{Allison} Past times
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 {Allison} Past times

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Lyra Evien
Member
Lyra Evien
Punten : 406
Gender : Female ♀
Age : 20 Years Old
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

{Allison} Past times Empty
BerichtOnderwerp: {Allison} Past times   {Allison} Past times Emptywo apr 22, 2015 9:02 pm

Misschien was het een goed idee geweest om de configuratie van de geluidsfiles van Beta nog een keer na te checken voordat ze alles uitgevoerd had. Misschien had de Pokémon dan een normaal geluid gehad inplaats van het hoge gepiep wat het uitbracht. Desalniettemin viel er nu niets meer aan te doen en had ze het er maar mee te doen. En hey, dit programma.. deze Pokémon leerde vanzelf. Dus misschien kon het ooit een normaal geluid produceren, hoopte ze. Voorzichtig liet ze haar Pokédex zakken, maar het apparaat was op dit moment niet sterk genoeg om alle scans uit te voeren die ze wilde. Hmmm.. Dat was op zich een probleem. Maar voor nu zag Beta er gezond uit. Dus hopelijk zou de Porygon het volhouden..? Plotseling viel haar echter iets anders op en haar aandacht was per direct ergens anders. Paars met roze haren. Dat kwam haar heel bekend voor. Ze versnelde haar pas totdat ze bijna recht voor de andere vrouw stond, haar pad afsnijdend. "Allison?" bracht ze uit, wat verrast van toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

{Allison} Past times Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Allison} Past times   {Allison} Past times Emptywo apr 22, 2015 9:41 pm

we will be victorious
Uurghffn. Allison greep naar haar hoofd en haar blauwe ogen stonden vol dodelijke irritatie. Ze hoopte voor Floyd, Marcus en Raven dat ze hen vandaag niet tegen zou komen, want ze zouden niet eens een woord hoeven spreken voor de irritatie haar te veel zou worden en ze hen naar de keel zou grijpen. Au, au… Vooral Marcus, met zijn… Ze balde haar vuisten, zette haar lange nagels in de palmen van haar handen. Ze zou hem nog wel krijgen. Wat hij in haar drankje had gedaan zou zijn grootste spijt worden. Hij zou leren dat er met haar niet te sollen viel. Hoe ze het ging doen wist ze nog niet, maar hij zou gewild hebben dat ze hem onthoofd had met haar Pinsir. Nee, de dood zou nog te lief zijn.
En toen sneed iemand haar de pas af en noemde diegene haar naam. “Ja?” klonk er, half snauwend, uit de mond van de jonge vrouw. Ze legde de link nog niet dat dit misschien wel een bekende van haar was - in haar hoofd klonk het logischer dat het weer een vervelende zeikerd was die haar aandacht nodig had en voor nu had ze daar niet zo’n zin in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyra Evien
Member
Lyra Evien
Punten : 406
Gender : Female ♀
Age : 20 Years Old
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

{Allison} Past times Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Allison} Past times   {Allison} Past times Emptywo apr 22, 2015 9:47 pm

Haar blauwe ogen glommen van mild plezier en nieuwsgierigheid terwijl ze naar haar oude bekende keek. Ze was ouder, maar jup, Lyra wist zeker dat het Allison was. En Allison leek niet in een al te best humeur aan de reactie te horen, maar ach, hieruit viel wél op te maken dat het Allison inderdaad was! "Oei, jij klinkt alsof je betere dagen hebt gehad," sprak het meisje wat onder de indruk, totaal niet verstoord lijkend door de toon van de paarsharige, al gingen er in de verte wel alarmbellen rinkelen. Maar dit was ver genoeg weg om weg te duwen. "Maar dat ik jou hier van alle mensen zou tegenkomen, aangezien je plotseling van school verdween." Van de één op de andere dag was Allison weg geweest. En ondanks dat Lyra haar nooit écht gesproken had, was het toch wel iets opvallends geweest voor haar. Waarom zou je in Arceus' naam immers je opleiding niet afmaken? Dan had je toch de eerste paar jaren voor niks gezeten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

{Allison} Past times Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Allison} Past times   {Allison} Past times Emptywo apr 22, 2015 9:59 pm

we will be victorious
Zij klonk alsof ze betere dagen had gehad. No Mukkin’ shit, captain obvious. Allison stond op het punt te snauwen, toen de volgende woorden van het meisje haar iets kalmeerden. School? De kwade blik verdween uit haar blauwe ogen en een frons vormde zich op haar gezicht, terwijl haar blik bedenkelijk over het meisje gleed. School, hmn? “School is een lange tijd terug. Moet ik je kennen?” vroeg ze, nu één wenkbrauw nieuwsgierig opgetrokken. Het was op haar veertiende geweest dat ze Team Rocket had gejoind. Veertien. Dat was nu al zes jaar geleden. Het was niet vreemd dat ze zich afvroeg waarom het meisje haar herkende, vooral aangezien ze niet uit Kalos afkomstig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyra Evien
Member
Lyra Evien
Punten : 406
Gender : Female ♀
Age : 20 Years Old
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

{Allison} Past times Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Allison} Past times   {Allison} Past times Emptywo apr 22, 2015 10:21 pm

De initiële chagrijnigheid verdween wat, wat Lyra toch ergens wel een klein beetje opluchtte. Al leek Allison haar niet echt te herkennen, maar dat gaf niet. Lyra noemde haar geheugen wel vaker 'vreselijk' op dit vlak. "Mhm, Science project, weet je nog? Je laatste jaar? Al was jij in eerste instantie meer bezig met op je Holocaster te klooien meen ik me te herinneren.." Sprak het meisje op een luchtige toon, waarna haar mondhoeken omhoog krulden. "Ik dacht altijd dat je een vlam had joh, maar blijkbaar had je een andere agenda?" Aangezien Allison ineens 'poof' verdwenen was van school, kon het op zich wel iets anders zijn niet waar? Lyra vond het in ieder geval wel vermakelijk. Ook dit was kennis, informatie.

Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

{Allison} Past times Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Allison} Past times   {Allison} Past times Emptywo apr 22, 2015 10:25 pm

we will be victorious
Science project? Allison hief haar wenkbrauwen. Ze kon zich haar projecten niet meer echt voorha-... Lyra legde al uit hoezo. Ah, toen had ze in haar relatie gezeten en stond ze op het punt alles en iedereen achter te laten. Maar natuurlijk. Allison snoof even geamuseerd. Mooie, mooie tijden. Toen was avontuur nog spannend en gaf stelen nog een thrill. Wat was ze leuk jong geweest destijds. Toen het meisje begon over haar vlam, hief Allison haar wenkbrauwen. “Wat denk je dat me hier heeft gebracht? Een leuk koppie en de belofte aan avontuur,” sprak ze rustig, waarna ze opnieuw fronste. Ze meende zich toch te herinneren… “Was jij geen gigantische stuud? Wat doe je hier?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyra Evien
Member
Lyra Evien
Punten : 406
Gender : Female ♀
Age : 20 Years Old
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

{Allison} Past times Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Allison} Past times   {Allison} Past times Emptywo apr 22, 2015 10:28 pm


Zowaar begon het eindelijk te dagen in het hoofd van haar gesprekspartner, of tenminste, zo leek het. Een grijnsje liet haar mondhoeken omhoog krullen. Dat werd tijd zeg. Niet dat ze absolute herkenning en een warme knuffel had verwacht, oh Arceus alsjeblieft niet, maar een lichte herkenning was toch wel op z'n plek geweest. "Mhm, dan had ik toch gelijk. Als ik het destijds wist had ik me toch een weddenschap.." sprak het meisje, meer tegen zichzelf, "maar daar is het te laat voor. Een stuudje zou ik het niet willen noemen hoor," haar grijns werd eventjes iets wranger, "maar als je het aanbod krijgt om je onderzoeken in de praktijk te brengen, dan zeg je daar geen nee tegen Allison," sprak het meisje vervolgens rustig. Ze gebaarde eventjes naar achter haar, waar Beta wat naar voren zweefde, zijn kop wat heen en weer bewegend terwijl hij de omgeving in zich opnam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

{Allison} Past times Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Allison} Past times   {Allison} Past times Emptywo apr 22, 2015 10:32 pm

we will be victorious
Aanbod?” Allison had verder niet veel meer gereageerd op de woorden die het meisje had gesproken - ze waren niet echt een reactie waard. Maar, dat laatste beetje had haar geïnteresseerd. “Ik meen me te herinneren je niets aangeboden te hebben,” sprak ze rustig. Ze wist niet in hoeverre dit meisje wist wie ze nu was. Dat zij degene was die haar een pas kon verlenen, die… haar de échte kans kon geven om haar onderzoeken in de praktijk te doen. Immers werden slimme koppen wel vaker alle kanten op gestuurd, in de hoop dat de grootste breinen een kans zouden krijgen en het team verder zouden helpen. Allison wist dat dit meisje haar destijds een hoog cijfer had bezorgd, maar dat was lang niet genoeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyra Evien
Member
Lyra Evien
Punten : 406
Gender : Female ♀
Age : 20 Years Old
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

{Allison} Past times Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Allison} Past times   {Allison} Past times Emptywo apr 22, 2015 10:37 pm


Lyra knipperde wat verbaasd met haar blauwe ogen toen Allison wat... apart reageerde op haar woorden. Met een licht fronsje viel ze eventjes stil, waarna ze één van haar wenkbrauwen optrok, duidelijk de woorden van de vrouw overdenkend. "Ik bedoel die e-mail die ik heb gekregen twee maanden geleden-" begon het meisje, waarna haar aandacht op iets totaal anders gefocust raakte, haar ogen schoten wat meer open terwijl ze naar Allison keek, bedoelde de vrouw nou...? "Wacht, jij hebt hier een hoge positie?" Haar beide wenkbrauwen schoten de lucht in en haar mondhoeken krulden omhoog in een grijnsje. "Goed gedaan in dat geval!" Ze sprong misschien wat van de hak op de tak met haar conclusies, maar Arceus, ze was er heilig van overtuigd dat ze gelijk had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

{Allison} Past times Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Allison} Past times   {Allison} Past times Emptywo apr 22, 2015 10:41 pm

we will be victorious
E-mail? Heilige Arceus, Giovanni mocht haar weleens… Oh nee, hier wist ze wel van. Dit had in één van die brieven gestaan die ze laatst ontvangen had, maar waarom had ze die ook al weer niet doorgelezen…? Misschien moest ze toch eens meer aandacht gaan besteden aan haar administratie. De jonge vrouw zuchtte een keer, maar keek op toen het meisje ineens enthousiast werd over de hoge positie die Allison bemachtigd had. “Eh… Ja?” kwam er wat verdwaasd uit, een halve frons over haar gezicht trekkend. “Eh.” Kijk, daar ging haar hoofd weer. Boem! Alles viel op de grond en ze was even kwijt hoe ze ook weer moest reageren. Kom op, ze kon ‘t wel. Ze zuchtte even een keer diep en keek het meisje weer aan. “Dat klopt, ik heb de leiding. Help me eens herinneren hoe je heet,” merkte ze op, in een poging zo rustig mogelijk te klinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyra Evien
Member
Lyra Evien
Punten : 406
Gender : Female ♀
Age : 20 Years Old
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

{Allison} Past times Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Allison} Past times   {Allison} Past times Emptywo apr 22, 2015 10:47 pm


Allison begon diep te zuchten en Lyra grijnsde wat schaapachtig. "Sorry, te enthousiast?" reageerde het meisje, al klonk ze niet echt alsof ze spijt had. Dat had ze ook niet. Ze schaamde zich niet voor haar enthousiasme. Het hoorde bij haar en zou voor altijd bij haar blijven horen. En blijkbaar was haar oude bekende haar naam straal vergeten. Ach ja, dat gaf niet. "Lyra, Lyra Evien," herinnerde Lyra de andere vrouw kalmpjes, nog altijd met een grijns op haar lippen. Ze sloeg haar armen over elkaar heen, maar besloot Allison niet te tarten over het feit dat ze haar naam was vergeten, hoe verleidelijk het ook was. Ze mocht dit persoon immers wel uit het verleden kennen, maar Arceus wist hoeveel het veranderd was, zeker met een hoge positie in Team Rocket.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

{Allison} Past times Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Allison} Past times   {Allison} Past times Emptywo apr 22, 2015 10:56 pm

we will be victorious
Lyra, was het schijnbaar. Allison knikte langzaam. Ah, klonk … Nee, klonk niet bekend. Ze ging even met haar hand door haar lange, dubbelgekleurde haren terwijl ze het meisje aankeek. “Maar, ik weet wat ik hier doe,” sprak ze rustig. Ze had talent, anders had ze haar rang nooit bereikt. Maar, als Lyra een e-mail had gehad, moest ze opgevallen zijn, moest ze iets… speciaals hebben. Team Rocket nam wat dat betrof maar weinig risico’s. “Maar, volgens mij ben jij nog niet in staat een Swirlix van een kind te stelen. Wat heb je me te bieden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyra Evien
Member
Lyra Evien
Punten : 406
Gender : Female ♀
Age : 20 Years Old
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

{Allison} Past times Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Allison} Past times   {Allison} Past times Emptywo apr 22, 2015 11:43 pm

Ze was nog niet in staat om een Swirlix van een klein kind te stelen. Lyra trok haar wenkbrauw eventjes wat lichtjes op en begon zachtjes te lachen. "Oh nee ik heb absoluut geen interesse in het stelen van andermans Pokémon," sprak het meisje, nog zachtjes na lachend. Nee, als andere Team Rocketleden dat wilden, dan mochten ze dat doen, maar dat was absoluut niet aan haar besteed. "Ik ben hier enkel om mijn onderzoek voort te zetten, het gebruik van Artificial Intelligence en het creëren van Pokémon," glimlachte het meisje kalm, waarna ze eventjes naar de Porygon2 gebaarde. "En met behulp van jullie computers is het me gelukt. Porygon2 heeft geen organische ouders en is geboren uit een computer programma."
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

{Allison} Past times Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Allison} Past times   {Allison} Past times Emptydo apr 23, 2015 12:19 am

we will be victorious
Ze had geen interesse in stelen. Allison fronste, maar mocht al gauw horen over het onderzoek. Allison blikte op de Porygon en fronste haar wenkbrauwen. “Betekent dat dan niet dat de Porygon ons - mijn eigendom is?” vroeg ze kalm. Oh, nee. Ze had geen enkele interesse in de Porygon. Maar ze wilde weten of dit meisje zich realiseerde in wat voor terrein ze zich begaf. Ze diende hen, niet andersom. “Je begrijpt dat je niet simpelweg en voor niets onze computers kan gebruiken? Dus, opnieuw… Wat heb je mij te bieden?” vroeg ze kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyra Evien
Member
Lyra Evien
Punten : 406
Gender : Female ♀
Age : 20 Years Old
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

{Allison} Past times Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Allison} Past times   {Allison} Past times Emptydo apr 23, 2015 12:34 am

Lyra vernauwde haar ogen lichtjes bij het horen van de woorden van Allison. Ze was wel zeer uit de hoogte geraakt met de jaren, zo scheen, maar het was niet verstandig om de baas tegen haar enkels te schoppen, niet waar? "Ik heb nooit gesteld dat de Porygon mijn eigendom is," sprak het meisje rustiger, nu toch wat meer een diplomatische toon aannemend, "maar zolang er geen beslag op is gelegd, heb ik mezelf toch voorgenomen om de voortgang van de Pokémon vast te leggen." Ze keek eventjes peilend naar Allison voordat ze verder sprak. "Wat heb ik je te bieden.. Kennis," merkte ze vervolgens op na een korte stilte. "Indien het mogelijk is om een totaal nieuwe Pokémon te maken uit enkel computer data, dan is het misschien ook mogelijk om.. betere Pokémon te creëren, bestaande Pokémon aan te passen. Deze.. Beta is op het vlak nog een mislukt experiment, ligt nog ver binnen de capaciteiten van een normale Pokémon, maar dit houdt niet in dat het wél mogelijk is om wat groters te scheppen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

{Allison} Past times Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Allison} Past times   {Allison} Past times Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Allison} Past times
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Good old times, ay?
» Times are changing.
» I try but man these times are hard
» Good old times! isn't it nice?
» fire hurts on the right times

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City :: TR Secret Base-
Ga naar: