{ You can't just make me different and then leave
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 { You can't just make me different and then leave

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Gender : Female ♀
Age : 21 years, born on may 4th
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

{ You can't just make me different and then leave  Empty
BerichtOnderwerp: { You can't just make me different and then leave    { You can't just make me different and then leave  Emptyzo jul 31, 2016 6:35 pm

En wat gaan we doen als we ons absoluut verschrikkelijk vinden? Inderdaad, je zoekt je beste vriend alcohol op. Goed voor heel de familie. Oké, misschien niet héél de familie maar de meerderheid moest het vast geweldige steun vinden. Ragya in ieder geval wel. De meid was bezweet wakker geworden vanuit die verschrikkelijke dromen die ze niet leek te kunnen ontwijken. Opgefokt en klaarwakker had ze gekeken naar de klok naast haar bed. Wow, ze had wel een heel uur geslapen. Dat maakte in totaal 4 uur in de afgelopen 3 weken. Geweldig. In slaap vallen was geen probleem, in slaap blijven daarin tegen. Dat was onmogelijk. De roodharige had zichzelf uit het bed geduwd en zichzelf onder een ijskoude douche gezet, die zeker de illusie van wakker zijn naar haar bracht. Na een tijdje begon de kou op haar botten te slaan, waardoor ze het water uitdraaide en zich aan begon te kleden. Zin om uren in haar eentje te zitten wachten tot de morgen kwam had ze niet. Dus zo verbond ze haar armen weer, zo de wonden bedekkend, en bond haar haren naar achteren. Geen eten, geen slaap. Het beste middel om eruit te zien alsof je ziek was. Uiteindelijk besloot ze klaar te zijn, waardoor ze terug naar het bed liep, waar Aldrei wakker op haar had gewacht. “Kom, we gaan de stad in” sprak ze resoluut, om hierna haar woorden te volgen en de stad in te trekken. En zo was ondanks het protest van lichaam en Aldrei in een bar beland. Zonder ook maar van een slok te genieten had ze drankje na drankje genomen tot het onvermijdelijke was gekomen; ze was dronken. Heerlijk was dronken zijn toch. Je voelde niks meer. Niks negatiefs dan. Ze zat daar gewoon rustig aan de bar mee te bewegen op de muziek met haar kop bij betere oorden. Echt hier ging ze spijt van krijgen de volgende ochtend, drinken op een nuchtere maag. Maar hey, daar voelde ze nu nog niks van.

{ Eerste post Tawnlove
Terug naar boven Ga naar beneden
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

{ You can't just make me different and then leave  Empty
BerichtOnderwerp: Re: { You can't just make me different and then leave    { You can't just make me different and then leave  Emptydo aug 04, 2016 9:26 am

Ze was dronken en nog es zwaar ook. Met een grijns op haar gezicht bewoog ze verder. Een rovende blik lag in haar rode ogen. Ze was uit op iets. Het vinden van een lover voor de avond. Man of vrouw maakte haar weinig uit. Ze was onstuimig, gevaarlijk -vooral op gebied van love- maar ze was vooral een rechtuit kind... In deze toestand. Ze liep alle kanten op, was eerlijk tegen iedereen en was gewoon een irritatie voor jan en alleman. Dit zorgde ervoor dat ze uit de eerste bar was gegooid. Don't ask why.. Dat was eigenlijk waarschijnlijk omdat ze te jong was en de barman een keer binnen wilde doen. Jammer genoeg voor haar was deze snuggere man helemaal klaar met haar gedoe en na enkele seconden had ze al grommend buiten gestaan. Nu stond ze onhandig te roken, terwijl haar ogen gefixeerd bleven op de gebouwen voor haar. Funny. Ze grinnikte even zachtjes en blies de rook hierdoor een beetje uit waarna ze even kalmpjes haar ogen sloot en wankel verder liep. Ze keek even naar een paar jongens die voorbij kwam en meteen schoot ze in actie, alsof ze getriggerd was door hun aanwezigheid. Ze liep op hen af, viel half op hen en lachte even zachtjes waarna ze even langzaam opkeek naar de twee heren die haar elegant en goed hadden opgevangen. Ze opende haar mond wat, waar een walm van alcohol uitkwam. Dat merkten de twee heren uiteraard ook en ze keken meteen zuchtend naar elkaar. Ze losten haar en wandelden weer verder. dat terwijl Tawn hopeloos hen achterliep en uiteindelijk struikelde. Ze zuchtte even luidkeels, draaide op haar rug en staarde naar de inktzwarte lucht... Gvd... Ze duwde zichzelf wat overeind en legde al grinnikend een hand tegen haar gezicht aan. Gossie. Ze kwam wankel weer overeind en liep weer verder. De volgende bar was vast beter. Betere jongens en betere meiden, wat het ook was. Als het in was voor waar ze nu nood aan had, dan zou ze het nemen en nog es hard ook, met veel overtuiging en liefde uiteraard. Met wankelde, instabiele passen liep ze verder, haar ogen strak gerciht op het volgende doelwit; een bar, een bar. een leuk ook nog... ookal zou elke bar onder de norm leuk vallen met deze attitude. Ze knipperde even onhandig, lachte even luidop en leunde naar voren toen ze een bank spotte en erover begon te leunen. Ze staarde even kalm naar niks en begon keihard te lachen. Ze leek maa high dan drunk, maar om eerlijk te zijn moest ze gewoon denken aan iets fuckings randoms en dat was zo fucking gilarisch... Gewoon, ze kon niet meer. Ze probeerde haar hand in haar zak te steken en probeerde er een holo caster uit te halen, maar die was weg. Okay dan geen holo... Muk dat dan. Ze beet even op haar onderlip, murmelde wat vloekwoordjes en duwde zichzelf lichtjes van de bankleuning af. Haar ogen zochten de weg af naar een volgende plek om neer te strijken en te genieten van goede drank en goed gezelschap. Moest niet al te moeilijk zijn... Ookal was ze al een keer op deze mooie avond afgeslaan... Was het eigenlijk nog avond? Was de hemel zo zwart als het avond was? Vast wel... Ergens op de wereld. Dus ze had gelijk, ze had altijd gelijk. Als een diregent begon ze in het rond te zwaaien. Zij had gelijk, ja, zij, zij, zij! Omg~ ze was zo geweldig drunk ze kon dit niet meer aan. Ze giechelde even, leunde naar voren en legde haar handen even in der gezicht waarna ze al luid lachend door der knieën ging en even zo een innerpretje begon te verwerken. Ze lachte zachtjes, daarna luider en toen nogal gek en gestoord. Ze lachte even zachtjes, legde een hand in haar gezicht en aaide zichzelf met de ander. Ze mocht hier niet even omvallen en dood gaan. Nee, nee. Al haar instincten riepen haar echter om door te gaan, een stille motivatie als ze eerlijk mocht zijn. Het was nogal een fuzzy motivatie als je het haar vroeg, maar wat kon je anders doen als je niet eens meer recht kon lopen...? Juist ja...
Ze giechelde nogmaals, opnieuw genietende van een innerpretje waar ze zoveel van hield. Oh, dear lord dit was hilarisch. Haar ogen gleden rond en vonden toen, wonder boven wonder, een plekje die voor haar wel binnen de normen viel. Normen van plezier en fun en alles... Hehehe. Ze grinnikte daarom zachtjes, legde even haar hoofd schuin in haar nek en rekte zich wiebelig uit, geen idee waarom maar ze wilde gewoon deze beweging maken voor Arceus weet welke reden. Ze wandelde naar de deur van de bar toe. Ze tilde haar voet op en wilde het een schop bezorgen, maar de actie zorgde er enkel voor dat ze even wankel stond, met haar handen heen en weer flapte alsof ze een vogel was... En daar ging haar evenwicht. Ze lag languit op de grond, knipperde even en schoot meteen onstabiel recht terwijl haar ogen op de deur gericht waren. Ze voelde een lichte grom uit haar keel opstijgen en in dat moment schoot de dronken vrouw naar voren en wilde ze de deur open rammen. Serieus, hoe werkte een deur eigenlijk? Kon iemand dat haar even goed uitleg- En ze lag weer op de grond. Voor al het gewicht die ze naar voren had gelegd, had iemand voor haar de deur open gegaan en nu lag ze op haar bek binnen in de bar. Maar dat kon haar allemaal bar weinig schelen, want ze schoot op, liep weer es onstabiel verder en stopte aan de bar. Ze bestelde het eerste het beste dat ze zag en keek grijnzend naar de barman... Waarna haar ogen rondgingen en al snel iemand ten prooi viel aan haar blik; Ragya... Wat deed dat geweldig sexy kindje hier? Ze haalde diep adem,, wandelde op haar af en greep het wijf bij haar kraag, om meteen haar lippen tegen die van de roodharige te duwen en zonder pardon er met zoveel liefde van te genieten. Ookal smaakte alles waarschijnlijk aan haar naar alcohol... Oh hell, Muk it all.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Gender : Female ♀
Age : 21 years, born on may 4th
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

{ You can't just make me different and then leave  Empty
BerichtOnderwerp: Re: { You can't just make me different and then leave    { You can't just make me different and then leave  Emptydo aug 04, 2016 5:29 pm

De roodharige keek niksziend voor zich uit. Naja, het interesseerde haar gewoon niet in alle eerlijkheid. Niks maakte haar nog uit behalve piece and love. Well, en alcohol. Vooral alcohol. Het was gewoon perfect of niet? Verwonderd keek ze naar haar drinken alsof ze niet kon begrijpen hoeveel mooiheid en liefde er in een drankje kon zitten. Je wou toch niks anders? Ze voelde zich heerlijk verdoofd en die waas rond haar kop mocht nooit meer weggaan. Naast haar kwam nu iemand opdagen, al merkte de meid het niet eens op. In tegendeel, ze bleef gewoon verder naar haar heldere drankje staren. Ineens kwam de realisatie dat ze moonshine wou. Hell yes. Waar haalde je dat? Hoe haalde je dat? Rag keek even op en ineens liep er iemand op haar af. Wacht. Kende ze die niet? Owhja. Tawnee toch? Ja. Ja dat was Tawn. Wat was er met dat mens? Was het een vriend of juist niet? Ze had er in ieder geval sterke gevoelens mee en ze snapte het allemaal niet zo goed. Maar dat bleek ook helemaal niet nodig te zijn, want Tawnee pakte haar bij de kraag en drukte haar lippen op die van haar. Oh well, why the hell not. Oké dan, zou wel goed zijn, Sure zoenen. Tong erin, hand in de haren, all the way. Alle love, ze voelde het gewoon. Wat was het leuk om eens liefde te maken in plaats van oorlog. Zo verassend. Ergens had ze nog steeds het gevoel dat ze iets van Tawn moest weten, maar wat maakte het ook uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

{ You can't just make me different and then leave  Empty
BerichtOnderwerp: Re: { You can't just make me different and then leave    { You can't just make me different and then leave  Emptydo aug 04, 2016 7:46 pm

De ander ging helemaal op en op dat moment leek ze half door te hebben dat de ander ook niet echt wist wat ze deed. Nou, ze wist het ook niet dus dat carede haar niet veel op dit moment eh. Ze knipperde enkele keren met haar ogen, maar sloot ze toen en liet het hele gebeuren gewoon gaan. Al dansend met de tong, hoofd lichtjes gekanteld en lossen op de kraag, zodat ze een meer intiemere houding kon aannemen. Na enkele seconden nam ze terug en liet ze een hand op haar lippen rusten. "Geweldig," zei ze even onhandig en moeilijk, maar wel met een blos en een grijns die van oor tot oor stond. "Je bent geweldig... Ragya..." zei het meisje even waarna ze de ander knuffelde en haar hoofd begon te rusten op de borstkas van de ander. "Oh Ragya!~" ze was zo freaking happy voor geen enkele reden en ze vond het zo geweldig en leuk...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Gender : Female ♀
Age : 21 years, born on may 4th
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

{ You can't just make me different and then leave  Empty
BerichtOnderwerp: Re: { You can't just make me different and then leave    { You can't just make me different and then leave  Emptyvr aug 05, 2016 1:20 am

Ragya was normaal zo recht als tak als het om zulke dingen ging. Ze had er dan niks tegen wat andere deden, maar zelf viel ze gewoon op meer broekinhoud. Tawnee viel dus niet onder die categorie. Wat zeker een nadeel was als je naging dat ze hier nu aan het lebberen was. Normale Ragya zou het erg vinden, dronken Ragya? Die maakte het allemaal weinig uit. Gelukkig Tawn hetzelfde. Dus voor nu was het allemaal fun and games. Aldrei daarintegen waardeerde het een stuk minder en keek van onder de barkruk zowel dodelijk als verward naar het tweetal. Paron? Burn things, don’t make love to it. Ze gromde gefrustreerd, en besloot uiteindelijk dat ze niet genoeg betaald kreeg hiermee om te gaan. En zo trok het tweetal zich los. Ragya leunde met haar elleboog op de bar, rood aangeslagen door hun actie. Ze accepteerde de knuffel dan ook volkomen en leek het helemaal niet erg te vinden. Neh, ze begon gewoon door de haren van Tawnee te aaien. “Þú ert ótrúlega gaman að Tawnee” Icelandic hippy doesn’t happen without the Icelandic. Ze begon rustig een plukje van de ander rond haar vinger te draaien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

{ You can't just make me different and then leave  Empty
BerichtOnderwerp: Re: { You can't just make me different and then leave    { You can't just make me different and then leave  Emptyvr aug 05, 2016 5:12 pm


de liefde die in haar lag was groot. Oh gossie het was zo geweldig om te leven of niet dan? Een leven zonder dit, wat was het? Ze knipperde enkele keren met haar rode ogen en sloot ze toen waarna een zacht gelach van haar gesloten mond kwam, om vervolgens luider te gaan en haar mond wat te openen. Oh Arceus, dit was meer dan geweldig of niet dan? “Þú ert ótrúlega gaman að Tawnee” klonk er terwijl ze nog steeds de ander in een vriendelijke hug hield. Hehehe. "Ik heb geen fucking idee wat je zegt, maar ik hou ook van jou," zei Tawn terwijl ze terug nam en haar lippen vol passie tegen die van de roodharige drukte en haar mond wat opende. In volle actie liet ze een hand onder de shirt van de ander gaan... en aaide ze diens rug wat. Als in een rustgevend gebaar. Tawn hield zoveel van mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Gender : Female ♀
Age : 21 years, born on may 4th
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

{ You can't just make me different and then leave  Empty
BerichtOnderwerp: Re: { You can't just make me different and then leave    { You can't just make me different and then leave  Emptyza aug 06, 2016 7:55 pm

De ander begon te lachen, al reageerde de roodharige hier maar weinig op. Lachen was goed, lachen was heel goed. Ze frummelde gewoon onverstoord verder in diens haren. Als de ander blij was, was alles goed right? Ze voelde de vriendschap ook gewoon het was absoluut geweldig. Waarom deed ze dit niet vaker? Na haar mooie woorden kwam er een reactie van Tawn terug, dat ze niet begreep wat ze had gezegd. Waarom niet? Had ze te zacht gepraat ofz- en ze zoende weer. Ragya was verassend passief in deze dronken bui, waardoor ze iedere situatie gewoon accepteerde. Zoenen was daarbij wel passend in haar huidige vredebeleid. Ze zoende dus volledig terug in een kus die smaakte naar alcohol en slechte levenskeuzes. Normaal zou ze zoiets nooit doen, vooral niet met Tawnee. Daarbij was ze helemaal niet geïnteresseerd in meiden. Nu? Nu zou ze nog liefde kunnen maken met een barkruk als die haar beleefd aan zou kijken. Plots voelde ze de hand onder haar shirt komen en haar rug aaien. Aangezien dit een van de weinige lichaamsdelen was waar alles nog kon voelen kwam er meteen een reactie in kippenvel. Maar het voelde wel lekker, dus deed geen Rag geen actie ertegen. In plaats daarvan zoende ze de ander terug en sloeg een arm rond diens middel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

{ You can't just make me different and then leave  Empty
BerichtOnderwerp: Re: { You can't just make me different and then leave    { You can't just make me different and then leave  Emptyma aug 08, 2016 1:14 am


Liefde was zo'n goed gevoel. Het was fijn en dat gevoel in je kop liet je zo woooh gaan als je happy was, al bij al een goed iets... Of was dit door de drank tho. Eerlijk was eerlijk, ze wist het echt fucking niet meer, maar ze vond het fijn en daar bleef ze gewoon bij haha! Tawn was zonder drank al gek van de man en de vrouw, want plottwist, ze was bi. Als ze gedronken had nam ze letterlijk alles dat met haar een goed avontuurtje wilde maken. Oh gosh.... Toen ze haar vingers langs diens rug liet gaan voelde ze de kippenvel opkomen. Oh yes. De ander zoende haar terug, een arm om haar middel. Tawn duwde de ander zachtjes tegen de bar aan, terwijl een been omhoog rees en tegen de bar steun zocht terwijl ze dominant over Ragya heen ging, nog steeds de ander aaiende. In haar ooghoek zag ze de barman een beetje protesteren. Ogh Muk off why dont ya. Ze nam terug en grinnikte even waarna ze een zoentje zette op het voorhoofd van de ander. "Je bent zo cute," zei het meisje terwijl ze weer wat begon te blozen en toen even haar lichaam meer tegen de ander duwde, om enkel en alleen haar lippen weer passioneel tegen de hare te drukken. hey, hey, liefde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Gender : Female ♀
Age : 21 years, born on may 4th
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

{ You can't just make me different and then leave  Empty
BerichtOnderwerp: Re: { You can't just make me different and then leave    { You can't just make me different and then leave  Emptyma aug 08, 2016 8:13 am

De roodharige voelde hoe ze tegen de bar werd geduwd, al was de actie minder ruw dan je zou denken. Ze ging zonder veel tegensputteren mee in de beweging en hielt haar pigmentloze ogen op de meid. Ergens in haar achterhoofd zeurde nog steeds iets dat ze Tawnee ergens anders van kende behalve alleen maar liefde. Maar het maakte niet uit. De paarsharige kwam hierna steeds dichterbij, zelfs over haar heen in een lichtelijk dominante manier. Lichtelijk was nog positief genomen. Dit lag haar niet geweldig lekker, ze was immers dominant van zichzelf en zelfs dronken-Rag had hier nog wat van mee gekregen. Vandaar dat ze de ander tegen zich aantrok en haar zo op haar plek probeerde te houden. Want tja, aan de andere kant was het ook best hot. Ragya grinnikte even om het halve protest van de barman en zwiepte nu haar haren los uit hun gebonden cel van een stiekje. Haar aandacht verschoof weer naar de ander toen deze haar een kusje op haar voorhoofd gaf. Ze fronste even “Eg- Ik ben niet schattig” Het kostte hoorbare moeite in de juiste taal terug te praten, al hielp de combinatie van een dubbele tong en zwaar accent niet voor de verstaanbaarheid. Echter ging haar protest niet lang door toen ze weer de lippen van de ander voelde. Ragya stond wat rechter omhoog, de ander nog steeds dicht tegen zich aanhoudend, en draaide zich half om zodat de rollen waren omgedraaid en Tawnee tegen de bar aan zou komen. Tijdens de actie onderbrak ze het zoenen niet en liet haar hand door het haar van de ander gaan. Het leek er al bijna op dat ze langzamerhand wakker begon te worden en er ook wat pit in wou gooien. Ach, alleen maar beter of niet soms?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

{ You can't just make me different and then leave  Empty
BerichtOnderwerp: Re: { You can't just make me different and then leave    { You can't just make me different and then leave  Emptydo aug 11, 2016 12:50 am


Het vuurmeisje ging los. nee serieus, ze ging echt los... Eerst haar haren werden los gegaan, waardoor Tawn haar ogen fonkelden bij een actie die haar ergens opwond. Ze was een raar wijf, maar ah... Wat kon ze zeggen? Los haar was wilder dan netjes vastgebonden, niet waar? Dat was iets waar Tawn over dacht, ze dacht raar ja, maar ze was ook gewoon raar. Ze was zo geboren, ze ging zo dood en zo ging het door en door. Ofzo...? geen idee tbh. “Eg- Ik ben niet schattig” klonk er van de ander in protest, waardoor Tawn haar ogen even lichtjes vernauwde, uit verleiding misschien, maar aan de andere kant ook uit uitdaging. Yeah, meer dat tweede. En voor ze iets kon doen was tawn degen tegen de bar aan. Geen goed idee rag. Ze lachte luid tussen het kussen door, waar af en toe een lik over de lippen ging. Ze hijgde even, een kreun of twee kwam van haar lippen af voordat ze lachend haar ogen sloot en haar handen strak om het middel van de ander werden gelegd en ze er niks aan kon doen... Maar haar handen zakten naar de billen van de ander terwijl ze deze zo naar zich toe probeerde te duwen, ookal lagen ze zowat al helemaal op de bar. Tawn wilde meer, meer... Man ze had echt teveel op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Gender : Female ♀
Age : 21 years, born on may 4th
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

{ You can't just make me different and then leave  Empty
BerichtOnderwerp: Re: { You can't just make me different and then leave    { You can't just make me different and then leave  Emptydo aug 11, 2016 2:21 pm

Ragya voelde hoe de gemakszucht van doen wat de ander van haar wou overging naar een vreemde mix van lust en de ander in het gezicht te willen staan. Ze had voornamelijk lust want de combinatie van de donkere ruimte, teveel alcohol en de aanrakingen samen leken dit effect uit te lokken. De plotselinge behoefte de ander in het gezicht te slaan? Geen idee waar dat vandaan kwam. Misschien dat haar normale haat weer onbewust naar boven probeerde te komen of dat haar manische kant meer reactie wou. Dit was immers de kant die nu de controle had in haar, eigenlijk altijd als ze drank achterover had geslagen. En nu leek deze niet een grens te hebben en dat was een slecht iets. Ze had het gevoel dat ze alles aan zou kunnen en dat normale dingen zoals zwaartekracht en logica maar een bijgedachte waren. Dat ze hier de enige op de wereld was en dat ze freaking awesome was in alles wat ze deed. Nogal een tegenpool van haar sinds kort normale zelfhaat. Je zou denken dat je er ondertussen al aan zou wennen, maar jammer genoeg niet. Het ergste was nog dat deze kant van risico’s en uitdaging hielt. In deze staat zou Ragya alles doen als je er maar een beetje een wedstrijd van zou maken. En dit leek ze ook te zien in de blik van de ander. Ze zou de ander eens laten zien hoe een one night hook-up eruit zag en haar iets geven wat zelfs alcohol niet zou kunnen vergeten. De roodharige lette niet zo goed meer op de acties van Tawnee, ze sloot het lachen van de ander al uit en richtte zich enkel op de actie. Uiteindelijk liet ze haar lippen afdwalen naar de nek van de meid en plaagde de huid hieronder lichtelijk, om daarna een zuigzoen te proberen. Proberen? Nee, ze ging dit gewoon acen. Ze zou zorgen dat de ander naar adem moest happen om bij te komen. Oké, chill down, ademhalen Rag, adem halen was belangrijk. Maar de waas in haar kop was gewoon zo veel beter dan haar alternatief. Ze stopte haar zoen toen ze de handen van de meid op haar achterwerk voelde. Een geamuseerde grinnik ontkwam haar terwijl ze de ander weer zoende. Ze konden er ieder moment uit gestuurd worden, dat was een ding wat zeker was. Ragya was zich er dan ook maar half van bewust dat er mensen naar hun toe kwamen, ze had immers belangrijke dingen aan haar kop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

{ You can't just make me different and then leave  Empty
BerichtOnderwerp: Re: { You can't just make me different and then leave    { You can't just make me different and then leave  Emptyzo aug 14, 2016 11:11 pm


Het leek niet lang te duren na haar gelach en ander gedoe... De ander liet haar lippen afzakken en als ze even haar ogen sloot kon je een zacht gelach in combinatie met een soort gehijg horen, duidelijk genietend van de tedere aanrakingen die ze in haar dronken toestand kreeg. Toen de ander echter iets deed die ze maar te goed kende, maar gewoon niet kon analyseren door haar gedachten, gierde ze het uit. WIEH! En ze hapte even naar adem en greep even met een hand de bar vast, alsof ze niet meer overeind kon blijven staan en ze elk moment om kon tuimelen. Dat was ook het geval als ze niet oplette, so yeah, ze lette maar beter op. Ze hijgde luid, haar hand blijvende op har achterwerk van de ander. AGH. Jezus. Na een tijdje leek het voorbij te zijn en in een zwaar gehijg begonnen de meiden weer te zoenen. Tawn was zich ook niet bewust van de mensen die hun aan het benaderen waren, tot een van hen de schouder van haar vasthad enz e schuin opkeek vanuit haar zoen. "Jongens... k-kijk," zei ze even haar lach inhoudende terwijl ze Rag claimend tegen zich aan drukte. "Deze hotte chick is van mij, ga een ander wijf zoeken wil je," maar in de plaats van weg gaan begonnen ze aan haar arm te trekken. HEYHEY!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Gender : Female ♀
Age : 21 years, born on may 4th
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

{ You can't just make me different and then leave  Empty
BerichtOnderwerp: Re: { You can't just make me different and then leave    { You can't just make me different and then leave  Emptydi aug 16, 2016 11:59 pm

Ze had gehoopt op een reactie en een reactie was wat ze kreeg, niet eens zo’n kleintje ook. Ragya vond het echter helemaal niet erg. In tegendeel, dit moedigde haar enkel aan om door te gaan. Als ze dan toch iets moest zeggen was het dat het wel heel erg luidruchtig was, terwijl ze zelfs in haar dronken vorm nog niet de behoefte voelde om lawaai te maken. Het leek er bij Rag gewoon niet in te zitten. Dat kon je niet over Tawnee zeggen. De ander hapte naar adem en de roodharige voelde zich hier lichtelijk opgefokt door worden. Op de goede manier natuurlijk. De manier die het leuk vond dit te doen en dit te kunnen. Uiteindelijk moest ze wel stoppen voor algemene veiligheid, waarna ze haar tong kort over diens verkleurende huid liet gaan. Echt nadenken was allang uitgeschakeld bij haar acties, ze deed gewoon wat goed voelde. Of waarop ze gewoon íets voelde. Ze bleef dus lekker meezoenen met de ander tot Tawnee vastgepakt leek worden. Rag leunde zwaar tegen de andere meid op, haar arm rond de nek van de ander terwijl ze haar hoofd lichtelijk draaide naar de mannen. Hmm? Ze werd tegen de ander aangedrukt, waardoor ze haar arm verschoof naar diens middel en rustig haar hand op de heup van Tawn liet hangen. Ze werd al ingeclaimd, dus een behoefte hetzelfde terug te doen had ze niet. Er kwamen nog wat woorden van de paarsharige maar toen werd deze ineens half weggetrokken. Ze voelde nu ook in hand op haar arm en vrij agressief probeerde ze haar arm terug te winnen. Jammer genoeg had de alcohol een tol hierop gehad, waardoor haar reactie enkel een 10 verdiende in motivatie in plaats van uitwerking.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

{ You can't just make me different and then leave  Empty
BerichtOnderwerp: Re: { You can't just make me different and then leave    { You can't just make me different and then leave  Emptydo sep 01, 2016 9:39 pm


Het lek erop dat ze haar niet met rust lieten. daarbij bleef Rag netjes rond haar hangen, wat geweldig was voor Tawn die al half weg was. met een schuine blik op hetgeen wat ze had gewonnen, pakte ze haar vast en sleurde ze haar zonder boe of ba naar buiten... Met heel wat moeite en wankelige bewegingen uiteraard. Eenmaal bij de deur, kreeg ze deze moeizaam pen, voordat zij en de andere chick buiten stonden en ze wel meteen haar dichter naar zich trok en het zoenen vervolgde. Ragya toch... Waarom zoende je zo goed. Ze had het zo warm, maar damn, die koude wind voelde zo goed aan terwijl ze zo heet was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Gender : Female ♀
Age : 21 years, born on may 4th
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

{ You can't just make me different and then leave  Empty
BerichtOnderwerp: Re: { You can't just make me different and then leave    { You can't just make me different and then leave  Emptydo sep 15, 2016 12:02 am

En toen stonden ze ineens buiten. Verward keek de roodharige om zich heen, niet echt begrijpend waar ze nu precies stond. Het zag er bekend uit, misschien omdat ze hier een paar uur geleden ook al stond, maar met zo’n doffe kop wist je niks zeker. Aldrei was zelf naar buiten gelopen, en keek nu met een blik van zware teleurstelling en ‘hier ben ik niet verantwoordelijk voor’ vanaf de stoep naar het tweetal. Ragya had haar aandacht echter weer ergens op gericht, want Tawnee zoende haar al weer. Ze ging dus gezellig mee, waarom ook niet? Na een tijdje speeksel gedeeld te hebben trok ze weer terug en kantelde haar hoofd wat. “Blijven we hier op straat staan?” kwam er moeizaam uit, voornamelijk door haar altijd merkbare accent die ineens extra strek was geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

{ You can't just make me different and then leave  Empty
BerichtOnderwerp: Re: { You can't just make me different and then leave    { You can't just make me different and then leave  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{ You can't just make me different and then leave
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» One day you'll leave this world behind
»  Leave 'em powerless
» Leave me alone {open}
» [Quest] Make Haste, Make Haste!
» {Quest} Leave 'em powerless

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: