Rar - Pagina 3
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Rar

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Jane Harper
Member
Jane Harper
Punten : 493
Gender : Female ♀
Age : 22 y/o yo
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Bidoof
https://pokemon-journey.actieforum.com/t3047-jane-harper https://pokemon-journey.actieforum.com/t3049-jane-s-dex#61432

Rar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rar   Rar - Pagina 3 Emptydo okt 15, 2015 8:34 pm


I SAW SO MANY PLACES, THE THINGS THAT I DID.. WITH EVERY BROKEN BONE, I SWEAR
- I LIVED -
Er werd gespeeld verbaasd gereageerd op haar gevecht-aanbod, waarop Jane op haar beurt weer niet anders kon dan in haar rol te blijven. "Oh nou, het hoeft natuurlijk niet, hoor," sprak ze dan ook snel, haar schouders lichtjes ophalend. "Ik wist niet dat je zo bang voor me zou zijn als ik een keertje m'n vuisten hief," grinnikte ze vervolgens plagend, doelend op dat ze eerder voor de grap had gedaan alsof ze er bij de blondine een tand uit zou slaan.

De naam van haar coach werd herhaald, waarop de roodharige bevestigend knikte. De opmerking die de blondine liet volgen, had ze helemaal niet zien aankomen en deed haar meteen in lachen uitbarsten. Mukkin' hankbal. Geweldig. Daar waren zij en haar teamleden helaas nooit op gekomen, en Hank zelf ook niet. Haar gelach ging na een tijdje over in een gegrinnik en verstomde uiteindelijk. Terwijl Jane één enkele lachtraan wegpinkte, herhaalde ze het woord 'hankbal' nog eens hardop. "Zo ga ik het voortaan noemen," verkondigde ze, een tweede lachbui onderdrukkend. Jane schudde haar hoofd kort voordat ze haar honingkleurige kleuren weer op de blondine richtte. "Ik kan niet geloven dat wij daar nooit op gekomen zijn, het zou de perfecte manier geweest zijn om 'm te stangen." Ze leunde wat meer naar achteren, een grijns op haar gezicht en haar blik voor een moment op de lucht gericht. Yeah, het was een hele serieuze man. Tegen dat soort grapjes zou hij echt niet kunnen.

Haar werd gevraagd of er überhaupt ooit een tijd was geweest waarin vreemdelingen vertrouwd werden. Jane fronste en nam een moment over een antwoord na te denken. "Ik denk het wel," was uiteindelijk haar conclusie, die ze met een schouderophaal bracht. Een glimlachje verscheen op haar gezicht. "Zelf ben ik niet echt lang naïef geweest, maar ik weet wel dat veel van mijn klasgenootjes dat wel waren."

"Ja," grinnikte ze, "een biertje. Of iets te eten, dat is ook altijd welkom." Het was waar; vroeg je Jane of ze vol was, dan was dat eigenlijk nooit het geval. Er kon altijd wel iets bij, zij het nog één chocolaatje of een heel extra bord. Gelukkig werd haar haast onstilbare honger gecompenseerd door het feit dat ze veel en vaak sportte, want de roodharige hechtte wel enige waarde aan het behouden van een gezond figuur.
Er was ook een wolk die op een Minccino leek? Jane speurde de hemel af, maar kon de vorm van het wezen in geen enkele wolkenformatie herkennen. "Waar dan?" Vroeg ze dan ook, haar blik op de lucht gericht houdend. Misschien bekeek ze het vanuit de verkeerde hoek. Op een wat stuntelige manier schoof Jane over het gras meer naar de blondine toe, waarna ze langs diens wijzende vinger naar boven keek. "Ik zie 'm echt niet," bracht ze verward uit. Of toch, was dat hem? Het had wel iets van een Minccino.. "Of bedoel je die?" Ook de roodharige begon nu te wijzen, al had ze niet door dat ze een compleet andere richting uit wees dan haar gesprekspartner.

"Ah ja, Team Raket," sprak Jane wat vaagjes. Nog steeds wist ze niet echt wat ze van de organisatie moest denken. Ze neeg echter meer naar het oordeel dat alle verhalen rondom de dreiging nogal opgeblazen werden. Een groep die een naam droeg die alleen ukkies stoer zouden vinden, kon de roodharige niet snel serieus nemen. Het kon ook best dat ze gewoon niet genoeg met de organisatie te maken had gehad, maar goed. "Is het heel erg in Lumiose, dan?" Besloot Jane te vragen. "Ik ben er nog niet langsgekomen, maar ik heb gehoord dat het een goede plek is om te stappen."
Geïnteresseerd luisterde Jane naar de uitleg die de blondine gaf. "Gaaf," merkte ze opgewekt op toen haar gesprekspartner uitgepraat was. "Ik wist wel dat iedere Pokémon een eigen vechtstijl heeft, maar dat jouw Pokémon ook echt een soort menselijke vechtstijlen gebruiken is weer wat nieuws voor me." Nog een gegeven dat ze aan haar beperkte Pokémon-kennis toe kon voegen, yiss. "Dan heb je gewoon je eigen vechtcoaches in de vorm van je team," glimlachte de roodharige. Hm, misschien kon ze ook nog wel iets van Kiki leren, al moesten ze dan wel eerst uitzoeken wat het speciale talent van de Darumaka was.

Kiki was tevens nog niet helemaal wakker, dat was duidelijk te zien toen ze gematerialiseerd was. De 'aww' van de blondine deed een grote glimlach op Jane's gezicht verschijnen, waarna ze met een zachte blik op het wezentje op haar schoot neerkeek. "Yeah, ze is een schatje," grinnikte ze, terwijl ze Kiki een liefdevolle aai gaf. Haar ogen gingen weer naar de blondine. Kort lachte ze voordat ze vervolgde: "Niet erg waardevol wanneer je een echte trainer wilt zijn en iedereen met gemak wilt kunnen verslaan, maar toch een schatje." Toen de blondine opperde dat de Darumaka misschien nog wat tijd nodig had, knikte de roodharige begrijpend. "Dat lijkt me een goed idee," glimlachte ze. "Wat jij, Kiek?" De Pokémon in kwestie brabbelde iets voordat ze haar ogen dichtkneep, haar gezicht tegen Jane's buik duwde en haar voorpootjes in diens topje vasthaakte. De roodharige grinnikte omdat het gedrag van haar gezelschapswezentje haar sterk deed denken aan haarzelf als ze uit bed moest komen, maar daar echt geen zin in had. Bijna kon ze de woorden 'ja, nog maar vijf minuutjes' in het gemurmel van de Darumaka onderscheiden. "Ik denk dat ze het ook een goed idee vindt."

Ze opende haar mond om een tegendraads antwoord te geven, maar besefte toen dat ze dat niet had. "Goed punt," sprak ze daarom maar, fronsend. Toch geen overwinning voor stalker Jane. Wat jammer weer.
Jane richtte zich op zodat ze de aangereikte Holo Caster aan kon nemen – "Danku!" – waarna ze zich weer in het gras liet ploffen. Het apparaat hield ze met uitgestrekte armen boven zich, zodat ze comfortabel kon blijven liggen en tegelijkertijd fatsoenlijk kon typen. Al snel had ze haar nummer ingetikt, maar Jane was er nog niet klaar voor om het apparaatje terug te geven. Met een nadenkende frons en getuite lippen staarde de roodharige naar het knipperende streepje dat achter 'naam' stond. Hoe zou ze zichzelf eens gaan noemen? Haar echte naam invullen wilde ze eigenlijk niet. Niet omdat ze er een probleem me had als de blondine haar naam wist, in tegendeel. Het was meer dat ze zich tijdens hun hele gesprek nog niet aan elkaar voorgesteld hadden, en Jane vond het wel een grappig idee om dat ook gewoon eens helemaal achterwege te laten. Misschien zouden ze wel gewoon nooit achter de naam van een ander komen, en konden ze de ander alleen maar herinneren aan de hand van gelaatstrekken en de gesprekken die ze gevoerd hadden. Na nog even met haar duimen gedraaid te hebben (letterlijk, want dat was wat Jane deed terwijl ze nadacht), verscheen er een grijns op het gezicht van de roodharige en begon ze intensief te typen, de Holo Caster dichter naar haar gezicht brengend. Na zo een tijdje in de weer te zijn geweest, strekte ze haar armen weer om het resultaat te kunnen bewonderen. 'Die ene redhead in het furrypak die je bijna heeft laten verdrinken (sorry)', las ze van het scherm. Perfect. Na alles bevestigd te hebben, overhandigde Jane het apparaatje met een tevreden glimlach weer aan diens eigenaar. Haar eigen Holo Caster haalde ze vervolgens ook tevoorschijn om het berichtje van de blondine af te kunnen wachten.
TAG: CECILLE! + QUICK NOTES
WHAT KATY DID

Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Rar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rar   Rar - Pagina 3 Emptyvr okt 23, 2015 7:24 pm


Die opmerking bracht iets in Cecille naar boven. Het was geen woede of frustratie, maar het leek er wel op. Natuurlijk was ze niet boos op Chipper of raakte ze geïrriteerd, maar het maakte wel iets in haar los dat op rivaliteit leek. “Ik? Bang?” De blondine lachte geforceerd. “Gevaar. Tch, ik lach gevaar tegemoet. Hahaha.” Dat ze een reference maakte naar de Litleo King gaf al aan dat ze absoluut niet boos was, zelfs al waren haar wenkbrauwen nu omlaag getrokken tot een boze uitdrukking. Haar mondhoeken waren ook ietsje te ver omhoog gekruld om daar daadwerkelijk over te kunnen zeggen dat ze kwaad was.

Dat haar grap zodanig beviel dat het meisje meteen in lachen uitbarstte, bracht een brede grijns rond haar lippen. Cecille zag niet vaak zulke reacties op haar woordgrappen – vaak waren het meer geïrriteerde zuchten of gefrustreerd gekreun, maar dit was een aangename verrassing voor haar. Ja, Yara lachte soms om haar woordgrappen, maar ook die had zo haar grenzen. Zou de roodharige die ook hebben? Misschien vond ze die wel als ze meer grapjes maakte. Tot nu toe bleken ze op één lijn te zitten, dus het was maar afwachten. “Please,” reageerde Cecille met een lach van haarzelf toen ze hoorde dat het vanaf nu de nieuwe naam zou zijn. “Zeker waar hij bij is.” Het bleek nog wel voor grappige reacties te kunnen zorgen ook, aangezien haar werd verteld dat ze hem daar wel mee hadden kunnen stangen. De blondine stak trots haar borstkast wat naar voren. “Ach, zit er niet over in. Het duurt jaren voor je zo’n woordengenie als ik bent,” sprak ze. Ze kon Yara al in de verte horen lachen. Die zou haar juist als alles behalve omschrijven. Het enige waar ze echt goed in was – dat ook niet altijd het geval was – was het verzinnen van een woordgrap.

Cecille fronste. Hm. Well, vroeger was ze veel te naïef geweest, dat wist ze wel. Maar toen wist ze ook van zich af te vechten als dat nodig was. Of dat altijd een goede eigenschap was? Nope. Haar ouders moesten regelmatig op het matje van school verschijnen, omdat Cecille een joch een bloedneus had bezorgd. Heh. Kon zij het helpen dat ze haar uit daagden. Moesten ze maar niet zo stom zijn door te zeggen dat ze niet kon slaan of iets in die trant. Gelukkig nam dat ene joch het wel goed op en hoefde ze zich niet te verontschuldigen. Ze had hem immers ongelijk bewezen. “Hm, als jong kind was ik best een ramp. Maar toen liet ik me eigenlijk al niet kennen,” vertelde ze aan Chipper. Ze grijnsde veel betekend naar het meisje om het er nog wat dikker op te leggen.

Er was inderdaad een prijs aan gebonden. Gelukkig geen al te dure dan, want Cecille had niet veel te makken. Een opgeluchte glimlach kwam op haar gelaat. “Heb ik even geluk. Dat kan ik nog wel voor je fixen,” sprak ze geamuseerd tegen de roodharige. Sowieso hadden ze nu een biertje – al was zij niet degene die dat geregeld had, maar dat moest niet moeilijk zijn. Zeker niet als er hier in de buurt een feestje aan de gang was.
Chipper kreeg de wolk waar Cecille het over had blijkbaar niet gevonden. De blondine bleef naar de witte, donzige substantie wijzen, maar het scheen niet veel uit te halen. Toen ze de roodharige haar vinger volgde, merkte ze al dat ze niet meer op één lijn zaten. Ze schudde daarom ook met haar hoofd. “Nee,” reageerde ze eerlijk. “Hij is al een beetje opgebroken, though,” voegde ze er nog aan toe, kijkend naar de inmiddels half vergane Minccino wolk.

Team Raket? Cecille gniffelde vermaakt. Als je het vertaalde klonk het opeens minder gevaarlijk en meer... Kinderlijk. Alsof het één of andere scoutinggroep was. Of gewoon een groepje scholieren die een potje voetbal gingen doen en teamnamen nodig hadden. “Yeah, ze hebben het echt overgenomen,” reageerde de blondine op de vraag. “Het is niet alsof ze je met knuppels staan op te wachten aan de poorten en vragen of je van het team bent, maar je moet wel echt oppassen om je pokémon niet kwijt te raken...” Dat was echt kantje boord geweest de vorige keer. Ze grijnsde echter toen ze het woord stappen hoorde vallen. “Oh, dat zeker wel! Zelfs met die avondklok is er genoeg te doen in Lumiose.” Yep, de cafeetjes waren zeker niet low budget of iets dergelijks. Cecille kon niet ontkennen dat ze er lol had gehad, zelfs na al dat gedoe daar.

Huh, zo had Cecille het nog nooit bekeken. Ze hield haar hoofd bedenkelijk schuin, maar constateerde al snel dat het idee haar wel aanstond en dat dit inderdaad het geval was. “En bodyguards,” voegde ze er trots aan toe. “Al heb ik die niet echt nodig, maar je weet maar nooit.” Wie wist was er nog één of andere gek die haar aanviel met z’n pokémon om de hare te stelen. De blondine was dom genoeg om de klap te willen opvangen voor haar pokémon, dus dan kwam het van pas om extra beschermers bij zich te hebben. “Ze kunnen jou vast ook wel wat leren, mocht je ooit een keertje echt tegen me willen vechten.” Een speelse twinkeling verscheen in Cecille’s ogen. Het was zo jammer dat ze niet echt een rivaal had gevonden in Kalos en dat ze de lichamelijke vechtsport hierdoor toch wel moest missen. Ooit op een dag had ze die gevonden.

De pokémon van Chipper deed haar hart met de seconde meer en meer smelten. Het deed haar een beetje denken aan toen ze Sivar net had – al wist de Tyrogue af en toe nog steeds haar hart opnieuw te stelen met zijn schattige capriolen. Vooral als hij samen met Yara was kon Cecille zichzelf niet helpen, maar dat duo bestond ook echt alleen maar om haar altijd en overal over te kunnen halen als het moest. De blondine zou niet weten wat ze zonder hen moest doen. “Dat is ze zeker,” sprak Cecille met een glimlach tegen de roodharige. Ergens vond ze de twee wel echt bij elkaar passen. Ze zou Chipper in ieder geval nu niet meer met een andere pokémon kunnen zien.

Ze had de strijd gewonnen en keek met een triomfantelijk hoofd naar de lucht. Mooi. Dan was die strijd ook weer gestreden en konden ze hun aandacht nu vestigen op de Holocasters. Cecille overhandigde de hare aan het meisje en wachtte geduldig tot ze die weer terug zou krijgen. Vertrouwen erin kon ze wel hebben; ze lagen immers op de grond en Cecille kon altijd achter de roodharige aangaan, mocht die er opeens vandoor gaan met het apparaat. De blondine vond het echter niet nodig om op haar hoede te zijn en ging nonchalant terug op het gras liggen. Na een tijdje kwam haar Holocaster dan toch weer in beeld en nam ze die aan, grijnzend toen ze de naam van het contactpersoon in het apparaatje zag. Cecille zou Cecille niet zijn als ze daar niet in meespeelde, dus typte ze vlug een berichtje naar Chippers nummer.

dit is t nr van da blondje die je bijna hebt laten verzuipen ;)

Dat was wel duidelijk, right?
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane Harper
Member
Jane Harper
Punten : 493
Gender : Female ♀
Age : 22 y/o yo
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Bidoof
https://pokemon-journey.actieforum.com/t3047-jane-harper https://pokemon-journey.actieforum.com/t3049-jane-s-dex#61432

Rar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rar   Rar - Pagina 3 Emptyzo nov 01, 2015 1:16 am


I SAW SO MANY PLACES, THE THINGS THAT I DID.. WITH EVERY BROKEN BONE, I SWEAR
- I LIVED -
De blondine lachte het gevaar tegemoet, zo van 'hahaha'. Ze zou perfect tussen Jane's mede-werknemers van eerder kunnen passen, mits ze een bijpassend Litleo King-pak aan zou doen, vond de roodharige. Waarschijnlijk zou het meer kinderen aantrekken dan zij in haar toen nog volledige Arcanine-pak had gedaan. "Is dat zo?" Reageerde ze luchtig, de grijns die zich rond haar lippen begon te vormen zo lang mogelijk tegenhoudend. Daar faalde ze echter nogal in, waardoor haar volgende woorden niet zo serieus over konden komen als ze gehoopt had. "Dan zal ik je maar tot een gevechtje uit moeten dagen, denk ik." Dat ze wist dat ze zou verliezen, betekende nog niet dat Jane er geen grapjes over wilde maken. Daarnaast stond haar koppigheid haar niet toe te geloven dat ze echt geen enkele kans maakte.

Hankbal. De gedachte aan het woord en het gezicht dat Hank zelf zou trekken als ze het aan hem zou laten horen, bracht al nieuwe lachstuipen teweeg. Toen de vreemdelinge haar lachend aanspoorde om de sport om te dopen, salueerde Jane grinnikend. "Yes, ma'am." Op momenten als deze wenste Jane dat ze een Abra had. Ze zou binnen twee minuten in Hoenn kunnen zijn, haar coach met hankbal confronteren en weer terugreizen om de reactie van de man aan de blondine te vertellen. Nu moest het wachten tot de roodharige voor een feestdag terug naar haar vaderland zou reizen, en ze wist niet of ze het wel zo lang voor zich zou kunnen houden. "De volgende keer dat ik hem zie, zal ik het zeker laten vallen," grijnsde ze, expres het woord 'hankbal' vermijdend omdat ze anders nog een tijdje met een domme glimlach op haar gezicht voor zich uit zou zitten staren en zich Hanks reactie voor zou proberen te stellen, wat het gesprek dat ze aan het voeren was niet ten goede zou komen. Bovendien bedacht de blondine dan misschien, als ze het gesprek voortzetten, wel meer geweldige puns, want zelf zou Jane daar blijkbaar jaren over doen. De roodharige trok een zwaar sip gezicht, waarna ze op bijpassende toon sprak: "M-maar, wat nou als ik training krijg van het woordengenie herself? Dan moet het sneller gaan, toch?"

Een lach verliet Jane's mond toen verteld werd dat de blondine altijd al een vechtersbaasje geweest was. "Het lijkt bijna alsof het je lot was om kickbokser te worden," merkte ze op, een hand door haar haar halend om haar blik vervolgens weer op de bijna-drenkelinge te richten. "Of het zat in je genen, of zoiets." Niet iedereen geloofde in het lot, immers. Zo dacht zijzelf liever dat iets gebeurde omdat je daar zelf voor gezorgd had, dat je lot iets was dat je zelf bepaalde in plaats van dat Arceus dat deed. Het was misschien een mooie gedachte dat een legendary speciaal voor jou al een pad uitgestippeld had, maar het had natuurlijk ook een keerzijde. Wat nou als je toekomst alleen maar slechte dingen in het verschiet had, of het helemaal niet was wat je wilde? Dan kon je, als je het Jane vroeg, maar beter het idee hebben dat je alles zelf in de hand had en dat je dan ook zelf de situatie kon beteren.

Het leek erop dat de prijs die ze stelde geaccepteerd werd. "Mooizo, want deze begint op te raken," sprak Jane dan ook tevreden met een hoofdknikje naar het flesje. Door het groenige glas was te zien dat ongeveer de helft van het ding nog gevuld was. "Als we daarvoor naar het feestje moeten, zal ik een vermomming nodig hebben, though. Ik denk niet dat ze me daar graag nog willen zien." De man zou zijn olijf en zijn bier (en zijn geld, maar dat was niet Jane's zaak) wel terug willen hebben, en dat zou niet gaan. Die waren namelijk al weg, net als de vorm van een Minccino in de wolken. "Aww," deed de roodharige terwijl ze haar arm weer liet zakken. "Ach ja, een Bidoof-wolk is misschien wel al cool genoeg," vervolgde ze schouderophalend. De beestjes waren niet verkeerd als je het haar vroeg, al leek het merendeel van de trainers het daarover niet met haar eens te zijn.

Een opgeluchte glimlach brak door op haar gezicht toen Jane hoorde dat het nachtleven nog even.. Levendig was in Lumiose, ondanks de overname van Team Raket. Dat de organisatie Pokémon stal had ze wel in zich op genomen, maar het baarde haar niet al te veel zorgen. Voor haar zou het geen probleem zijn om Kiki in haar Pokéball bij haar te houden, en bovendien betwijfelde de roodharige sterk dat iemand haar piepjonge, onervaren stuiterbal zou willen stelen. "Dan moet ik er zeker nog een keer heen," besloot ze. "Is er een tentje dat je aanbeveelt?"

"En bodyguards," bevestigde de roodharige met een kort knikje. "Beter te veel dan te weinig beschermers, lijkt me." Het stond ook cooler, waarschijnlijk. Dat was natuurlijk ook heel belangrijk. Toen vervolgens aangeboden werd om vechtles te krijgen van de Pokémon van de blondine, grijnsde Jane breed. "Dat aanbod neem ik met alle liefde aan. Zeg maar wanneer we beginnen." Alles wat met sport te maken had, wilde de roodharige wel uitproberen, zij het bungeejumpen of curlen. Ze had niet voor niets alle studierichtingen die haar gegarandeerd een goede baan zouden bezorgen aan de kant geschoven om de sportopleiding te doen; het was het enige geweest dat haar bleef interesseren.

Haar Holo-Caster trilde, waarop Jane een blik op het schermpje wierp. Een glimlach verscheen op haar gezicht toen ze het berichtje las, waarbij ze even langs het apparaatje keek om de blondine een 'oh you'-blik te geven. Vervolgens gingen haar ogen toch weer naar het scherm, want ze moest een naam gaan verzinnen. Na er enkele seconden over nagedacht te hebben, verscheen de tekst 'het blonde, bijna verdronken woordengenie' op het scherm. Met een laatste tik werden de gegevens bevestigd, waarna Jane haar Holo-Caster weer opborg. "Zo, als we elkaar nu ooit nog eens nodig hebben om bier mee te drinken en naar de wolken te staren, dan is dat mogelijk," grijnsde ze.
TAG: CECILLE! + QUICK NOTES
WHAT KATY DID

Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Rar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rar   Rar - Pagina 3 Emptyzo nov 01, 2015 4:10 pm


Als dat zo was, dan moest er maar een gevechtje komen. Cecille grijnsde breed, de geamuseerde twinkeling in haar ogen verradend voor de emotie die ze probeerde te tonen. Niet dat het uitmaakte, want ze waren toch al lang niet serieus bezig. “Kom. Maar. Op,” reageerde ze, terwijl ze een gealarmeerde houding aannam en haar ogen tot spleetjes kneep, alsof ze de roodharige daarmee beter in de gaten kon houden. Cecille had veel geleerd in haar tijd als kickbokser, zeker tijdens de wedstrijden, en één daarvan was dat je alles moest verwachten. Maar dan ook echt alles. Er zaten immers nog wel eens slechte verliezers tussen die alles deden om alsnog te kunnen winnen. Nu zag ze Chipper er niet voor aan om zo laag te zinken, maar je moest altijd op je hoede blijven. Dat had haar coach en haar vader vaak genoeg erin gewreven.

Dat er naar haar gesalueerd werd, gaf haar een machtig gevoel. Het kwam niet heel vaak voor dat iemand zoiets in hun leven mocht meemaken, dus Cecille was er trots op dat zij één van die mensen was die zich nu als een generaal mocht voelen. Het zou haast nog nationalisme in haar oproepen, zelfs al was ze absoluut niet zo ingesteld. Nee, de enige waar ze echt trouw aan zou blijven was zichzelf. En haar team. Oké, en haar geliefden. Maar een regio of land? Nah. Al zou ze wel een goeie zijn voor het leger, had ze het idee. “Vergeet zijn reactie niet te filmen,” vertelde de blondine aan de ander, terwijl ze deed alsof ze een camera in haar handen had. “Ik wil natuurlijk wel zien wat voor een vruchten het afwerpt!” Ze lachte om haar eigen capriolen en liet haar handen vervolgens zakken. Daarna fronste ze bedachtzaam. Tja. Wat als? Cecille schudde met haar hoofd. “En mijn grappen inpikken, zeker?” grapte ze. “Dit is een pad die je zelf moet bewandelen. Misschien met een beetje supervisie, yeah, maar de rest ligt aan jezelf.” Ze reikte naar voren en gaf Chipper een schouderklopje. Zijzelf had immers ook geen coach daarin gehad.

“You bet!” was haar enthousiaste reactie. Een trotse blik verscheen in haar ogen, terwijl haar vader in haar gedachten opdoemde. “Mijn pa is eigenlijk ook bokser geweest. Hij heeft meer medailles gewonnen dan ik ooit zou kunnen, maar hij is gestopt toen ik werd geboren,” vertelde ze aan de roodharige. “Dus, ja, eigenlijk zit het wel in m’n genen.” Een sportieve familie. Heh. Oké, haar moeder vond het allemaal maar niets en meer dan die twee had ze eigenlijk niet als het op bloedverwanten aankwam. Haar grootouders had ze nooit gekend en als het op banden af kwam, dan waren haar teamgenoten ook de enige vechters – Yara was er immers te onschuldig voor. Maar het ging om het idee en die stond haar wel aan.

Cecille keek met een pruillipje naar het half lege bierflesje. Well, halfvolle, als je het haar vroeg. De blondine was iemand die het glas altijd als halfvol zag en dit flesje was geen uitzondering, al moest ze toegeven dat het nu meer op een probleem leek dan een andere keer. Een andere keer zou ze waarschijnlijk rondhangen in de één of de andere bar. Dan zou ze zo een nieuwe kunnen vragen. Dat was nu helaas niet mogelijk, tenzij – yep, tenzij ze naar het feestje gingen. Cecille keek bedachtzaam naar de ander. “Mij kennen ze nog niet,” grijnsde de blondine. “Misschien kan ik wel als de ninja die ik ben naar binnen sluipen en iets meenemen.” Uhhuh, zij, een ninja. Ze gaf zichzelf al weg bij de eerste stap die ze binnen zou zetten. “Of we kunnen een goedkope tent vinden die ook bier verkoopt. Dan is het niet gratis, maar het bespaard ons de energie en moeite,” stelde ze voor, haar blik op de lucht gericht. Het was niet alsof ze een lui persoon was. Cecille ondernam liever zelf actie dan dat ze het aan een ander overliet, maar... Of één flesje vier het allemaal waard was? Ze betwijfelde het.

Een Bidoof was al cool genoeg. Cecille lachte. “Cool?” herhaalde ze vragend, terwijl ze een wenkbrauw hief. “Oké, ze zijn schattig. Maar ik zou ze niet cool noemen,” voegde ze er geamuseerd aan toe. “Ik denk dat jij één van de weinigen bent die zo over ze denkt. Misschien zelfs wel de enige.” Het idee alleen al. Hoe zou een coole Bidoof eruit zien? Ze zou haar supercoole zonnebril aan dat beest kunnen geven. Dan zou de coolfactor wel flink omhoog gaan. En als het zou evolueren, dan zou ze hem op spierkracht trainen. Wie wilde er nou geen gespierde Bibarel met een mooie zonnebril? Precies. Iedereen wilde ‘m dan.

Een leuke tent? Cecille kende er genoeg, maar of ze in Lumiose nog allemaal zo gezellig waren... Ze trok een nadenkend gezicht, proberend te verzinnen welk cafeetje de moeite waard was om rond tienen eruit geschopt te worden. “Er is wel eentje waar ik vaker ben geweest. Het ziet er van buiten knalrood uit – ik denk dat de eigenaar van rood houd en dat is precies waarom ik het er zo leuk uit vind zien – maar ik weet de naam even niet meer. Alexander café? Anyway, het zit ergens in de binnenring. De meeste mensen kennen het wel,” legde ze aan de roodharige uit. Ze glimlachte voorzichtig. “Ik ben slecht met namen. En de weg. Sorry,” verontschuldigde ze zich meteen. Het vinden van een rood gebouw moest echter niet zo moeilijk zijn, toch? Al helemaal niet als er een miljoen andere gebouwen van de grijze of witte kleur in de stad stonden. “De rest van de café’s zijn trouwens ook wel nice. Alleen is een groot deel wel heel prijzig...” Maar, dat kreeg je als je naar de hoofdstad reisde. Daar was alles drie keer zo duur.

“Precies,” knikte Cecille op de wijze woorden. “Zie je ons al allemaal op een rijtje staan met zwarte zonnebrillen op?” vroeg ze, haar arm gebarend in de lucht alsof ze in de horizon stonden, op een rijtje, met hun strakke pak. Het zou nog wel een leuke baan zijn, bedacht ze zich. Misschien moest ze het eens met Sara bespreken – mocht haar Sweetshop populair worden, dan had ze natuurlijk wel bescherming nodig. Wie kon dat nou beter aan haar geven dan haar eigen vriendin? Niemand niet. Hah! Cecille grijnsde al om het idee. “Dat ligt aan jou en m’n pokémon,” reageerde ze vervolgens. “We hebben wel een druk schema, dus het wordt maar even kijken voor een gaatje,” voegde de blondine er grappend aan toe. Het was waar dat ze veel tijd in hun training stopte voor de gyms, maar zo erg was het nu ook weer niet. Ze namen regelmatig een pauze of een vrij dagje, zoals vandaag. En de rest van deze week. Maar dat had een geldige rede gehad.

Cecille wierp een geniepige grijns naar Chipper toen ze de blik had opgevangen, maar ze wachtte geduldig tot het meisje klaar was met het opslaan van haar contactgegevens. “Als ik de behoefte daartoe voel, dan weet ik wie ik moet bellen,” grijnsde ze vervolgens naar de roodharige. Dit was misschien wel het begin van een... Bijzondere vriendschap.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane Harper
Member
Jane Harper
Punten : 493
Gender : Female ♀
Age : 22 y/o yo
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Bidoof
https://pokemon-journey.actieforum.com/t3047-jane-harper https://pokemon-journey.actieforum.com/t3049-jane-s-dex#61432

Rar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rar   Rar - Pagina 3 Emptywo nov 18, 2015 9:04 pm


I SAW SO MANY PLACES, THE THINGS THAT I DID.. WITH EVERY BROKEN BONE, I SWEAR
- I LIVED -
De blondine deinsde zeker niet voor een gevechtje terug, dat was aan haar houding en de woorden die ze sprak duidelijk te merken. Jane grijnsde scheef en nam een wat actievere houding aan. "Ik zal je niet gemakkelijk laten winnen, hoor," waarschuwde ze, waarna ze plagend vervolgde: "Nu kan je je nog terugtrekken." Hoogstwaarschijnlijk zou het, als het op een echt gevecht aankwam, slecht voor haar uitpakken. Haar trots voorkwam echter dat ze dit ook met woorden duidelijk maakte aan de blondine, en zette haar aan om haar vechtbekwaamheid wat te overdrijven. Misschien, heel misschien, zou dat haar nog een klein psychologisch voordeel geven. De kans was zeer klein, dat wist Jane, maar toch bleef ze hoop houden, hoe ongegrond die ook was. Ze werd niet voor niets koppig genoemd.

Het resultaat moest gefilmd worden, werd besloten. Daar was Jane het helemaal mee eens. Het genie dat hankbal bedacht had moest immers wel kunnen zien wat ze teweeg had gebracht, en daarnaast zou Jane de reactie van haar coach dan om de zoveel tijd terug kunnen kijken. Het zou de onvermijdelijke tirade die het hele gebeuren op zou volgen zeker waard zijn. "Afgesproken," grijnsde de roodharige dan ook zonder te aarzelen. Die grijns werd echter verruild voor een pruillipje toen haar verteld werd dat ze er alleen voor stond op het gebied van een woordengenie worden. Voordat het troostend bedoelde klopje haar bereikte, liet Jane expres haar schouders hangen en zette ze haar beste puppyogen op. Om het nog iets aan te dikken, mompelde ze met een klein stemmetje: "Nu zal ik nooit goede puns kunnen bedenken.." Haar act kon ze na die woorden uitgesproken te hebben echter niet lang meer volhouden, gezien Jane vond dat ze veel te zeurderig klonk. Al snel was er daarom weer een geamuseerde glimlach rond haar lippen te vinden die aanduidde dat ze het natuurlijk niet meende en leunde de roodharige weer ontspannen naar achteren. "In alle serieusheid, though, als je mensen echt kon leren om grappig te zijn, kan je beter iemand vinden die zulke lessen meer nodig heeft dan ik." Er waren genoeg mensen die wel wat humor, of zelfs alleen een glimlach, konden gebruiken.

Wat ze gezegd had, bleek dichter bij de waarheid te staan dan Jane verwacht had. De vader van de blondine had aan boksen gedaan, zo bleek, en had daarbij aardig wat gewonnen. "Wow," sprak Jane, niet zonder ontzag in haar stem, "dat is heel gaaf. Dan konden jullie samen sparren, of zoiets." Elkaar proberen door middel van klappen tegen de grond te werken; een echte vader-dochteractiviteit. Jane grinnikte even om de gedachte, vooral omdat het contrast tussen 'normale' vader-dochterdingen zo groot was.

Een geamuseerde grijns verscheen op Jane's gezicht toen haar gesprekspartner opperde om het feestje een bezoekje te brengen en zo voor bier te zorgen. Wat ze zei was wel waar: de mensen kenden de blondine niet en dat maakte dat ze een kans had, maar toch had Jane nog enkele twijfels. "Ik vind het een goed plan, alleen denk ik dat ik de reputatie van alle jongvolwassenen voor die mensen verpest heb en dat ze je daarom toch niets mee zullen geven." Wat afwezig liet de roodharige haar hand naar de achterkant van haar hoofd gaan, een schaapachtig glimlachje op haar gelaat. "Ze waren echt niet blij met me, but oh well." Het was niet dat ze die mensen ooit nog tegen zou komen, toch? Bovendien vond ze haar acties nog steeds gerechtvaardigd. Had die man maar niet zo irritant moeten zijn.
De tweede mogelijkheid die geopperd werd leek haar veel makkelijker en Jane kwam al iets overeind om voor te stellen om dan maar te gaan. Op dat moment echter bedacht de roodharige zich dat ze eigenlijk helemaal geen zin had om te bewegen. Ze had nog niet genoeg van het rustige geluid van het kabbelende water en het gewoon wat zitten in het gras. "Laten we hier blijven tot we het zat zijn," stelde ze dan ook voor. "Als we later nog zin hebben in een tweede biertje kunnen we alsnog gaan." Met een glimlach pakte ze vervolgens het bierflesje op om er een slokje van te nemen. Nadat ze het ding terug in het gras had gezet, vervolgde ze: "Besides, deze is nog niet helemaal op."

Yep, ze had gelijk gehad. Of nou ja, in ieder geval reageerde de blondine zoals Jane verwachtte dat de meeste trainers dat zouden doen wanneer je een Bidoof cool noemde. Met een 'ha-ha, je bent het toch wel soort van met me eens!'-gezicht veerde Jane wat op, een lichtelijk triomfantelijke blik in haar ogen. "Maar je vindt ze wèl schattig. Dat is al iets," sprak ze tevreden, waarna ze weer wat meer achterover leunde en een serieuzere toon aannam. "Ik weet het niet, ik vind het gewoon leuke beestjes met hun fluffy vacht-baardding, belachelijke grote tanden en felrode neus." Misschien was het wel zo dat ze een voorliefde had voor de wat raardere Pokémon, maar daar was Jane zelf zich niet zo bewust van.

Er was een café, en het was helemaal rood en droeg een naam die leek op 'Alexander café'. Oké. Jane knikte even, niet helemaal wetend wat ze met deze beschrijving aan moest. Toch had ze er vertrouwen in dat ze het knalrode gebouw wel zou kunnen vinden, deels omdat ze hoop had dat ze door gewoon wat rond te lopen wel bij het gebouw ook zou komen, maar vooral omdat de blondine ook verteld had dat ze meeste mensen het café wel kenden, wat betekende dat ze naar de weg zou kunnen vragen. "Een rood café voor een roodharige," grinnikte Jane, "dat klinkt in ieder geval al goed." De verontschuldiging voor de slechte uitleg wuifde ze met een glimlach weg. "Ik vind het wel, no worries," verzekerde ze de blondine, waar ze even later niet al te serieus aan toevoegde: "Ik volg de geur van drank en zweet wel gewoon, als een echte speur-Herdier." Dat alles in de stad van het licht prijzig was had Jane wel verwacht, maar vond ze toch best jammer. Desalniettemin zou ze dat haar pret niet laten bederven, want ze had het idee in haar hoofd gehaald om in Lumiose te gaan stappen, en nu zou ze het gaan doen ook. Hoeveel geld het ook kostte. "Eens in de zoveel tijd moet het wel kunnen," reageerde ze dan ook met een lichte schouderophaal. "Al zal ik dan maar bij wijze van voorbereiding op zoek gaan naar wat extra baantjes."

Het beeld dat de blondine schetste deed Jane kort maar gemeend lachen. "Yep, dat zie ik al helemaal voor me." Ze wist niet zeker of er al genoeg tijd overheen was gegaan om er een opmerking over te kunnen maken, maar Jane wilde het hele gebeuren over de bende-aanval en de daaropvolgende gebeurtenissen ook niet helemaal uit het gesprek bannen. Dat zou er alleen maar voor zorgen dat de herinnering en de bijbehorende gevoelens opgekropt zouden worden, en dat leek haar niet juist. Vandaar dat ze zich aan een nog redelijk veilige, maar toch gerelateerde opmerking waagde. "Als de mensen dat zouden zien, zouden ze niet meer durven om met je op de vuist te gaan."
Na gegrinnikt te hebben om de opmerking van de vreemdelinge, deed Jane met een serieus gezicht alsof ze het een of andere boekje tevoorschijn haalde en erin bladerde. "Dan moet ik mijn volgeplande agenda er even bij pakken, hoor," sprak ze terwijl ze haar handeling voltooide. Niet dat ze in werkelijkheid veel afspraken had staan. Het enige wat ze zowat iedere dag deed was trainen, maar dat was meestal 's ochtends en zat daarom haast nooit in de weg met plots geregelde afspraken.

Knikkend stemde Jane in, een grijnsje rond haar lippen. "Precies. Oh, en ik zal je alvast waarschuwen: als je ooit een tekstbericht krijgt waar niet echt woorden in staan, dan is dat Kiki. Ze heeft mijn Holocaster net ontdekt en ziet 'm als speelgoed, volgens mij." De afgelopen weken had ze de jonge Darumaka wel eens met het apparaatje in de weer gezien, waarna ze dan gebeld werd door een verwarde vriend of vriendin in Hoenn die zich er zorgen over maakte dat ze teveel gedronken had, of erger. De Darumaka in kwestie, die nog steeds wat lag te dommelen op haar schoot, zette een zo onschuldig mogelijke blik op, wat nogal mislukte. Jane grijnsde en schudde haar hoofd even. Raar beest dat het was.
TAG: CECILLE! + QUICK NOTES
WHAT KATY DID

Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Rar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rar   Rar - Pagina 3 Emptyvr dec 18, 2015 8:17 pm


Cecille grijnsde geamuseerd bij het horen van de roodharige haar woorden. Niet gemakkelijk laten winnen? Dat zou ze niet eens willen vragen van de ander. “Fine by me,” reageerde ze dan ook nonchalant, schouderophaal en al erbij inbegrepen. “Ik heb juist liever dat je je niet inhoudt.” Dat betekende dat zij dat ook niet hoefde te doen, namelijk. Eén van de vele redenen dat ze het jammer vond dat ze geen kickbokslessen meer kon volgen, want hoewel ze zich wel aan de regels moest houden, vond ze het geweldig om haar overtollige energie weg te werken met een workout of een sparsessie.

Tot haar genoegen mocht ze het resultaat wel in een filmpje bekijken. Cecille ging er even vanuit dat de roodharige vooral toestemde omdat ze het dan zelf op film had en het dus moeilijker te vergeten was, maar ze nam ook aan dat het een gebaar van vriendelijkheid was. Tenminste, zo zou zij zich erover voelen en mee reageren – en omdat ze qua karakter best veel op elkaar leken, ging ze er gewoon vanuit dat dit het geval was. Haar tevreden grijns viel echter wat van haar gezicht bij het horen van de tegenspraak en de blondine fronste lichtjes terwijl ze nadacht over een reactie. “Goede puns beginnen niet bij een goede leermeester. Goede puns beginnen bij een goede leerling,” begon ze, waarna ze haar schouder ophaalde. “Je zult ze toch echt zelf moeten maken. Anders blijven het mijn woordgrapjes en niet de jouwe.” Dat klonk vast wel logisch. In haar hoofd tenminste wel. Maar wat klonk er nou niet logisch in je eigen hoofd? Eerlijk gezegd was niks nog logisch bij haar de laatste tijd.

Cecille schoot in de lach bij de volgende woorden van de roodharige. “Vind je jezelf dan al grappig genoeg?” grijnsde ze veel betekend naar de ander. Eerlijk was eerlijk, die was inderdaad grappig. En geweldig in de omgang. Daarom voegde de blondine er snel wat aan toe. “Dan hebben we weer iets gemeen! Hoera!” Cecille legde er de nadruk op door haar armen in de lucht te gooien in een juichende beweging, waarna ze met een glimlachje naar haar metgezel keek.

De redhead was onder de indruk van haar stamboom. Niet dat het heel bijzonder was, want ze kreeg wel vaker zulke reacties en de blondine was ontzettend trots op haar vader. “Yep! Nou ja, als mijn moeder niet thuis was, tenminste,” gaf ze grinnikend toe. Nee, haar moeder was erg anti-geweld. Dat ze als een blok voor Fredrik was gevallen was misschien ook wel een negatief punt in haar leven geweest, maar ze had in ieder geval zijn liefde voor het boksen geaccepteerd. Dat moest je immers over hebben voor je geliefde. Daar viel blijkbaar ook een dochter onder, want die kreeg tot ergernis van Lena ook een liefde voor de vechtsporten.

Cecille’s mondhoeken zakten omlaag bij het horen van het nieuwtje. Dramatisch liet ze haar schouders verder naar beneden zakken dan nodig was en ze toverde een pruillipje op haar gezicht. “Well, shit,” was het eerste dat haar mond verliet. “Daar gaat mijn droom om een party te kunnen crashen. Toch nog maar even wachten voor ik dat van mijn bucketlist kan afstrepen.” De roodharige had schijnbaar ook geen zin om weg te gaan hier, want ze bracht een ander idee naar voren. Hier blijven tot ze het zat waren of tot ze zat wilden worden. “True,” reageerde Cecille op het feit dat hun huidige flesje nog niet helemaal op was. “Ik vind het prima,” vervolgde ze toen, een glimlach rond haar lippen om aan te tonen dat het alles behalve sarcasme was.

Schattig. Yeah. Ondanks dat het stomme beesten waren die Cecille niet veel waard schatte, vond ze de pokémon wel schattig om naar te kijken. “Hey, Bidoof proberen het tenminste en daar mogen ze ook wel op beloond worden,” sprak ze semi-serieus. Ze haalde haar schouders op en grijnsde scheefjes. Een lach verliet haar mond toen ze het deel over de felrode neus hoorde. “Als ik er ooit eentje moet krijgen, dan noem ik het Rudolph, maakt niet uit welk geslacht,” voegde ze eraan toe. Ze grinnikte nog even na en richtte toen haar aandacht weer even op de lucht.
Helaas was de roodharige nog niet klaar met haar of haar lach, want niet veel later schoot ze opnieuw in de lach. “Nu je het zegt... Het is echt perfect voor jou, redhead,” grijnsde de blondine. “Met een beetje geluk word je er al heen gebracht zodra je een voet binnen Lumiose zet.” Ze zag het al helemaal voor zich. Een escorte naar het rode café vanwege de rode haren. Gelukkig gaf ze al aan het zelf te kunnen vinden. Als een echte speur-Herdier. Cecille had bijna een lege pokéball tevoorschijn gehaald om tegen het meisje aan te drukken – was het niet voor de onzekerheid of het de roodharige dan echt op zou slokken of niet. “Dat lijkt me een goed plan,” sprak de blondine uiteindelijk. “Al zou ik de baantjes met furrypakken voorlopig vermijden. Wie weet is er binnenkort ergens wel zo’n conventie en dan kun je niet meer terug.”

Mensen zouden niet meer op de vuist durven gaan met haar. Cecille knikte instemmend met een serieuze uitdrukking op haar gezicht. “Beter van niet,” sprak ze. “Ik verdoe mijn tijd niet aan de watjes.” Net nadat ze dat gezegd had, kon ze het niet meer laten en was de grijns weer in volle glorie te zien. “Alleen de echte vechters zouden dan nog met me willen vechten.” Het idee alleen al om zo gekleed te zijn, met misschien nog een strak pak zoals een echte bodyguard, maakte haar wel enthousiast. Hoe intimiderend zou ze er dan wel niet uitzien? Hoewel haar armspieren dan wel verborgen gingen onder de mouwen – die waren misschien niet zo indrukwekkend als bij een mannelijke bodybuilder, maar het was wel aan haar te zien dat ze gewend was om te sporten. Met sporters kon je niet zomaar sollen.

“Asjeblieft!” reageerde de blondine haast smekend. “Ik zou je plannen niet zomaar door de waar willen schoppen,” voegde ze er dramatisch aan toe. Haar ogen volgden de handelingen van de roodharige en ze kon het niet laten om opnieuw te lachen. Of om te plagen. “Uhhuh,” knikte ze. “Dat excuus gebruik ik ook wel eens voor als ik de nacht van tevoren teveel gedronken heb en rare berichten heb gestuurd.” Sivar kreeg niet echt altijd de schuld. Dat had ze één keer geprobeerd en toen had de Tyrogue duidelijk laten merken dat hij het er niet mee eens was geweest. Sindsdien sprak Cecille gewoon de waarheid of een ander, even dom smoesje.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane Harper
Member
Jane Harper
Punten : 493
Gender : Female ♀
Age : 22 y/o yo
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Bidoof
https://pokemon-journey.actieforum.com/t3047-jane-harper https://pokemon-journey.actieforum.com/t3049-jane-s-dex#61432

Rar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rar   Rar - Pagina 3 Emptyma dec 21, 2015 2:21 am


I SAW SO MANY PLACES, THE THINGS THAT I DID.. WITH EVERY BROKEN BONE, I SWEAR
- I LIVED -
Haar aankondiging deed de blonde vechtersbazin niets. Sterker nog, ze leek het zelfs wel fijn te vinden. "Cool-cool," reageerde Jane zo nonchalant mogelijk voordat een gegrinnik haar mond verliet en ze met een ietwat meewarige glimlach achterover leunde. Yeah, ze grapte er nu wel over, maar of ze al deze gemaakte verwachtingen waar kon maken? Ze wilde er graag in geloven, ook al sprak zo'n beetje alles haar tegen. Trainen deed ze vooral op snelheid, uithoudingsvermogen en oog-handcoördinatie, niet op kracht en het opvangen van klappen. "Als het ooit op een echt gevecht uitloopt," begon ze op serieuze toon dan eerder, haar blik op de blondine richtend, "beloof je me dan niet compleet gekneusd en gebroken achter te laten?" Yeah, het gevecht ontwijken zou ze niet, dat lag niet in haar karakter, maar het vooruitzicht dat ze hoogstwaarschijnlijk in het stof zou bijten werkte wel enigszins ontmoedigend. Kort haalde ze haar hand door haar haren voordat ze vervolgde: "Ik weet anders niet of mijn trots het aan zal kunnen. Of mijn lichaam." Haar gezondheid was natuurlijk ook een dingetje, immers.

Puns zou ze zelf moeten bedenken, anders waren het niet haar eigen puns. "Ah well, als er niets anders op zit.." zuchtte Jane. Nooit had ze gedacht dat achter het bedenken van woordgrapjes zoveel filosofische dingen zaten, of dat er iets als pun-fraude gepleegd kon worden. Ze moest nog veel leren, dat was duidelijk.

Jane stond op het punt om gespeeld verontwaardigd te reageren op de vraag of ze echt wel grappig was, maar dat bleek even later niet nodig. Met een grote grijns op haar gelaat stak ook de roodharige haar handen in de lucht, een 'wooh!'-geluid makend. Toen ze eenmaal haar handen weer had laten zakken, veranderde haar grijns in een gemeende glimlach toen ze sprak: "Ik moet zeggen dat jouw humor er ook wel mag zijn, hoor." Op de paar momenten dat het gesprek een serieuzere richting in was geslagen na, had Jane niet meer zo veel en zo vaak achter elkaar gelachen tijdens het houden van een babbeltje sinds toen ze nog in Hoenn zat, en dat was ze de blondine zeker dankbaar.

"Ah," deed de roodharige begrijpend nadat verteld was dat vader-dochter-sparsessies alleen plaatsvonden als de vrouw des huizes niet in des huizes was. "In het geheim sparren is nog net iets leuker dan gewoon sparren, lijkt me," grinnikte ze vervolgens, waarna haar glimlach iets wegviel en haar stem een wat afwezigere toon aannam. "Daar had ik nooit de mogelijkheid toe, maar het klinkt gaaf." Misschien was haar moeder ook het zorgzame type geweest en had ze vader-dochtergevechtjes willen voorkomen, misschien was ze het type geweest dat zich vol overgave in het gevecht mengde. Jane zou het nooit te weten komen.

De eerdere acties van de roodharige hadden het laten uitkomen van de droom van haar gesprekspartner onmogelijk gemaakt. "Ik bedoel, je kan het nog proberen," begon Jane bemoedigend, de blondine een schouderklopje gevend om aan te geven dat ze met haar meeleefde. "Ik heb het alleen wat.. Spannender voor je gemaakt." De roodharige grijnsde. Een leven zonder actie zou alleen maar saai zijn. Ook de blondine vond het echter geen probleem nog een tijdje te blijven, dus van actie zou binnenkort waarschijnlijk niets komen. "Dan is dat beslist," glimlachte Jane tevreden.

"Daar ben ik het helemaal mee eens," reageerde de roodharige serieus. Iets proberen was al heel wat, zeker als je je bedacht dat sommigen dat niet eens deden. Dat de blondine haar Bidoof Rudolph zou noemen, deed Jane in de lach schieten. "Met dat idee ben ik het misschien wel nog meer eens. Je zou het geen probleem vinden als ik mijn Bidoof mogelijk ook Rudolph noem, right?" De naam zou perfect passen. Jane wist nu al dat ze nooit een betere optie zou vinden. Haar blik volgde die van de blondine naar de verzameling wolken die zich boven hun hoofden bevond. Met samengeknepen ogen zocht de roodharige opnieuw naar een herkenbaar iets, maar iets vinden deed ze niet.

Het rode café was perfect voor haar. "Dat dacht ik ook," reageerde Jane tevreden, waarna ze naar de volgende woorden van de blondine luisterde en lachte. "Als dat het begin van mijn avond zou zijn, kan 'ie alleen maar goed aflopen." Het gesprek ging plots over op furrypakken nadat ze gezegd had het redhead-café wel te kunnen vinden, wat Jane niet helemaal verwacht had. "Die raad ga ik zeker opvolgen," sprak ze snel. "Ik heb mijn share van furrypakken wel weer gehad voor de aankomende jaren." Misschien zelfs wel voor de rest van haar leven, maar dat was Jane nog niet helemaal duidelijk.

Een heldere lach verliet Jane's lippen toen duidelijk werd dat de blondine het vooruitzicht wel zag zitten. Wat haar ook goed deed, was dat haar gesprekspartner positief, of eigenlijk vrijwel niet, op de hint naar het bende-incident reageerde. Dat leek haar een goed teken, al kon de roodaharige dat niet helemaal zeker weten. "Klinkt als een mooi doel om naar toe te werken, de beste, sterkste bodyguard-bodybuildergang ooit worden," grinnikte ze geamuseerd. De blondine en haar Pokémon zouden wereldwijd gevreesd en geliefd worden, en niemand zou het meer in hun hoofd halen om haar aan te vallen. En anders zou Jane er wel zijn om dat idee uit mensen hun hoofden te stampen, nam ze zich voor.

Haar plannen in de war schoppen was niet wat de blondine wilde. "Mooizo," reageerde Jane met een zuinig gezicht, "want dat zou echt onacceptabel zijn." Al snel brak er echter een grijns door op haar gezicht, wat haar impressie van een bitter persoon en haar geloofwaardigheid helaas doorbrak.
Haar waarschuwing werd niet serieus genomen. Lichtelijk verontwaardigd haalde Jane haar telefoon tevoorschijn en zocht naar een bepaald gesprek. "Ik ben serieus, though, kijk!" Haar Holocaster duwde ze onder de neus van de blondine. Op het scherm waren de woorden 'ik heet pizza' te lezen, gevolgd door een nieuw bericht met 'hij eet'. Kiki's gestuntel en de autocorrect van haar HC hadden degene waarnaar de berichten verstuurd waren nogal verward, zoals in diens berichten te lezen was. "Zelfs als ik dronken ben, schrijf ik zulke berichten niet," sprak Jane, waarna ze even later lachend vervolgde: "Of ten minste, dat mag ik hopen."
TAG: CECILLE! + QUICK NOTES
WHAT KATY DID

Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Rar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rar   Rar - Pagina 3 Emptyzo jan 10, 2016 10:18 pm


Cecille grinnikte zachtjes en schudde met haar hoofd. “Maak je maar geen zorgen. Ik ben niet van plan om te vechten met iemand die bijna geen ervaring heeft,” vertelde ze. Wel, dat was niet helemaal waar, maar als de roodharige het alleen maar zou doen om haar een plezier te doen, dan had de blondine liever een alternatief voor een bezigheid. “Tenzij je iets onvergeeflijks hebt gedaan,” voegde ze er semi-serieus aan toe. Als iemand haar een messteek in de rug gaf, of iets anders in die trant, dan kon ze niet beloven dat ze iemand heel liet. Maar dat was dan ook compleet en geheel hun eigen schuld, vond ze.

Een trotse grijns sierde haar gezicht bij het horen van het compliment. “Ja?” vroeg ze, nog niet helemaal overtuigd, maar wel met waardering. “Gelukkig maar. De wereld is saai als iedereen dezelfde humor heeft, maar het is toch wel fijn om iemand met smaak te vinden.” Cecille kon het niet laten om even te lachen om haar eigen woorden, want man, haar humor mocht er inderdaad wel zijn. Niet altijd, echter. Dat kon ze nog wel zeggen van zichzelf. Hun gesprek nam een totaal andere wending toen bekend werd dat haar vader ook een vechter was en al snel ging het over geheime sparsessies. De blondine knikte enthousiast. “Zeker! Die extra adrenalinekick... Man, dat werkte nog beter dan energy drink.”

Cecille was echter niet volledig blind en merkte dat haar metgezel wat neerslachtiger werd. “Een geheime sparsessie?” vroeg ze verward, knipperend met haar ogen. De roodharige had aangegeven dat ze geen vechter was, dus het leek haar een beetje sterk dat ze daar wat minder vrolijk van werd. Maar wat anders? De blondine kon alleen maar raden. Gelukkig bleef de sfeer niet hangen en werd het vanzelf alweer wat beter. Niet dat verdriet verbannen moest worden, maar... Het gesprek was tot nu toe vrij opbeurend geweest en dat wilde Cecille eigenlijk wel zo houden. “Spannender, huh?” grijnsde ze naar de ander. “Nu beginnen mijn handen toch wel wat te jeuken, maar... Nah, een ander keertje dan maar.” Een lui dagje waar ze echt van kon genieten klonk veel leuker. Vooral als het met haar nieuwe vriendin – zo mocht ze de redhead wel noemen, toch? – was.

“Erg? Absoluut,” begon de blondine bloedserieus, haar blik richtend op de jongedame. “Niet,” grijnsde ze vervolgens. “We bouwen gewoon een heel leger aan Rudolph Bidoofs. Wie wilt dat nou niet?” De rest van de wereld, waarschijnlijk. Wie wilde er nou serieus een Bidoof hebben om te trainen? Cecille zou het alleen maar als gezelschapspokémon houden.
Toen het onderwerp oversloeg naar furrypakken, scheen de roodharige het wel met haar eens te zijn en ze in de toekomst wel te willen vermijden. De blondine grinnikte vermaakt bij het horen van de reactie. “Anders ik wel,” merkte ze op, waarna ze een verontschuldigende blik naar het meisje wierp. “Ik bedoel, no offense, maar mijn huidige ervaring met furrypakken is genoeg voor een trauma.” Je werd immers niet elke dag het water in geduwd door een uit de kluiten gewassen Arcanine op achterpoten.

Beste, sterkste bodybuildergang klonk helemaal niet gek. Cecille’s mondhoeken krulden omhoog tot een duivelse grijns. “Dat, mijn beste,” sprak ze tegen haar metgezel. “Is het beste idee van heel Kalos en reken maar van yes dat ik die gang ga maken.” Zou ze gevreesd worden? Problemen krijgen met de onderwereld? Who knows! Wat ze wel wist, was dat ze niemand uit de weg zou ruimen om eventuele trauma’s te verergeren of om oude wonden open te rijten. Zij zou het doen volgens het boekje! Ongeveer. Soort van. Oké, misschien niet helemaal, maar ze zou geen maffiagroep creëren.

Cecille keek eerst verbaasd naar de redhead, om vervolgens een kleine grijns rond haar lippen te krijgen en een lage grinnik te laten horen. Natuurlijk was het niet gemeend. Op de een of andere manier stond bitter deze dame niet. Een Holocaster werd tevoorschijn gehaald en niet veel later werd de blondine opgedragen om ‘ik heet pizza’ en andere rare zinnen te lezen. Cecille kon het niet laten en schoot in de lach. “Wees blij dat het zulke onschuldige berichten zijn!” bracht ze uit. Als Kiki dat met haar Holocaster zou flikken... Well... Yeah.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane Harper
Member
Jane Harper
Punten : 493
Gender : Female ♀
Age : 22 y/o yo
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Bidoof
https://pokemon-journey.actieforum.com/t3047-jane-harper https://pokemon-journey.actieforum.com/t3049-jane-s-dex#61432

Rar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rar   Rar - Pagina 3 Emptyza jan 23, 2016 1:13 am


I SAW SO MANY PLACES, THE THINGS THAT I DID.. WITH EVERY BROKEN BONE, I SWEAR
- I LIVED -
Een overdreven sigh of relief verliet Jane's mond. Ze zou heel gelaten worden, dat was mooi. Even grinnikte de roodharige toen ze de voorwaarde hoorde die eraan vastzat, waarna ze niet geheel serieus en op een zo onschuldig mogelijke toon vroeg: "Wat definieer je als onvergefelijk?" Als er hetzelfde als 'onschuldig' mee bedoeld was, had ze alsnog een probleem. Zo niet, dan zat ze waarschijnlijk wel goed.
"Ja," reageerde niet veel later beslist, voordat ze kort in de lach schoot. De serieusheid die ze in haar antwoord wilde leggen werd daarmee wel tenietgedaan, maar wat de blondine net gezegd had, gaf haar geen andere keus. Eenmaal bijgekomen sprak ze met een grijnsje: "Smaakvol, huh? Dat is een reactie die ik nooit eerder op mijn humor gekregen heb." Een gegrinnik, een hoofdgeschud of die twee samen waren de meest voorkomende manieren waarop haar grappen in ontvangst genomen werden. De reactie van de blondine was een leuke afwisseling op die drie.

Een glimlach verscheen op Jane's gezicht toen ze het enthousiasme in de stem van haar gesprekspartner hoorde. Mensen die met plezier over iets praatten was een van de leukste dingen om te zien, als je het haar vroeg. Dat het onderwerp waarover het ging – of waar het in het hoofd van de roodharige verband mee hield, in ieder geval – veranderde daar weinig aan. Ook aan de vrolijke toon van het gesprek wilde Jane liever niets veranderen, daarom besloot ze de vraag van de blondine maar niet te beantwoorden. Met een vluchtig handgebaar en een "Nee dat niet, maar het is ook niet zo belangrijk." hoopte ze het onderwerp te kunnen laten gaan.
Het bleek dat het voor haar iets zwaardere gespreksstof de raarheid niet uit het gesprek had kunnen slaan toen gezegd werd dat ze een leger zouden opbouwen, bestaande uit alleen maar Bidoofs met de naam Rudolph. "Een uitstekend idee," merkte Jane op, weer grijnzend.Niets zou haar lang ongelukkig houden, zeker niet iets waren ze jaren geleden al overheen gestapt was. "Ik vraag me dan wel af hoe we ze uit elkaar gaan houden, aangezien ze er allemaal ongeveer hetzelfde uitzien en dezelfde naam zullen hebben."

Opnieuw moest de roodharige lachen, dit keer om de opmerking van de blondine over furrypakken. "Sorry," sprak ze, "al denk ik dat een 'normale' ervaring met een furrypak je ook niet snel onaangedaan laat." Er waren vast was furries die oké waren, toch? Dat hoopte Jane in ieder geval voor de groep. Dat betekende echter nog niet dat het een wat.. Apart volk was, als je het haar vroeg. "Gaat het trouwens weer?" Vroeg ze even later. Het hele bijna-verdrinkengebeuren was best heftig geweest, immers. Ze wilde niet dat de blondine er iets aan overhield.
Wat waarschijnlijk ook wel een aparte, of in ieder geval opvallende, verschijning zou zijn, was de toekomstige bodyguard-bodybuildergang van de blondine. "Vergeet niet om mij credit te geven voor het idee als je zo ver bent, hè," knipoogde Jane, waarna ze even grinnikte en vervolgde: "Anyways, als ik ooit een groep spierbonken ergens voor nodig heb, weet ik wie ik moet bellen." Het idee van een bodybuildergang was misschien wat raar, het zou best nog eens nuttig kunnen zijn om zo'n groep te hebben. Als iemand de deksel niet van iets afkreeg, bijvoorbeeld. De mogelijkheden waren eindeloos.

Nadat het gelach weggeëbd was en haar gesprekspartner haar opmerking geplaatst had, wiebelde Jane met haar wenkbrauwen. Of nou ja, ze wachtte tot ook zijzelf uitgelachen was en liet toen haar wenkbrauwen op en neer bewegen, terwijl ze sprak: "Wees blij dat ik je de ergere niet heb laten zien."
TAG: CECILLE! + QUICK NOTES
WHAT KATY DID

Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Rar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rar   Rar - Pagina 3 Emptyza jan 23, 2016 4:15 pm


Dat was een goeie vraag. Wat was onvergefelijk in haar ogen? Ze had eigenlijk best een vreemd gevoel voor gerechtigheid. Nathan had koelbloedig iemand vermoord waar ze bijstond, maar ze ging nog steeds met hem om. Gaf hem niet aan bij de politie. Hij had in principe haar leven verpest en toch had ze het hem zo makkelijk vergeven. Misschien moest ze daar maar eens aan gaan werken nadat ze Sara en Yara had verteld over het hele fiasco... Ja dat was een mooi doel om naar te streven. (Inbefore; dat doet ze niet haha.) “Hm. Het enige wat ik op het moment kan bedenken is m’n naasten pijn doen,” vertelde ze serieus. Dat kon ze dan ook niet anders dan serieus nemen. Gelukkig bleef het gesprek niet zo, want de roodharige schoot al snel in de lach en Cecille toverde een schaapachtige grijns tevoorschijn. “Wel, dat kun je dan als compliment opvatten,” reageerde ze plagerig, hoewel ze het wel meende. Complimenten waren immers ook serieus bedoeld in haar geval.

Het was niet belangrijk. Voor een moment – al was het maar een klein moment – verscheen er een bezorgde frons op Cecille’s voorhoofd. Ze begreep de hint echter en ging er verder niet op in. Bijzonder, eigenlijk, aangezien ze normaal gesproken nooit zo makkelijk hints oppakte. Misschien dat ze dan toch eindelijk wat begon te leren over menselijke lichaamstaal. Een klein beetje. “Oh, oké,” sprak ze daarom simpelweg en hield het daarbij. Het gesprek sprong als vanzelf al over naar iets anders vaags en plezierigs, zoals hun Rudolp leger aan Bidoofs. “Dat is simpel,” begon de blondine, terwijl ze nonchalant haar schouders ophaalde. “We geven ze gewoon allemaal een andere kleur halsband ofzo.” Yeah, dan waren ze vast wel uit elkaar te houden. Misschien dat ze zelfs nog codenamen konden geven. ‘Rudolph: bloedoranje’ bijvoorbeeld. Of ‘Rudolph: limoengroen’.

Cecille lachte vrolijk mee. “Nee, maar dan moet ik wel erge pech hebben. Sommigen zijn wel aardig en kennen de grenzen,” vertelde ze aan Jane. Ze kende ooit iemand met zo’n bijzondere hobby, maar die begreep dat het bij de meeste mensen niet hun ding was en bleef er discreet bij. Er verscheen wel altijd een twinkeling in diens ogen wanneer je er een vraag over stelde, had ze gemerkt, dus had ze wel interesse erin getoond uit pure beleefdheid. Ze leerde dat het nog best een prima community was ook. Niks mis mee. De blondine knikte vervolgens. Of ze compleet in orde was, dat was een ander verhaal – maar ze was in ieder geval niet bang voor water geworden puur door deze ervaring. “Niks aan de hand. Ik heb nog geen watervrees,” grijnsde ze naar de roodharige.

Credit geven was een must, vond Cecille, zeker wanneer het een grote bijdrage was geweest. “Zal ik zeker doen,” grijnsde ze naar de redhead. “Misschien dat we je zelfs nog korting geven als je ons inderdaad besluit in te huren.” Ze deed het natuurlijk niet voor niks. Wanneer je als arm kind was opgevoed, leerde je al snel dat alle kleine beetjes konden helpen. Die kans liet ze dus niet aan haar voorbij gaan. Niet veel later schoot Cecille in de lach. “Misschien, misschien niet,” reageerde ze, waarop ook zij met haar wenkbrauwen wiebelde en een veelbetekende grijns op haar lippen toverde.

Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane Harper
Member
Jane Harper
Punten : 493
Gender : Female ♀
Age : 22 y/o yo
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Bidoof
https://pokemon-journey.actieforum.com/t3047-jane-harper https://pokemon-journey.actieforum.com/t3049-jane-s-dex#61432

Rar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rar   Rar - Pagina 3 Emptyvr jan 29, 2016 8:08 pm


I SAW SO MANY PLACES, THE THINGS THAT I DID.. WITH EVERY BROKEN BONE, I SWEAR
- I  LIVED -
Zolang ze de naasten van de blondine geen pijn zou doen, zou Jane veilig zijn. Aangezien ze opgepikt had dat de woorden van haar gesprekspartner serieus uitgesproken waren, nam ook Jane's stem een serieuze toon aan toen ze reageerde: "Dat zal niet gebeuren." Als de blondine goed met deze personen om zou kunnen gaan, zou zij hoogstwaarschijnlijk ook geen problemen met ze hebben, gokte ze. Aan mensen pijn doen als ze het niet verdienden deed de roodharige niet, dus Jane dacht er vanuit te kunnen gaan dat zij en de blondine niet binnenkort met elkaar op de vuist hoefden te gaan. Gelukkig maar, want Jane wist zo goed als zeker dat ze niet als de winnaar uit die krachtmeting zou komen, en verliezen deed ze niet graag.
Waar Jane qua spierkracht niet tegen de blondine op zou kunnen, was hun niveau van humor zo ongeveer gelijk. Dat bleek wel toen Jane gezegd werd dat haar humor smaakvol was en de roodharige even later toestemming kreeg om eerdergenoemde opmerking als een compliment op te vatten. "Will do," grinnikte ze, waarna ze overdreven vervolgde: "Ik zal dit compliment voor altijd koesteren."

Met een nonchalante schouderophaal werd naar voren gebracht dat ze de Rudolphs gewoon allemaal een andere kleur halsband zouden geven. Dat leek Jane een geweldig idee, wat te zien was aan de grijns die op haar gezicht doorbrak, maar vervolgens bedacht ze dat er dan nog een volgend probleem was, wat de plotselinge vervanging van de grijns voor een frons verklaarde. "Dat zou al helpen, maar wat nou als we alle kleuren gebruikt hebben?" Een Rudolph-leger met de grootte die Jane in haar hoofd had, zou niet genoeg hebben aan de kleuren van de regenboog plus enkele donkerdere en lichtere varianten van die kleuren. Het idee van accesoires om de Bidoofs uit elkaar te houden stond Jane wel aan, echter. Het gebruiken van nummers was haar te onpersoonlijk en gaf haar een naar gevoel. Er moest een betere oplossing zijn. Hm.

Toen gezegd werd dat sommige furries aardig waren en hun grenzen kenden, haalde Jane even haar schouders op. Het was geen ongeïnteresseerde schouderophaal, of een als-jij-het-zegt-schouderophaal, maar meer een schouderophaal om aan te geven dat ze het niet kon bevestigen of tegenspreken. Ze had geen ervaring met deze mensen en uitgaan van haar vooroordelen deed Jane liever niet. Wat ze over de groep opgepikt had, had misschien een licht negatieve indruk op haar gemaakt, maar wie wist bewezen de furries het tegendeel nog, mocht Jane ze ooit tegenkomen. Ze zou haar mening niet vastleggen, in ieder geval. "Well, dan heb ik de lat alvast laag gelegd en kan je alleen nog maar positief verrast worden, niet?" Sprak de roodharige grijnzend, daarmee hopelijk duidelijk makend dat niet al te serieus bedoeld was. Haar grijns was overgegaan in een glimlach toen ze sprak: "Gelukkig, bang zijn voor water lijkt me geen pretje." Even schoot de vraag of mensen met watervrees eigenlijk douchten door het hoofd van de roodharige, maar daar dacht ze niet te lang over na aangezien beide mogelijke antwoorden op die vraag weer nieuwe vragen zouden oproepen en ze niet in de stemming was om diep na te denken over dingen. Dat was ze in het algemeen niet, eigenlijk; deze roodharige was meer een doener dan een denker.

Jane grijnsde tevreden toen ze er zeker van leek te kunnen zijn de credit te krijgen die ze verdiende. De korting die haar vervolgens misschien aangeboden werd, vergrootte die grijns nog iets. "Daar zou ik in ieder geval geen nee tegen zeggen." Minder geld betalen was altijd goed, zeker nu ze in Kalos zat er daardoor geen geld bij haar vader kon lenen, mocht dat nodig zijn. Op zich had ze genoeg te besteden met het geld dat ze nog op haar bankrekening had staan en de baantjes die ze hier en daar voor een aantal dagen aannam, maar Jane was zich ervan bewust dat ze verstandig om moest gaan met wat ze had. Niet dat ze dit ook altijd daadwerkelijk deed, maar ze wist in ieder geval dat het wel de bedoeling was. Dat was iets, right?
Een tweede lach kon Jane niet binnenhouden toen ze de woorden van de blondine hoorde. "Is dit een uitdaging?" Reageerde ze, het wenkbrauwwiebelen hervattend.
TAG: CECILLE! + QUICK NOTES
WHAT KATY DID

Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Rar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rar   Rar - Pagina 3 Emptyzo feb 14, 2016 1:39 am


De roodharige begreep haar gelukkig wel en stelde haar gerust dat het niet zou gebeuren. Cecille was naïef en positief ingesteld, dus geloofde ze de redhead meteen. Deze had net zo goed van Team Rocket kunnen zijn en haar zitten voorliegen zonder dat ze het doorhad, maar dat was iets waar de blondine totaal niet aan dacht. Af en toe was ze nog steeds een klein kind en hoewel dat soms van pas kwam, kwam het vaak ook absoluut niet van pas. Nu wel, want door haar kinderlijke kant was het veel makkelijker om mensen te complimenteren en vertelde haar metgezel dat ze het voor altijd zou blijven koesteren. De blondine lachte met haar mee. “Mooi. Dan weet ik dat het goed aankomt,” grijnsde ze naar de roodharige.

Allereerst werd er met Cecille’s idee ingestemd, aan de brede grijns op de ander haar lippen te zien, maar toen die werd vervangen door een frons, fronste de achttienjarige met haar mee. Het probleem werd algauw in de groep gegooid. “Ah – nou...” begon Cecille, haar gezichtsuitdrukking nu bedenkelijk en haar wijsvinger krom tegen haar lippen geplaatst. Haar duim rustte onder haar kin. “Verschillende kleurtjes? Halsbanden met stippen, met strepen... Wees creatief!” Yeah! Waarom zouden ze aan één kleur per halsband gelimiteerd moeten zijn?

“Precies,” grijnsde Cecille naar de redhead. Positief verrast was goed. Heel goed. De blondine hield van positief verrast. Vervolgens grinnikte ze zacht om de opmerking over watervrees. “Gelukkig ben ik dan geen actieve zwemmer. Stel je voor...” grapte ze nonchalant. Ze vroeg zich heel even af of er echt fanatieke mensen tussen zaten. Mensen die haast water zouden kunnen ademen – was het niet voor het feit dat ze geen kieuwen hadden. Zelf was ze ook fanatiek over haar sport, maar... Daarover gesproken, haar bodyguard service viel in ieder geval in de smaak bij de roodharige. “Heh, natuurlijk niet,” grijnsde Cecille naar haar. “Ik bedoel, heb je mij al eens goed bekeken.” Ze gebaarde met een plagerige blik in haar ogen naar haar eigen lichaam en kon een grinnik toen niet tegenhouden.

Daar bleef het echter niet bij. Er werd een vraag gesteld over een uitdaging en dat wakkerde meteen het vuur bij haar aan. Uitdagingen, daar hield ze wel van. De brede grijns kon ze dan ook niet helpen. “Alleen als je dat als uitdaging wilt zien,” reageerde ze speels tegen de redhead.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane Harper
Member
Jane Harper
Punten : 493
Gender : Female ♀
Age : 22 y/o yo
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Bidoof
https://pokemon-journey.actieforum.com/t3047-jane-harper https://pokemon-journey.actieforum.com/t3049-jane-s-dex#61432

Rar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rar   Rar - Pagina 3 Emptydi feb 23, 2016 3:35 am


Even leek het erop dat de blondine ook geen oplossing had, maar al snel stroomden de ideeën binnen. De grijns die eerder van Jane's gezicht verdwenen was, verscheen opnieuw. "Perfect," sprak ze tevreden. "Dan claim ik wel bij deze de rode halsband voor de eerst Rudolph van het Rudolp-leger." Een rode neus en halsband stonden immers cool bij elkaar, dat verdiende de Pokémon waarmee het allemaal zou beginnen wel.

Als ze de blondine goed bekeken had, was het logisch dat ze geen nee tegen de bodyguardservice zei. Jane kon de dubbelzinnigheid in die uitspraak niet negeren en barstte in lachen uit. "Hebben we het nog wel over een bodyguardservice, dan?" Vroeg ze zo streng mogelijk, al werd dat wel een beetje tenietgedaan doordat ze nog steeds moest grinniken en er een grijns op haar gezicht stond.

Er werd speels op haar wenkbrauwgewiebel gereageerd, wat Jane's grijns alleen maar groter maakte. "Iets zegt me dat je het wel als een uitdaging bedoelde," reageerde ze. Schaamte kende ze zo goed als niet, met het laten zien van de ergere berichten zou ze geen problemen hebben, mocht het daarop uitlopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Rar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rar   Rar - Pagina 3 Emptydi feb 23, 2016 4:36 pm


Cecille knikte instemmend en weerspiegelde de grijns van de roodharige met gemak. “Die is bij deze dan geclaimd,” liet ze aan de ander weten, zodat het dealtje bijna helemaal rond was. De blondine was toch niet van plan om zelf een Bidoof te willen vangen, want hoewel ze hem best schattig vond, paste het gewoon niet binnen in haar team. Als de redhead er wel eentje zou willen, wat steeds meer en meer echt een ding leek te worden, dan kon ze natuurlijk dit prachtige plan als inspiratie gebruiken. Schaapachtig glimlachte Cecille toen de roodharige een reactie op haar opmerking gaf, waarna ze lachend over haar achterhoofd krabde. “Ik denk dat als ik dat niet zou doen, ik waarschijnlijk satans wraak over me heen zou roepen. Sara zou er in ieder geval niet blij mee zijn.” Grapjes tot daaraan toe, maar daadwerkelijk ermee in zee gaan? Nee, zo disloyaal was Cecille nou ook weer niet. Dat was ze zelfs totaal niet.

De blondine haalde nonchalant haar schouders op, hoewel haar mondhoeken zodanig waren opgekruld dat grijnzen haast pijn begon te doen. “Oké,” begon ze op een plagerige ondertoon. “Dan heb ik je uitgedaagd.” Cecille was voornamelijk nieuwsgierig naar de berichten. Het was een geluk dat ze niet echt schaamte kende, zelf, anders kon ze nog eens spijt krijgen van haar woorden.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane Harper
Member
Jane Harper
Punten : 493
Gender : Female ♀
Age : 22 y/o yo
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Bidoof
https://pokemon-journey.actieforum.com/t3047-jane-harper https://pokemon-journey.actieforum.com/t3049-jane-s-dex#61432

Rar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rar   Rar - Pagina 3 Emptywo feb 24, 2016 10:17 pm


Aanvoelend dat het gesprek iets serieuzer van toon was geworden, nam Jane een neutralere lichaamshouding aan. Haar grijns ging ook over in een glimlach toen ze sprak: "Dat zou ik jou en Sara niet aan willen doen." Ze meende het. Misschien wist ze dan niet echt wie en hoe de vriendin van de blondine was, als de twee gelukkig waren samen – en dat was wel die indruk die Jane kreeg – dan vond ze dat ze de relatie moest respecteren. Ze wilde het onderwerp daarom ook laten vallen, maar haar gedachtegang had wel een vraag in haar op doen borrelen. "Hoe is Sara eigenlijk? Als in, qua karakter 'n stuff." Aan haar toon was te horen dat ze oprecht geïnteresseerd was in het antwoord. Wie wist zou ze de vriendin van haar gesprekspartner ooit nog eens ontmoeten als elkaar vaker zagen, en Jane was wel benieuwd of ook zij met elkaar op zouden kunnen schieten.

De breder wordende grijns bevestigde het eigenlijk al. Zodra de roodharige die zag, werd haar eigen grijns ook iets groter en toen de blondine zei haar uitgedaagd te hebben, haalde ze haar Holocaster weer tevoorschijn. Daarbij viel haar blik op Kiki, die op haar schoot in slaap gevallen was. Grinnikend schudde ze haar hoofd voordat ze zich op het apparaatje in haar hand richtte. De jonge Darumaka leek overal wel in slaap te kunnen vallen als ze maar lang genoeg niets deed en ergens verwonderde dat de roodharige wel, naast dat het haar liet smelten omdat het er altijd veel te schattig uitzag. "Oké, geef me een momentje," mompelde ze voordat ze met een geconcentreerde blik in haar Holocaster dook, op zoek naar het ergste bericht dat ze kon vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Rar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rar   Rar - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rar
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Aquacorde Town-
Ga naar: