Stage
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Stage

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

Stage Empty
BerichtOnderwerp: Stage   Stage Emptywo sep 02, 2015 6:42 pm

Nu ik halverwege mijn derde stageweek ben kan ik redelijk inschatten hoeveel tijd ik overhoud om te RPGen, en dat blijkt teleurstellend weinig te zijn. Als ik thuis ben en heb gegeten heb ik nog ongeveer anderhalf tot twee uur de tijd om op de laptop te gaan, waarin ik meestal niet de energie nog heb om ergens te posten. Soms weet ik 's ochtends in de trein de motivatie te vinden, maar omdat dit verschilt met hoe goed ik wakker ben geworden is dit geen garantie van dagelijkse posts.

Ik zet hierom enkele van mijn accounts op 'rust', wat betekent dat ik alleen nog in hun topics post als dit betrekking heeft tot een evenement of verhaallijn, of op een andere manier belangrijk voor de karakters is. Hiermee laat ik dus een aantal topics vallen en ik zal op deze accounts hoogstwaarschijnlijk geen nieuwe topics aannemen.

Momenteel geldt dit voor: Oskar Helvig, Lori Campbell, Kaying Winfrey en Fleur Fievez. Sara Sweets en Tiffany Marchetti gaan niet op rust, maar zullen ook enkele topics laten vallen.

Heb je een topic met één van deze karakters welke je absoluut niet stil wil laten vallen, PB Sara dan even en dan zal ik hem niet uit mijn lijst halen of er terug in zetten. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stage
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stage
» Stage
» On to the next stage.
» Stage
» Stage

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WOULD YOU LIKE TO QUIT YOUR GAME? :: Absence-
Ga naar: