Triple trouble [&Ciro Raedmund][Route 102] - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Triple trouble [&Ciro Raedmund][Route 102]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Ciro Raedmund
Member
Ciro Raedmund
Punten : 224
Gender : Male ♂
Age : 20 Jaar
Type : Team Rocket
Rang : Elite Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Blaziken
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2579-ciro-raedmund https://pokemon-journey.actieforum.com/t2578-ciro-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t7335-ciro-s-work-log

Triple trouble [&Ciro Raedmund][Route 102] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triple trouble [&Ciro Raedmund][Route 102]   Triple trouble [&Ciro Raedmund][Route 102] - Pagina 2 Emptydo jul 30, 2015 9:30 pm

Schijnbaar was de getinte jongen geen coördinator of een clown, maar een ‘entertainer’ die rondreisde. Ciro staarde de jongen met een frons aan. Dat was de eerste keer dat hij zoiets gehoord had, maar tot nu toe leek de jongen zichzelf meer vermaakt te hebben dan hem. Het was overduidelijk dat de jongen slecht was in wat hij deed. Met de Pokémon van hem had hij echter wel wat beters verwacht, je kon gewoon veel met ze, zoals hij net nog gezien had. “Ik vind een carrière als clown beter bij je passen,” Hierna besloot Calliber echter dat de vos onweerstaanbaar was en plantte zijn kaken om de Pokémon, maar liet deze gelukkig spoedig los. Waarschijnlijk had ze weer honger gekregen, al kon het puur uit plezier of ‘entertainment’ zijn. Pff. Maar goed, de ander scheen het niet erg te vinden, want deze maakte enkel de opmerking dat het vacht hem niets zou lijken. Oké, misschien mocht hij toch de jongen wel. “Ik zou eerst alle vacht ervan af plukken en er een bonte jas van maken. Daarna zou ik genieten van het vlees,” Ciro grijnsde er vals bij en dacht al aan het licht gebraden Zorua-vlees. Het bleef tenslotte vlees, niet waar? Al was de kans groot dat Calliber deze eerder dan hem zou opvreten, gezien ze gewend was om ook zulke vossen op te peuzelen. Helaas scheen de getinte jongen daar niet mee eens te zijn en beweerde dus de vos niet op te peuzelen. He, wat jammer. Het stukje vlees met net teveel vacht liep inmiddels naar de Ditto en liet zich er als een zoutzak op vallen. Bij nader inzien hoefde hij die vlees al niet meer. Het scheen een veel te luie Pokémon te zijn en die had meer vet dan daadwerkelijk vlees aan hem hangen. Huh? Plotseling werd aan hem de vraag gesteld wat hij deed, buiten alledaagse pyromaanzaken, waarop hij zijn schouders wat liet zakken. Tja, er viel net teveel onder. “Nou.. Gebieden verwoesten, mensen irriteren en mijn Pokémon trainen, totdat ik écht wat aan ze heb,” Over Team Raket begon hij maar niet, want hij zat er pas sinds kort in en er was iets met geheimhouding van je lidmaatschap. De jongen tegenover hem leek ook niet het type om een lid ervan te zijn, al had hij de basis; houden van zichzelf vermaken. Of de knul echter sadistisch was? “Misschien dat ik nog gyms uit daag,” voegde hij er kort aan toe, wetend dat als hij dat deed, zijn Pokémon meer vechtervaring kregen en hij eens gebouwen mocht verwoesten zonder de rekening daarvoor te ontvangen. Geweldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Triple trouble [&Ciro Raedmund][Route 102]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ciro Raedmund
» I guess I have to. [&Ciro Raedmund]
» Keep calm~ (Ciro Raedmund)
» A new place... wait where am I?~ (Ciro Raedmund)
» Another random round~ (Ciro Raedmund)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Hoenn :: Oldale Town-
Ga naar: