Well done me, well done. - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Well done me, well done.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Soul Watson
Member
Soul Watson
Punten : 774
Gender : Male ♂
Age : 22 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Well done me, well done. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well done me, well done.   Well done me, well done. - Pagina 2 Emptyzo aug 31, 2014 10:28 am

{ Soul Watson }

Post of 251 words, made for Cad.
Well done me, well done. - Pagina 2 1z3cm07


Moest Soul rondlopen met een ei en hij wist niet wat eruit zou komen dan zou hij ook niet weten wat hij hoopte dat er uit kwam. Het enige dat hij zou hopen was dat er iets nuttigs in zat. Hij had geen nood aan sommige pokémon. Als er dan toch een nutteloze pokémon in zat dan zou hij niet weten wat hij ermee moest doen. Hij wou die natuurlijk weg kunnen doen, maar langs de andere kant was die een hele tijd bij hem geweest. Wel als ei maar het zou ergens misschien een specialere betekenis hebben. Maar hij had geen ei en moest zich daar geen zorgen om maken. De jongen zei ook dat hij niet wist wat hij hoopte dat eruit kwam. Hij hoopte in ieder geval in iets groot.
De jongen had gezegd dat hij nog een Turtwig had, maar als hij zijn Cyndaquil er tegen zou gebruiken was hij misschien wel te hard in zijn voordeel. Haa wel, hij kon nog steeds een andere pokémon gebruiken tegen de Turtwig als ze gingen doen dat ieder twee pokémon zou mogen gebruiken. 'Gaan we doen dat we ieders maar één pokémon gebruiken of dat we een tweede mogen inzetten wanneer dat de andere niet meer kan vechten?' Soul wis niet hoeveel de jongen wist van een pokémon gevecht dus probeerde hij het maar zo duidelijk mogelijk uit te leggen, ook al was duidelijk uitleggen niet altijd zijn sterkste kant. Haa wel, de jongen zou het vast wel snappen.


@ by AngelOfTheLord
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Well done me, well done.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Aquacorde Town-
Ga naar: