Mirrors {Allison}
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Mirrors {Allison}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Lyra Evien
Member
Lyra Evien
Punten : 406
Gender : Female ♀
Age : 20 Years Old
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Mirrors {Allison} Empty
BerichtOnderwerp: Mirrors {Allison}   Mirrors {Allison} Emptyvr apr 24, 2015 3:42 pm


Het had gevoeld als meer dan een milde overwinning toen ze het pasje langs de scanner kon halen en het laboratorium had mogen betreden. Sterker nog, als ze hélemaal alleen in het lab was destijds, had ze gegild van plezier. Maar ondertussen was Lyra rustiger. Het meisje had Beta uit zijn Pokéball gelaten en boven een scanner geplaatst. De Pokémon was inderdaad gegroeid, levels zoals een normale Pokémon deed, leerde nieuwe moves, geen afwijkende dingen. Zijn basiskracht was te vergelijken met een Aerodactyl of een Gigalith, wat toch zeker niet slecht was. Nee, elke dag leerde ze nieuwe dingen. Met een zwakke glimlach typte ze wat dingen in op de display, waarna ze wat plekken op het lichaam van de Porygon 2 begon te ontsmetten en elektroden begon te plakken. Alles moest goed schoon zijn, vuil zou enkel en alleen maar storing leveren. De Porygon was het ondertussen gewend en stond het toe. Enkele golven op de display gaven de activiteiten van de Porygon weer. Ze had een USB poort moeten zetten in het bouwplan, was een stuk eenvoudiger geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

Mirrors {Allison} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mirrors {Allison}   Mirrors {Allison} Emptyzo apr 26, 2015 1:02 am

we will be victorious
Allison zuchtte een keer, een lelijke vogel in haar armen houdend terwijl het hierin lag te slapen. Met de dag vroeg ze zich meer en meer af wat ze met een monster als deze zou moeten. Hij was zwak, onhandig, lelijk en kon niet vliegen. Maar, toch lag het zo wel lief te slapen. Ze zuchtte een keer. Heerlijk soft was ze weer zo af en toe. Dat zou nog eens slecht worden voor haar reputatie. Ze snoof eventjes zacht toen een plukje haar voor haar gezicht gleed. De Archen was te zwaar om even makkelijk in één arm te nemen (waarschijnlijk de reden dat het absoluut niet vliegen kon), dus dat moest maar even.
Allison wandelde het lab binnen en zette zich al snel naast een bekend uitziend persoon. “Jij gaat vandaag eens wat onderzoeken voor me doen,” sprak ze rustig, de Archen nog altijd beet houdend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyra Evien
Member
Lyra Evien
Punten : 406
Gender : Female ♀
Age : 20 Years Old
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Mirrors {Allison} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mirrors {Allison}   Mirrors {Allison} Emptyzo apr 26, 2015 5:53 pm


Ze hoorde de deuren open glijden, maar bleef eerst nog eventjes naar haar eigen data kijken. Pas toen ze klaar was met het scannen van de informatie en de persoon bijna al bij haar was, drukte ze op de knop om het af te sluiten. Haar experimentje trok de electrodes los en zweefde weer wat meer richting de nieuwe persoon, nieuwsgierig deze bekijkend. Lyra glimlachte toen ze zich omdraaide en Allison herkende, oprecht vrolijk om de dame te zien. Nu was Lyra ook snel vrolijk om anderen te zien, maar een bekend gezicht was altijd fijn. "Hey," groette ze de paarsharige, waarna ze wat verbaasd met haar ogen knipperde. "Tuurlijk, wat heb je nodig?" reageerde ze, waarna een nieuwsgierige twinkeling in haar ogen verscheen. Eventjes schoot haar blik naar de slapende Archen, maar besloot voor nu nog niks te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

Mirrors {Allison} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mirrors {Allison}   Mirrors {Allison} Emptyzo apr 26, 2015 7:18 pm

we will be victorious
Lyra leek blij om haar te zien en Allison hief haar wenkbrauwen voor een kort moment, maar besloot er niet al te veel aandacht meer aan te besteden. Het maakte haar niet echt uit wat anderen van haar dachten en haar meningen waren vaak ook niet al te vriendelijk, dus dit verwachtte ze ook absoluut niet van anderen.
Het meisje deed niet moeilijk en vroeg wat Allison nodig had, waarna deze knikte naar de Archen die zij in haar armen hield. “Deze Pokémon is vrij nieuw,” sprak ze rustig. “Recent ontwaakt uit een fossiel en ik heb nog niet de kans gekregen om te kijken of het ding gezond en wel is. Je weet maar nooit wat voor vreemde falen verscholen zitten onder zijn lelijke veren,” zei ze rustig. Nee, erg… gehecht aan het dier was ze nog niet. Het was nutteloos en lomp. Ze begreep waarom het was uitgestorven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyra Evien
Member
Lyra Evien
Punten : 406
Gender : Female ♀
Age : 20 Years Old
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Mirrors {Allison} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mirrors {Allison}   Mirrors {Allison} Emptyzo apr 26, 2015 7:31 pm

Met een nieuwsgierige blik keek Lyra naar de fossiele Pokémon in de armen van Allison, terwijl ze luisterde naar de uitleg van de dame. Het was ontwaakt uit een fossiel en ze was nog niet op de hoogte van mogelijke defecten. Lyra zette eventjes de pen die ze in haar hand had tegen haar lippen en keek Allison weer aan. "Als je hem op de tafel wil zetten, kunnen we er wel achterkomen of 'm iets mankeert," reageerde Lyra rustig, waarna ze de Pokéball van Beta losklikte haar riem en de Pokémon terug liet keren. Geen zin in piepende en zoemende stoorzenders. Ze liep rustig naar de tafel toe en keek eventjes naar Allison met een zwakke glimlach. "Je hebt wel... aparte types weten te recruiteren voor je Kalos departement, van de leden van wie ik het genoegen had ze te ontmoeten" merkte ze op terwijl ze plaatsnam bij de tafel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

Mirrors {Allison} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mirrors {Allison}   Mirrors {Allison} Emptyzo apr 26, 2015 8:01 pm

we will be victorious
Het meisje zei dat ze er wel achter konden komen of de Pokémon iets mankeerde als ze het op de tafel zette. Daarom schudde Allison haar armen zacht, om de Archen te wekken, voor ze het wezen op de tafel zette en het even op zijn hoofd klopte. Een plagerige beweging, waardoor het beest licht krijste. Het leek nog zo jong, terwijl het zoveel jaren voor zijzelf geboren was.
Het meisje zei dat Allison aparte types had weten te rekruteren en onmiddellijk zuchtte ze. “Breek me de bek niet open,” bracht ze uit. “Echt, wat een malloten af en toe. Denken de hele wereld in de hand te hebben.” Ze schudde haar hoofd eventjes. “Nee, daar moet je niet te veel op letten. Daar ben ik zelf ook niet al te gek op, maar gelukkig zullen dat soort malloten de weg naar de top niet vaak vinden.” Behalve Marcus. Verdomde rot Marcus. Hem moest ze echt eens ophangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyra Evien
Member
Lyra Evien
Punten : 406
Gender : Female ♀
Age : 20 Years Old
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Mirrors {Allison} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mirrors {Allison}   Mirrors {Allison} Emptyzo apr 26, 2015 8:12 pm

Eventjes leek Lyra nieuwsgierig naar de Archen. Ook dit was een experimentje, was het niet? Het had wel scherpe tanden en het was inderdaad niet moeders mooiste. Ze keek eventjes naar de paarsharige vrouw tegenover haar. "Ga je het in je team houden denk je?" besloot ze te vragen, nadat ze haar Pokédex erbij pakte om de Pokémon even vlug te scannen. "Hartslag en dergelijke zien er voor nu prima uit," merkte ze op, "denk je dat dit ding lang genoeg stil kan zitten voor neuraal onderzoek?" Je wist immers maar nooit. Als het de electroden los zou trekken had je er dus niks aan.
Ze grinnikte ondertussen eventjes zachtjes door Allison's woorden. Blijkbaar was zij niet zo heel erg blij met haar.. gezelschap in Team Rocket. "Je hebt een zwaar leven," merkte ze wat geamuseerd op, "al kan ik je... irritatie wel begrijpen. Sommigen lijken me echt arrogante frillishes of missen sociale vaardigheden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

Mirrors {Allison} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mirrors {Allison}   Mirrors {Allison} Emptyzo apr 26, 2015 9:07 pm

we will be victorious
Of ze het in haar team zou houden. Allison hief haar schouders voor een kort moment. “Het is nutteloos, kan niet vliegen en weet ik het, maar voor nu houd ik het bij me ter observatie,” zei ze rustig. “Ik denk echter niet dat dit een permanente plaats is voor hem. Ik had ook ooit een Kabuto,” sprak ze. Nee, ze hechtte er niet heel veel waarde aan dat het een fossiel was en verkocht het zodra het nutteloos was. Wist zij veel dat ze zich misschien wel aan dit wezentje zou gaan hechten. “Het kan niet vliegen. Ik denk dat het nergens heen gaat,” merkte Allison op als antwoord op de vraag van Lyra. “Dus zit stil of ik ga kijken of jij ook door rent zonder kop,” snoof ze richting het beest, wie meteen bevroren bleef zitten. Gheghe.
Lyra merkte op haar irritatie te kunnen begrijpen en Allison hief haar wenkbrauwen. “Met wie heb je het genoegen gehad?” besloot ze geamuseerd te vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyra Evien
Member
Lyra Evien
Punten : 406
Gender : Female ♀
Age : 20 Years Old
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Mirrors {Allison} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mirrors {Allison}   Mirrors {Allison} Emptyzo apr 26, 2015 9:17 pm

Ze beet eventjes kort op de dop van haar pen terwijl ze naar Allison's verhaal luisterde over de Kabuto. "Mhm, aan Kabuto is inderdaad weinig spectaculairs," merkte het meisje op, waarna ze eventjes een aantekening maakte op een papiertje over de Archen, "de evolutie heeft wel wat mogelijkheden, maar de training duurt lang en qua messen en snelheid kun je denk ik net zo goed een Scyther nemen." Ze tikte eventjes kort met haar pen op de glanzende tafel terwijl ze sprak, "die messen hakken net zo goed." Maar hierna richtte ze haar aandacht weer op de Archen. Mooi, die zat stil. Licht onder de indruk keek ze ernaar. "Goed werk," merkte ze op met een geamuseerde klank in haar stem, waarna ze de kop van de Archen desinfecteerde met een lapje en wat alcohol en de electroden plakte. "Goed stil blijven zitten," sprak ze tegen de Pokémon terwijl ze wegdraaide richting het scherm, waar de eerste golven begonnen te verschijnen.
Ze glimlachte eventjes wat zwakjes bij Allison's vraag. "Mhm, de één of andere blinde man in het lab met zijn Lucario. En ene.. Floyd?" Ze haalde haar schouders eventjes kort op. Er was een reden dat ze blij was om Allison te zien. Met de blinde viel niet echt te praten en die Floyd was gewoon stomvervelend. Nu kon Allison ook wel vervelend zijn, maar zij nog.. met mate.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

Mirrors {Allison} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mirrors {Allison}   Mirrors {Allison} Emptyzo apr 26, 2015 9:33 pm

we will be victorious
Kabutops had haar inderdaad niet genoeg gefascineerd. “Scyther ziet er inderdaad veel beter uit,” sprak ze rustig. Ze had Scythers tegen muren op zien rennen en Arceus, wat waren die krengen snel en sterk. Scizors waren ook gaaf, maar de messen van een Scyther hadden haar altijd wat aangetrokken. Misschien zou ze wel eens een Scyther vangen als ze af was van dit misbaksel wat zich een Archen noemde.
Lyra merkte op dat ze een blinde had ontmoet. En Floyd. Allison zuchtte onmiddellijk. “Floyd’s hoofd had allang op een stok moeten staan,” begon ze rustig. Meer uitleg over haar mening wat Floyd betrof was waarschijnlijk niet heel hard nodig. “En Raven is een malloot die enkel nuttig is voor zijn Lucario. Het is dat ik die niet krijgen zou zonder hem erbij. Hij is niets meer dan een vervelende aanhang,” mopperde ze. Ja, ze was echt dol op het tweetal. Super gek. Ze gooide bijna met liefde, man.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyra Evien
Member
Lyra Evien
Punten : 406
Gender : Female ♀
Age : 20 Years Old
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Mirrors {Allison} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mirrors {Allison}   Mirrors {Allison} Emptyzo apr 26, 2015 9:41 pm

Lyra glimlachte eventjes zwakjes bij het horen van de woorden van Allison over de Scyther. "Nou, als je deze zat bent," ze keek eventjes naar de Archen, "dan kun je altijd nog daarop overstappen," merkte het meisje op. Ze drukte rustig wat knoppen in bij de machine waar ze achter stond om een nieuwe display te openen en tikte er wat gegevens in. "Als het goed is heb ik zo de eerste informatie voor je." Tja, kletsen was één ding, maar werk bleef werk eh?
Ze grinnikte wel eventjes zachtjes bij het horen van Allison's woorden en keek over haar schouder naar het andere meisje. "Heb ik het nou gewoon getroffen met mijn ontmoetingen, of lopen er echt zoveel.. speciale mensen hier rond?" Ze besloot het nog mild te vermelden. Ze was eigenlijk wel nieuwsgierig naar hoe het hier allemaal ging in Team Rocket.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

Mirrors {Allison} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mirrors {Allison}   Mirrors {Allison} Emptyzo apr 26, 2015 9:47 pm

we will be victorious
Als ze deze zat was kon ze altijd nog daarop overstappen. “Precies wat ik van plan was,” sprak Allison rustig. Nee, ze wist niet dat Arceus voor haar gepland had dat deze lelijke vogel zou blijven, dat het een Archeops zou worden zodra het level 50 zou bereiken. Iets wat niet al te ver meer was van nu. Lyra zei nog zo meer informatie te hebben over het beest, maar Allison besloot stil te blijven. Ze zou het vanzelf wel horen.
Toen Lyra echter vroeg of ze het nou zo getroffen had met haar ontmoetingen, schudde Allison haar hoofd. “Marcus is nog het ergste van allemaal,” legde ze rustig uit. “En verder zijn er best wel wat knappe kopjes, maar je zal afhaken op de lage intelligentie waar ze over beschikken,” kwam er met een zucht uit. Ach, heel erg kwalijk kon je haar niet nemen. Ze had ooit zo’n leuke, knappe vriend gehad en had die verlaten om hier Elite te kunnen zijn. Al met al een goede beslissing, maar stiekem was het wel een klein gemis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyra Evien
Member
Lyra Evien
Punten : 406
Gender : Female ♀
Age : 20 Years Old
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Mirrors {Allison} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mirrors {Allison}   Mirrors {Allison} Emptyzo apr 26, 2015 9:52 pm

Lyra glimlachte wat zwakjes toen ze Allison's reactie hoorde. Ze was al van plan om de Archen te vervangen. "Hoe kom je überhaupt aan die vogel?" besloot ze te vragen, waarna ze wat ongeduldig naar de voortgangsbalk keek. De golven waren niet gelijkmatig genoeg, het vertraagde het proces. Ze keek eventjes om naar de Archen en vernauwde haar ogen. "Zit stiller," merkte ze op. Haar stem raakte eventjes onder het vriespunt terwijl ze sprak. Nee, ze was niet heel erg.. dol op Pokémon.
Hierna wendde ze zich weer tot Allison. Marcus, die naam had ze wel eens horen vallen. "En Marcus is..?" besloot ze te vragen, één van haar wenkbrauwen voor een momentje optrekkend. Hierna zuchtte ze eventjes lichtjes. "Klinkt als geweldig gezelschap." Allison gaf haar weinig moed op het vlak dat ze hier nog wat gelijk gestemden ging vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

Mirrors {Allison} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mirrors {Allison}   Mirrors {Allison} Emptyzo apr 26, 2015 10:03 pm

we will be victorious
Hoe ze aan de Pokémon kwam. “We hadden er drie gevonden,” sprak ze. “Drie fossielen, weliswaar. Twee ontsnapten door een onervaren Grunt die hun scherpe snavel mocht voelen,” legde ze vervolgens uit, voor ze haar schouders optrok. Ach, ze had niet het idee dat het een gigantisch gemis was. Het waren geen heel spectaculaire Pokémon en dus zouden ze wel genoeg hebben aan deze ene, die toch in de verkoop zou eindigen.
Wie Marcus was, vroeg Lyra voor ze opmerkte dat het als geweldig gezelschap klonk. “Marcus is de Elite van Kalos,” sprak Allison. “Hij is degene wiens hoofd ik nog het liefste onder mijn auto zou neerleggen om er enkele keren overheen te rijden.” Allison was nog veel doller op Marcus dan ze was op Floyd en Raven. Echt, Marcus was haar favoriete persoon op deze wereld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyra Evien
Member
Lyra Evien
Punten : 406
Gender : Female ♀
Age : 20 Years Old
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Mirrors {Allison} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mirrors {Allison}   Mirrors {Allison} Emptyzo apr 26, 2015 10:13 pm

Lyra schudde haar hoofd eventjes lichtjes en zette haar vingers eventjes tegen haar voorhoofd. De twee andere Archens ontsnapt omdat een grunt niet goed opgelegd had. "Sukkels," merkte ze op, "het is een snavel met tanden, hadden ze iets anders verwacht?" Was die snavel niet zo hard als steen ofzo? Het zag er zo hoekig uit. Maar goed, dat terzijde. Ze drukte nog wat knoppen in en liet de voortgangsbalk opnieuw vloeien, sneller deze keer. Goedzo vogel, bleef stil zitten.
Ze grinnikte geamuseerd toen de vrouw over Marcus begon. "Lijkt me een zeer charmant individu dan, als je zo over hem spreekt," merkte het meisje op, waarna ze eventjes haar schouders op haalde. "Je bent zo heerlijk subtiel." Ze schudde haar hoofd eventjes zachtjes lachend. "Ik zal oppassen, Floyd en de blinde waren bijzondere ontmoetingen. Dus ik weet niet of ik die Marcus wel wil leren kennen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Mirrors {Allison} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mirrors {Allison}   Mirrors {Allison} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mirrors {Allison}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [ Allison ] Go away!
» Here I am |Allison
» Something to discuss +Allison
» Someone called? +Allison
» {Allison} Madness

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City :: TR Secret Base-
Ga naar: