Unexpected chaos - Pagina 3
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Unexpected chaos

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Jayde Margrave
Member
Jayde Margrave
Punten : 457
Age : -
Icon : Mudkip

Unexpected chaos - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unexpected chaos   Unexpected chaos - Pagina 3 Emptyzo jul 05, 2015 7:01 pm

Dat ze zowat tegen Ciro zat aangedrukt maakte Jayde maar weinig uit. Het was nu eenmaal een klein bankje en als de Pokémon even moesten uitrusten konden ze weinig anders doen dan afwachten. Jayde zat echter nog maar een aantal tellen op het bankje toen Ciro overeind sprong en deelde mee dat hij en Cannon – zijn Charmeleon, vermoedde ze – weer alleen verder gingen. Ze hief verbaasd een wenkbrauw op, want het was duidelijk dat Cannon nog niet was uitgeslapen en dat gold ook voor Picard. Nee, hier was meer aan de hand en Jayde vermoedde dat ze het antwoord wel wist. Ze besloot echter om het wat... subtieler te vragen. “Gaat het wel goed met je?” Ondertussen had Picard de grootste moeite om zijn lach in te houden, dus in plaats daarvan maakte hij een snurkend geluid om zijn plezier wat te maskeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ciro Raedmund
Member
Ciro Raedmund
Punten : 224
Gender : Male ♂
Age : 20 Jaar
Type : Team Rocket
Rang : Elite Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Blaziken
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2579-ciro-raedmund https://pokemon-journey.actieforum.com/t2578-ciro-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t7335-ciro-s-work-log

Unexpected chaos - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unexpected chaos   Unexpected chaos - Pagina 3 Emptyzo jul 05, 2015 9:37 pm


Cannon verroerde zich echter niet en de enige reactie kwam van Jayde die aan hem vroeg of het goed met hem ging. Leek het erop dat hij ‘oké’ was?! Ciro snoof afkeurend en trok zijn gezicht geheel van Jayde weg. Natuurlijk ging het bagger met hem en dat was háár schuld. Ook speelde Cannon er een rol in, om de boel enkel meer te verergeren. De jongen sloeg een diepe zucht. “Denk je écht dat ik mij.. goed voel?” snauwde hij woest haar kant op, ditmaal gestuurd door pure schaamte en ergernis aan deze hele ‘fase’. Het kwam er allemaal op dat moment uit. Woest stapte hij op haar af, ging tegenover haar staan en neigde haar een stoot in haar beeld-Nee. Vreselijk. Ze had een lelijk gezicht. Foeilelijk, altijd geweest. “Ik ga je écht een klap geven!” Met zijn vuist gereed naast zijn zij stond hij al klaar haar pijn te bezorgen, puur uit frustratie. Zij was immers de oorzaak van deze “fase”. Toen merkte hij echter weer haar rode ogen op en haar blonde, lange haar en dan haar ovaalvormige gezicht. Zijn vuist verslapte en liet hij naast zich hangen. Het had geen zin. Ciro liet ijn schouders ook zakken. “In je gezicht,” begon hij, maar zijn stem werd steeds zachter en zachter, terwijl zijn gezicht des te roder werd, “In je.. mond.. met mijn.. tong,” Pas nadat hij zijn blik afgewend had besefte hij wat hij zonet gezegd had. Argh Had hij dat e-echt.. ?! Arceusdomme! Totaal beschaamd wilde hij direct de benen nemen, maar struikelde over de staart van Cannon. “Rot.. hagedis!” snauwde hij, terwijl hij pijnlijk zichzelf overeind hees. De Charmeleon leed ook pijn, maar samen met Picard zou ze Ciro hoe dan ook tegenhouden om op de vlucht te gaan. Hij was er bijna. Dit was nog niet zo direct. Ugh, hij haatte gewoonweg écht alles en iedereen op dit moment. Zijn benen voelde plotseling te zwaar om nog maar een stap te verzetten. Zou hij het anders maar opbiechten? Op dit punt kon het niet erger worden. Ciro draaide enkel kort zijn gezicht naar Jayde om. Dit moest de dieptepunt van zijn leven zijn. Leunend tegen het hek wat om de gracht zat liet hij zijn blik over haar dwalen. “.. I-Ik.. z-zei.. eerder weinig, omdat ik uit je buurt wilde zijn. J-Je zorgde ervoor dat ik verre van mezelf was de laatst tijd, maar ik deed het omdat… Tja, ik wist dat ik nooit.. de jouwe kon zijn. Simpel als dat,” mompelde Ciro zachtjes, waarna hij direct zijn blik richtte op de gracht en om de reactie van Jayde compleet te negeren. Al zijn frustraties hadden plaats gemaakt voor schaamte. Als hij zichzelf kon aansteken als een kaars en zichzelf daarmee kon laten smelten, dan had hij dat zeker gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayde Margrave
Member
Jayde Margrave
Punten : 457
Age : -
Icon : Mudkip

Unexpected chaos - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unexpected chaos   Unexpected chaos - Pagina 3 Emptyma jul 06, 2015 11:28 am

Hoewel Jayde ondertussen wel wist dat Ciro erg onvoorspelbaar kon zijn, had ze dit niet verwacht. Hij snauwde naar haar of ze écht dacht dat hij zich goed voelde – wat natuurlijk een “nee” was, anders had ze er niet naar gevraagd –, waarna hij woedend op haar af liep. Hij ging tegenover haar staan en omdat hij eruit zag alsof hij haar elk moment een klap kon verkopen, spande Jayde al haar spieren om vervolgens te horen dat hij haar écht een klap ging geven. Was hij gek geworden?! Ze had niets gedaan om zoiets uit te lokken, al had haar vraag de laatste druppel kunnen zijn die de emmer had laten overlopen. Dan was er nog de vraag welke emmer dat was, want ze kon zich niet herinneren dat ze de jongen ooit iets ergs had aangedaan. In elk geval stond Ciro te dichtbij haar om op te staan, dus Jayde kon niets anders doen dan blijven zitten waar ze zat en de bewegingen van de jongen goed in de gaten houden. Omdat ze al klaar zat om eventuele aanvallen te blokkeren, verraste het haar dat Ciro zijn vuist liet verslappen. Hij voegde er nog aan toe dat hij haar in haar gezicht wilde slaan... waar Jayde eigenlijk al vanuit was gegaan. Ze stond werkelijk voor een raadsel. Wat ging er door het hoofd van de jongen heen? Ze wist het niet, dus ze bleef hem gespannen aankijken. Het viel haar op dat Ciro's hoofd bij elk woord roder werd, maar op dit moment wist ze echt niet wat ze van alles moest denken. Wat de jongen toen zei zorgde ervoor dat er maar één woord door Jayde's gedachten heen ging: wát? Ciro, wát?! In háár mond, met zíjn tong?! Nee, nee en nog eens nee. Daar kwam niets van in. Nee. Als het zijn doel was geweest om haar te laten kokhalzen kwam hij daar wel heel dicht bij in de buurt.

Pas toen Ciro iets naar zijn Charmeleon snauwde, was Jayde weer in staat om fatsoenlijk na te denken. Ze had gelijk. Ze had al die tijd gelijk. Ciro was verliefd op haar, al had hij het op een wat minder verontrustende manier mogen zeggen. Toen de jongen haar weer aankeek, merkte Jayde op dat zijn blik lang niet meer zo kwaad stond en dat hij eerder beschaamd leek te zijn. Hij leunde tegen het hek van de gracht aan, terwijl hij alles opbiechtte en het kwam erop neer dat hij haar vermeed, omdat hij wist dat hij nooit “de hare” kon zijn. Dat kwam al een stuk beter over, maar ergens was Jayde ook verrast. Ze wist niet dat het allemaal zo moeilijk voor hem was geweest en ze had het vage gevoel dat ze dat had kunnen voorkomen. Ze schudde even haar hoofd om de gedachte kwijt te raken en stond op, waarna ze naast Ciro ging staan en haar hand op zijn schouder legde. “Hé, het is in orde,” begon ze op een vriendelijke toon. “Eigenlijk... wist ik het al een beetje.”
Langzaam opende Picard zijn ogen en keek hij naar de twee trainers. Hun plannetje was geslaagd! Hij draaide zich naar Cannon toe en hief zijn voorpoot op. “Gelukt,” fluisterde hij haast onhoorbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ciro Raedmund
Member
Ciro Raedmund
Punten : 224
Gender : Male ♂
Age : 20 Jaar
Type : Team Rocket
Rang : Elite Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Blaziken
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2579-ciro-raedmund https://pokemon-journey.actieforum.com/t2578-ciro-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t7335-ciro-s-work-log

Unexpected chaos - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unexpected chaos   Unexpected chaos - Pagina 3 Emptyma jul 06, 2015 8:29 pm


Waarom kon hij zichzelf niet aansteken of plotseling veranderen in water en weg kunnen glijden naar de gracht? Nooit had hij zich dan zo erg geschaamd. Zijn gezicht was nog nooit zo rood geweest en hij voelde enkel hoe zijn lichaam zich verslapte. Zou hij anders de gracht in springen? Dan was hij bevrijdt van haar antwoord, aanwezigheid en wellicht de schaamte. Vluchten leek gek genoeg zijn enige optie. Steviger klemde hij zijn handen om het hek en stond paraat zichzelf erover heen te gooien. Een plotselinge aanraking bij zijn schouder zorgde ervoor dat hij met een ruk het hek losliet. Huh? W-Wat was dat geweest? Verstijfd door angst die door zijn schaamte versterkt naar boven kwam keek hij recht in Jayde’s ogen. Kort slikte hij en rukte zich vervolgens los van haar grip. “Laat me los!” Met zijn ogen tot spleten getrokken keek hij haar recht aan. Waarom raakte ze hem nu aan? Wilde ze hem dieper laten zinken? Kwam het antwoord ‘nee’ nu uit haar mond? Nee, ze maakte het hem enkel duidelijk dat ze het al die tijd al wist. Wacht, wat? E-echt? Uhm. Ciro stapte verder naar achteren, ditmaal verrast, maar ook uit wantrouwen. Diverse emoties hielden hem in zijn greep; schaamte, verbazing en frustratie. Een strijd ging in hem los welk de overhand kreeg en dat as; wantrouwen. “W-Waarom… l-liet je dat niet eerder blijken! W-Waarom moest ik het zeggen?” sputterde Ciro verward uit. Als ze het al opgemerkt had, kostte dat hem het zeer beschaamde moment! Dan zat hij rustig te patrouilleren. In de tussentijd grijnsde Cannon naar de Oshawott welk zijn voorpoot omhoog stak en fluisterde dat hun missie geslaagd was. Dat klopte aardig en ze klapte haar voorhoofd tegen de zijne af. “Dat klopt, mijn allerbeste partner!” zei ze zacht. Zonder de Oshawott was het zeker moeilijk geweest m hen beide naast elkaar te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayde Margrave
Member
Jayde Margrave
Punten : 457
Age : -
Icon : Mudkip

Unexpected chaos - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unexpected chaos   Unexpected chaos - Pagina 3 Emptyma jul 06, 2015 8:48 pm

Jayde liet haar hand kalm naast haar lichaam hangen toen Ciro zich uit haar niet zo stevige greep bevrijdde. Toen ze had laten weten dat ze al die tijd al van zijn verliefdheid had af geweten, liep de jongen verrast en wantrouwend naar achteren. Het was alleen maar vanzelfsprekend dat hij vroeg waarom ze het hem niet eerder had verteld. Na een korte zucht – die eerder geamuseerd dan geïrriteerd was – legde ze het hem uit. “Ik wist niet dat je er zo veel moeite mee had en dacht dat het maar een fase was. Wie weet wat er zou zijn gebeurd als ik het had verteld en het mis had,” zei ze kalm. Voor hetzelfde geld was Ciro inderdaad ziek geweest en zou hij alleen maar gedacht hebben dat zij degene was die iets voor hem voelde, terwijl dat helemaal niet het geval was. Jayde liep naar de jongen toe en legde haar hand weer kameraadschappelijk op zijn schouder. “Ik mag je erg graag, Ciro, maar... niet op zo'n manier. Ik ben te oud voor je,” besloot ze nog te zeggen.
“Een overwinning voor Team Picard en Cannon!” zei de Oshawott zacht, terwijl hij tegen de opgestoken voorpoot van de Charmeleon tikte. Toen hij dat echter had gedaan, begon hij op te lichten en van vorm te veranderen. De trainers leken op het eerste gezicht niet op te merken dat hij zo fel oplichtte en toen het licht weer zwakker werd, was Picard veranderd in een grotere otter met snorharen. Evolutie door een high five? Maak dat mee!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ciro Raedmund
Member
Ciro Raedmund
Punten : 224
Gender : Male ♂
Age : 20 Jaar
Type : Team Rocket
Rang : Elite Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Blaziken
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2579-ciro-raedmund https://pokemon-journey.actieforum.com/t2578-ciro-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t7335-ciro-s-work-log

Unexpected chaos - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unexpected chaos   Unexpected chaos - Pagina 3 Emptyma jul 06, 2015 9:30 pm


Jayde zuchtte en met tot dunner getrokken ogen keek hij haar strak aan. Wat was er nou zo erg? De wantrouwen jegens haar groeide des te meer. Al spoedig vertelde ze dat ze onwetend was van zijn problemen met deze “verliefdheid” en ze dacht dat het écht enkel een “fase” had. Ciro had er ook zelf als een “fase” naar gerefereerd, maar zo makkelijk lag dat niet. Jayde had dat zeker onderschat. Ze dacht echter dat als zij erover begonnen het erger was gevallen. Nou, nee. Als hij geen oogje op haar had, dan had hij haar enkel uitgelachen. Dat zou minder schaamte bezorgen dan.. wat zonet gebeurde. Ze onderschatte écht de boel. Van iedereen die hij kende dacht hij dat zíj hem nog wel het meest begreep, maar schijnbaar was dat een leugen. Ze kwam ineens dichter op hem en raakte hem weer aan op dezelfde schouder. Graag wilde hij haar ter plekke slaan, recht in haar gezicht. Het enige wat hem tegenhield waren zijn als pudding aanvoelende benen. Zonder deze te bewegen kon hij niet dichtbij genoeg komen om haar een klap te geven. Graag had hij haar mond tot een halt willen roepen, maar helaas. Toen kwam de pijnlijke afknapper; ze meldde dat ze hem niet zo zag en bovendien té oud voor hem was. Auch. Ergens zag hij dit aankomen, maar om het van haar te horen. Hij zuchtte en wendde zijn blik van haar af, starend naar zijn schoenen. Het was allemaal een emotionele achtbaan voor hem, van Jayde’s toestand naar dit. Onbewust balde hij zijn vuisten. Hoe moest hij nou weer op reageren? Woest? Grappend? Hoe? Recht keek hij haar weer aan en ontspande zijn handen alweer. “Ik… Haat je écht,” mompelde Ciro maar en tikte enkel zwak met zij hand tegen haar wang aan. Vele malen minder pijnlijk dan hij eigenlijk bij haar wilde doen. “Ik moet nooit meer deze ‘fase’ betreden, lesje geleerd,”
Cannon mocht eerlijk gezegd de Oshawotte wel en stemde volledig met zijn zachte vreugdekreet in. Na de klap echter gaf het lichaam van de otter licht en werden zijn ledematen langer en sterker ontwikkeld. De snorharen waren echter het grootst geworden en nog steeds had de Pokémon uiteindelijk een schelp in zijn hand. Stomverbaasd staarde ze de ditmaal grotere otter aan en krabde verward langs haar wang. Meestal evolueerde Pokémon in momenten van stress of na een hevige strijd, maar ditmaal door… samenwerking? Logisch, enorm logisch. Ach, zij moest een hond aansteken om te evolueren, dit kostte minder moeite. “Als samenwerking echt de sleutel is tot evolutie… Dan moeten we wat vaker samenwerken. Lijkt mij leuk om al snel vleugels te hebben,” grapte ze, hoewel ze het degelijk meende. Als ze maar snel een machtige Charizard kon worden die iedereen kon verschroeien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayde Margrave
Member
Jayde Margrave
Punten : 457
Age : -
Icon : Mudkip

Unexpected chaos - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unexpected chaos   Unexpected chaos - Pagina 3 Emptydi jul 07, 2015 6:39 pm

Het was duidelijk dat Ciro hier veel moeite mee had en ergens speet het Jayde dat ze er niet eerder over was begonnen. Maar beter laat dan nooit, toch? De jongen keek even van haar weg, maar toen hij haar weer aankeek zei hij dat hij haar haatte en vervolgens tikte hij zacht met zijn hand tegen haar wang. Hoewel Jayde niet direct wist hoe ze daarop moest reageren, kon ze de woorden maar moeilijk serieus nemen. Het had helemaal niet overtuigd geklonken, zeker niet met die zachte aanraking die wellicht niet zacht bedoeld was. Verder zei Ciro dat hij zijn lesje had geleerd en nooit meer deze “fase” moest betreden. Jayde kon er niets aan doen dat er een kleine glimlach op haar gezicht verscheen – die nog steeds achter de sjaal was verborgen –, want het deed haar veel denken aan toen ze zelf nog Ciro's leeftijd had. Ze had zelf ook ooit iets dergelijks gezegd, maar uiteindelijk liep het toch anders... en helaas bleek dat niet bepaald goed af te lopen. Ach, verder had haar verleden niets met deze huidige situatie te maken. “Dan help ik je daar wel aan herinneren,” zei ze wat plagend in een poging om zijn humeur weer wat op te krikken. “Ik moet ook iets toegeven, weet je,” zei ze na een korte aarzeling, terwijl ze haar hand van Ciro's schouder af haalde. “Je hebt mijn leven weer wat kleur gegeven. Ik was een depressief, asociaal wrak tot ik jou leerde kennen. Ik kan weer lachen,” zei ze oprecht.

Picard keek stomverbaasd naar zijn langere voorpoten, waarin hij nu twee schelpen vasthield in plaats van één. Hij plaatste de schelpen tegen zijn heupen, waar ze netjes bleven zitten. Handig! Hij had nu tenminste twee voorwerpen waarmee hij zich kon verdedigen wanneer dat nodig was. Bovendien was hij nog een stapje dichter bij zijn uiteindelijke evolutie: een enorme otter met zwaarden. Hoe geweldig was dat? De pas geëvolueerde Picard knikte instemmend toen Cannon opmerkte dat ze vaker samen moesten werken. “Echt wel! Dan vreest iedereen mijn zwaardvechtkunsten!” zei hij gemotiveerd, waarna hij zijn twee schelpen weer pakte en ermee om zich heen sloeg, alsof hij de twee zwaarden al had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ciro Raedmund
Member
Ciro Raedmund
Punten : 224
Gender : Male ♂
Age : 20 Jaar
Type : Team Rocket
Rang : Elite Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Blaziken
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2579-ciro-raedmund https://pokemon-journey.actieforum.com/t2578-ciro-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t7335-ciro-s-work-log

Unexpected chaos - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unexpected chaos   Unexpected chaos - Pagina 3 Emptywo jul 08, 2015 6:17 pm


Wat een ellendig gevoel was dit. Afgewezen door degene , waardoor je in de ‘fase’ zat. Natuurlijk zou hij nooit meer verliefd worden. De ‘fase’ op zich was al vreselijk, maar dit was vele malen erger. Jayde reageerde er echter op met een opmerking dat ze hem eraan zou herinneren. Pff, dat was haar geraden. Nooit meer deze onzin. En vooral de schaamte. Zo te horen was ze echter niet uitgepraat en spoedig overdonderde ze hem nogmaals. Ditmaal was het echter… positiever. Schijnbaar had hij de depressieve kant van Jayde weg weten te jagen en haar… gelukkiger gemaakt? Ze kon zelfs ‘lachen’. W-Waar kwam dit nou weer vandaan? E-Ehm, hoe moest hij hierop nou reageren? Ditmaal kleurde zijn gezicht rood door een andere reden. Hij had geen idee dat hij dat effect op haar had gehad. Het was eigenlijk zelfs de eerste keer dat hij zoiets te horen kreeg. Meestal verergerde hij andermans leven, maar zij was de eerste uitzondering. Wellicht ook de enige. Ze was er zelfs eerlijk over, maar… Had hij dat echt gedaan? “Graag gedaan… Denk ik?” mompelde hij onzeker, maar wist zich te herstellen. Al wilde hij vooral zijn ongemakkelijkheid verschuilen, zover dat kon. Hij draaide met zijn rug naar haar toe en stak zijn neus hoog de lucht in. “Dat was je ook duidelijk toen ik voor de eerste keer contact met je had. Wauw, wat was je een serieus mensje, toch. Het was wel nodig dat ik je wat losser moest schudden, niet waar?” Met een glimlach keek hij haar kort aan. Het voelde nog steeds allemaal zo vreemd aan. Tig emoties, ditmaal goede én slechte die de overhand wilde hebben. Over het algemeen voelde hij zich wel wat kalmer.

De Charmeleon volgde geamuseerd de bewering van de Oshawott dat iedereen hem voor zijn zwaardvechtkunsten zou schuilen. Hmm, dat klopt eigenlijk wel. Als het goed was zou de Pokémon’s eindevolutie een gigantische otter zijn met diverse zwaarden tot zijn beschikking. Zij zou als draak gewoon met blote vuisten aanvallen vanuit het luchtruim. Dat zou pas geweldig zijn! Cannon grinnikte zachtjes en liet haar blik op hun Trainer’s vallen. Ze had amper nog op hen gelet, maar zo te zien was er niets vreemds gaande. Des te beter, natuurlijk. “De volgende missie moet dan wel een Team Rocket missie zijn hoor!” plaagde ze de otter, terwijl ze hem kort in haar ooghoek aankeek. Dit was ook best leuk geweest, maar in een officiële konden ze zichzelf beter bewijzen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayde Margrave
Member
Jayde Margrave
Punten : 457
Age : -
Icon : Mudkip

Unexpected chaos - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unexpected chaos   Unexpected chaos - Pagina 3 Emptyvr jul 10, 2015 2:25 pm

Het leek erop dat Ciro verbaasd was door wat Jayde had gezegd. Zijn verraste uitdrukking ontging haar niet en zijn onzekere stem versterkte alleen maar haar vermoedens. Hij had dit écht niet zien aankomen. Hij draaide zich echter om en hield zijn kin in de lucht, bewerend dat ze duidelijk een stuk serieuzer was toen ze voor de eerste keer contact hadden gelegd en dat het nodig was dat hij haar moest losschudden. Yup, de oude Ciro was weer terug. “Dat was hard nodig, ja,” zei Jayde grinnikend, waarna ze naar hem toe liep en een licht stootje gaf met haar elleboog. “Vrienden?”

Nadat hij zijn schelpen weer op zijn heupen had gezet, volgde Picard de blik van de Charmeleon. Alles leek nog goed te gaan, dus daar zouden ze zich geen zorgen meer over moeten maken. Hij grinnikte bij de woorden van Cannon en knikte instemmend. “En dan gaan we op hetzelfde moment evolueren. Deal?” zei hij deels voor de grap. Hij wist wel dat je niet kon bepalen wanneer je evolueerde, maar het was veel leuker als je tegelijkertijd evolueerde in plaats van op verschillende tijdstippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ciro Raedmund
Member
Ciro Raedmund
Punten : 224
Gender : Male ♂
Age : 20 Jaar
Type : Team Rocket
Rang : Elite Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Blaziken
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2579-ciro-raedmund https://pokemon-journey.actieforum.com/t2578-ciro-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t7335-ciro-s-work-log

Unexpected chaos - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unexpected chaos   Unexpected chaos - Pagina 3 Emptyvr jul 10, 2015 2:55 pm


Het was nog steeds onwennig om Jayde te horen grinniken, maar hij raakte er deels gewend aan. Ondanks dat maakte het hem niet ongemakkelijker op. Het was wel leuk om te horen dat ze met hem instemde en écht losser moest worden. Natuurlijk moest zij dat. Bij de HC was ze écht zo stijf als een plank, maar kijk haar nu eens, ze grinnikte en was geen Einzelgänger meer. Missie voltooid. Al was het een onbewuste missie geweest. Ze kwam naar hem toegelopen en porde hem plotseling tegen zijn zij. Niet begrijpend staarde hij haar aan, totdat ze een woord sprak; Vrienden. Met een vragende ondertoon erachter. Schijnbaar zou het niet meer dan dat worden, huh? Ach, het was goed genoeg. Ciro porde direct met wat gelach terug. “Natuurlijk!” Kort grinnikte hij erachter. Eerlijk gezegd, ging er teveel door hem heen om fatsoenlijk na te denken. Zelfs voor zijn doen. Maar… Met Jayde nog aan zijn zijde was het wel goed zo. Dat was waar hij naar verlangde. Bij haar zijn. “Laten we maar écht patrouilleren, die Pokémon moeten toch echt weer in de weer,” zei hij maar, en stapte op de twee duidelijk alerte Pokémon af. Wat hadden ze achter hun rug om ged-Ho, de otter was geëvolueerd in een grotere otter. En bespeurde hij nou vriendschap tussen de twee? Oké, wat hadden ze gemist? “Yo, slaapkoppen! Patrouille gaat gewoon verder,”

Schijnbaar scheen de Osawott een interessant voorstel te hebben, al was hij al eens dat ze samen een missie moesten volbrengen. Hij wilde dat ze tegelijkertijd zouden evolueren? Interessant idee, maar dat had je niet in de hand. Het gebeurde gewoon. “Wordt moei-“ Ze kon haar zin niet afmaken, want Ciro’s stem brulde er boven. Uit zijn woorden begreep ze dat hun theekransje voorbij was. Ze mochten weer op stap. Direct maakte Cannon een ‘blabla’ handgebaar en grinnikte kort. “Ach, schijnbaar moeten we weer gaan,” Ze sprong van de bank af en verscheen weer aan Ciro’s zijde. Wat was het resultaat? Gezien er niets tussen hun gebeurd was kon ze het echter al raden. Afgewezen. Ondanks dat oogde Ciro niet teleurgesteld, maar als zijn normale zelf. Oké, had ze iets meer gemist?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayde Margrave
Member
Jayde Margrave
Punten : 457
Age : -
Icon : Mudkip

Unexpected chaos - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unexpected chaos   Unexpected chaos - Pagina 3 Emptyma jul 13, 2015 6:10 pm

Jayde glimlachte opgelucht toen Ciro haar een por terug gaf en grinnikend instemde. Met wat geluk zou het niet meer zo ongemakkelijk tussen hun twee zijn als eerder, wat natuurlijk veel prettiger was. Ze moest er immers niet aan denken wat er zou gebeuren als hun vriendschap ooit verloren zou gaan, want dan zou Jayde letterlijk niemand meer hebben en wellicht terugvallen naar haar te serieuze, depressieve zelf. Ciro stelde voor om weer écht te patrouilleren om zo de Pokémon weer actief te maken en Jayde knikte instemmend. Toen ze echter naar het bankje was gelopen en zag dat Picard was geëvolueerd, keek ze de Pokémon wat verbaasd aan. “Wat heb jij nou weer uitgespookt?” zei ze en ze wachtte even, alsof ze een antwoord verwachtte. Die kwam natuurlijk niet en Jayde draaide zich weer om om verder te gaan meet de patrouille.

Dat het moeilijk zou worden om tegelijkertijd te evolueren wist Picard wel, maar het was ook maar een idee dat hij ter plekke had bedacht. Het zou uiteindelijk niet veel uitmaken of de één eerder evolueerde dan de ander of niet. Veel meer tijd om daarover na te denken kreeg hij niet, want zonder dat hij het had gemerkt waren de twee trainers alweer bij hen komen staan. De Dewott grinnikte even bij de opmerking van zijn trainster, maar hij sprong alsnog van de bank af om zich bij Jayde te voegen. Hoe was het eigenlijk gegaan tussen haar en de jongen? Er leek niets gebeurd te zijn. Was het dan allemaal voor niets geweest? In elk geval was het tijd om met z'n allen de patrouille verder te zetten, ook al leek het verder rustig te zijn op straat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Unexpected chaos - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unexpected chaos   Unexpected chaos - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Unexpected chaos
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ♛ Queen of Chaos . {Open}
» An unexpected morning
» This is chaos~ (Killian Wolf)
» Snow white chaos {Raven}
» The unexpected journey

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: