro gelijk had. “Mhm” “Ultieme piraat”. Hij kon een lachje niet onderdrukken. “Het was enkel een waarschuwing, toch? Hij zal zich wel gedeisd houden nu. En anders…” Er verscheen een glimlach op zijn gezicht. De gedachte alleen al dat hij zich nog eens zou mogen vermaken met de piraat.

Hij moest nu eerst en vooral afhandelen met Nero. De Houndoom gedroeg zich nog altijd even stom, en dat tijdens het werk. Met een snelle beweging had hij de hoorns vast. Vervolgens dwong hij hem om door zijn poten te zakken. “Nero! Als we aan het werk zijn gedraag je je, begrepen?” Het was lang geleden dat dat nog eens nodig was geweest. Oja, natuurlijk, de dief. Ciro was van plan erachteraan te gaan, dus Luuk had zelf niet veel keuze. “Nero, je kan het goedmaken als je die geheimzinnige dief vindt. Eerst zoeken we de bikers van daarnet. Je weetwel, die onder leiding van een piraat.” Het voelde even bijna of Ciro wou dat Luuk hem tegensprak. “Nee hoor, eerst de groep vinden is fine.” Het was niet erg moeilijk. Het spoor was erg vers en de mannen konden nog niet erg ver zijn. Het duurde dan ook niet lang voor ze hun doelwit opgespoord hadden. Het leek hem nu even beter om Ciro het woord te laten voeren. Hij was tenslotte de professional.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

A strange coincidence [TR PATROL] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A strange coincidence [TR PATROL]   A strange coincidence [TR PATROL] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A strange coincidence [TR PATROL]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» { Strange place
» Same [Patrol]
» Cool Patrol [Patrol]
» [patrol] Same old
» Stranger in a Strange Land [Closed]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: