An ordinary introduction~ - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 An ordinary introduction~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Lynn Xavier
Administrator
Lynn Xavier
Punten : 482
Gender : Female ♀
Age : Nineteen
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Liepard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t230-lynnette-xavier https://pokemon-journey.actieforum.com/t1283-lynn-s-pokedex#19519

An ordinary introduction~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: An ordinary introduction~   An ordinary introduction~ - Pagina 2 Emptyvr apr 17, 2015 7:35 am

Hai there, welkom op PJ!

Ik kab biet meepraten over het trainen van honden of biologie-dingen omdat ik er niet veel over af weet, hehe. In ieder geval, veel plezier op de site, Claudia! 'v'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexander Archer
Administrator
Alexander Archer
Punten : 507
Gender : Male ♂
Age : 19 years
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t595-alexander-archer https://pokemon-journey.actieforum.com/t597-alexander-s-pokedex

An ordinary introduction~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: An ordinary introduction~   An ordinary introduction~ - Pagina 2 Emptyvr apr 17, 2015 7:37 am

Hello & Welkom op Pokémon Journey!
Ik zie dat je het hier al naar je zin hebt en ik hoop dat je lekker lang zult blijven ;D Ik vind Biologie zelf ook echt een fantastisch leuk vak en wil er later graag ook iets verder mee doen. Waarschijnlijk wordt dat niet de kant van lerares of bioloog of zoiets, maar ga ik meer de kant op van het ontwikkelen van medicijnen c:

En Border Collies/Assies zijn inderdaad zeer mooie honden, al ligt het er bij mij echt aan of ik de hond mooi vind of niet. Ik zelf ben meer fan van rottweilers tho, al zou ik niet weten of ik er later een wil hebben i.v.m. de tijd die in zo'n soort hond gegooid moet worden om deze goed op te voeden en te trainen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Camila Willow
Member
Camila Willow
Punten : 414
Age : -
Icon : Mudkip

An ordinary introduction~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: An ordinary introduction~   An ordinary introduction~ - Pagina 2 Emptyvr apr 17, 2015 8:49 am

@ Lynn, dat is toch helemaal niet erg! Biologie is natuurlijk wel het mooiste vak, dus shame on you. Dankje voor het welkom! (:

@Alexander, Jij ook dankje voor het welkom! Het RPG'en gaat tot nu toe goed, ben het in ieder geval niet verleerd. Valt me op dat de mensen hier heel open en vriendelijk zijn, normaal heb je echt zo'n clubje met mensen waardoor je niet snel een topic kan openen met iemand anders ;)

Leuk dat je ook iets in de bio-richting wilt doen. Medicijnen ontwikkelen is leuk, maar de studie is wel heel pittig. Je krijgt dan organische chemie, wat echt een pain in the ass is, hahaha! Maar als ergens je hart bij ligt, moet je daar zeker voor gaan.

Het ligt inderdaad aan de betreffende hond of ik hem/haar mooi vind. Je hebt soms echt van die hele iele BC's, die vind ik niet mooi. En Black/white vind ik ook minder mooi dan bijvoorbeeld red&tan of EE-red of Blue/red merle. Ligt echt aan de lichaamsbouw en kleur, en ook het karakter natuurlijk!

Rottweilers vind ik ook leuke honden! Net als staffords(Daar heb ik redelijk veel mee gewerkt). Maar omdat ik zelf sport ambities heb past een herder beter bij me. Een hond kost inderdaad veel tijd, maar ik vind het de moeite waard! Je krijgt zo'n leuke vriendschap terug ;)

Ik heb nu 2 katten waarvan 1 gewend is om aan een tuigje buiten te lopen. Hij is echt heel aanhankelijk dus hij blijft mooi bij je en vindt het ook echt leuk, maar hij maakt minder contact met je. Bij katten gaat alles om zichzelf, bij honden gaat alles om het baasje ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexander Archer
Administrator
Alexander Archer
Punten : 507
Gender : Male ♂
Age : 19 years
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t595-alexander-archer https://pokemon-journey.actieforum.com/t597-alexander-s-pokedex

An ordinary introduction~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: An ordinary introduction~   An ordinary introduction~ - Pagina 2 Emptyvr apr 17, 2015 1:35 pm

Ik ben blij dat je je al meteen thuis voelt hier, dat is precies hetgeen waar wij naar streven ;D haha. En ik weet inderdaad dat de studie best lastig zal worden, maar ik heb gewoon zo'n gevoel dat mijn passie daar ligt, al heb ik nog 2 jaar om te kiezen dus wie weet gaat dat allemaal nog wel veranderen.

Ik zie later wel of ik een hond neem of niet, het is gewoon een feit dat als ik straks een baan heb die veel van me vraagt, ik misschien niet genoeg tijd heb om hem goed op te voeden, waardoor hij uiteindelijk agressief of onhandelbaar wordt, want dat probleem krijg je vaak bij honden gefokt om te waken of gewoon over het algemeen honden die veel aandacht nodig hebben. Ik heb zelf ook twee katten, maar dat zijn net twee honden. Het zijn ragdolls en die zijn super aanhankelijk, volgen je overal waar je gaat en luisteren zelfs naar hun namen, dus die daar heb ik eigenlijk net zoveel contact mee als mijn hond c: Al moet ik je wel gelijk geven dat de meeste katten wel de attitude hebben dat ze de baas zijn in het huis, waar de hond echt opkijkt naar zijn baasje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

An ordinary introduction~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: An ordinary introduction~   An ordinary introduction~ - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
An ordinary introduction~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» || Ordinary
» [ GZ ] No Ordinary Rival
» Go! Awkward introduction!
» A proper Introduction, eh?
» Introduction [+Jane Harper]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WOULD YOU LIKE TO QUIT YOUR GAME? :: Introduce Yourself-
Ga naar: