Well done me, well done.
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Well done me, well done.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Cad Palmer
Member
Cad Palmer
Punten : 385
Gender : Male ♂
Age : 13 years old
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t383-cad-palmer#5014 https://pokemon-journey.actieforum.com/t411-cad-s-pokedex

Well done me, well done. Empty
BerichtOnderwerp: Well done me, well done.   Well done me, well done. Emptydo aug 28, 2014 7:14 pm

endless adventures
run run run run run!
» Written for Soul Watson «

Met lichte paniek keek ik naar de Pokébal die daar in een riviertje dobberde. Well, fuck me. Ik had 't weer gedaan. De vorige Pokébal die in een meer was beland, was die van Ei, hoewel Ei nog een ei was en dat voor nu niet uitmaakte. Boo was echter geen ei, en zat in zijn Pokébal, die daar in het water dreef. Waar ik niet bij kon. Omdat hij in het water dreef. In een rivier. Gelukkig was er geen wind, of ik had een heel groot probleem... Ik bedoel, hoe kon ik weten dat als ik mijn lunch uit mijn tas zou halen, Boo's Pokébal het water in zou rollen? Nou, ik zal 't je vertellen: Niets. Het was mijn vreselijke ongeluk die dit gedaan had. Waarom had ik nou altijd pech? Kwam het door mijn gestippelde broek? Mijn gestippelde broek was awesome. Maar dat veranderde niets aan het feit dat Boo's Pokébal (met Boo erin) in het water dreef en dat ik hem zeg maar best wel graag terugwilde. Alleen had ik geen Pokémon die erbij konden, en het water leek te diep om erin te waden. Daarnaast was ik mijn tweede set of kleding ook kwijt geraakt, en hoewel het mooi weer was, had ik weinig zin om in een natte outfit rond te lopen. Vandaar dus dat ik hopeloos op de oever stond. In mijn gestippelde broek en een ei stevig tegen mijn borst gedrukt.

Ik wilde op zich het water wel in, maar met het gespartel dat men zwemmen noemt, zou ik het ronde ding waarschijnlijk alleen maar verder laten drijven, plus, ik was bang dat het water de Pokébal dan zou beschadigen en ik mijn lieve Boo voor altijd kwijt was. Dus durfde ik niks te doen. En, na genoeg ervaring, wist ik dat om de een of andere reden iedereen op straat gemeen was, dus voelde ik er weinig voor om iemand aan te spreken. Dus vandaar dat ik het op de goede ouwe arme puppy manier deed: Heel hopeloos eruit zien en rondkijken, in de hoop dat iemand naar me toe zou komen die me wellicht kon helpen. Nu maar hopen dat het werkte...

{ ;; ooc.:
© LOUIS!
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Watson
Member
Soul Watson
Punten : 774
Gender : Male ♂
Age : 22 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Well done me, well done. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well done me, well done.   Well done me, well done. Emptydo aug 28, 2014 10:00 pm

{ Soul Watson }

Post of 369 words, made for Cad
Well done me, well done. 1z3cm07


Vanuit zijn ooghoeken had Soul wel iemand bij het water zien staan, maar hij had besloten om de persoon gewoon te negeren. Hij was tegenwoordig al sociaal genoeg met mensen. Niet iedereen had zijn aandacht nodig en het was ook wel eens leuk om alleen te zijn. Alleen met zijn pokémon zonder een ander mens om hem heen. Enkel leek Cyndaquil het er absoluut niet mee eens te zijn. Wanneer zijn blik voor het eerst op de jongen was gevallen had de Cyndaquil een geluidje gemaakt. Nu dat hij er gewoon voorbij wou lopen begon de pokémon aan zijn haar te trekken en alleen maar meer lawaai te maken. 'Auw, dat doet pijn ja.' zei Soul terwijl dat hij met zijn hand wat naar de pokémon op zijn hoofd zwaaide. De vuur pokémon gaf niet op en bleef enkel maar harder trekken. Het was wanneer dat ze even rustiger was en Soul nadien het vuur kon ruiken dat hij het op gaf. Zo snel hij kon pakte hij de pokémon van zijn hoofd af. Het vuur verdween gelukkig van zodra hij Cyndaquil aanraakten. 'Het is goed, we gaan erheen.' gaf hij met tegen zin toe. Cyndaquil hield hij voorlopig maar in zijn armen. In ieder geval zag het ernaar uit dat ze blij was dat hij toch besloten had om naar de jongen toe te gaan.
Soul had echt geen flauw idee wat er zo speciaal was dat hij er perse heen moest gaan. Ach, daar kwam hij vast wel achter. Misschien was er helemaal niks en wou Cyndaquil gewoon gaan zien. Ze was sociaal en op sommige momenten veel te sociaal. Soul ging gewoon naast de jongen staan en keek naar waar dat hij keek. 'Hi.' zei hij dan uiteindelijk maar. Hij keek nog steeds naar het water, en dat was wanneer de pokébal die erin dobberde hem op viel. 'Is die van jou?' vroeg hij dan maar, dat was ook de eerste keer dat hij een naar de jongen keek. Het was duidelijk dat die vele jaren jonger was dan hem. Soul was echter zeer slecht met het schatten van leeftijden. Misschien was hij wel tien of misschien twaalf...nee tien klonk goed. Hij zou voor tien gaan. Om aan te geven waar dat hij het over had wees hij naar de pokébal in het water.


@ by AngelOfTheLord
Terug naar boven Ga naar beneden
Cad Palmer
Member
Cad Palmer
Punten : 385
Gender : Male ♂
Age : 13 years old
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t383-cad-palmer#5014 https://pokemon-journey.actieforum.com/t411-cad-s-pokedex

Well done me, well done. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well done me, well done.   Well done me, well done. Emptydo aug 28, 2014 11:46 pm

endless adventures
run run run run run!
Ik merkte hoe een jongen naast me ging staan, maar keek niet op of om. Nope, mijn donkere ogen waren gericht op de Pokébal in het water. De jongen begroette me uiteindelijk, waarna hij vroeg of 'die' van mij was. Ik keek op naar de jongen, een enigszins hopeloze blik in mijn ogen. De jongen draaide zijn hoofd om naar mij te kijken. Het eerste wat me opviel waren zijn helderblauwe ogen. Hm. Hij was een stuk ouder dan ik, dat was duidelijk, en in tegenstelling tot mijn haar, was zijn haar veel steiler. Dat was vast fijn. De jongen wees even naar de Pokébal en ik knikte. "J-Ja," antwoordde ik en mijn blik focuste zich weer op de Pokébal. "Ja, die is van mij, maar ik kan er niet bij," vertelde ik hem toen, hoewel dat met mijn korte armpjes waarschijnlijk wel duidelijk was. "En ik heb ook geen Pokémon die erbij kunnen. Dus ik ben gedoemd." Wauw. Ik had echt alle hoop verloren.

En om het allemaal nog erger te maken, besloot de wind toen te gaan waaien. Een stevige bries die het water deed rimpelen en de Pokébal in beweging bracht. Lichte paniek brak uit terwijl ik een stap naar voren zette. De gitaartas viel bijna van mijn schouder door de plotselinge beweging, maar het kon mij echt niet zo veel schelen. Mijn arme Boo... Ik keek met grote ogen weer naar de jongen en zei: "Je moet me helpen. Ik moet die Pokébal terug krijgen --" Ik zou bijna zeggen dat het een zaak van leven of dood was, wat misschien wel zo was voor Boo (wist ik veel wat water met een Pokébal deed), maar ik moet niet té veel overdrijven, "-- H-Heb jij Pokémon? Ben jij een Trainer? Water Pokémon die mijn arme Boo uit het water kunnen vissen? Alsjeblieft?" Ik smeekte het hem bijna... God, ik gedroeg me waarschijnlijk idioot, maar wie zou zich geen zorgen maken als hun Pokébal in het een rivier lag en zachtjes wegstroomde door de wind die was gaan waaien?
© LOUIS!
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Watson
Member
Soul Watson
Punten : 774
Gender : Male ♂
Age : 22 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Well done me, well done. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well done me, well done.   Well done me, well done. Emptyvr aug 29, 2014 12:06 am

{ Soul Watson }

Post of 471 words, made for Cad
Well done me, well done. 1z3cm07


De jongen had ook naar de pokébal liggen kijken, dus het kon niet anders dan dat die aan hem toe behoorde. Toch had hij gevraagd of dat de pokébal aan de jongen toebehoorde en al snel werd Soul zijn gedachten bevestigd. De bal was dus inderdaad van hem en waarschijnlijk kon hij er niet meer bij. Soul keek weer even naar de pokébal. Nee, hij zou er zo ook niet gewoon bij kunnen zonder zijn kleren nat te maken, en daar had hij niet meteen zin in. Hij bleef veel liever droog, zeker als het maar ging om een normale pokéball. Langs de andere kant leek de jongen wel hard in paniek voor een normale pokébal. 'Zit er nog een pokémon in?' vroeg Soul. Als dat het geval was kon hij wel begrijpen dat de jongen zo in paniek was. Voor hetzelfde geld dreef de bal nog verder weg en was hij zijn pokémon kwijt.
De jongen ging ondertussen verder met praten en stelde vele vragen achter elkaar. Al die vragen om eigenlijk gewoon te vragen of dat Soul hem wou helpen. Het enige dat Soul echt onthouden had van al die vragen die naar zijn hoofd werden gegooid was 'Boo'. 'Boo?' herhaalde hij vragend. Ondertussen keek hij opzij naar de jongen met een frons op zijn gezicht. Nee, hij mocht zich niet laten afleiden. Hij schudde dan ook even zijn hoofd en nam één van zijn eigen pokéballen erbij. 'Ik kan je wel helpen ja.' Soul liet voor even maar een glimlach op zijn gezicht verschijnen in de hoop de jongen terug te laten kalmeren. Hem te laten geloven dat alles goed ging komen. 'Oké Milotic we he-' maar Soul werd onderbroken. Hij wou net zijn Milotic uit haar bal laten komen maar een andere pokémon besloot het over te nemen.
Zwijgend staarde Soul naar de grote rode Gyarados die in het water zat. Door de plotse pokémon die erin was verschenen was het water beginnen te bewegen waardoor de bal alleen maar verder weg dreef. 'Ow Arceus...' zei Soul zacht. Waarom kon hij niet gewoon in zijn bal blijven zitten? Milotic was ook geschikt voor dit klusje, misschien zelfs meer geschikt dan de Gyarados. Toch deed de pokémon een goed werk. Hij ging naar de bal toe om die dan met zijn grote bek...op te eten? Snel wierp hij een blik op de jongen naast hem om zijn reactie te kunnen zien, maar al snel richten hij zijn blik weer op de Gyarados. 'Spuug die bal nu uit!' riep Soul naar zijn pokémon. De rode pokémon kwam ondertussen rustig terug gezwommen met zijn bek nog steeds dicht. Goed. Zolang dat de bek nog steeds dicht was zat de bal er nog in en was die niet door geslikt. 'Geef die jongen zijn...Boo terug.' commandeerde Soul voor een tweede keer.



@ by AngelOfTheLord
Terug naar boven Ga naar beneden
Cad Palmer
Member
Cad Palmer
Punten : 385
Gender : Male ♂
Age : 13 years old
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t383-cad-palmer#5014 https://pokemon-journey.actieforum.com/t411-cad-s-pokedex

Well done me, well done. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well done me, well done.   Well done me, well done. Emptyvr aug 29, 2014 12:47 am

endless adventures
run run run run run!
De enige reactie die ik kreeg was 'Boo?'. JA, BOO! Lichtelijk gefrustreerd trok ik mijn mond open om hem eens heel duidelijk te vertellen over namen en waarom mensen en Pokémon namen kregen, maar de jongen ging al verder en zei met een glimlach dat hij me wel wilde helpen. Dus inplaats van een geërgerde stortvloed kwam er een opgeluchte zucht uit mijn open mond. Ja! Ik zou Boo terugkrijgen! Eindelijk, een beleefd iemand die ik niet kende! De oudere jongen haalde een Pokébal tevoorschijn en noemde een Pokémon Milotic (geen idee wat een Milotic was), maar hij kreeg de kans niet om uit te spreken, want een enorm, rood ding dat er nogal angstaanjagend uitzag verscheen vanuit een Pokébal. Holy mother of -- Was dit een Milotic!? Geschrokken deed ik een stapje naar achter, waarna ik met grote ogen van de jongen, naar de 'Milotic' naar de Pokébal keek, die door de plotselinge verschijning van een gigantische Pokémon door golfjes verder meegedragen werd. En het laten verschijnen van een enorm, eng ding was nog niet genoeg! Nee, de 'Milotic' nam de Pokébal in zijn bek en de jongen moest hem bevelen het ding uit te spugen (waar de Pokémon niet naar luisterde). Werkelijk, als ik geen ei in mijn handen had gehad, was ik direct flauw gevallen van de stress, maar als ik dat nu zou doen, was er een kans dat Ei ook in het water zou rollen en no way dat ik dat zou laten gebeuren. Dan kon die ook opgegeten worden door dit gigantische, rode ding. Mijn arme Boo...

Met zijn bek nog steeds dicht kwam de Pokémon vervolgens aangezwommen, op een laks tempo. Ik deed voor de zekerheid nog een stapje naar achter terwijl ik met lichte angst opkeek naar de Pokémon die zo hoog boven me uit torende (ik was namelijk geen groot mannetje). De jongen vertelde de Pokémon nog een keer me mijn '.... Boo' terug te geven, en ik wilde heel streng tegen de Pokémon zeggen dat hij linea recta die Pokébal uit moest spugen, maar ik wist geen spier te bewegen, dus bleef ik daar staan, met enorme ogen opkijkend naar dit monster, rouwend om mijn arme, arme Boo. Hij was nog zo jong....

"Hij heeft Boo opgegeten," wist ik uiteindelijk met een klein stemmetje uit te brengen en ik draaide mijn hoofd langzaam naar de jongen, mijn ogen nog steeds wijd opengespreid. Nog even en alle haren op mijn hoofd zouden spontaan grijs worden door de stress die nu als een vloedgolf door mijn lichaam beukte..

{ ;; ooc:
© LOUIS!
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Watson
Member
Soul Watson
Punten : 774
Gender : Male ♂
Age : 22 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Well done me, well done. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well done me, well done.   Well done me, well done. Emptyvr aug 29, 2014 10:52 am

{ Soul Watson }

Post of 350 words, made for Cad. Gehe, bedankt voor het idee >;]
Well done me, well done. 1z3cm07


Soul kon niet geloven wat hij zag toen dat zijn pokémon de bal gewoon op at. De jongen leek er nog erger aan toe dan hij al was geweest. Hij  had enkele stappen naar achter gezet wanneer dat de Gyarados uit zijn bal was gekomen. Soul kon het kind dat niet kwalijk nemen. Voor hem was de pokémon al groot en hij was toch een pak groter dan het kind dat nu meer achter hem stond dan naast hem. Hoe moest hij in Arceus naam dit gaan uitleggen en oplossen? Als zijn pokémon de bal echt op had dan had Soul een serieus probleem, en waarschijnlijk een woest kind aan zijn been.
'Ik zeg het nog één keer. Geef die ba-' en dat was wanneer dat de rode pokémon zijn grote bek weer opende. Zoals hij had gehoopt zat de pokébal er nog steeds in, maar dat samen met een hoop water dat samen met de bal uit de Gyarados zijn bek kwam gestroomd. Soul had niet eens echt de kans gekregen om het water te ontwijken want het kwam allemaal op hem neem en vermoedelijk ook op de jongen. Of misschien had hij geluk gehad en bleef hij droog.
'Bezie het van de zonnige kant, je hebt je pokébal terug.' het was niet de bedoeling geweest dat hij nat zou worden, dat was nooit het plan geweest Gyarados had daar echter een ander idee over gehad. Soul ging alleen niet te hard klagen want voor hetzelfde geld had zijn pokémon de pokébal van de jongen ingeslikt. Wat had hij moeten doen als dat het geval was? Er zou dan niet heel veel zijn geweest dat hij kon doen. De kleine Cyndaquil die door de lading water zijn grip was verloren was ook de grond op gevallen. En nat, ze waren allemaal nat. Blij leek ze er niet mee te zijn want ze was maar aan het roepen tegen de pokémon die duizend keer zo groot was als zij. Ze hadden nog geluk dat het goed weer was. Als het aan het vriezen was hadden ze echt verschrikkelijk veel pech.



@ by AngelOfTheLord
Terug naar boven Ga naar beneden
Cad Palmer
Member
Cad Palmer
Punten : 385
Gender : Male ♂
Age : 13 years old
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t383-cad-palmer#5014 https://pokemon-journey.actieforum.com/t411-cad-s-pokedex

Well done me, well done. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well done me, well done.   Well done me, well done. Emptyvr aug 29, 2014 12:18 pm

endless adventures
run run run run run!
De jongen probeerde het nog een keer, maar de 'Milotic' liet hem niet eens uitpraten. Wauw. Ik zag hoe het ding zijn bek opende, kon alleen maar toekijken, en het eerste wat ik wist was dat ik zeiknat was. Geschrokken schoten mijn schouders omhoog en kneep ik mijn ogen dicht toen het water viel, en bleef eventjes zo staan. Wat.... Had dat ding me zonet.... En om het nog erger te maken, voelde ik toen iets hards en ronds op mijn hoofd vallen. Eindelijk durfde ik mijn ogen te openen, en keek ik met ogen zo groot als schoteltjes naar de jongen. Ik was doorweekt. Zeiknat. Ik had nu net zo goed zelf in het water kunnen springen... Langzaam pakte ik de Pokébal van de grond, en hoewel ik blij was dat Boo veilig en terug in mijn hand had, kon ik me op het moment niet zo opgelucht voelen. Misschien omdat ik zeiknat was en ik zojuist de schrik van mijn leven had gehad.

Dus in plaats van hem te bedanken, gooide ik Boo's Pokébal zo hard als ik kon tegen zijn arm (wat niet zo hard was, want niks leek vandaag mee te werken), waardoor het ding opensprong en Boo in een rode straal tevoorschijn kwam. De Pokébal rolde vervolgens weer naar mijn voeten, maar ik deed geen moeite hem op te rapen. Met beide armen weer stevig om Ei riep ik naar hem: "Dat was heel eng!", waarna ik me naar Boo draaide, die kwetterend rondvladderde, en vroeg de Pokémon voorzichtig of alles oké was. God, ik was toch echt wel even bang geweest die opgewekte, kleine Pokémon nooit meer terug te zien...
© LOUIS!
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Watson
Member
Soul Watson
Punten : 774
Gender : Male ♂
Age : 22 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Well done me, well done. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well done me, well done.   Well done me, well done. Emptyvr aug 29, 2014 12:41 pm

{ Soul Watson }

Post of 336 words, made for Cad.
Well done me, well done. 1z3cm07


De jonge gooide de pokébal die hij net terug had gekregen tegen Soul zijn arm aan. Niet dat het hard was, maar de jongen leek op het moment niet al te blij te zijn. Hij mocht blij zijn dat hij zijn pokébal terug had en dat de pokémon die erin zat nog oké leek. Er werd nog naar zijn hoofd geroepen dat het heel eng was. Ja, wat wou de jongen daarmee bereiken? 'Uhm...sorry?' besloot Soul maar te zeggen.'Het was ook niet de bedoeling dat Gyarados uit zijn bal zou komen.' als zijn grote rode pokémon gewoon in zijn bal was blijven zitten dan was het al een stuk minder erg geweest. Milotic zou dan gewoon in het water zijn gegaan en de bal zijn gaan halen. Soul wou haar ook gebruiken omdat ze er veel minder angstaanjagend uit zag dan de monsterachtige pokémon Gyarados. Hij keek even vanuit zijn ooghoeken naar de Gyarados die nog steeds in het water zat. Heel de tijd was hij de onbekende jongen strak aan het aan kijken. Waarschijnlijk was hij zelfs elke beweging dat hij aan het maken was in het oog aan te houden. Een zucht verliet Soul zijn mond. Gelukkig dat die de bal niet had op gegeten. 'Is je pokémon nog oké?' vroeg Soul die naar de vleermuis pokémon zat te kijken. Het ding deed hem wat denken aan een Zubat, het leek allebei op een vleermuis enkel zag deze er veel schattiger uit. 'Wat voor iets is dat?' met een knik gebaar naar de paarse pokémon die in de lucht vloog om aan te wijzen dat hij het over die pokémon had.
Ondertussen bekeek hij zijn eigen kleren maar eens. Zijn broek was nog aardig droog, maar zijn T-shirt was bijna volledig doorweekt. Als hij de kleren aan zou houden dan ging het vast wel drogen, maar waarschijnlijk minder snel. Zonder nog veel langer te twijfelen deed Soul zijn witte T-shirt uit. Hij zou die wel weer aan doen wanneer dat die terug droog was.


@ by AngelOfTheLord
Terug naar boven Ga naar beneden
Cad Palmer
Member
Cad Palmer
Punten : 385
Gender : Male ♂
Age : 13 years old
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t383-cad-palmer#5014 https://pokemon-journey.actieforum.com/t411-cad-s-pokedex

Well done me, well done. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well done me, well done.   Well done me, well done. Emptyvr aug 29, 2014 1:43 pm

endless adventures
run run run run run!
Wat twijfelachtig verontschuldigde de jongen zich. Ja, verontschuldig je! Dat was doodeng! Vervolgens vertelde de donkerharige jongen dat het niet de bedoeling was geweest dat 'Gyarados' uit zijn Pokébal gekomen was. Wacht, Gyarados? Maar wat was Milotic dan? Wat verwarrend allemaal. De Gyarados keek me strak aan, leek niet van plan me uit zijn zicht te laten, dus keek ik koppig terug naar dit enge ding terwijl Boo opgewekt rondjes om onze hoofden vloog. Toen de jongen uiteindelijk vroeg of Boo oké was, keek ik eindelijk weg van het rode wezen. "Um," begon ik en even keek ik naar de Pokémon. Hij was even opgewekt als altijd, en in tegenstelling tot de jongen en ik was hij niet doorweekt. Geluksvogel. "Ik denk dat alles wel goed is. Het is een Noibat," zei ik toen en ik zuchtte even. Ondertussen had de jongen zijn shirt uitgedaan. Hmm. "Wat -- Wat is dat?" vroeg ik vervolgens, en ik knikte met mijn hoofd ietwat angstig naar de Gyarados-Milotic-wat-het-dan-ook-was.
© LOUIS!
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Watson
Member
Soul Watson
Punten : 774
Gender : Male ♂
Age : 22 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Well done me, well done. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well done me, well done.   Well done me, well done. Emptyvr aug 29, 2014 4:39 pm

{ Soul Watson }

Post of 249 words, made for Cad.
Well done me, well done. 1z3cm07


Voor de zekerheid vroeg Soul aan de jongen of dat alles wel in orde was met zijn pokémon. Normaal zou dat wel moeten want het wezentje had heel de tijd in zijn of haar bal gezeten. Hij had er nog niet van gehoord dat een pokébal echt harde schade kon oplopen dus waarschijnlijk was de vleermuis heel de tijd veilig geweest. 'Goed.' zei Soul wanneer hij te horen kreeg dat het goed ging met de pokémon die kennelijk een Noibat was. Nope, daar had hij nog nooit van gehoord. 'Nog sorry dat mijn pokémon hem bijna had opgegeten.' Soul keek ondertussen naar de Gyarados. De rode pokémon stopte even met kijken naar de onbekende figuur en keek in plaats daarvan naar Soul.
Soul rolde zijn shirt wat op om die vervolgens uit te wringen. Water kwam er in kleine straaltjes uit lopen. Hij kon ook nog steeds het water uit zijn haar voelen druppen. Wanneer de jongen aan hem vroeg wat iets was keek Soul weer even op. De jongen had het over zijn Gyarados. Wist hij dan niet welke pokémon het was? 'Een Gyarados, evolutie van Magikarp.' legde Soul dan maar even kort uit. Zijn shirt hing hij over zijn schouder omdat hij er anders geen blijf mee wist. 'Normaal zijn ze blauw.' Soul moest wel toegeven dat ze er veel beter uit zagen wanneer ze een rode kleur had. Hij vond dat ze er dan nog stoerder en gevaarlijker uit zagen dan wanneer ze simpel blauw waren.



@ by AngelOfTheLord
Terug naar boven Ga naar beneden
Cad Palmer
Member
Cad Palmer
Punten : 385
Gender : Male ♂
Age : 13 years old
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t383-cad-palmer#5014 https://pokemon-journey.actieforum.com/t411-cad-s-pokedex

Well done me, well done. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well done me, well done.   Well done me, well done. Emptyvr aug 29, 2014 5:04 pm

endless adventures
run run run run run!
Na een 'goed' gezegd te hebben, verontschuldigde de jongen zich nog eens voor het bijna opeten van Boo, of nou ja, dat zijn Pokémon dat gedaan had. Ik keek even snel van mijn kleine vleermuisje naar de grote Zeeslang, en toen wat twijfelend naar de jongen. "H-Het is al goed, Boo is oké, dus dan maakt 't niet uit," zei ik toen en voor het eerst verscheen er een glimlachje om mijn lippen. Wat onhandig bukte ik me om de nu lege Pokébal op te rapen terwijl de jongen vertelde dat een Gyarados dit ding was, en dat het de evolutie van een Magikarp was, en dat ze normaal blauw waren. Blauw? Hoe kon deze dan rood zijn? Ik vond het er wel gaaf uit zien, op zich, hoewel het ook iets angstaanjagends had. Die rode kleur, die boze blik... Misschien had ik iets te veel games gespeeld om hier logisch over na te denken. Maar goed, dit was dus een Gyarados.

"Hoezo is deze dan niet blauw?" vroeg ik, waarna ik Boo terug in zijn Pokébal liet keren. Deze liet ik verkleinen en schoof ik toen veilig in mijn zak. Zo. Wat dan ook, ik zou ervoor zorgen dat deze niet meer in het water zou belanden. Of een van mijn andere niet-Water Type Pokémon. Ik liet mijn hoofd wat schuin hangen en vroeg vervolgens: "En als dit een Gyarados is, wat is een Milotic dan?" Ik wilde dingen weten!
© LOUIS!
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Watson
Member
Soul Watson
Punten : 774
Gender : Male ♂
Age : 22 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Well done me, well done. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well done me, well done.   Well done me, well done. Emptyvr aug 29, 2014 5:51 pm

{ Soul Watson }

Post of 257 words, made for Cad.
Well done me, well done. 1z3cm07


Het maakte niet uit dat de pokémon bijna opgegeten was, want het belangrijkste was dat het wezen nog in orde was, en gelukkig dat Boo in orde was. Boo. Wie gaf zijn pokémon nu zo'n naam? De jongen voor hem deed dat duidelijk.
De jongen vroeg hem waarom de Gyaraos dan niet blauw was. Het was nu wel duidelijk dat het kind helemaal niet zo oud was. Soul bleef er nog steeds bij dat die tien was. Misschien was hij wel ouder, maar voor nu bleef hij het houden op tien. 'Omdat het een shiny is.' zei hij alsof dat het, het meest logische was dat er was. Hoe zou hij het anders voor elkaar moeten krijgen dat de Gyarados rood zag? Hem elke dag in de verf steken? Die verf zou dan niet veel effect hebben met al dat water.
Het kind was zeker wel het nieuwsgierig type dat veel wou weten en vragen stelde. 'Milotic is de evolutie v- ik laat haar wel gewoon even zien.' zei Sou wanneer dat hij de pokébal van Milotic erbij nam. Na de bal e laten vergroten liet hij de sierlijke pokémon uit haar bal komen. 'Dat is dus een Milotic.' zei Soul terwijl dat hij zelf naar zijn eigen pokémon keek. Hij moest toegeven dat hij blij was met het team dat hij nu al had. De enige pokémon die op het moment nog in zijn bal zat was Dratini, misschien dat hij die er ook maar gewoon even uit moest laten. 'Ik heb ook nog een Dratini.'


@ by AngelOfTheLord
Terug naar boven Ga naar beneden
Cad Palmer
Member
Cad Palmer
Punten : 385
Gender : Male ♂
Age : 13 years old
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t383-cad-palmer#5014 https://pokemon-journey.actieforum.com/t411-cad-s-pokedex

Well done me, well done. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well done me, well done.   Well done me, well done. Emptyvr aug 29, 2014 7:15 pm

endless adventures
run run run run run!
'Omdat hij shiny is' is een zeer goede uitleg. Yup. Nu wist ik precies wat hij bedoelde. Wat verward kneep ik mijn ogen tot spleetjes, maar het woord 'shiny' kwam me bekend voor en na eventjes te denken wist ik het weer. Shiny! Een term voor Pokémon die qua kleuren afweken van het gebruikelijke. Op de fokkerij hadden ze die ook, hoewel er maar weinig Shiny Pokémon waren. De jongen had waarschijnlijk geluk gehad deze aan te treffen. "Ooooh. Cool," zei ik toen dus. Ik rolde Ei wat in mijn ene arm zodat ik met de andere de druipende plukken water naar achter kon vegen, om nog eventjes een kijkje te nemen naar die opvallende Gyarados. Gaaf hoor.

Op mijn vraag wat een Milotic was, werd een antwoord gegeven, hoewel dat middenin de zin afgekapt werd, omdat de jongen van gedachten veranderde. Oooh, ik zou de Milotic te zien krijgen! Wat leuk! Iet wat overbodig merkte de jongen toen de Milotic eenmaal uit haar Pokébal was op dat dit dus een Milotic was, maar ik reageerde er niet op. Ik staarde vol verwondering naar die prachtige, elegante water Pokémon die ook wel bekend stond als een Milotic. Woah, zo mooi! De jongen liet weten dat hij ook nog een Dratini had, wat ervoor zorgde dat ik mijn blik van de Milotic wegrukte en naar hem keek. Dratini... Oh! Die kende ik wel! Ja! Blauw en slang achtig. Oh wat fijn. "Gaaf!" zei ik opgewekt. Allemaal leken ze water Pokémon te zijn, behalve de Cyndaquil. Dat betekende waarschijnlijk dus dat de jongen van Water Pokémon hield.

"Ik, uh, ik heb nog een Turtwig. En een Ei, maar ik weet niet wat hierin zit," vertelde ik de Trainer toen en ik keek even omlaag naar het Ei, dat ik nu weer met beide armen stevig tegen me aandrukte. "En mijn naam is trouwens Cad." Mocht de jongen dat nog interessant vinden..
© LOUIS!
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Watson
Member
Soul Watson
Punten : 774
Gender : Male ♂
Age : 22 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Well done me, well done. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well done me, well done.   Well done me, well done. Emptyvr aug 29, 2014 7:31 pm

{ Soul Watson }

Post of 402 words, made for Cad.
Well done me, well done. 1z3cm07


Wat Soul op viel was dat het kind nogal snel iets cool en gaaf vond. De twee keer dat hij dat zei glimlachte hij maar als reactie. Zelf vond hij zijn team ook cool en gaaf, en het zou nog beter zijn moest hij heel tijd team ooit compleet krijgen. Het zou al een grote vordering zijn moesten de pokémon die hij nu in zijn bezit hebben allemaal geëvolueerd zijn. Dat zou nog een tijdje duren maar met genoeg training moest het wel vooruit gaan.
Het kind somde ook op welke pokémon hij nog had. Op de Noibat na had hij nog een Turtwig. Ja, die kende hij wel, het was een gras starter. Van welke regio de Turtwig afkomstig was wist hij daarin tegen niet. 'Hopen dat er iets leuks in dat ei van je zit.' moest Soul zo'n ei in zijn bezit hebben zou hij zeer nieuwschierig zijn naar wat erin zat. Hij zou dan niets liever hebben dan dat het ei uit zou komen en zou onthullen wat dat erin zit. 'Als je mocht kiezen wat er uit zou komen, welke pokémon zou het dan zijn?' vroeg Soul.
Het kind wist zich voor te stellen als Cad. Net zoals Boo vond hij het een rare naam maar daar ging hij zijn mond maar over houden. Kwa naam paste de twee in ieder geval wel bij elkaar. 'Soul.' stelde Soul zichzelf dan maar voor. De jongen die Cad noemde verwachte waarschijnlijk wel dat hij dat deed. Vanuit zijn ooghoeken zag hij hoe dat Gyarados zijn interesse in de jongen was verloren. Of misschien had hij door dat het kleine kind echt geen gevaar vormde. De rode pokémon was dan ook wat dichter naar zijn trainer toe gekomen om vervolgens met zijn grote kop een zacht duwtje te geven tegen de jongen. Soul moest zijn armen spreiden om zijn evenwicht te kunnen bewaren, maar zodra hij weer stabiel stond aaide hij enkele keren over de Gyarados.
Vervolgens richten hij zijn aandacht maar weer op de jongen. Ze konden hier nog lang staan en niks doen, of ze konden nog wat anders doen. 'Misschien zin in een gevecht om tijd te doden?' de eerste gym had hij achter de rug, maar hij had nog een lange weg te gaan voordat hij naar de tweede kon gaan. Veel trainers hadden problemen met het verslaan van die gym, dus oefening kon zeker geen kwaad.


@ by AngelOfTheLord
Terug naar boven Ga naar beneden
Cad Palmer
Member
Cad Palmer
Punten : 385
Gender : Male ♂
Age : 13 years old
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t383-cad-palmer#5014 https://pokemon-journey.actieforum.com/t411-cad-s-pokedex

Well done me, well done. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well done me, well done.   Well done me, well done. Emptyza aug 30, 2014 3:59 pm

endless adventures
run run run run run!
De jongen merkte op dat ik maar moest hopen dat er iets leuks in zat, wat ik ook deed. Toen hij me vervolgens vroeg wat ik hoopte dat erin zat, moest ik even nadenken. "Um, geen idee eigenlijk. Ik heb altijd al een fascinatie gehad voor grote Pokémon, dus iets groots zou leuk zijn," besloot ik uiteindelijk. Ja, grote Pokémon waren leuk. Hoewel ik momenteel alleen bezat over twee kleine mannetjes, zouden die als ze volledig geëvolueerd waren toch een stuk groter worden. De jongen stelde zich vervolgens voor als Soul. Soul, als in ziel? Dat was een opvallende naam. Misschien was het een bijnaam, of voelde hun ouders iets heel dieps en betekenisvols toen ze hun zoon deze naam gaven. Ach, ik wist van mezelf ook dat 'Cad' een ongebruikelijke naam was, dus hield ik mijn mond maar.

Toen hij vervolgens vroeg of ik zin had in een gevecht 'om de tijd te doden' fronste ik even naar de jongen. Huh? Wilde hij een potje knokken? Maar terwijl de jongen de grote, rode kop van zijn Gyarados aaide, herinnerde ik me dat ik een Trainer was en dat hij ook een Trainer was en dat Trainers Pokémon gevechten hielden. Ha ha, wist ik wel. Een ietwat opgewekte grijns verscheen om mijn lippen, en met mijn vrije hand greep ik naar een van mijn twee Pokéballen in mijn zak. "Oké, klinkt leuk!" stemde ik toen enigszins enthousiast in. Oh, een Pokémon gevecht! Tot nu toe had ik alleen maar tegen wilde Pidgeys en Zigzagoons gevochten; ik vroeg me af of dit anders was... Hoewel ik niet zo goed wist wat ik nu moest doen...
© LOUIS!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Well done me, well done. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well done me, well done.   Well done me, well done. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Well done me, well done.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Aquacorde Town-
Ga naar: