Your love was handmade for somebody like me - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Your love was handmade for somebody like me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

Your love was handmade for somebody like me - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your love was handmade for somebody like me   Your love was handmade for somebody like me - Pagina 2 Emptyzo apr 16, 2017 11:16 pm

De ander keek lachend naar hem. Wat was er nou? "Als jij het zegt okay, ze is immers van jou," hij had net een slok genomen en hij proestte het uit om luid te hoesten... Wait... what? Hij keek met grote ogen naar hem en knipperde verward. "Hoe bedoel je... ze is van mij?" sprak hij even geschokt tegen de ander... Huh.. Hij bedoelde toch niet dat de ander een boot voor hem had gekocht right? Want dat was veel te duur geweest en gvd..
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Your love was handmade for somebody like me - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your love was handmade for somebody like me   Your love was handmade for somebody like me - Pagina 2 Emptyzo apr 16, 2017 11:19 pm

De ander verslikte hem zowat en leek helemaal te flippen waarop de ander enkel grinnikend naar de kerel keek, aw cute arme mensen die niet wsten wat shit was how adorable. "Hoe bedoel je... ze is van mij?" Heh. "Dat ze van jou is, heb ze gekocht voor jou, staat al op je naam, is jouw eigendom.
MelvinMasamune's eigendom tot het einde der dagen. Als je het niet moet hebben verkoop je het maar. Crew is inbegrepen btw, dacht dat wel mooi erbij paste."
lol get pranked.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

Your love was handmade for somebody like me - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your love was handmade for somebody like me   Your love was handmade for somebody like me - Pagina 2 Emptyzo apr 16, 2017 11:46 pm

De ander grinnikte alleen maar even. Hm? "Dat ze van jou is, heb ze gekocht voor jou, staat al op je naam, is jouw eigendom. Melvin Masamune's eigendom tot het einde der dagen. Als je het niet moet hebben verkoop je het maar. Crew is inbegrepen btw, dacht dat wel mooi erbij paste." Hij keek met grote ogen naar de ander. Matthew... Wat de hell... Hij bloosde even en keek weg. "Dit is veel te duur idiot..." sprak hij even tegen hem, waarna hij de bubbels weg zette en de ander rustig hugde. "Je had dit niet hoeven te doen.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Your love was handmade for somebody like me - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your love was handmade for somebody like me   Your love was handmade for somebody like me - Pagina 2 Emptywo apr 19, 2017 10:28 pm

De ander leek geschokt met zijn grote ogen en al dat gebloos... Wat? Dit was toch kinda normaal? NIet? goed dan, whatever, hij zou er geen probleem van maken hoor. "Dit is veel te duur idiot..." Klonk er waarna het glas werd weg gezet en de ander hem hugde... Heh... Hij aaide de ander even en grijnsde kalm. "Je had dit niet hoeven te doen.." Oh? "Het is nog voor je valentijn, dus het is maar iets kleins," bekende hij zachtjes terwijl hij even naar de zee keek door zijn zonnebril heen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

Your love was handmade for somebody like me - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your love was handmade for somebody like me   Your love was handmade for somebody like me - Pagina 2 Emptydi apr 25, 2017 9:45 pm

De ander aaide hem even, waardoor hij genietend zijn ogen sloot. Geaaid worden door de ander was fijn, hij kon het niet anders uitbrengen dan dat. Hij voelde zich dan gewoon op zijn gemak en veilig, alsof de ander hem beschermde van alles. "Het is nog voor je valentijn, dus het is maar iets kleins," klonk er zachtjes van de ander af, waarop Mel even blozend op keek. "V-valentijn..?" sprak hij even verward. Waarom gaf de ander het dan aan hem en niet aan... wist hij veel... iemand waarmee hij een relatie zou nemen? Hij was gewoon de beste vriend van hem en hij wist dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Your love was handmade for somebody like me - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your love was handmade for somebody like me   Your love was handmade for somebody like me - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Your love was handmade for somebody like me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» In the name of love
» So in love
» The boy who murdered love
» I'm so sick of that same old love
» We're falling in love with you

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Coumarine City-
Ga naar: