A proper Introduction, eh?
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 A proper Introduction, eh?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Vivienne Williams
Member
Vivienne Williams
Punten : 269
Gender : Female ♀
Age : 20 jaar
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Gardevoir
https://pokemon-journey.actieforum.com/t559-vivienne-williams https://pokemon-journey.actieforum.com/t561-vivienne-s-pokedexhttps://pokemon-journey.actieforum.com/t561-vivienne-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t7084-vivienne-s-work-log#139733

A proper Introduction, eh?  Empty
BerichtOnderwerp: A proper Introduction, eh?    A proper Introduction, eh?  Emptyvr apr 17, 2015 2:31 pm

Goed, ik heb lichtelijk uitstel gedrag van m'n schoolwerk & ben nog een half uur aan het wachten totdat al m'n beeldmateriaal gedownload is, dus besloot ik om ook maar es een introductie te schrijven. I havent done that in a while ...

Hay, mijn naam is Quinty c: Ik ben 20 jaar oud, woonachtig in Maastricht. Ik werk in een kleine studenten Albert Heijn in de binnenstad en doe de opleiding MAMDT [Maastricht Academy of Multimedia Design and Technology] aan Zuyd Hogeschool Maastricht.

Ik ben een meisje, no shit. Een redelijk lange nog wel ;w; met m'n 1.90m toren ik overal nogal bovenuit xD Ik ben mager, tè mager eigenlijk maar goed c: Mijn haar varieert van licht naar donker blond en ik heb blauw/groene ogen. Kleding stijl is 80% zwart, met jeans en sneakers :') Jurkjes, rokjes en alles andere wat iets tè vrouwelijk is mag zo ver mogelijk uit mijn buurt blijven xD
Een meisjes meisje ben ik totaal niet. Ik had liever een voetbal dan een barbiepop en dat is altijd zo gebleven. Alleen in sieraden en nagellak [al is het dan voornamelijk, hoe raad je het, zwart :')] kan ik me nog enigsinds in vinden xD

Ik ben eigenlijk al sinds week 1 hier op dit forum, onder het account Axel Vyzarji. Echter trok me dit account niet zo en ben ik later over gestapt op Lucy Sato & Rin Itami. Maar ook dat wilde niet lukken. In de tussentijd kreeg ik het voor elkaar om mijn vriend, Walter [Jace Thorn hier] op PJ te krijgen en alhoewel het eigenlijk de bedoeling was dat ik zijn broer Johnny Thorn actief zou houden, maakte ik toch liever een nieuw account en dat werd Vivienne Williams. Zij is nu dan ook mijn hoofdaccount en diegene waar ik t liefst mee post <3

Oh ja, vriend :') Nou, Walter is dus mijn vriend. Afgelopen 4 april waren we twee jaar samen en ik ben nog steeds dolgelukkig met 'm <3

Qua hobbys ben ik nog steeds een groot fan van het hele RPG gebeuren. Ik ben ooit begonnen op HPlezier, een Harry Potter forum waar ze een net wat andere stijl RPG hanteerde dan dat hier wordt gedaan. Toen die dicht ging ben ik naar WolfStory verhuist en dat is nogal doorgelopen naar andere fora. Momenteel ben ik alleen hier en op Warrior Cats nog actief. Maar ik heb wel ongeveer 6,5 jaar RPG ervaring op m'n naam staan x'd
Verder schrijf ik graag, maar door school en andere zaken heb ik niets nieuws meer in de aanbieding T^T. Lezen en gamen zijn mijn grootste passies naar RPGn :') Ik game redelijk veel door de weeks, tenminste als ik de tijd er voor heb. Momenteel ben ik actief bezig met Guild Wars 2, een MMO, maar verder wacht ik nog totdat The Witcher 3 uit komt in Mei. Qua genre speel ik bijna alles, op shooters en horror games na x'D

Ik ben een metalhead, iets wat vele niet in mij zien for some reason (A) Ik luister bijna alle soorten metal, alleen zware grunt sla ik af :') De concerten die ik tot nu toe heb meegemaakt zijn Vans Warped Tour, Memphis May Fire, Sleeping with Sirens en aankomende zaterdag ga ik naar Silverstein <3

Uhm ... Als men verder nog iets wilt weten sta ik open voor vragen, want ik weet echt niets meer te vertellen x'D

xx Quinty <3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
A proper Introduction, eh?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Proper Welcome Back (I hope) [ & Allison ]
» Go! Awkward introduction!
» An ordinary introduction~
» Introduction [+Jane Harper]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WOULD YOU LIKE TO QUIT YOUR GAME? :: Introduce Yourself-
Ga naar: