Breeder/Coördinator Archievements
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Breeder/Coördinator Archievements

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mabel Greene
Member
Mabel Greene
Punten : 268
Gender : Female ♀
Age : 18 Y/O
Type : Breeder
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Lopunny
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1713-mabel-greene https://pokemon-journey.actieforum.com/t1712-mabel-s-dex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6702-mabel-s-log#133936

Breeder/Coördinator Archievements Empty
BerichtOnderwerp: Breeder/Coördinator Archievements   Breeder/Coördinator Archievements Emptydo feb 02, 2017 10:21 pm

Okay, dit is iets wat me al een tijdje dwars zit. In eerste instantie waren het alleen de Breeders, maar ik heb besloten Coördinators er ook bij te gooien omdat ze in hetzelfde schuitje zitten.

De 'Participated in 2/5/8 contests' archievement en de 'Entered 2/5/8 shows' archievements. Niet omdat het slechte archievements zijn, ze zijn alleen erg moeilijk te krijgen. En ik snap het, archievements horen niet 'makkelijk' te zijn. Maar kijk naar Mabel. Ze bestaat sinds een paar dagen 2 jaar en ik heb met haar meegedaan aan alle shows op één na. Actief of niet. Toch, zelfs naar twee jaar zijn er maar 5 shows in totaal geweest. Met de zesde nu open. Waar Mabel niet aan mag meedoen omdat ze die al een keer heeft gewonnen (daar heb ik geen probleem mee, ik hoef niet nog een medal, maar het frustreert me een beetje). Het is dus onmogelijk voor een account wat al 2 jaar bestaat de 3 Breeder archievements te claimen, zelfs als die meedeed aan alle shows. En dat is oké, er zijn weinig mensen die een account zo actief houden dat ze alle 3 type related archievements kunnen claimen.

Daar gaat het mij niet om.

Breeders/Coördinators hebben in vergelijk met de andere types een nadeel. Want ze zijn afhankelijk van shows/contests die helemaal niet zo vaak worden georganiseerd. Breeders al helemaal aangezien ze niet kunnen meedoen aan een show die ze al een keer hebben gewonnen. En dat is ook helemaal prima. Ik hoef niet elke maand een show of contest, maar ik wil vragen of het kan worden overwogen om het aantal te verlagen. In plaats van 2/5/8 shows/contests zou ik het graag willen zien veranderen naar 2/4/6. Nog steeds niet makkelijk te krijgen, maar in elk geval iets eerlijker qua aantal.

Kijk maar naar de andere types:
Rangers: gebruiken van PokéAssists is niet erg moeilijk. In mijn mening is dit ook het makkelijkste te halen van de type related archievements (alleen kijkend naar de 3 archievements die elkaar opvolgen). Met Kate heb ik er al 2 terwijl ik er helemaal niet mee bezig was. Zou je in principe zo kunnen halen.

TR: het lopen van Patrols is nog steeds redelijk makkelijk. Tik een van de andere leden aan en je hebt al snel een paar lopende topics. Ik zie dit net iets moeilijker dan het Ranger archievement omdat je het met andere moet doen, maar over het algemeen nog steeds redelijk simpel.

Trainer: het evolueren van pokémon is ook niet echt een uitdaging, je hebt alleen de punten nodig. Ik zie dit als de 'moeilijkste' omdat niet iedereen veel mons vangt en evolueert enz, maar je bent in elk geval niet afhankelijk van events. Het is nog steeds op eigen houtje haalbaar.

En dan Breeders en Coördinators:
Coördinators: yeah, er zijn wel af en toe contests, maar niet zo vaak. En er zijn niet zoveel actieve accounts, maar daardoor word het alleen moeilijker om de archievements te halen. Je verliest motivatie voor een account en laat het vallen nadat je misschien met 1 contest hebt meegedaan. Op een paar uitzonderingen na zorgt dit ervoor dat maar weinig Coördinators het archievement kunnen claimen.

Breeders: Waarschijnlijk het moeilijkste om te halen. Vorig jaar (2016) waren er 3 shows en nauwelijks actieve Breeders die meededen. Maar wat het echt moeilijk maakt is dat je niet meer kunt meedoen nadat je een show hebt gewonnen. Mabel kan nog maar meedoen aan 1 show (Power) en daarna alleen nog de 'Overall'. Die waarschijnlijk pas over een paar jaar kan komen als het zo door gaat. Misschien is de Overall medal beter te vervangen door een andere, maar ik geen zin daar een discussie over te voeren. Hoe gaat dat als ze Power ook heeft? Moet ze dan wachten tot een ander account alle andere 4 medals heeft en een 1 VS 1 kan voeren? Stel ze wint allebei de medals in 1 keer, kan ze de archievements dan nooit claimen? En ik snap dat ik makkelijk praten heb omdat Mabel 3 medals heeft, maar het voelt gewoon niet eerlijk.

En ik weet dat Breeders niet de actiefste account zijn (al is dat een beetje aan het veranderen) en Coördinators al helemaal niet. Maar ik wilde het toch aanspreken aangezien ik Breeders heel leuk vind en het jammer vind dat deze accounts zelfs na 2 jaar actief meedoen de archievements niet kunnen claimen.

Dus yeah, ik zou het erg waarderen als ze van 2/5/8 naar 2/4/6 gaan..

Vertel me of je het hiermee eens bent of niet..

Sorry voor mijn rant
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn Xavier
Administrator
Lynn Xavier
Punten : 482
Gender : Female ♀
Age : Nineteen
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Liepard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t230-lynnette-xavier https://pokemon-journey.actieforum.com/t1283-lynn-s-pokedex#19519

Breeder/Coördinator Archievements Empty
BerichtOnderwerp: Re: Breeder/Coördinator Archievements   Breeder/Coördinator Archievements Emptyvr feb 03, 2017 2:33 pm

Goed punt! Binnen het team hebben we even overlegd, en we zien in dat het te lastig is nu voor Breeders en Coördinators om deze achievements te halen. Ze zijn daarom veranderd van 2, 5 en 8 naar 2, 4 en 6. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Breeder/Coördinator Archievements
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I'll make you the best coördinator ever
» Silva Grym {Coördinator}
» Breeder Show
» Breeder Show
» Breeder Show

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► PRESS START :: Bulletin Board :: Ideas-
Ga naar: