Your love was handmade for somebody like me
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Your love was handmade for somebody like me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Your love was handmade for somebody like me Empty
BerichtOnderwerp: Your love was handmade for somebody like me   Your love was handmade for somebody like me Emptyzo apr 16, 2017 3:11 pm

Hij grijnsde even. Oh boy. Hij was een hele week amper thuis geweest en daarna had hij gewoon plots met een boos gezicht thuis gestaan. Hij had Mel aan zijn arm vast gegrepen en hem meegesleurd naar buiten, even had hij luid geropen dat de ander maar moest ophoepelen, waarna hij hem in een auto duwde en deze gewoon begon te rijden. DE deuren op slot, een fancy politiewagen waar de ander niet uit kon. En grijnzend keek hij de auto na. Ja, hij had het meest geweldige plannetje ever.
Niet veel later had de jongen een pak aan en stond hij in de havenstad op zijn jacht al een lekkere aperitiefje te drinken. Het lenteweer liet hem toe toch even naar de kust te gaan nu de temperaturen boven de tien graden begon te pieken. Nu was het enkel wachten op Melvin... Die normaal nog in de auto opgesloten zat. Jup... De chauffeur van Mel was een asshole en riep steeds een triggered antwoord naar hem... maar hey, dit was Matt, Matt moest speciaal doen soms.. Heh

-Mel ofc hurr
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

Your love was handmade for somebody like me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your love was handmade for somebody like me   Your love was handmade for somebody like me Emptyzo apr 16, 2017 3:26 pm

Melvin had geen idee wat er opeens allemaal aan de hand was, maar zodra Matthew thuis was gekomen was hij boos om één of andere reden, waarna hij naar buiten werd gesleurd en er geroepen werd dat hij maar moest ophoepelen... Hij snapte het allemaal niet, maar hij had ook geen tijd om maar iets te vragen want hij werd maar gewoon in een auto gesleurd, waarna deze op slot ging. Hij snapte niet wat er gebeurde, waarom was de ander opeens zo boos? Gvd... Hij was zo pissed. Hij was ook echt in een politiewagen gegooid, dacht hij dat hij iets had gestolen? Hij snapte het echt niet.. Toen de auto stopte met rijden en de chauffeur hem gewoon geen antwoorden meer wilde geven werd Melvin alleen nog maar meer pissed en gromde hij even boos terwijl hij zijn ogen sloot en zijn woede probeerde in te houden. Verdomme.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Your love was handmade for somebody like me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your love was handmade for somebody like me   Your love was handmade for somebody like me Emptyzo apr 16, 2017 3:39 pm

Terwijl Matt rustig gewoon verder genoot van zijn drankje zag hij de politiewagen vanuit zijn lounge op de boot. Hij grinnikte even toen hij de deuren niet zag open gaan en wist daarom zeker dat de ander gewoon... Tja, niet blij zou zijn hiermee. de chauffeur bleef echter gewoon stil en begon plots keihard mee te zingen op een of ander random song die eigenlijk niemand leuk vond, zoals die liedjes die je een miljoen keer op de radio hoorde behalve ed sheeran maar Arceus ik kon op niks komen atm... NA een tijdje stopte hij en keek de man met de zonnebril even naar de ander. "Je lijkt echt op een zwerver,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

Your love was handmade for somebody like me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your love was handmade for somebody like me   Your love was handmade for somebody like me Emptyzo apr 16, 2017 5:45 pm

Toen de chauffeur vol mee begon te zingen met de radio gromde Melvin even, yeah right dat was lekker. Hij gromde even en rolde met zijn ogen, wat fijn. "Je lijkt echt op een zwerver," klonk er van de chauffeur af, waardoor Melvin zonder pardon tegen het ijzeren deel dat tussen de voorkant en achterkant zat als een scheiding. "Shut up." gromde hij boos tegen de chauffeur, waarna hij naar buiten keek en allemaal van die luxe boten zag, geez. Wat deed hij hier überhaupt? "Wat doe ik hier en niet op het bureau, stomme agent." gromde hij tegen de man. Wist hij veel dat het een gewone chauffeur was man.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Your love was handmade for somebody like me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your love was handmade for somebody like me   Your love was handmade for somebody like me Emptyzo apr 16, 2017 7:42 pm

De ander bonkte tegen het ijzeren ding en daardoor keek de chauffeur even verbaasd op. Heh? "Shut up." Klonk er van de ander af en de man rolde even met zij ogen. "Wat doe ik hier en niet op het bureau, stomme agent." Hm? "Ik ben niet eens een agent idiot," zei de man met een zware zucht waarna hij uitstapte en richting de boot van Matt liep. de jongen keek even naar de man die hij had aangenomen en besprak even iets kort met hem waarna hij terug naar de auto ging en de deur opende. "Het moest gewoon van matthew, hij zit daar, hij wilt dat je komt," zei de man kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

Your love was handmade for somebody like me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your love was handmade for somebody like me   Your love was handmade for somebody like me Emptyzo apr 16, 2017 9:57 pm

"Ik ben niet eens een agent idiot," Wat? Wat deed hij dan in een politiewagen? Hij gromde even, hij werd echt boos nu. Hij snapte het nu al helemaal niet meer. De man stapte uit en liep naar een van de boten, waarna hij na een tijdje terug kwam en de deur opende. "Het moest gewoon van matthew, hij zit daar, hij wilt dat je komt," klonk er van de man af, waarop Mel meteen uit stapte en in de richting van de ander begon te lopen, zijn gezicht op onweer. Verdomme hij was zo pissed. "What the Muk denk je wel niet?!" sprak hij boos tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Your love was handmade for somebody like me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your love was handmade for somebody like me   Your love was handmade for somebody like me Emptyzo apr 16, 2017 10:06 pm

Met een fancy smile keek de lange jongen vanuit zijn bank naar de ander. hij zat hoog op de jacht en wuifde even vrolijk naar de ander. hihi. "What the Muk denk je wel niet?!" Hm? Hij kantelde zijn kopje wat, zijn oog niet zichtbaar door de zonnebril heen. Heh. Hij grinnikte even en zette zijn glas met frisse drank terug op het melkglazen tafeltje. "Ik dacht dat je wel eens een ander soort vervoer kon gebruiken, come on~ I have something for you~" zei hij lachend. yes. "Geen pranks deze keer, ik meen het;.. Ik moest mijn 1 april gewoon even inhalen." en daar faalde hij altijd in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

Your love was handmade for somebody like me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your love was handmade for somebody like me   Your love was handmade for somebody like me Emptyzo apr 16, 2017 10:11 pm

De ander dacht dat dit zeer grappig was? Dat was het niet. Hij keek pissed off naar hem. "Ik dacht dat je wel eens een ander soort vervoer kon gebruiken, come on~ I have something for you~" klonk er lachend van de jongen af, waardoor hij even gromde. Hij vertrouwde dit totaal niet meer en bleef boos naar hem kijken. "Geen pranks deze keer, ik meen het... Ik moest mijn 1 april gewoon even inhalen." klonk er van de ander af, waardoor hij even knipperde en op het schip kwam. "Dat mag ik hopen voor je, anders blijf je niet droog." gromde hij even boos, implicerend dat de jongen anders over boord gegooid zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Your love was handmade for somebody like me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your love was handmade for somebody like me   Your love was handmade for somebody like me Emptyzo apr 16, 2017 10:16 pm

de ander gromde weer als het beest dat hij was. Rawr. Kalm volgde hij hem met zijn oog waarna hij hem naar hem naar zich wenkte. Hij moest hier komen yummy. "Dat mag ik hopen voor je, anders blijf je niet droog." Hm? Hij lachte even en schonk een glas met bubbels in voor de ander. "Ga zitten, neem een glas, dit is voor jouw..." hij grijnsde even breder en stond op om met het glas voor de ander naar hem toe te gaan... Hij duwde het ding in diens handen, legde een hand op diens heupen en trok hem dichter... Zijn gezicht dicht bij de ander. "Liefst schat~,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

Your love was handmade for somebody like me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your love was handmade for somebody like me   Your love was handmade for somebody like me Emptyzo apr 16, 2017 10:25 pm

De ander volgde hem met zijn oog en toen hij bij hem was schonk hij een glas bubbels voor hem in. Lachend natuurlijk. "Ga zitten, neem een glas, dit is voor jou..." klonk er grijnzend van de ander en stond op om hem een glas aan te geven. Wat nou? Echter mocht hij niet eens een glas kiezen want er werd er een in zijn handen geduwd, waarna er een hand op zijn heupen werden gelegd en hij dichterbij de ander werd getrokken. Wah? Hij keek even verbaasd naar de ander. "Liefst schat~," klonk er van de ander, waardoor Mel begon te blozen en zijn hoofd tegen zijn borstkas aan legde. "Geez..." kon hij alleen maar uit brengen terwijl hij zijn ogen sloot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Your love was handmade for somebody like me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your love was handmade for somebody like me   Your love was handmade for somebody like me Emptyzo apr 16, 2017 10:28 pm

de ander legde enkel zijn hoofd tegen zijn borstkast en dat liet de lange man enkel even lachen voordat hij een zoen op zijn hoofd plaatste en hem wat wegduwde na een teder geaai om terug te gaan zitten en een teken te doen naar de kapitein dat ze konden varen nu. Langzaam kwam de grote jacht in beweging nadat de crew zijn werk had verricht. "Raad de naam van deze schoonheid Mel!" yesyes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

Your love was handmade for somebody like me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your love was handmade for somebody like me   Your love was handmade for somebody like me Emptyzo apr 16, 2017 10:39 pm

De ander lachte alleen even, waarna hij een kus op zijn hoofd voelde. De ander duwde hem iets weg waardoor hij zijn ogen weer opende en naar de ander keek. Matthew seinde naar iemand en niet lang daarna begon de jacht te bewegen... oh... ze gingen varen dus? "Raad de naam van deze schoonheid Mel!" klonk er even van de ander af, waarop Mel even knipperde en rustig na dacht. "Matthew?" sprak hij even zacht lachend tegen de ander. Hehe. Dat zou misschien wel kunnen, want dat zou hem niets verbazen met zijn ego eigenlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Your love was handmade for somebody like me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your love was handmade for somebody like me   Your love was handmade for somebody like me Emptyzo apr 16, 2017 10:45 pm

De ander zei zijn naam en hij lachte even zachtjes en schudde zijn hoofd even. nee, nee dat was het helemaal niet. "De Melvin S~" zei hij even met een opgetrokken wenkbrauw en even stak hij zijn tong uit. natuurlijk wist de ander niet wat hij van plan was met dit dinge ne uiteraard ook niet dat hij er twee of drie had.. nja, misschien wel dat laatste want als je hem kende dan wist je dat gewoo. Hij lachte even zachtjes, prankkkeed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

Your love was handmade for somebody like me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your love was handmade for somebody like me   Your love was handmade for somebody like me Emptyzo apr 16, 2017 11:00 pm

De ander lachte zachtjes en schudde zijn hoofd, waardoor hij even grinnikte. "De Melvin S~" klonk er even met een opgetrokken wenkbrauw waarna de jongen zijn tong uit stak naar hem. Wait what... Waarom? Hij keek even geschrokken naar hem. "Ik weet dat mijn naam mooi is... maar ik hoef niet vernoemd te worden naar een boot." sprak hij ietwat lachend tegen de ander. Lol wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Your love was handmade for somebody like me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your love was handmade for somebody like me   Your love was handmade for somebody like me Emptyzo apr 16, 2017 11:03 pm

Hehhe. Hij keek lachend naar de ander, de reactie was te cute zoals ie wel had gedacht. "Ik weet dat mijn naam mooi is... maar ik hoef niet vernoemd te worden naar een boot." Hehehhe. "Als jij het zegt okay, ze is immers van jou," zei hij plots uit het niks, de ander had niet eens door wat het echt betekende maar dat was misschien beter om de verassing dan voor later te houden, voor hem en voor het kereltje hier, hihi, cuterd toch...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Your love was handmade for somebody like me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your love was handmade for somebody like me   Your love was handmade for somebody like me Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Your love was handmade for somebody like me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» In the name of love
» So in love
» The boy who murdered love
» I'm so sick of that same old love
» We're falling in love with you

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Coumarine City-
Ga naar: