{ Rawr - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 { Rawr

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

{ Rawr - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Rawr   { Rawr - Pagina 2 Emptyvr jul 31, 2015 4:40 pm


Sara begreep heel goed waarom Cecille haar nog eens belde, maar ze kon het niet aan om het momenteel uit te leggen. Niet alleen was het onbeleefd om te bellen in het bijzijn van een ander, maar ze moest ook eerst haar schaamte weer wat onder controle krijgen. Arceus. Wel, het was altijd beter dan als ze had besloten om voor een andere reden te bellen. Ze begreep dat ze Cecille nu waarschijnlijk alleen maar zorgen oplegde, maar ze had haar gezegd dat ze geen Ninetales was en dat moest genoeg zijn, toch? De blondine kennende was dat niet genoeg, eigenlijk, maar ze drukte toch het gesprek weg elke keer dat Cecille weer probeerde te bellen.

“Zeg dat wel,” bracht Sara uit op de opmerking van Ragya. Wat zij er allemaal van vond wist ze niet en wilde ze eigenlijk ook niet weten. Misschien vond de roodharige het allemaal hilarisch. Het was immers vast een vorm van leedvermaak, want Sara leed er behoorlijk onder. “Iedereen die logisch kan nadenken zou toch moeten begrijpen dat als ik normaal praat, ik geen Pokémon ben?” dacht ze hardop. Misschien dat ze zich toch een beetje schuldig voelde dat ze Cecille steeds wegdrukte. Ze had ook best wel abrupt gereageerd, maar ze had even de tijd nodig gehad om te kalmeren. Dat kreeg ze nu redelijk voor elkaar. “Vind je het erg als ik haar straks terugbel? Al vraag ik me af of bellen genoeg zal zijn.” De blondine kennende zou ze haar best doen om de witharige te vinden en in levende lijve te zien dat ze geen Ninetales was. Zo’n excuus zou ze zeker gebruik van maken.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Gender : Female ♀
Age : 21 years, born on may 4th
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

{ Rawr - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Rawr   { Rawr - Pagina 2 Emptyzo aug 02, 2015 10:45 pm

Ragya vond alles goed en wel, tevens leedvermaak, zolang het maar niet bij haarzelf was. Nu had ze wel een zekere vorm van zelfspot die ze her en der gebruikte maar het grotendeel moest toch van andere afkomen. En dat was in deze situatie dus ook zo. Het was dan allemaal wel dankzij Aldrei, en de roodharige deed dus ook niet moeilijk met sorry zeggen, of ze het meende was immers wat anders. Bij de woorden van de ander grijnsde ze schuin. ‘Je weet het maar nooit, sommige pokémon zijn vrij goed in spreken. En wie weet wat er allemaal kan gebeuren als je in een Pokémon veranderd, ik kan niet uit ervaring spreken’ Een beetje sarcastisch maar in haar ogen wel humoristisch. Of de ander het kon waarderen maakte haar niet uit, het ging om het idee. Als Lucario’s en Zoroark het konden, waarom een Ninetales niet? De pokédex zei dat het zeer slimme beesten waren die mensen konden verstaan, so jeah. Daarbij was alles mogelijk als je het voor elkaar kreeg in een Ninetales te veranderen, Cecille had dus een redelijk goed punt gemaakt. Bij de vraag knikte ze terwijl ze haar schouders ophaalde, het was haar Holocaster en het was nu niet dat de roodharige zelf de beste manieren had. Het was voor haar geen probleem, toch maakte ze geen aanstalte weg te gaan. Ze was entertaind en werd niet weggestuurd. Geen probleem dus.

{ Beetje kort :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

{ Rawr - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Rawr   { Rawr - Pagina 2 Emptyzo aug 30, 2015 5:01 pm


Het zat Sara allemaal niet lekker. Ze had net gedacht dat ze wel weer wat gekalmeerd was, maar eigenlijk schoot ze nog steeds in de stress en ze wist dat Cecille haar er niet zo snel mee weg liet komen. De opmerking van Ragya verwarde haar ook alleen maar meer. “Eerlijk gezegd geloof ik niet dat het mogelijk is om in een Pokémon te veranderen,” reageerde Sara. Haar toon klonk wat strenger dan bedoeld, maar dat gebeurde wel vaker als ze niet helemaal lekker in haar vel zat. Misschien kon ze dat gesprek met Cecille maar beter zo snel mogelijk doen, anders bleef ze hier mee zitten. Ze wilde alleen niet dat Ragya er dan bij zou blijven, want de roodharige was in principe een vreemdeling voor haar en hoewel ze nu al wel van de situatie af wist, voelde Sara zich niet prettig bij het idee dat die het gesprek zou bijwonen. Dat ze knikte toen Sara vroeg of ze Cecille zo mocht terugbellen waardeerde de witharige, maar de ander maakte geen aanstalten om weg te gaan of te doen alsof ze niet luisterde en dat lag haar weer minder goed. Ach, zo moeilijk was dat niet op te lossen. “Goed, dan ga ik even.” Ze wist niet of de roodharige er veel voor voelde om elkaar weer te spreken na het telefoontje met Cecille, maar ze nam aan dat als dat zo was ze nu wel een ‘tot zo’ of iets dergelijks achter haar aan riep. Als dat niet het geval was had Sara alle tijd om Cecille eventueel ook nog persoonlijk te spreken, wat ze eigenlijk veel prettiger zou vinden. Misschien dat ze dat had moeten laten blijken, maar haar zekerheid was toch een beetje ingestort door deze beschamende situatie.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

{ Rawr - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Rawr   { Rawr - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{ Rawr
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Aquacorde Town-
Ga naar: