{Allison} Madness
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 {Allison} Madness

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

{Allison} Madness Empty
BerichtOnderwerp: {Allison} Madness   {Allison} Madness Emptyvr feb 06, 2015 11:43 pm


Ik ga dapper zijn, ik ga toch eens kijken bij Ambrette, thuis. Verzenden. Het meisje klapte haar holocaster dicht, zuchtte diep en staarde omhoog naar het huis, wat al een klein beetje in verval was geraakt. Niemand was meer ingetrokken na wat er gebeurd was. Wie kon ze ongelijk geven? Het was een niet zo prettig zicht geweest in het huis... Niemand durfde waarschijnlijk meer. Ze klikte Snowflake's Pokéball los van haar riem en liet de Eevee eruit. Ze kon dit niet alleen. Snowflake streek eventjes kort langs haar benen en keek met grote ogen omhoog. Lilium glimlachte terug naar de Pokémon en gaf haar een aai, waarna ze naar haar tas greep. Ze rommelde lichtjes in haar tas en zocht de sleutels, die ze nooit had weggegooid. Maar toen ze ze in het slot wilde steken, besefte ze zich dat de deur niet op slot was. Ze fronste eventjes en duwde de deur stilletjes open, naar binnen stappend. Hem dicht doen deed ze niet. Zwijgend liep ze naar binnen, Snowflake achter zich. Gelukkig voelde de Eevee aan dat Lilium niet op haar gemak was en hield ze zich rustig. Lilium keek onwennig heen en weer. Het keurige aanrecht klopte nog, de keukentafel. Allemaal schoongemaakt, allemaal netjes. Ze zuchtte lichtjes en duwde de deur naar de woonkamer open, om te bevriezen. Een vrouw stond aan het bureau. Een vrouw die ze kende en die ze niet wilde zien. Alles in haar schreeuwde om te rennen, maar ze kon alleen maar als bevroren staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

{Allison} Madness Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Allison} Madness   {Allison} Madness Emptyvr feb 06, 2015 11:54 pm

Met een geamuseerde blik stapte Allison een huis binnen. Ze was er nog niet eerder geweest, maar had de sleutel bemachtigd nadat één van haar handlangertjes deze van de lijken van de familie Florbelle had geplukt. De sleutels bungelden aan haar vinger, waarbij de sleutelhanger enkele malen tegen haar hand terecht kwam. Een Vivillon, hoe cliché. Allison liet een glimlach op haar gezicht verschijnen. “Zoek maar,” sprak ze zacht en onmiddellijk schoten haar twee Pokémon allebei een andere kant op. De Lucario schoot naar boven, terwijl de Lopunny zich naar de keuken zette. Zelf wandelde Allison de woonkamer in, om voor een kort moment rond te kijken voor zij zich aan een bureau zette. Net toen ze de lade echter opende, klonk er een geluid.
Langzaam keek Allison op en geamuseerd viel haar de blondine op. “Wel, hallo daar Lilium,” groette ze het meisje liefjes, terwijl ze nonchalant door de lade begon te neuzen. Ze pakte er een map uit en sloeg deze open, maar fronste wat teleurgesteld toen het een kasboek scheen te zijn. “Waarmee kan ik je helpen?” Door de stilte hoorde ze de voetstappen van haar twee Pokémon in het huis en geamuseerd keek ze Lilium aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

{Allison} Madness Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Allison} Madness   {Allison} Madness Emptyza feb 07, 2015 12:00 am

Lilium voelde haar knieën knikken en zwak worden en Snowflake, haar emotie aanvoelend, bleef stilletjes een paar stapjes achter Lilium staan. Deze vrouw, die haar al wel eens met de dood had bedreigd. Wat deed ze hier, waarom was ze hier? En waarom net nu..? De vrouw begroette haar op lieve toon, vragend waarmee ze kon helpen. Lilium wist echter beter, deze vrouw was absoluut niet lief. Ze moest de verleiding weerstaan om de deurpost beet te grijpen voor extra ondersteuning, omdat haar knieën zo zwak voelden. "Waarom bent u hier?" vroeg ze, haar stem zwak, afgeknepen. Haar blik bleef angstig gericht op de vrouw, haar oren suisden. Alleen al het beeld van dit persoon in haar woonkamer, haar ergens toch wel vertrouwde omgeving, het klopte niet. Het kon niet en het mocht niet. Haar hand gleed automatisch naar de Pokéball van Cheshire, gewoon voor de zekerheid...
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

{Allison} Madness Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Allison} Madness   {Allison} Madness Emptyza feb 07, 2015 12:04 am

Haar werd gevraagd wat ze hier deed en Allison keek de blondine met een lichte glimlach aan, voor ze de map op de grond liet vallen en weer met haar vingers door de inhoud van de bureaulade gleed. “Ik ben op zoek naar dat wat van mij is,” sprak ze rustig. Ze glipte nog een dun mapje eruit, maar opnieuw was de informatie niet belangrijk en ze zuchtte een keer, ook dit ding met een zachte plof op de grond laten vallend. Als ze het terug in de lade zou doen, zou het immers enkel in de weg liggen. Ze keek toe hoe de hand van het meisje naar haar Pokéball gleed en glimlachte liefjes. “Ik ben hier niet alleen, dus pas daar maar mee op,” zei ze kalm, voor ze een derde mapje tevoorschijn haalde. Zacht gevloek kwam uit haar mond toen ook deze niet belangrijk was en ze liet het ding vallen. “Maar, ga gerust rondkijken. Zolang je mij niet stoort, ben ik hier zo klaar.” Alsof het allemaal zo normaal was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

{Allison} Madness Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Allison} Madness   {Allison} Madness Emptyza feb 07, 2015 12:12 am


Lilium staarde angstig naar de vrouw. Het feit dat ze zo lief bleef glimlachen maakte haar alleen maar enger. Ze voelde Snowflake haar neusje ietwat tegen haar been drukken en keek eventjes om naar de Eevee. In elke andere situatie zou ze gelachen hebben om de jonge Pokémon. Al haar vacht stond overeind, waardoor het net een grote wuppie leek, minus de enge voetjes. Maar op dit moment kon Lilium er alleen maar naar kijken. De eevee was ook bang. Ze moest Aiden bereiken.. Maar ze durfde haar Holocaster niet te pakken. Haar vingers bleven hangen boven de Pokéball van Cheshire toen de vrouw sprak, bevroren. "Dan.. ga ik.." Sprak ze hakkelend. Ze zette langzaam een pas achteruit, en daarna nog een paar, aangezien ze de vrouw niet uit het oog durfde te verliezen. Totdat Snowflake gealarmeerd piepte en Lilium tegen iets aanbotste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

{Allison} Madness Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Allison} Madness   {Allison} Madness Emptyza feb 07, 2015 12:20 am

Allison keek geamuseerd even naar Lilium, voor ze nog een map op de grond liet vallen. Het meisje sprak te willen gaan, maar leek gestopt te worden in haar poging te vertrekken. Geïnteresseerd blikte Allison even langs Lilium, maar de woorden die klonken in hun hoofden waren al snel duidelijk. ‘Jij blijft hier.’ Lucy, dat kon niet anders. De wonden over haar snuit waren nog niet compleet geheeld en ze creëerde één klein bot, om het dreigend richting het blondje te zwaaien. Allison schudde haar hoofd rustig, alsof alles nog steeds compleet normaal was. “Vertel eens, Lilium. Hadden je ouders misschien een kluis?” Want natuurlijk zou Lilium haar dit vertellen als ze deze hadden. Het zou wel de meest wijze beslissing zijn, want Allison had die documenten hard nodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

{Allison} Madness Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Allison} Madness   {Allison} Madness Emptyza feb 07, 2015 12:25 am

Lilium keek geschrokken over haar schouder heen en Snowflake begon te blazen. Haar ogen sperden zich geschrokken open en deinsde een paar passen terug, waardoor ze bijna achterover viel. Net op tijd wist ze haar evenwicht nog te bewaren en staarde geschrokken naar de toegetakelde Lucario. Ze had in haar hoofd gepraat. Ze kon weer geen kant uit. Angstig keek ze om naar de vrouw die al meerdere malen haar nachtmerries was binnen gedrongen. Deze deed nog steeds alsof alles normaal was, alsof er niks aan de hand was. Een kluis? Lilium aarzelde eventjes, alsof ze nadacht over de locatie van een kluis. Maar eigenlijk schatte ze haar kansen in. Kon ze geloofwaardig genoeg liegen? Kon ze de eer van haar ouders nog.. iets beschermen? Niet de zwakke, angstige Lillipup wezen..? "I-ik weet het niet.. Ik ben al een hele tijd niet thuis geweest," sprak het meisje hakkelend, "t-toen ik aan mijn reis begon nog niet.." Misschien was dit ook wel veiliger. Ze wist dát er een kluis was, maar waar, Arceus ze had geen idee.

Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

{Allison} Madness Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Allison} Madness   {Allison} Madness Emptyza feb 07, 2015 12:29 am

Lilium leek absoluut niet zeker van haar zaken en Allison fronste. “Ik betwijfel of Lucy je gelooft,” sprak ze liefjes, terwijl ze de complete bureaula uit het bureau trok en het ding op de grond liet vallen. Geen van de documenten erin zag er belangrijk en verborgen genoeg uit om te zijn waar ze naar zocht en geïrriteerd zette ze zich langs het bureau, om naar Lilium toe te stappen. “Ik weet dat er een plek is waar je ouders het verborgen hebben,” zei ze, terwijl ze met de sleutel speelde die van haar moeder was geweest. “Dus, laten we het plan veranderen. Je mag gaan zodra ik heb wat van mij is. Lijkt me een eerlijke deal, niet waar?” Haar poeslieve stem was zoveel angstaanjagender als je wist waar ze toe in staat was, want voor haar part viel Lilium hier dood neer. Ze zou eroverheen stappen en doorgaan met zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

{Allison} Madness Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Allison} Madness   {Allison} Madness Emptyza feb 07, 2015 12:34 am

Lilium keek eventjes wat schichtig over haar schouder heen. Lucy moest de Lucario zijn. Waarom nou weer een Lucario, ze was zo dol geweest op die Pokémon... Ze slikte eventjes wat nerveus en liet haar hand opnieuw naar haar Pokéballs glijden. Maar ze durfde het niet. Eén vlugge beweging en Cheshire stond hier in de kamer. En daar zou de Lucario niet veel tegen kunnen beginnen. Maar de vraag was of ze de Pokéball snel genoeg tevoorschijn te halen. De vrouw kwam ondertussen op haar afgelopen, de sleutel van haar moeder geheven. De Vivillon was onmiskenbaar. Lilium had dezelfde. "Hoe komt u aan die sleutel?" Sprak het meisje gejaagd, haar stem een octaafje hoger van schrik. Het minste wat ze kon doen was het onderwerp veranderen. De kans was klein dat de vrouw de kluis zou vergeten, maar ze had meer nadenk tijd nodig.

Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

{Allison} Madness Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Allison} Madness   {Allison} Madness Emptyza feb 07, 2015 12:38 am

Hoe ze aan de sleutel kwam. Allison keek het meisje met opgeheven wenkbrauwen aan. “Van je moeder. Heb hem ‘t van d’r lijk laten trekken,” sprak ze liefjes, terwijl ze door de woonkamer stapte en naar de meubels keek, in de hoop iets te vinden wat haar kon helpen met haar zoektocht. Wat ze niet door had was dat Minerva zich onderhand langs Lucy zette, om voor het meisje tot stilstand te komen. Pas toen de Lopunny een geamuseerd geluid maakte keek Allison om. “Oh, hey,” groette ze haar Lopunny liefjes, voor ze geschrokken opkeek naar Lilium. “Ik was het bijna vergeten. Bedankt voor de Flygon, ze past perfect bij het beroep.” Een knipoog werd geschonken aan Lilium. Ze was benieuwd hoe de blondine erop zou reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

{Allison} Madness Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Allison} Madness   {Allison} Madness Emptyza feb 07, 2015 12:42 am


Lilium staarde naar de jonge vrouw voor haar, haar mond licht opengevallen in verbijstering en verontwaardiging. "Hoe durf je jij-" begon ze, maar ze slikte haar woorden heel erg snel in. In deze situatie de vrouw beledigen was een onverstandig iets. Het meisje keek dan ook maar weer weg, haar ogen eventjes dichtknijpend. Arceus, waar was ze aan begonnen... Waarom was ze hier heen gegaan. Waarom had ze Aiden niet meegenomen. Waarom had ze dit alleen willen doen. Het meisje begon nog iets meer te beven toen de Lopunny die ze al kende voor haar verscheen en voor haar tot stilstand kwam. Ingesloten. Ze kon niet voor en niet achteruit nu meer. Snowflake stond ondertussen tegen haar benen aan geplakt, nog steeds overmatig pluizig op het moment. Lilium keek er eventjes naar, maar haar blik schoot geschrokken omhoog. Rosa?! "Hoe kom je aan Rosa?! Wat heb je met haar gedaan!" bracht het meisje uitermate geschrokken uit, waarna ze nog wat harder begon te beven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

{Allison} Madness Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Allison} Madness   {Allison} Madness Emptyza feb 07, 2015 12:47 am

Toen het blondje vroeg hoe Allison aan Rosa kwam en wat ze met haar gedaan had, zuchtte ze even. “Juno,” verbeterde ze het blondje rustig. “Ik vond Juno in de handen van iemand die haar volledige potentie faalde te zien. Ik besloot haar… Over te nemen voor haar eigen bestwil,” glimlachte ze. Allison stal niet vaak zelf, tenzij ze interesse had in een Pokémon en deze zelf wilde houden. Rosa, nu Juno, was hier het perfecte voorbeeld van. En Arceus, ze had nooit spijt gehad van de Flygon. Als ze ergens stond bood het monster haar veiligheid, haar lichaam om haar heen gedraaid houdend. Lucy en Minerva waren altijd aan haar zijde te vinden, maar zodra Juno erbij kwam werd het serieus. Dan had ze natuurlijk ook nog Abbas, maar die los laten in een gebouw was gewoon zielig. “En wees gerust, ze doet het pri-ma. Heeft zelfs een Sewaddle weten te stelen,” bracht ze liefjes uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

{Allison} Madness Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Allison} Madness   {Allison} Madness Emptyza feb 07, 2015 12:51 am


Lilium beefde lichtjes terwijl ze naar de vrouw keek, die sprak over haar Flygon alsof het een 'ding' was. Nou ja, technisch gezien niet haar Flygon, maar Arceus... Hoe kon ze. En waarom Rosa. Of Juno, of hoe ze dan ook nu mocht heten. De trainer was ook zo blij geweest met Rosa... Hoe kon ze. Het kon ook gewoon niet in haar hoofd, kortsluiting, error. Uit eigen beveiliging, omdat ze het niet meer snapte, wilde haar hoofd helemaal niet meer. Het was alsof er wollige watten in haar hoofd lagen die ervoor zorgden dat ze niet meer helder dacht. Waarom was ze met Snowflake naar binnen gestapt en niet met Cheshire. Dat had alles zoveel makkelijker gemaakt. "U liegt.. Dat kan mijn Flygon niet zijn," sprak Lilium vervolgens. Het was de enige verklaring/ Die vrouw wilde haar gewoon in de war brengen.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

{Allison} Madness Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Allison} Madness   {Allison} Madness Emptyza feb 07, 2015 1:01 am

Ze loog, dat kon haar Flygon niet zijn. “Geloof wat je wil geloven,” mompelde Allison, terwijl ze neer plofte op de bank en op de leuning leunde met haar elleboog, Lilium aankijkend met opgeheven wenkbrauwen. Het maakte haar eigenlijk niet zoveel uit wat het blondje dacht. Allison was allang blij de Flygon in haar bezit te hebben, gezien het feit dat ze blij was met de Pokémon. Het was een geweldige hulp binnen haar team. Zo’n Pokémon had ze immers nodig gehad, met alle mislukkelingen die haar voor waren gegaan en haar leden die complete onzin leken uit te kramen.
Maar, ik wacht geduldig tot je weer weet waar ik kan vinden wat ik zoek,” bracht ze liefjes uit, even knikkend naar de Lucario. Terwijl de Lopunny zich voor Lilium hield, wandelde de Lucario naar het bureau en trapte deze de stoel weg, om een la uit het bureau te trekken en naar het ding te staren. Niets interessants, spijtig weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

{Allison} Madness Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Allison} Madness   {Allison} Madness Emptyza feb 07, 2015 1:25 am

Lilium voelde zich ongemakkelijk onder de blik van de jonge vrouw die op de bank was gaan zitten. Haar nagels begroeven zich lichtjes in haar handpalmen van lichte frustratie dat de vrouw daar zo argeloos was neergeploft. Alsof de bank van haar was. Je zou er bijna met zo'n plantenspuit bij gaan staan, ksst, ksst. Nee, toch maar niet, Lilium had geen doodswens. Nerveus keek ze naar de Lopunny die nog steeds naar haar staarde. Daar kon ze ook wel een plantenspuit voor gebruiken, of een Hydropump van Jack, dat was nog beter. Ze keek angstig op toen de Lucario begon te bewegen, maar het sloopte gelukkig alleen het bureau. Niet haar been of zo. Maar nog steeds irriteerde het haar. Ze besloot het op te geven. Ze ging hier niet zonder kleerscheuren vanaf komen als ze bleef zwijgen. Deze vrouw was gek. "Ik weet het niet zeker.." mompelde het meisje, "papa had een studeerkamer.. Boven.. Misschien daar.." Ze dacht koortsachtig na. Ze wist niet waar die verdomde kluis was.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

{Allison} Madness Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Allison} Madness   {Allison} Madness Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Allison} Madness
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Streak of Madness
» Sound of madness |&Marcus
» [Legendary Birthday] Mew's Move Madness
» [ Allison ] Go away!
» Here I am |Allison

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Ambrette Town-
Ga naar: