I'm so lost right now { & Milianna } - Pagina 3
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 I'm so lost right now { & Milianna }

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Soul Watson
Member
Soul Watson
Punten : 774
Gender : Male ♂
Age : 22 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

I'm so lost right now { & Milianna } - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm so lost right now { & Milianna }   I'm so lost right now { & Milianna } - Pagina 3 Emptyma sep 01, 2014 6:21 pm


Heel lang duurde het niet voor dat de twee weer buiten waren, en ergens wou hij meteen weer naar binnen gaan gewoon om van het zand te kunnen ontsnappen. Voor dat hij de centrale binnen was gegaan was hij de weg al kwijt geweest, maar toen dat hij weer buiten kwam was hij nog eens zo gedesoriënteerd. 'Je weet hoop ik nog steeds waar we heen moeten?' vroeg Soul wanneer dat ze eenmaal buiten waren. Het was de bedoeling geweest dat ze hem de weg zou wijzen aangezien hij geen idee meer had gehad waar dat hij was. De zandstorm was in de tijd dat ze binnen waren geweest enkel maar harder geworden. Het was onmogelijk om 5 meters voor je te kijken, het zand zorgde er wel voor dat het onmogelijk was. 'En ik ga toch blij zijn als we hier weg zijn, dat zand pakt echt op je keel.' en het was waar. Hij was nog niet lang buiten en zijn mond was al volledig droog en zo ook zijn keel.




Laatst aangepast door Soul Watson op ma sep 08, 2014 5:54 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Milianna Hightower
Member
Milianna Hightower
Punten : 312
Gender : Female ♀
Age : 16 jaar
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t89-milianna-hightower https://pokemon-journey.actieforum.com/t137-milianna-s-pokedex#1217

I'm so lost right now { & Milianna } - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm so lost right now { & Milianna }   I'm so lost right now { & Milianna } - Pagina 3 Emptydi sep 02, 2014 6:43 pm

Milianna

Toen de twee de centrale weer uitkwamen vroeg Soul of ze nog wist waar ze heengingen, oops, dat was ze vergeten... Ze knikte nogal twijfelachtig al kon ze er maar niet opkomen, Lumiose? Misschien maar de havenstad, welke zijn naam ze vergeten was kon ook nog. Uiteindelijk nam ze de hopelijk goede gok, naar Lumiose City. 'En ik ga toch blij zijn als we hier weg zijn, dat zand pakt echt op je keel.' nu pas toen de man het opmerkte voelde Milianna het ook, een extreem droog gevoel in haar keek. "Kom, we gaan weg van deze plek." commandeerde ze hem, al bijna marcherend richting Lumiose.

Het duurde niet te lang of de Prism Tower kwam al in zich, wat zou dat lang geduurd hebben zeg, om zo iets groots te bouwen...
Note: xx Words: xx Company:xx
© Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Watson
Member
Soul Watson
Punten : 774
Gender : Male ♂
Age : 22 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

I'm so lost right now { & Milianna } - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm so lost right now { & Milianna }   I'm so lost right now { & Milianna } - Pagina 3 Emptyma sep 08, 2014 5:53 pm



Soul was ergens wel blij wanneer dat de hoge toren weer in zicht kwam. Dat wilde zeggen dat ze er bijna waren en dat hij vanaf dan eindelijk verder kon gaan met zijn reis. Zijn volgende stop zou de gym zijn, en eigenlijk had hij wel genoeg tijd verloren in de badlands. 'Ik denk dat ik wel meteen verder ga als we eenmaal in Lumiouse city zijn aangekomen.' zei Soul terwijl dat hij keek naar de stad die als maar dichter bij kwam. 'Ik heb nog een lange weg af te gaan.' vervolgde hij. 'In ieder geval nog succes met je breed carrière.' het klonk Soul ook wel leuk om eens te breeden, maar daar zou hij nog even mee wachten tot dat hij de goede pokémon ervoor had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milianna Hightower
Member
Milianna Hightower
Punten : 312
Gender : Female ♀
Age : 16 jaar
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t89-milianna-hightower https://pokemon-journey.actieforum.com/t137-milianna-s-pokedex#1217

I'm so lost right now { & Milianna } - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm so lost right now { & Milianna }   I'm so lost right now { & Milianna } - Pagina 3 Emptywo sep 17, 2014 1:35 pm

Milianna

De wind die nog steeds niet was gaan liggen liet zand in haar ogen waaiden, dus met de ene hand probeerde ze het zand uit haar ogen te halen en de andere hand had Hilda's Pokéball nog vast, gewoon om er zeker van te zijn dat de Zorua niet de ball uitging. 'Ik denk dat ik wel meteen verder ga als we eenmaal in Lumiouse city zijn aangekomen.' ze richte haar, inmiddels rode ogen door al dat vreselijke zand op Soul en knikte "Ik ook, de gym gaat ook een stop voor mij worden. even bleef zij stil terwijl ze luisterde naar de man, al lopend richting Lumiose City 'Ik heb nog een lange weg af te gaan.' het meisje knikte enkel.

'In ieder geval nog succes met je breed carrière.' even glimlachte de blauwharige "Dankje en jij trouwens met het trainen." al tijdens het lopen kwam de poort die naar Lumiose leidde in zicht, terwijl ze zuchtte van blijdschap gezien de hoeveelheid zand minder werd.
Note: xx Words: xx Company: Soul Watson
© Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

I'm so lost right now { & Milianna } - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm so lost right now { & Milianna }   I'm so lost right now { & Milianna } - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm so lost right now { & Milianna }
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» This is probably called the 'Lost Hotel' because you get lost easily. [&ICARUS ALIS]
» Finally here[Milianna]
» Milianna Hightower
» Milianna's Pokedex
» {Route 3} Little Smirk. | & Milianna!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose Badlands-
Ga naar: