Stuck
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Stuck

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Abigail Page
Member
Abigail Page
Punten : 353
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t61-abigail-daisy-page https://pokemon-journey.actieforum.com/t63-abigail-s-pokedex

Stuck Empty
BerichtOnderwerp: Stuck   Stuck Emptydo aug 21, 2014 1:52 pm

Met een rustige pas volgde ze de inwoner van Ambrette naar de ingang van de blijkbaar zeer bekende Glittering Cave. Toen ze in het dorpje had rondgevraagd naar een goede traininsplek met wilde pokemon werd gelijk hierop gewezen. Ze bedankte ze man die haar hierheen had gebracht en werd heel snel weer alleen gelaten. Toen ze een blik wierp in de grot zag ze eerst bijna niets behalve duisternis. Voor de zekerheid haalde ze Apollo erbij, hij was haar sterkste pokemon. Ze haalde diep adem en stapte toen naar binnen.
Geen hand voor ogen kon ze zien en de neiging om nu gelijk terug te keren was groot. Maar de naam gaf haar nog een beetje vertrouwen. De grot heette toch zeker niet voor niets Glittering Cave? Apollo hopte voor haar uit, alles verkennende zodat Abigail zonder angst verder kon lopen. Het was muisstil, alleen het gedrup van vocht doorbrak de eeuwigdurende stilte. Het feit dat er dan ook nog wilde pokemon hier leefden, maakte haar lichtelijk bang. "W-wat is er Apollo?" Fluisterde ze toen haar Grovyle een geluid had gemaakt. De gang werd wat opener en .. een smaragd groen licht liet de wanden van de grot zien. Abigail keek haar ogen uit toen ze de klompen van mos op de wanden van de grot zag. Het was een zacht licht, maar genoeg om bijna alles te verlichten. Behalve het plafond, want dat bleek hier vele malen hoger te zitten dan de grot naar deze plek. Wow, was het enige woord dat nog in haar op kwam.
Een plotseling geluid deed haar echter gelijk om draaien en ze zag plots een gigantische pokemon ontwaken uit haar slaap. Abigail slikte en stapte naar achteren. Ze haalde haar pokedex erbij en de pokemon werd benoemd tot een Kangaskhan. 'It raises its offspring in its belly pouch. It lets the baby out to play only when it feels safe.' De pokemon was wakker geworden, misschien door haar, misschien omdat haar innerlijke wekker dit had gezegd, maar toen de pokemon op volledige hoogte was gekomen zag ze de kleine pokemon baby. De wilde pokemon kreeg haar in haar zicht en maakte een gevaarlijk geluid. Abigail deed een stap naar achteren, maar struikelde en viel achterover, pijnlijk landend op haar ellebogen, die vervelend begonnen te prikken. Apollo ging beschermen voor haar staan, eenzelfde geluid producerend als de pokemon. Haastig gleden haar handen naar haar riem, waar ze haar drie overige pokeballs in had geklikt en pakte een willekeurige pokemon van haar. Het werd Niké, die met een flits uit haar pokeball tevoorschijn kwam en op een uitstekende steen landde.
Zonder waarschuwing haalde de Kangaskhan uit, naar Apollo. Met een grote kracht werd hij met een van de voorpoten geslagen, twee keer zelfs. De Grovyle viel op de grond. Wat een kracht had deze pokemon. Toch krabbelde Apollo overeind, maakte oogcontact met Niké en gebruikte een Quick Attack om de afstand tussen hem en de Kangaskhan te verkleinen. Nu de wilde pokemon lette op de Grovyle, fladderde Niké op en gebruikte ook een Quick Attack om haar snelheid en impact te vergroten. Haar linkervleugel gaf een helder licht en met deze Wing Attack raakte ze de wilde pokemon op haar schouders. Nogmaals werd de aandacht op maar een pokemon gericht en daardoor beukte Grovyle in op de wilde pokemon met een Quick Attack. De Kanghaskan werd door de impact op de grond geduwd, maar de moederpokemon draaide zich op haar rug, zodat haar jong geen pijn zou ervaren. Maar Apollo werd hierdoor in het nauw gedreven en de wilde pokemon stond razendsnel weer op haar poten en gebruikte meerdere malen Comet Punch. De Grovyle stond met zijn rug tegen de muur gedrukt en kreeg meerdere keren een aanval van beuken. Hij kon nergens heen. "Quick Attack, Niké." Riep Abigail redelijk hulpeloos uit. De Taillow steeg weer op en drukte haar vleugels tegen haar lijf om uit te halen naar de Kangaskhan, maar een plotselinge wilde pokemon kwam in haar richting. Het was een vleermuis pokemon, maar geen Zubat. Tijd had Abigail echter niet om haar Pokedex te pakken. Met een hoge kreet werd de pokemon, een Swoobat, geraakt door Niké en het geluid echode door de grot.
Abigail zag om zich heen plots meerdere van die vleermuis pokemon verschijnen, die zich blijkbaar bedreigd voelden en hetzelfde geluid begonnen te produceren. De Kangaskhan werd uit haar concentratie gehaald door een plotseling getril van de grot. Hierdoor kon Abigail haar Grovyle zien, die tegen de muur van de grot  uitgeteld op de grond lag. "Apollo!" Riep ze naar haar pokemon, maar een antwoord geven kon deze niet. In de tussentijd deed Niké verwoede pogingen om de Kangaskhan weg te leiden, maar de trillingen in de grot werden heviger. Plots daalde er stof naar beneden en brokkelden er stukjes steen uit het plafond. Dit was meer dan genoeg informatie. Dit deel van de grot zou nu instorten. "Niké!" Riep Abigail toen ze een flits van haar Taillow zag, die met een rake Wing Attack de Kangaskhan in haar nek raakte wat ervoor zorgde dat de pokemon even uitgeteld op haar poten begon te wankelen. Precies op dat moment begon het instorten. Abigail haastte zich naar de andere kant van de grot en hoorde het geflapper van Niké nog vaag naast zich.

Het leek wel een regen van stof te zijn en het geluid van vallende stenen was oorverdovend. Hijgend kwam Abigail tot stilstand toen ze geen stof meer op zich voelde en draaide zich gelijk om. Een immense muur van stenen bevond zich tussen haar en de uitgang. En.. Apollo! "APOLLO!" Schreeuwde ze uit en probeerde moedeloos de stenen uit de muur te halen, maar bij elke steen die ze weghaalde kwam er een nieuwe in de plaats. Niké probeerde stenen te breken met Wing Attacks, maar de muur was te dik. Plots hoorde ze een diep jammergeluid, waarschijnlijk van de Kangaskhan afkomend. Maar.. waarom? Het antwoord kwam sneller dan gedacht. Plots begonnen de stenen bij haar voeten te bewegen en krabbelde er een andere pokemon uit. Deze had ze net nog gezien. Het was.. het jong van de Kangaskhan..! Ademloos keek ze naar het jong, dat angstig tegen de stenen muur krabbelde toen hij haar had gezien. Niké fladderde op een van de stenen naast hem en kwebbelde wat in haar pokemontaaltje, maar dit zette de pokemon er alleen maar toe om een hoog jammergeluid uit te scheiden, waardoor het jammergeluid van de Kangaskhan luider werd en de muur wat flinke klappen kreeg van de andere kant. Maar de moederpokemon was vermoeid door het gevecht. Abigail beet op haar lip. Wat moest ze nu doen? Ze had tijdens het gevecht wel meerdere gangen gezien die naar deze grot leidden, maar dan? Dan kreeg ze Apollo zonder problemen terug voor het jong? Abigail zakte neer op haar knieën en voelde haar ellebogen weer pijnlijk prikkelen. Was er maar iemand die haar kon helpen..
{ eerste post voor Trevor }
Terug naar boven Ga naar beneden
Trevor Wilkshire
Member
Trevor Wilkshire
Punten : 310
Age : -
Icon : Mudkip

Stuck Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stuck   Stuck Emptydo aug 21, 2014 7:22 pm




user posted image
Trevor zuchtte zachtjes toen hij de cave binnen stapte. Trevor had het nooit op caves. Gelukkig had Blaze haar vlammen aan, dat was zijn licht door deze cave. Met zijn handen in zijn zakken en een lange grasspriet in zijn mond liep hij kalmpjes verder door deze grot. Hij moest ooit aan de andere kant komen, anders kon hij nooit de eerste gym verslaan. Trevor keek even verbaasd op toen hij in de verte wat hoorde, iets van een gevecht. Normaal was het wel, maar dat de grond daarna even trilde niet. Blaze schoot al meteen vandoor, "Blaze!" riep hij zijn quilava achterna, maar luisteren deed ze niet. Ze rende naar een jammerend geluid, van een pokémon. Blaze maakte een luid geluidje toen ze bij een meisje kwam, hem duidelijk makend dat hij moest opschieten. Trevor kwam hijgend aan bij een meisje. Naja, meisje? Iets jonger dan hem, 1 á 2 jaar? Haar ellebogen waren kapot en dat was... een baby Kangaskhan? "Dammit Blaze," mompelde hij binnensmonds. "Gaat het?" vroeg hij vervolgens aan het meisje. Hij keek naar de muur van stenen, wat was hier gebeurd? "What the..." bracht hij uit toen hij een Kangaskhan hoorde. Was dit haar baby...? "Wat is er gebeurd?" vroeg hij op zijn gebruikelijke kalme toon. Druk maken hoefte hij zich nooit. "Doen je ellebogen pijn?" vroeg hij vervolgens met een lichte frons op zijn gezicht. Hij had wat spullen bij zich, pleisters, verband etcetera.

tag: Abigail Page notes: Moeheid trekt mijn inspi weg @.@




Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail Page
Member
Abigail Page
Punten : 353
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t61-abigail-daisy-page https://pokemon-journey.actieforum.com/t63-abigail-s-pokedex

Stuck Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stuck   Stuck Emptydo aug 21, 2014 10:40 pm

Niké deed haar best om het jong te kalmeren en plukte zelfs een van haar veren uit haar nette dek, waar het jong mee zou moeten spelen. Wonder bij wonder werkte dit. Het jong ging zitten en speelde met de lange staartveer, soms een blij geluidje makende. Goed, die was afgeleid. Nu kon Abigail zich concentreren op een weg terug. "Gaat het?" Voordat ze haar hoofd had kunnen draaien hoorde ze een onbekende stem en schrok lichtjes. Een onbekende pokemon had de vreemdeling bij zich, zijn naam was blijkbaar Blaze. Niké fladderde op haar schouder en bekeek de jongen tussen versmalde oogleden. Ze knikte, paniekerig met haar ogen op de stenen muur gericht.
"Wat is er gebeurd?" Natuurlijk zou hij deze vraag stellen, maar het duurde even voordat Abigial klaar was om een antwoord op te sommen. "Ik kwam met mijn pokemon een wilde Kangaskhan tegen en het liep uit op een gevecht. Door dat vele geluid is er een instorting gekomen en nu ben ik gescheiden van de ingang waar ik vandaan was gekomen. Mijn pokemon ligt uitgeschakeld aan de andere kant! En.. we hebben het jong van de Kangaskhan hier gevonden." Jammerde ze, hoe kon ze nou zo dom geweest zijn om Apollo niet gelijk in zijn pokeball te doen ..?!
"Doen je ellebogen pijn?" Ze veegde een beetje vuil weg uit de open wond, maar kromp in een door de steek die door haar lichaam trok. "Ik.. ik denk dat ze wel erg geschaafd zijn." Murmelde ze, maar in haar tas bevond zich geen EHBO-kit, helaas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Trevor Wilkshire
Member
Trevor Wilkshire
Punten : 310
Age : -
Icon : Mudkip

Stuck Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stuck   Stuck Emptyvr aug 22, 2014 8:44 pm




user posted image
"Ik kwam met mijn pokemon een wilde Kangaskhan tegen en het liep uit op een gevecht. Door dat vele geluid is er een instorting gekomen en nu ben ik gescheiden van de ingang waar ik vandaan was gekomen. Mijn pokemon ligt uitgeschakeld aan de andere kant! En.. we hebben het jong van de Kangaskhan hier gevonden." Damn dat was een groot probleem. Trevor krabte even op zijn hoofd, waarna hij een plan moest gaan verzinnen. "Doen je ellebogen pijn?" vroeg hij vervolgens met een lichte frons op zijn gezicht. Het meisje veegde een beetje vuil weg op de open wond, maar kromp vervolgens ineen. "Ik.. ik denk dat ze wel erg geschaafd zijn." Trevor knikte even. Daar zou hij snel eventjes iets aan gaan doen voordat hij de pokémon aan de andere kant kon helpen. Trevor zette zijn tas neer en pakte zijn EHBO-kit tevoorschijn. Hij pakte 2 steriele gaasjes tevoorschijn en reikte ze naar het meisje uit. "Druk dit maar even tegen je wonden." zei hij rustig tegen het meisje. Oke, wat nu? Trevor pakte de 3 overige pokéballs en opende ze tegelijkertijd. Calypso, Snow en Steve kwamen tevoorschijn. "Oke jongens, dit is er aan de hand." begon hij rustig tegen hen terwijl hij ging hurken. "Dit meisje kwam een Kangaskhan tegen, ze vochten en toen stortte de grot voor een deel in. Haar pokémon ligt aan de andere kant uitgeschakeld en de baby van de Kangaskhan is hier." legde hij ze kalm uit. "Snow, jij breekt alle grote stenen met je Double Kick, Calypso jij pakt de iets grotere stenen met je Vines. Ik weet dat je pas net Vine Whip kent, maar dit is een noodgeval. Steve, jij gaat de overige stenen dragen. En Blaze... Het spijt me meisje, moedig ze maar aan. Op dit moment kun je niet helpen." gaf hij de instructie aan zijn pokémon die meteen knikte en aan de slag gingen. Trevor ging weer terug naar het meisje, waarna hij verschillende attributen uit zijn EHBO-kit pakte. Twee verbandjes, twee nieuwe gaasjes, Jodium... Oh ja en hij had een fles water nodig uit zijn tas. "Ik ben trouwens Trevor," zei hij terwijl hij alle spullen pakte. "Zou ik een arm mogen?" vroeg hij vervolgens, hier kon je niet zomaar een pleister op plakken. Oh damn! Hij had natuurlijk vier gaasjes nodig! Ook pakte hij een bekertje uit zijn tas en schonk hij wat water in, die hij aan het meisje aanbood. Trevor pakte uit de EHBO-trommel ook een kleine tape, waarmee hij het verband kon vastmaken.

tag: Abigail Page notes: Hij is cute voor zijn doen xD




Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail Page
Member
Abigail Page
Punten : 353
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t61-abigail-daisy-page https://pokemon-journey.actieforum.com/t63-abigail-s-pokedex

Stuck Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stuck   Stuck Emptyvr aug 22, 2014 10:35 pm

De vreemdeling luisterde naar haar verhaal en ze had al die tijd het nog niet eens in haar hoofd gehaald om te bedenken dat dit net zo'n vervelende jongen kon zijn als die in Santalune. Maar goed, die was meteen overgegaan in die vreselijke daden en deze.. deze had oprecht gevraagd naar haar conditie, of ja, die van haar ellebogen. Haar werden gaasjes aangeboden, die ze voorzichtig tegen haar wonden drukte en op haar lip beet toen het al begon met prikkelen.
Ondertussen waren er drie andere pokemon verschenen, die de dikke laag van stenen probeerden te doorbreken. "Ik.. ik wil je pokemon niet uitputten." Murmelde ze toen de drie tegen de laag van stenen begonnen te vechten. "Misschien kunnen we beter door de verscheidene gangen gaan ..? Anders denkt de moeder misschien wel dat we haar jong aanvallen en wordt ze nog woester." En wie weet zou ze dan Apollo iets aan gaan doen. Niké, nog altijd op haar schouders gepositioneerd, keek bedenkelijk naar de vreemdeling en flapperde waarschuwend met haar vleugels toen hij Abigail iets aanbood. "Ik ben trouwens Trevor," Zei hij toen uiteindelijk, terwijl hij bezig was van alles en nog wat uit zijn tas tevoorschijn toverde. Er werd haar een bekertje water aangeboden, waar ze een klein slokje van nam en dat vervolgens op een steen plaatste en haar arm, zoals gevraagd, aanbood. "Niet het meest gewoonlijke huwelijksaanzoek, maar het kan ermee door." Glimlachte ze, dat was typisch Abigail. In een benauwde situatie werd haar humor steeds slechter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Trevor Wilkshire
Member
Trevor Wilkshire
Punten : 310
Age : -
Icon : Mudkip

Stuck Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stuck   Stuck Emptyza aug 23, 2014 10:42 pm




user posted image
"Ik.. ik wil je pokemon niet uitputten." zei ze tegen hem, terwijl ze naar zijn pokémon keek. "Misschien kunnen we beter door de verscheidene gangen gaan ..? Anders denkt de moeder misschien wel dat we haar jong aanvallen en wordt ze nog woester." Trevor fronste even en dacht na. "Met een risico lopen dat we verdwalen, je pokémon en de kangaskhan niet meer kunnen vinden..? Daarbij moet ik toch eerst je oorlogswonden verzorgen." zei hij tegen haar. Toen hij echter vroeg om haar arm maakte ze een grapje, "Niet het meest gewoonlijke huwelijksaanzoek, maar het kan ermee door." Trevor glimlachte even. "Nou meisje-zonder-naam, dit word dan meteen je pijnlijkste aanzoek ooit." zei hij met een glimlach waarna hij een beetje water over de wond goot en met een gaasje alle kleine steentjes en groot vuil eruit probeerde te halen, als hij dat niet deed, kon het ontsteken en was het meisje nog verder van huis. Hij had het grootste vuil ervanaf, dus nu kon hij verder werken. Hij pakte een ander gaasje en deed er wat jodium op, dat zou het nog extra ontsmetten. Hij drukte het zachtjes tegen de wond aan en pakte daarna wat watten die hij zachtjes erop drukte. Als het gaasje door zou bloedden zouden de watten het nog opvangen. Daarna maakte hij het verbandje open en begon hij rustig om de arm heen te wikkelen. Hij moest opletten dat ze de arm nog kon bewegen, maar volgens hem zat het zo goed. Hij pakte de kleine tape en scheurde twee stukjes af, die hij op het verband bevestigde. Ondertussen ontstonden in de muur al kleine gaatjes, waardoor je langzamerhand de andere kant steeds beter kon zien. "Andere arm?" vroeg hij vervolgens aan haar, terwijl hij zijn hand uitstak. "Zit het niet te strak?" vroeg hij vervolgens aan haar, hopend dat ze haar arm nog goed genoeg kon bewegen.

tag: Abigail Pagenotes: Derp




Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail Page
Member
Abigail Page
Punten : 353
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t61-abigail-daisy-page https://pokemon-journey.actieforum.com/t63-abigail-s-pokedex

Stuck Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stuck   Stuck Emptyza aug 23, 2014 11:53 pm

Ja ze zouden inderdaad verdwaald kunnen raken. "Maar de grot is niet voor niets ingestort, je weet maar nooit wat dit veroorzaakt." Antwoordde ze bezorgd en beet pijnlijk op haar lip. "Nou meisje-zonder-naam, dit word dan meteen je pijnlijkste aanzoek ooit." Ze fronste, maar voelde toen het water over haar arm lip, al lichtelijke prikkelingen door haar lichaam schieten. Maar het hellevuur ontvlamde pas in haar lichaam toen hij het jodium erop drukte. Argh wat prikte dat toch erg.
Uiteindelijk kreeg Trevor er een verband omheen, wat voor haar een hele constructie leek. Ze gaf netjes haar tweede arm en hoorde wat steentjes achter haar afbrokkelen. "Het is.. stil, aan de andere kant bedoel ik." Door de nervositeit was het volume in haar stem wat gezakt. Waar was de moeder? Over de moeder gesproken, het jong keek nu boeiend naar de pokemon die aan het werk waren, maar draaide zich toen om naar de twee mensen, om boeien naar de twee te kijken. "Niké, kan je een berry uit m'n tas halen?" Vroeg ze aan haar Taillow, die met fladderende vleugels opvloog en met haar pootjes de rits van haar tas naar beneden kreeg. Het zakje met besjes lag bovenop, zodat ze niet allemaal verpletterd zouden worden door de inhouden en netje pakte Niké er eentje op in haar snavel en fladderde op de grond, waar ze de blauwe oran berry op de grond voor het jong neerlegde en achteruit hopte. Wantrouwen zat nog in het karakter van het jong, maar het bleef een bes, dus pakte hij voorzichtig het blauwe vruchtje tussen zijn voorpoten en nam een klein hapje, om vervolgens een dankbaar geluidje te maken. "Niet alle Kangaskhans zijn zo woest." Glimlachte ze.
Pas toen herinnerde ze zich dat Trevor haar zojuist nog een stille hint had gegeven om haar naam nog te vermelden, die ze zo dom was vergeten. "Oh ja, ik ben Abigail en dit is een van mijn pokemon Niké." De Taillow was weer op haar schouders gefladderd en vestigde haar blik op de, voor haar, vreemdeling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Trevor Wilkshire
Member
Trevor Wilkshire
Punten : 310
Age : -
Icon : Mudkip

Stuck Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stuck   Stuck Emptyzo aug 24, 2014 9:45 pm




user posted image
Trevor wachtte rustig op de andere arm van het meisje, waarna hij hetzelfde deed bij deze arm als de andere. "Het is.. stil, aan de andere kant bedoel ik." Trevor keek even op en knikte even rustig. Trevor hoorde hoe het meisje nog wat dingen aan haar pokémon beval, naar daar schonk hij niet veel aandacht aan. "Oh ja, ik ben Abigail en dit is een van mijn pokemon Niké." Trevor glimlachte even, Abigail. "Aangenaam Abigail," zei hij kalmpjes waarna hij de laatste twee tapejes op haar arm plakte. "Zo, dat zou het moeten doen. Je moet alleen oppassen dat het niet gaat ontsteken, dan moet je naar de dokter." zei hij terwijl hij rustig wou opslaan, maar... opeens voelde hij de tedere lippen van het meisje en schoot hij naar achter. What the... "Blaze! Dammit!" worp hij de quilava toe die triomfantelijk naar hem keek. Serieus Blaze? dacht hij even. "Eh... Het spijt me... Ik bedoelde het niet zo!" zei hij terwijl hij de achterkant van zijn hoofd even krabte. Dat was... awkward. Hij richtte even een boze blik richting Blaze die een vrolijk geluidje maakte. Shipper die ze was... Hij werd echter gestoord door Calypso, die aan zijn broek trok. "Hm?" zei hij tegen de Chespin die naar de muur wees, waar steeds grotere gaten ontstonden. Trevor keek door de muur heen, kon ze vanaf hier haar pokémon zien?

tag: Abigail Page notes: Awkward ... (A)




Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail Page
Member
Abigail Page
Punten : 353
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t61-abigail-daisy-page https://pokemon-journey.actieforum.com/t63-abigail-s-pokedex

Stuck Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stuck   Stuck Emptyma aug 25, 2014 1:30 am

Haar andere arm werd ook verbonden en dankbaar keek ze Trevor aan. Daar zou ze wel vandaag mee rond kunnen komen, als ze niet nog een keer op de grond zou vallen door te vallen. "Zo, dat zou het moeten doen. Je moet alleen oppassen dat het niet gaat ontsteken, dan moet je naar de dokter." Ze knikte en probeerde het uiterste rek van haar armen uit, nu ze zo ingepakt zaten. Het was minder dan zonder, maar ze kon nog wel iets ermee. Sowieso had ze niet geklaagd bij een nog redelijk onbekende die zomaar hulp zou aanbieden.
Plots werd er iets tegen haar lippen gedrukt en haar ogen sperden zich open. Ze zag een flits van het gezicht van Trevor van heel erg dichtbij en viel bijna achterover door de plotselinge druk. W-wat? Ze deed bliksemsnel een stapje naar achteren en zag Niké verbaasd opvliegen van haar schouder. "Eh... Het spijt me... Ik bedoelde het niet zo!" Haar wangen kleurden felrood en ze bleef de jongen vervreemd aanstaren. Wat was er zonet gebeurd ..?! Was het nou.. echt gebeurd? De reden van dit alles had ze niet kunnen horen, dat het eigenlijk de Quilava van Trevor was geweest die hem had geduwd, dus krabbelde ze maar wat ongemakkelijk achteruit, terwijl haar Taillow de meest felle blikken op de andere Trainer wierp.
Ja, hij was haar redder in nood, maar.. dat? Nee. Dat kon ze niet accepteren. Abigail hapte opgelucht naar adem toen de ingestorte muur een gat begon te vertonen. Afleiding was het eerste wat ze nu nodig had. Ze probeerde door de ontstane gaten naar de grote opening in de grot te kijken, maar kon door al het pijn aan de andere kant ook niets zien. Zo nu en dan wierp ze snel een blik opzij, kijkend waar Trevor uithing. Want ja.. haar vertrouwen in hem was nu wel gezakt. Misschien had ze hem toch verkeerd ingeschat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Trevor Wilkshire
Member
Trevor Wilkshire
Punten : 310
Age : -
Icon : Mudkip

Stuck Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stuck   Stuck Emptydi aug 26, 2014 11:21 pm




user posted image
Abigail zei niks meer en Trevor wist dat Blaze het gewoon verpest had. Maar ach, dingen konden gebeuren en hem boeide dat niet te veel. Het belangrijkste was dat de kleine Kangaskhan weer terug kon naar zijn moeder en zei haar ... whatever pokémon terug kreeg. Zijn humeur die net nog zo goed was, was alweer terug gekrabbeld naar zijn koele karakter. "Zie je je pokémon al?" vroeg hij kalmpjes terwijl hij langzaam in één van de gaten begon te vegen. Hiermee kon hij de gat een stuk groter maken, hij wou weg van de awkwardness, maar niet voordat de kleine Kangaskhan terug bij zijn moeder was en zij haar pokémon terug had. Blaze keek hem ondeugend aan, maar Trevor gaf haar een felle blik terug, waardoor ze wat terug krabbelde. Ja, hij was boos op haar. Was hij een keer aardig, doet ze dat. Geweldige dag dit, helemaal geweldig...



tag: Abigail notes: Derp




Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail Page
Member
Abigail Page
Punten : 353
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t61-abigail-daisy-page https://pokemon-journey.actieforum.com/t63-abigail-s-pokedex

Stuck Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stuck   Stuck Emptydi aug 26, 2014 11:37 pm

Trevor zei ook niets meer en aan de ene kant vond ze dat wel prettig, want waar was hij met zijn gedachten geweest? Dacht hij haar zomaar te kunnen zoenen? Alsof ze zo'n hopeloos en dankbaar meisje was? Dit zorgde ervoor dat wat kiezeltjes naar beneden brokkelden, omdat ze onhandig haar handen op de stenen onder haar plaatste. Nee, dat zou ze voor haar leven onthouden, elke keer dat ze hem tegen zou komen werd ze aan dat ene vreemde moment herinnerd. Misschien was hij toch niet zo.. hulpzaam, maar deed hij alles wat hij had gedaan voor zijn eigen.. plezieren.
Maar aan de andere kant, ze voelde nu toch de lichtelijke angst dat Trevor nu rechtsomkeert zou maken en gewoon de grot met zijn pokemon zou uitlopen, dan was ze er eigenlijk wel geweest. "Zie je je pokémon al?" Vroeg de jongen, goed, hij was er nog. Dat was.. iets. "N-nee." Ze kon er niets aan doen dat haar stem trilde, deels door woede, maar ook deels door een plotselinge verlegenheid die haar overkomen was. Ze duwde wat stenen weg en kreeg plots een groter beeld. In een flits zag ze iets bruins, maar voordat ze echt kon uitmaken wat het was, keek ze recht in de ogen van moeder Kangaskhan. "eh.." Ze deed bevend een stap achteruit. "Ik heb wel een andere pokemon gevonden." Haar ogen werden groot toen ze recht in de ogen van de woeste moeder keek. Skitty droppings!
Terug naar boven Ga naar beneden
Trevor Wilkshire
Member
Trevor Wilkshire
Punten : 310
Age : -
Icon : Mudkip

Stuck Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stuck   Stuck Emptydi aug 26, 2014 11:59 pm




user posted image
"N-nee." antwoorde Abigail met een trillende stem. Trevor zuchtte even, hij kon nu ook weglopen. Maar dat deed hij niet. "eh.." hoorde Trevor opeens, waardoor hij naar Abigail keek. Ze had een stap achteruit gedaan, toch? "Ik heb wel een andere pokemon gevonden." hm? Trevor liep langzaam naar Abigail toe, toen hij zag dat de moeder Kangaskhan woest naar Abigail keek. Trevor deed langzaam een paar stappen achteruit, zo geruisloos mogelijk. Hij pakte rustig de kleine Kangaskhan op, die meteen verontwaardigd piepte, bang, schreeuwend naar zijn mama. Hierdoor richtte de Kangaskhan zich op Trevor, haar woeste blik deed niks bij hem. Het gat zou groot genoeg zijn voor de baby Kangaskhan, maar het bleef een risico. Trevor zuchtte even, waarna hij de baby Kangaskhan door de muur liet kruipen. "Hier is 'ie weer," zei hij tegen de Kangaskhan. De moeder nam de baby goed in ontvangst en stopte het weer bij haar buik, waardoor de baby Kangaskhan een blij geluidje maakte. De Kangaskhan schonk geen aandacht meer aan hem en Abigail, waarna ze rustig wegliep, bezig met haar kleine baby. Trevor draaide zich weer naar zijn pokémon, die ondertussen hadden kunnen uitrusten. "Jullie doen het prima, Abigail heeft bijna haar pokémon terug. Hou nog even vol!" sprak hij zijn pokémon ietwat koeltjes toe. Mja, zijn humeur was van hoog naar laag gegaan.


tag: Abigail notes: Derp




Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail Page
Member
Abigail Page
Punten : 353
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t61-abigail-daisy-page https://pokemon-journey.actieforum.com/t63-abigail-s-pokedex

Stuck Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stuck   Stuck Emptywo aug 27, 2014 12:10 am

Door angst kon ze geen spier meer bewegen en bleef ze daar maar staan, met een bezorgd roekende Taillow op haar schouders, die Trevor met haviksogen bekeek. De Kangaskhan was alles behalve goed gehumeurd en toch durfde hij het aan het kleintje op te pakken. Door de piep versteende ze echter, want de moeder reageerde hier niet goed op. Toch ging Trevor door en wist het jong bij het gat te krijgen, waarna hij binnen enkele seconden weer in de warme buidel van zijn moeder zat.
Toch sprak Trevor haar niet toe, maar wist ze via de woorden van zijn pokemon maar uitmaken dat het goed zou komen. Zelf kroop ze door een groter gat, de bruine vorm van de Kangaskhan in de gaten houdende en sloop naar de plek waar ze Apollo voor het laatst had gezien. De Grovyle had zijn ogen nu open, toen ze hem vond, en hij slaakte een opgeluchte zucht toen hij Abigail zag. Of was het meer om het feit dat Abigail niets had? Beide wegen waren goed en ze gaf hem een aai over zijn groene kop en keerde hem terug in zijn pokeball, waar hij zijn verdiende rust kreeg.
Snel glipte ze weer door het gat, maar toen ze achter zich keek zag ze dat de Kangaskhan midden in de grot aan het spelen was met haar kleintje. Dat werd een probleem, want waarschijnlijk zouden ze er niet zomaar langs kunnen komen. "Uh.. als je die kant op moet," Ze wees richting de spelende Kangaskhan. "Ben ik bang dat je een omweg moet maken." Ze keek Trevor niet rechtstreeks aan. In haar hoofd kruiste ze haar vingers, dat ze zelf maar door het labyrint van deze grot moest gaan en dat hij gewoon de andere kant uit moest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Trevor Wilkshire
Member
Trevor Wilkshire
Punten : 310
Age : -
Icon : Mudkip

Stuck Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stuck   Stuck Emptywo aug 27, 2014 10:33 pm




user posted image
Abigail ging blijkbaar door een groter gat, oke. Trevor liet al zijn pokémon -behalve Blaze- terug in zijn pokéballs keren. Trevor ging zitten en haalde zijn hand door zijn haar. Blaze liep rustig naar hem toe, waarna ze haar pootjes op zijn buik zette en ze met onschuldige oogjes naar hem keek. Trevor lachte zachtjes en trok Blaze naar hem toe voor een knuffel. Blaze maakte een vrolijke piep, wat Trevor geruststelde. Het was weer goed tussen hen. Trevor verstijfde echter een moment toen hij Abigail weer hoorde. "Uh.. als je die kant op moet," zei ze wijsend naar de Kangaskhan. "Ben ik bang dat je een omweg moet maken." Trevor stond snel op en keek even om zich heen. "Als ik eerlijk ben, heb ik geen idee waar ik naar toe moet." zei hij kalmpjes. Nope, totally verdwaald. Hoe moest hij hier ooit uitkomen?


tag: Abigail notes: derp




Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail Page
Member
Abigail Page
Punten : 353
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t61-abigail-daisy-page https://pokemon-journey.actieforum.com/t63-abigail-s-pokedex

Stuck Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stuck   Stuck Emptydo aug 28, 2014 3:25 pm

Nog net zag ze een lichte verandering in de houding van Trevor toen ze weer verscheen. Oké wat was hij aan het doen? "Als ik eerlijk ben, heb ik geen idee waar ik naar toe moet." In haar gedachten rolde ze met haar ogen, lekker duidelijk. "Moet je naar Ambrette of juist de andere kant op?" Vroeg ze met tegenzin en keek de jongen wat neutraal aan. Een reden om zo tegen hem te doen had ze en dat moest hij weten ook. Toch wilde ze niet al te lang wachten op een getreuzeld antwoord, dus als het nu niet duidelijk zou zijn, was ze gewoon weg, zo moeilijk was de weg vinden in zo'n grot toch niet? Anders had ze altijd nog Hannibal, die zou haar wel kunnen helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Stuck Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stuck   Stuck Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stuck
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Ambrette Town :: Glittering Cave-
Ga naar: